Heeft wat voor elkaar? dit gaat over 5 minuten verder toch?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:30 schreef rooie3 het volgende:
Rat heeft het voor elkaar.
die redactie bestaat uit de ergste soort tokkies imo. ze hebben ervoor gezorgd dat t programma is afgegleden naar dit tokkieniveau door in t spel te marchanderen met de regels, en nu hebben ze besloten dat ook de gasten op dat niveau getracteerd mogen worden.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef Day het volgende:
Ik zit hier echt vol ongeloof jullie verslagen te lezen.
Waarom grijpt de redactie niet in. Zo kun je toch niet omgaan met mensen die verder niks met het spel te maken hebben?
Merk het, je bent er helemaal raar door gaan typen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanavond heb ik voor het eerst een paar uur de stream uitgezet. Het was te walchelijk om aan te zien. En je weet dat ik best wel wat kan hebben, deze keer echter niet.
Volgens mij kwam hij.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft wat voor elkaar? dit gaat over 5 minuten verder toch?
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:32 schreef LoveProfusion het volgende:
hey wie heeerft er hier een megapaal?
Zou het dan eindelijk eens gebeurt zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 03:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij.
Hij trilde zo erg.
Nooit gezien van hem.
Dat ik dit nog schrijf ook ,ik word echt gek![]()
Zo naief is dat nou ook weer niet, er is nog nooit een bezoeker geweest die zoveel terror heeft moeten doorstaanquote:Op zondag 3 juni 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Uhhh volgens mij heeft de redaktie net ingegrepen...
En ja het is sneu voor de visite maar het zijn geen bezoekers voor CP. De date is denk ik meer een onderdeel an het spel.... de mensen die reageren en willen komen zouden dat moeten weten. Al blijft het sneu voor 'Henk' als ie, naief, op een ander verloop had gehoopt.
Het geeft niet - knap van RAT - om als homoseksueel na 1 1/2 uur je pik in een doos te bewegen eindelijk eens klaar te komen. Hoewel ik er zelf niets an geloof. Het is ze gewoon WEER niet gelukt - hdnkkkquote:Op zondag 3 juni 2007 03:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij.
Hij trilde zo erg.
Nooit gezien van hem.
Dat ik dit nog schrijf ook ,ik word echt gek![]()
Dat noemde ik dan ook naief.... maar je hebt een beetje gelijk ook streamkijkers worden een enkele keer nog verrast met de eigenaardigheden van de wannabee miljonairs.quote:
Ik blijf altijd bescheiden!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:32 schreef LoveProfusion het volgende:
hey wie heeerft er hier een megapaal?
Ja, ik zat ook al te kijken ...... Amanda op haar buik en benen gebogen. Verder kon ik niet komen. Even later kwam Brian terug met een doekje.quote:
Ja, nét dus. Maar als ik de verhalen goed lees is daar heel wat aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Uhhh volgens mij heeft de redaktie net ingegrepen...
En ja het is sneu voor de visite maar het zijn geen bezoekers voor CP. De date is denk ik meer een onderdeel an het spel.... de mensen die reageren en willen komen zouden dat moeten weten. Al blijft het sneu voor 'Henk' als ie, naief, op een ander verloop had gehoopt.
Het was dus weer een uitputtingsslag, weer de strijd verloren?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het geeft niet - knap van RAT - om als homoseksueel na 1 1/2 uur je pik een doos te bewegen eindelijk eens klaar te komen. Hoewel ik er zelf niets an geloof. Het is ze gewoon WEER niet gelukt - hdnkkk
Die man is verpleegkundige en heeft waarschijnlijk maar een deel meegekregen van hoe het met Michael ging omdat hij hard werkt. Streams kijkt hij niet, hij zei dat hij de laatste tijd wat had gelezen over DGK. Ik vind hem niet naief, en dan nog, dit ging alle perken te buiten.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat noemde ik dan ook naief.... maar je hebt een beetje gelijk ook streamkijkers worden een enkele keer nog verrast met de eigenaardigheden van de wannabee miljonairs.
Dat weet je maar nooit, het blijft een spel waarbij je dekking nodig hebtquote:Op zondag 3 juni 2007 03:35 schreef Day het volgende:
[..]
Begrijp ik nu overigens goed dat het tussen Eric en Huub nu echt over is?
en aDEL heeft hoorbaar pijn gehad, jaquote:Op zondag 3 juni 2007 03:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het was dus weer een uitputtingsslag, weer de strijd verloren?
Oh... ah... daar kun je je van alles bij indenken maar ik doe het maar nietquote:Op zondag 3 juni 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te kijken ...... Amanda op haar buik en benen gebogen. Verder kon ik niet komen. Even later kwam Brian terug met een doekje.
Hij had natuurlijk verwacht dat ie uitelkaar zou worden getrokken net als Brian met bezoekster Ellie deed...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo naief is dat nou ook weer niet, er is nog nooit een bezoeker geweest die zoveel terror heeft moeten doorstaan
Op http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ staat deze oorlogsverklaring.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:35 schreef Day het volgende:
[..]
...
Begrijp ik nu overigens goed dat het tussen Eric en Huub nu echt over is?
quote:Proclamatie
Eric en ik zijn gebrouilleerd.....
Na weken van discrepanties die aan zowel Eric als mij lagen, hebben we een laatste gesprek gehad. In dit gesprek heb ik gezegd dat ik hem niet vertrouwde en dat ik vanuit dat wantrouwen een ontslagronde had aangevraagd voor Eric en vervolgens had ingetrokken. Ik vond en vind dat als ik Eric zou willen laten gaan ik dat niet sneaky deed, maar het recht in zijn gezicht zou zeggen...
Na dit gesprek waarin ik ook vertelde dat ik Eric zijn vriendschap wel hoorde in woorden maar niet zag in daden, kwam de hele clash (nummer 158) tussen mij en Brainless Bokito, voor de zoveelste keer was Eric nergens om mij te helpen, in alle ruzies en problemen was Eric nooit ergens om mij te helpen. Terwijl ik hem een keer 6 minuten alleen liet tijdens de Battle of the Bed en hij mij dat vet kwalijk nam (de flikker ik bel de politie avond)
Eric zegt dat hij mijn vriend is maar achter mijn rug om lult hij slecht over mij, loopt hij negatieve sentimenten die (terecht?) spelen tegen mij te vergroten .Dat vind ik wel onterecht, hij zegt dat hij mijn vriend is maar verraadt mij waar hij kan... heb vnvnd tegen hem mijn vertrouwen in hem opgezegd... als hij mijn tegenstander wilt zijn, gaat hij zijn goddelijke gang maar... ik ben tot het eind eerlijk tegen hem geweest en ben dat nu ook...
Eric is mijn vijand
game is fokking on.....
Henk is vnvnd in de villa check mijn vriend zijn site voor de ongetwijfeld spraakmakende foto's
daarnaast check filmpjes over de ongetwijfeld mooie beelden van de acties van Huub en Jaap tegen Henk....
get the FOK! out of my house.....
I am a firestarter, I am an instigator... you wicked troublemaker....
x
Huub
Volgesn mij welquote:Op zondag 3 juni 2007 03:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk verwacht dat ie uitelkaar zou worden getrokken net als Brian met bezoekster Ellie deed...
Een vriend van Alex had hem gewezen op DGK en de advertentie op Mundo. Die vriend heeft hem (met instemming) opgegeven. Pas daarna ging hij DGK een beetje volgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Die man is verpleegkundige en heeft waarschijnlijk maar een deel meegekregen van hoe het met Michael ging omdat hij hard werkt. Streams kijkt hij niet, hij zei dat hij de laatste tijd wat had gelezen over DGK. Ik vind hem niet naief, en dan nog, dit ging alle perken te buiten.
Kan je nagaan hoe goed hij isquote:Op zondag 3 juni 2007 03:40 schreef lorence1 het volgende:
vandaag pijn en gisteren ging ze na de seks letterlijk over haar nek..... en dan nog brian aanbevelen
Op aanraden van z'n vrienden heeft ie zich opgegeven geloof ik...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Die man is verpleegkundige en heeft waarschijnlijk maar een deel meegekregen van hoe het met Michael ging omdat hij hard werkt. Streams kijkt hij niet, hij zei dat hij de laatste tijd wat had gelezen over DGK. Ik vind hem niet naief, en dan nog, dit ging alle perken te buiten.
Ja, zo heb ik hem het ook horen vertellen. Die vriend wenst hem waarschijnlijk het beste toe (al is dat niet Eric). Ik hoop toch zo dat hij via de streams of uitzending een echt goede partner vindt. Dat heeft hij wel verdiend.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een vriend van Alex had hem gewezen op DGK en de advertentie op Mundo. Die vriend heeft hem (met instemming) opgegeven. Pas daarna ging hij DGK een beetje volgen.
Dat schrijven kan hij maar beter aan Jaap overlatenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ staat deze oorlogsverklaring.
[..]
Ehh.. Hoe kom je bij die 7 bewoners? Bovendien vergeet je hier het vrijwillig vertrekken / wegpesten.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee. Na 1 jaar begint het werkelijke spel. 7 bewoners, ontslagronde eens per 2 weken... na 3 maanden zou er dan 1 speler over kunnen zijn. Nu is die ontslagronde teruggezet naar eens per maand. 7 Spelers, na 6 maanden zou er dan 1 speler over kunnen zijn.
Rekenen is niet zo heel moeilijk.
Sex met een eend! Over TERROR gesproken! (ooit eenden zien neuken?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef LoveProfusion het volgende:
eend heb me net geneukt..ik had het geld nodig voor de taccci rit naar huis.
Eend is een echte weldoener in het homocircuit, waar zouden jullie zijn zonder hemquote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij wil natuurlijk niet dat Huub de blits maakt met een mooi verhaal bij L&C...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgesn mij wel
Dat is ook het enige waar eric voor date, maar eric was om de een of andere reden niet zo in de mood
Hoe Huub erbij staat interesseert me niet. Ik vind het ongehoord dat zo iemand zo behandeld kon worden zonder ingrijpen. Na een paar uur al smurrie op je kleren en geduwd en bekogeld worden.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Op aanraden van z'n vrienden heeft ie zich opgegeven geloof ik...
Ik vond het alleen maar ver gaan omdat ik Huub schaamroodtrekkend zwak vond.
Ik dacht dat je een discrete hoerjongen wasquote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vergeet niets, het ging hier over de berekening die Brrrainless had gemaakt.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:43 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ehh.. Hoe kom je bij die 7 bewoners? Bovendien vergeet je hier het vrijwillig vertrekken / wegpesten.
Moet jij zeggen....EENDquote:Op zondag 3 juni 2007 03:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Sex met een eend! Over TERROR gesproken! (ooit eenden zien neuken?)
ik heb toch niks gezxeg do fver dat je mij zonde condoom n3uktequote:Op zondag 3 juni 2007 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een discrete hoerjongen was![]()
Jij kan het weten, he schatquote:Op zondag 3 juni 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eend is een echte weldoener in het homocircuit, waar zouden jullie zijn zonder hem![]()
Je denkt toch niet per ongeluk dat je in de Slow Chat zit, LP?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik heb toch niks gezxeg do fver dat je mij zonde condoom n3ukte
Ja dat zei je wel, maar je praat nogal onduidelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 03:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik heb toch niks gezxeg do fver dat je mij zonde condoom n3ukte
Voordat je dat gekkenhuis instapt, lijkt me wel dat je weet waar je mee bezig bent. Misschien een klein beetje sneu voor Alex, maar wel erg naief en dom ook, dus niet heel zielig voor hem.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik hem het ook horen vertellen. Die vriend wenst hem waarschijnlijk het beste toe (al is dat niet Eric). Ik hoop toch zo dat hij via de streams of uitzending een echt goede partner vindt. Dat heeft hij wel verdiend.
ik wil sex nmet jouquote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet per ongeluk dat je in de Slow Chat zit, LP?![]()
Heb je gekeken toen Huub en Jaap even na twaalven begonnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Voordat je dat gekkenhuis instapt, lijkt me wel dat je weet waar je mee bezig bent. Misschien een klein beetje sneu voor Alex, maar wel erg naief en dom ook, dus niet heel zielig voor hem.
toe waas ik zewlf bezig poesquote:Op zondag 3 juni 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gekeken toen Huub en Jaap even na twaalven begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |