Die berekening ging over het feit dat er na 1 jaar en 3 maanden pas genoeg geld was om, na aftrek van de belasting, écht miljonair te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vergeet niets, het ging hier over de berekening die Brrrainless had gemaakt.
Ja, ik heb alles gezien. Dat bedoelde ik dus met gekkenhuis. Zelf zou ik daar nooit een voet over de drempel zetten. Kennelijk zijn er nog mensen die niet snappen hoe het daar in de villa aan toegaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gekeken toen Huub en Jaap even na twaalven begonnen.
Heftige taal! Dat is niet mooi voor Eric. En op Amanda hoeft hij ook niet meer te rekenen of hij moet de komende weken weer een inlik-offensief proberen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ staat deze oorlogsverklaring.
[..]
Maar vannacht was echt een all-time-low. Ze hebben mekaar het een en ander aangedaan, maar Alex werd in no time bijna net zoveel aangedaan. Als wij streamers bijvoorbeeld ook maar iets van deze aard hadden verwacht, dan had niet vrijwel iedereen met afschuw gereageerd.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:49 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles gezien. Dat bedoelde ik dus met gekkenhuis. Zelf zou ik daar nooit een voet over de drempel zetten. Kennelijk zijn er nog mensen die niet snappen hoe het daar in de villa aan toegaat.
JdM heeft gezegd dat het geen treitershow zou worden. Dus daar ga ik vanuit.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe Huub erbij staat interesseert me niet. Ik vind het ongehoord dat zo iemand zo behandeld kon worden zonder ingrijpen. Na een paar uur al smurrie op je kleren en geduwd en bekogeld worden.
Als ze dit uitzenden zal Huubs populariteit toch wel zakken. Zeker als de kijkers ook even wordt gemeld dat Alex een verpleegkundige is. Dat valt vast niet goed.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:51 schreef akveor het volgende:
[..]
JdM heeft gezegd dat het geen treitershow zou worden. Dus daar ga ik vanuit.
Dit waren gewoon ongelukjes.![]()
Er zijn 2 mogelijkheden: Of Huub is werkelijk heel boos op Eric, óf het spel moet opengebroken worden omdat de hele boel flink vast zat qua dekking.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Heftige taal! Dat is niet mooi voor Eric. En op Amanda hoeft hij ook niet meer te rekenen of hij moet de komende weken weer een inlik-offensief proberen.
Dat vond ik toch echt de kots avond van Jaap.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar vannacht was echt een all-time-low.
ws heeft hij alleen wat op tv gevolgd nadat hij ich had opgegeven.daar heeft hij ws een heel ander beeld gekregen dan wat t in werkelijkheid is.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:49 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles gezien. Dat bedoelde ik dus met gekkenhuis. Zelf zou ik daar nooit een voet over de drempel zetten. Kennelijk zijn er nog mensen die niet snappen hoe het daar in de villa aan toegaat.
Dat was erg, maar die vernederde voornamelijk zichzelf en beledigde wat mensen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vond ik toch echt de kots avond van Jaap.
Ik snap ook niet wat ze er mee willen bereiken. Nou, dat loopt de gast weg, en dan? Ben je dan dichter bij het geld en het huis?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ms wel naief idd, maar wat zevandaag met een gast hebben gedaan is en blijft gewoon ongehoord imo
Dus zou het zichzelf moeten reguleren.... maar ik verbaasde me ook al over de laatste 45% van Huub.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze dit uitzenden zal Huubs populariteit toch wel zakken. Zeker als de kijkers ook even wordt gemeld dat Alex een verpleegkundige is. Dat valt vast niet goed.
Dan heb je wel Eric over de zeik, en dat is misschien wel een stap dichter bij het geld en het huis?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ze er mee willen bereiken. Nou, dat loopt de gast weg, en dan? Ben je dan dichter bij het geld en het huis?
Het isoleert Eric nog meer...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ze er mee willen bereiken. Nou, dat loopt de gast weg, en dan? Ben je dan dichter bij het geld en het huis?
Kan. In dit geval zeker, want BAN moet Eric ook niet meer. Maar volgens mij was dat ook te bereiken door ruzie met Eric te maken of hem gewoon te vertellen dat hij uit de groep ligt. Daar hoef je niet z'n gast voor te terroriseren.quote:
Dat vraag ik me ook af. Bonus-punten voor gescoorde TV-minuten verwacht ik ook niet al te veel. Wat ze er wel mee bereiken is dat steeds minder weldenkende mensen zin hebben nog naar de villa te komen. Ik las dat JJ met grote twijfels zit, anderen hebben al opgezegd.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Het is gewoon Eric z'n eigen schuld die had beter z'n mede wannabee miljonairs moeten inschatten en z'n gast moeten beschermen door hem niet 24 uur uit te nodigen. Maar ja, Eric heeft ook al bijna 4 maanden niet geneukt.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was erg, maar die vernederde voornamelijk zichzelf en beledigde wat mensen.
eric trekt nu helemaal naar natasia en co, die zullen hem erin houden dus t isoleert huub en jaap alleen meer imo.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan heb je wel Eric over de zeik, en dat is misschien wel een stap dichter bij het geld en het huis?
Weet ik niet hoor, BAN spreekt iedere keer weer uit dat ze Eric niet vertrouwen (met name Brian vindt Eric vals). Ik denk niet, dat Eric op dekking hoeft te rekenen van BAN, wanneer het erop aan komt. Die drie hebben genoeg dekking van elkaar, en hebben helemaal geen vierde nodig.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:01 schreef gomi het volgende:
[..]
eric trekt nu helemaal naar natasia en co, die zullen hem erin houden dus t isoleert huub en jaap alleen meer imo.
als huub nu lieke nog ff van zich vervreemd is gedaan met hub, die kan dan alleen op jaap hopen. en jaap heeft zijn vijandelijkheden tov de rest veel minder doorgevoerd dan huub. jaap kan ms nog overleven zonder huub, huub ws niet meer zonder jaap.
enige effect is dus dat huub zijn eigen graf lijkt te graven.
Ik weet niet of Eric wel had kunnen weigeren. Hij zei dat hij een date moest uitzoeken, ook toen zijn eigenlijke 2e keus niet bleek te kunnen komen.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon Eric z'n eigen schuld die had beter z'n mede wannabee miljonairs moeten inschatten en z'n gast moeten beschermen door hem niet 24 uur uit te nodigen. Maar ja, Eric heeft ook al bijna 4 maanden niet geneukt.
En de enige van BAN die hem wel mocht en hem eventueel erin zou houden is Amanda, maar ik denk dat de liefde na afgelopen donderdag wel over is.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, BAN spreekt iedere keer weer uit dat ze Eric niet vertrouwen (met name Brian vindt Eric vals). Ik denk niet, dat Eric op dekking hoeft te rekenen van BAN, wanneer het erop aan komt. Die drie hebben genoeg dekking van elkaar, en hebben helemaal geen vierde nodig.
Het is volgens mij wat ik dacht: gewoon nog even een beetje warmte.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoewel ...... beeld van de zijkant doet niet veel vermoeden
[afbeelding]
Nou misschien het volgende:quote:Op zondag 3 juni 2007 03:59 schreef Day het volgende:
[..]
Kan. In dit geval zeker, want BAN moet Eric ook niet meer. Maar volgens mij was dat ook te bereiken door ruzie met Eric te maken of hem gewoon te vertellen dat hij uit de groep ligt. Daar hoef je niet z'n gast voor te terroriseren.
De enige reden die ik kan bedenken is tv-tijd scoren. Per slot van rekening zijn ze gisternacht ook opgeroepen om vooral met z'n 2-en terror te schoppen.
Ik vind het ook een vreemde taktiek... ik kan niets anders bedenken dat er echt iets heeft plaatsgevonden tussen Huub en Eric wat maakt dat Huub zo'n hekel aan hem heeft gekregen. Ik denk nog steeds dat getrek en gepijp.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:01 schreef gomi het volgende:
[..]
eric trekt nu helemaal naar natasia en co, die zullen hem erin houden dus t isoleert huub en jaap alleen meer imo.
als huub nu lieke nog ff van zich vervreemd is t gedaan met huub, die kan dan alleen op jaap hopen. en jaap heeft zijn vijandelijkheden tov de rest veel minder ver doorgevoerd dan huub. jaap kan ms nog overleven zonder huub, huub ws niet meer zonder jaap.
enige effect is dus dat huub zijn eigen graf lijkt te graven.
zou idd kunnen dat ze zakelijk denken en er weer 1 uit kunnen stemmen. elke bewoner minder is immers een stap dichter bij de prijs.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, BAN spreekt iedere keer weer uit dat ze Eric niet vertrouwen (met name Brian vindt Eric vals). Ik denk niet, dat Eric op dekking hoeft te rekenen van BAN, wanneer het erop aan komt. Die drie hebben genoeg dekking van elkaar, en hebben helemaal geen vierde nodig.
Misschien omdat zoals ik schreef om 3.39u?quote:Op zondag 3 juni 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of Eric wel had kunnen weigeren. Hij zei dat hij een date moest uitzoeken, ook toen zijn eigenlijke 2e keus niet bleek te kunnen komen.
Daar is Brian veel te laf voor. Hij is doodsbang voor Huub's praatjes.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:09 schreef gomi het volgende:
[..]
zou idd kunnen dat ze zakelijk denken en er weer 1 uit kunnen stemmen. elke bewoner minder is immers een stap dichter bij de prijs.
maar om huub te zieken zou t voor hen ms wel een leuke zet zijn om eric erin te houden en de ruzie tussen huub en eric uit te spelen.
Ik denk, dat die aanranding zeker meespeelt in de woede die Huub nu naar Eric laat zien. Maar ik denk ook, dat hij pas nu groen licht heeft gekregen van de redactie, om dat te kunnen uiten (het onderwerp mocht nooit besproken worden). En dat het speltechnisch nu uitkomt, om Eric óf weg te pesten, óf hem eruit te kunnen stemmen. Het zal wel een mix zijn, van al die dingen.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreemde taktiek... ik kan niets anders bedenken dat er echt iets heeft plaatsgevonden tussen Huub en Eric wat maakt dat Huub zo'n hekel aan hem heeft gekregen. Ik denk nog steeds dat getrek en gepijp.
Natasia en Brian zullen Eric er nooit inhouden.
Hmm, ik kan je antwoord niet volgen, maar dat ligt vast aan het tijdstipquote:Op zondag 3 juni 2007 04:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien omdat zoals ik schreef om 3.39u?
Truste, en ik haak ook afquote:Op zondag 3 juni 2007 04:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik kan je antwoord niet volgen, maar dat ligt vast aan het tijdstipIk wens jullie een goede nacht
![]()
Voor nu, heeft Huub nog altijd dubbele dekking (Jaap en Lieke). De kans om Huub er nu uit te kunnen stemmen is erg klein. De positie van Eric is wel heel erg zwak op dit moment.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:09 schreef gomi het volgende:
[..]
zou idd kunnen dat ze zakelijk denken en er weer 1 uit kunnen stemmen. elke bewoner minder is immers een stap dichter bij de prijs.
maar om huub te zieken zou t voor hen ms wel een leuke zet zijn om eric erin te houden en de ruzie tussen huub en eric uit te spelen.
eerst huub eruit omdat die snel minder back ups heeft en vervolgend eric lozen.
alleen ff erin houden om huub te zieken dus
Hij is verstandig, iedereen slaapt nog, dus niemand die hem lastig kan vallen.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:58 schreef F04 het volgende:
Jaap is vroeg wakker vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |