quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
It's only a model!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:24 schreef M5 het volgende:
2.5i in de TT.. op de auto staat toch duidelijk 2.2i.
ik denk dat de 2.2 wel net zo hoog is als de 2.5.. dus de TT is verder geen probleem.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
It's only a model!
Stats zijn hopelijk wel van de 2.5
ah okequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:25 schreef Paladijn het volgende:
Fristi: die zwarte is mijn circuitbak - heb ik twee dagen na de vandaaltjes afgehaald
Is dus nu tevens 'fun'-auto
Deze dus:
[afbeelding]
tvs? tvh?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
terugvindschijthok
M4?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ah okeDacht al dat ik gek was
![]()
@_laytsskylighter_: de 155 is niet zo duur
@m4: zonder velgen en zo-meenemen-geen-gezeur-prijs 3500 euro, die rode WB Q4 staat al zeker 3 jaar te koop.......... niemand betaald die 10k er voor!
of terugvindpauperschijthok.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:29 schreef M5 het volgende:
[..]
tvs? tvh?
maak er dan terugvindschijtpauperhok van.. dan heb je wel tvp
sollyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
M4?![]()
tis dat ik geen geld over heb voor 'n circuit bak, anders had ik 'k hem van je overgenomen
Waar is die livestream van RaR?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
sollytypo
zit rock am ring te kijken en te fokken
tvp's mogen niet toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:29 schreef M5 het volgende:
[..]
tvs? tvh?
maak er dan terugvindschijtpauperhok van.. dan heb je wel tvp
Alleen niet in gespot! door jag deel xxx.quote:
Dan moet ik beneden achter de tv gaan hangenquote:
Dat is een feit jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen zijn complexe wezens
deviant artquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:59 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
"Auto ramdt verkeersremmer in Berlikum"
![]()
Volgens mij is het nog makkelijker een perfect werkende analoge multiplex kabelboom in een CX te zetten met 1 arm geblinddoekt en 1 oog op je rug gebonden dan het is om vrouwen te begrijpen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen zijn complexe wezens
Waar zijn de nismo stickers voor je coupe?quote:
Idd, die kabelboom praat ten minste niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij is het nog makkelijker een perfect werkende analoge multiplex kabelboom in een CX te zetten met 1 arm geblinddoekt en 1 oog op je rug gebonden dan het is om vrouwen te begrijpen.
jij met je rechterhandquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Jij met je "hele complexe"!![]()
Jij met je technische Citroën obsessiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog makkelijker een perfect werkende analoge multiplex kabelboom in een CX te zetten met 1 arm geblinddoekt en 1 oog op je rug gebonden dan het is om vrouwen te begrijpen.
Zou ik niet te hard roepen. Het schijnt dat bepaalde draadjes om elkaar gewikkeld zijn en dat als je ze uit elkaar haalt je en storing krijgt (of het werkt gewoon niet meer). Dus die draadjes praten ook weer met elkaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:03 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Idd, die kabelboom praat ten minste niet.
Dat heet hobbyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij met je technische Citroën obsessie
Spam eens wat pics als je klaar bent, heb je opel alleen nog maar van de achterkant gezien volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
tssk tssk
Vandaag de velgen in de plamuur gezet en opgeschuurd, morgen spuiten
ik rij liever niet compleet voor lulquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waar zijn de nismo stickers voor je coupe?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti was ze net aan het bestellen op Ebay voor je
Die onderste stond me nog bij jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef Fugie het volgende:
heb nog wel wat oude, 2 jaar terug toen alles nog heel was
[afbeelding]
[afbeelding]
Zegt me zo niets, maar zal eens kijken. Ziet er naast wat foute tuning wel geinig uitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:07 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Heeft iemand trouwens Mischief Assault ( http://youtube.com/watch?v=3fqs0jngauM ) al gezien? Ik was eergisteren klaar met downloaden maar ga hem later met een paar vrienden bekijken. Die serie videos wordt steeds beter, hopelijk is deze daar geen uitzondering op.
ja 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die onderste stond me nog bij ja
Velgjes vallen eigenlijk best mee en zien er goed uit
Ik kwam ze op het spoor toen ik een beetje ging doorzoeken naar Gumball 3000 videos. Van dat soort events maken ze in vrijwel alle verschenen DVDs registraties van.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zegt me zo niets, maar zal eens kijken. Ziet er naast wat foute tuning wel geinig uit
Je moet ook niet zo vaak tegen de stoep aanraggenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja 2 jaar geleden
Ik wou ze eerst bijwerken, maar mijn kleur zuigt en sommige velgen zijn te beschadigd dus ik ga ze morgen en maandag maar gewoon helemaal overnieuw spuitenAls het goed is maandag ook mijn remmen binnen dus die ook gelijk vervangen en dan ff uitlijnen + balanceren en we hebben weer een nieuwe apk
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ongestele vrouwen vingeren is zo meer dan een half jaar geleden
Tja, Fok! straft direct.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
broodje frikandel gemaakt. maa iets meer dan alleen het broodje opengesneden
Straten die aflopen naar de stoep enzo zijn echt niet tof met zulke bandenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vaak tegen de stoep aanraggenIk had zelf ook twee butsen erin zitten, maar die zag je gelukkig amper :x
En APK op je eigen autootje is wel handig, maar neem aan dat je straks ook met een leasebak rondrijdt ivm de kosten?
Snelle oplossing is de batterij er uit halen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn telefoon zegt al de hele dag om de 10 seconden dat de batterij bijna leeg is. Als ie dat nou eens niet zou doen gaat ie volgens mij twee keer zo lang mee.
Zo plat zijn je banden (op die foto's) toch niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
Straten die aflopen naar de stoep enzo zijn echt niet tof met zulke bandenDaarnaast kan je er gewoon op wachten met deze velgen
En ik zal wel lease of iig diesel gaan rijden, maar mijn broertje wou deze auto hebben voor als hij naar school moet en het regent ofzoDaarnaast rijdt het ding nog goed en verkoopwaarde heeft het niet dus die paar honderd euro onderhoud om nog een jaar te rijden is ook peanuts
Dat doet mijn werktelefoon (Nokia) ook ja, elke minuut oid *BLEEP - MUST FEED* en dan het display aanflippen. De logica achter dat laatste ontgaat mij nogalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn telefoon zegt al de hele dag om de 10 seconden dat de batterij bijna leeg is. Als ie dat nou eens niet zou doen gaat ie volgens mij twee keer zo lang mee.
De snelste oplossing is gewoon niks doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Snelle oplossing is de batterij er uit halen.
zijn niet plat, maar mijn spaken steken uitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo plat zijn je banden (op die foto's) toch niet?
En tya... met de huidige benzineprijs (net de MX maar even snel volgetankt omdat't 1.38/l was) is het als consultant niet echt fijn rijden op eigen kosten. Voor je broertje zal dat idd wel wat meevallen.
Had je je keus qua werkgever eigenlijk al gemaakt?
Die van de AH waren in de aanbieding deze week.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:51 schreef 2cv het volgende:
Waarom eet ik Bolognesechips van Croky ? Bolognesechips van Croky is vies, bolognedechips van Lays (Smiths) niet. Maar die hebben we dan ook niet
Nooit ver van de thuisbasis zie ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
Hai
Ik weet het niet, ik heb het inmiddels 300 keer vervloekt vandaag.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef Paladijn het volgende:
Succes ermee Sjoewe (waarom verven vrouwen hun kamer altijd in dat soort foute kleuren trouwens?), ben wel benieuwd naar het eindresultaat
quote:
dat doe ik al 6 maanden niet meerquote:Op zondag 3 juni 2007 09:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar jij moet fussballen zeker?
Ik ga straks een fijn stoeltje halen voor de 55'er![]()
Die stond er al bijquote:Op zondag 3 juni 2007 10:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
aaaw men waarom mijn blunder er ook in
en je had niks te doen zeker?
Die stond al in de FAQ.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
anders pleur je ff ongevraagd mn mailadres onlineen nog een foute ook
http://forum.fok.nl/topic/509593/1/25#17739066 <--quote:Op zondag 3 juni 2007 10:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ff gekeken en het mailadres van mij dat in de FAQ staat heb je NIET genoemd in de wikidie heb ik zonet zelf aan moeten passen
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
FAQ Plains, Trains & Automobiles <--
* Paladijn blamed mutz
wtf!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Die FAQ hebben we al een jaar geleden weggegooidSinds mn aanstelling ben ik begonnen te schrijven aan een nieuwe FAQ, en die is 5 mei vorig jaar online gekomen.
PTA FAQ
Ik heb me altijd al dood geergrd aan MutZ haar FAQBovendien beviel de regel dat je op zondag niet mag posten me niet!
Ik ga mijn auto spontaan maar eens schoonmakenquote:Bestuurders van de Vauxhall, de Britse variant van Opel, zijn het ranzigst. Die omringen zich tijdens een ritje met gemiddeld 20 miljoen bacteriën. Audi- en Volvo-rijders volgen met gezelschap van respectievelijk 7,7 miljoen en 6,5 miljoen bacteriën. Ook is opgevallen dat wie een rode auto rijdt meer vuil verzamelt dan automobilisten met een andere kleur auto.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:22 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga mijn auto spontaan maar eens schoonmaken
Ik heb zin om m'n auto ergens op de foto te gaan zetten.. hij's nu mooi schoon maar ik weet geen leuke locatie voor 'n foto shootquote:Op zondag 3 juni 2007 14:29 schreef Paladijn het volgende:
Maar goed, auto schoon, dus tijd om'm weer vies te maken door'm te gebruiken![]()
ik zoek 'n mooie locatie, liefst waar geen andere auto's staan. Dus in middelburg is dat geen optie en d'r buiten weet ik zo snel niet ff een rustige locatie die ik de moeite waard vind.quote:
hmm daar zeg je wat... ga idd zo maar ff 'n stukkie cruisen. en die zie ik wel wat ik tegen komquote:Op zondag 3 juni 2007 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
Even richting het Veerse meer cruisen.
Waar je overigens niet op vrijdagmiddag moet proberen te komen.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
binnenstadarchitectuur
Leeuwarden is (architectonisch gezien) kut. Voor mooie stadsmotieven op de achtergrond kun je het beste naar Dokkum of Franekerquote:Op zondag 3 juni 2007 15:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waar je overigens niet op vrijdagmiddag moet proberen te komen.
Groningen!quote:Op zondag 3 juni 2007 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leeuwarden is (architectonisch gezien) kut. Voor mooie stadsmotieven op de achtergrond kun je het beste naar Dokkum of Franeker
Nee, die dames zijn beide niet mijn smaakquote:Op zondag 3 juni 2007 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
Aaaaah het is een huisgenoot van DaD of niet alex
Geen zeemeermin sterretjes meer?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Sjoewe het volgende:
Bij de derde laag begint de blauwe verf eindelijk minder door te schijnen
Als je een sim-only abonnement neemt ben je voor 7,50 per maand klaar.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik mag graag smssen ja, maar eens aan een abonnement gaan denken
Gebraden Eend. Kun je vast wel bij de Chinees halenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef 2cv het volgende:
Ik moet eten. Wat zal ik eens gaan halen (nee, zelf koken is absoluut geen optie!) ?
van dichtbij zie je hier en daar nog wel wat kleinigheden plekjes maja, ik was het schuren beuquote:
peking duck noemen ze datquote:Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Gebraden Eend. Kun je vast wel bij de Chinees halen
Lees je mee op BB of zo/quote:Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Gebraden Eend. Kun je vast wel bij de Chinees halen
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
Nespresso............. what else!?
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
Nespresso............. what else!?
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:57 schreef BoJo het volgende:
Nissan:
-nieuwe bougies...check
-nieuw luchtfilter...check
155:
-achterbank eruit...check
-reservewiel eruit...check
-krik eruit....check
-alle andere onnodige meuk en rommel eruit....check
-banden reparatie kit erin....check
-kuipstoel gehaald...check
Helaas pasten de bijgeleverde geleiders er niet op vanwege de afwijkende Alfa maten ()
En de orginelen gingen niet onder de kuipstoel, wellicht wel met geweld maar dan zit de stoel veel te hoog.
Andere oplossing/geleiders zoeken...check.
Geluid een stuk harder zonder achterbank...check![]()
ja? waar?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:59 schreef Alfisti het volgende:
Twee metalen strips op maat laten buigen BoCheck
jup mijn fun auto.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Het gaat een echte racer worden dus?![]()
Je moet eens voor de gein wegen hoeveel kilo je er nu uit hebt gesloopt![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Alleen ben ik niet bij m'n ouders waardoor ik het met de budget-versie van beide producten moet doen
ja gaan die passen denk je?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Constructiebdrijf?
en anders die twee stoelframe's die Allerd te koop heeft?
waarom nietquote:Op zondag 3 juni 2007 20:11 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Op de parkeerplaats kan ook ja.
ik heb helaas geen luxe sleutel garage oid.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, kvind het wel grappig.![]()
Je ziet inderdaad iedereen pro zijn met compleet ingerichte garages etc, dan heeft zo'n parkeerplaats wel wat.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb helaas geen luxe sleutel garage oid.
jup, trackdays en ring toolquote:Op zondag 3 juni 2007 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
Mooi werk Bo! Het wordt een ringracer dus?
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
jup, trackdays en ring tool![]()
![]()
Nu sparen voor een kooi![]()
Die maakt er een aardig zooitje vanquote:Op zondag 3 juni 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SB5HmhvwRJo
dat wil je ook niet neequote:Op zondag 3 juni 2007 20:46 schreef Fugie het volgende:
altijd fijn als je het laatste laakje lag problemen geeft en je spuitbus is bijna leeg :/
achterbank viel wel mee denk ik. Maar als de voorstoel vervangen is dan zeker wel ja. Ik neem maar 1 kuipstoel, omdat ik mezelf toch het belangrijkste vind. En zo beter balans is met mijn gewicht in de lichte stoelquote:
rechtuit zal je nog steeds sneller zijn hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 20:58 schreef M5 het volgende:
Goed bezig Bo! [afbeelding]
Alleen kan ik je nu zeker niet meer bijhouden als we eens naar de ring gaan...![]()
*Superchager-kit bestellen gaat![]()
hmmm eenmaal op snelheid wel denk ik, maar weg sprinten bij een stoplicht.. mja als ik niet te lief voor de koppeling ben misschien wel.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
rechtuit zal je nog steeds sneller zijn hoor![]()
Accu gewoon linksachter voor het remlicht plaatsen, houd je maximaal ruimte over voor andere onzinnige dingen in je kofferbak. Reservewielbak zou ik gebruiken om vakjes in te bouwen zodat je daar rommel in kwijt kan die niet door je auto heen vliegt als je hard door bochten heenragt.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
achterbank viel wel mee denk ik. Maar als de voorstoel vervangen is dan zeker wel ja. Ik neem maar 1 kuipstoel, omdat ik mezelf toch het belangrijkste vind. En zo beter balans is met mijn gewicht in de lichte stoel![]()
To do:
-Sportstoel erin
-Paar technische dingetjes
-Extra handgreep bijrijder
-Nog een ring eraf van de achter veren. Zo komt ie rechter te staan, daardoor beter balans.
-Accu naar achteren, waarschijnlijk achterin beetje naar rechts in de reservewiel bak.
ja ik laat het wel aan de experts overquote:Op zondag 3 juni 2007 21:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Accu gewoon linksachter voor het remlicht plaatsen, houd je maximaal ruimte over voor andere onzinnige dingen in je kofferbak. Reservewielbak zou ik gebruiken om vakjes in te bouwen zodat je daar rommel in kwijt kan die niet door je auto heen vliegt als je hard door bochten heenragt.
Ik claim bij deze de 17e alvast een paxlap iig
Daar is geen dwang voor nodig gok ikquote:Op zondag 3 juni 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik laat het wel aan de experts over![]()
ik vind het prima, we moeten ijsmeis ook nog ff een rondje dwingen bij mij![]()
[Klustopic] Een extra kamer, een extra klus.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het officiele samenwonen is begonnen? Pics?
materiaal, dikte afmetingen?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[Klustopic] Een extra kamer, een extra klus.
stevig, geen ideequote:
The A-teamquote:Op zondag 3 juni 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SB5HmhvwRJo
Mits het huis waar je heen gaat niet blauw met sterren is, ben je zo klaarquote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef Fugie het volgende:
ik heb zo weinig zin om te verhuizen nu ik dat topic zie
Kweyl ...quote:
Azijnzeikerquote:Op maandag 4 juni 2007 10:45 schreef Xtreem het volgende:
Binnenkort een afspraak in Heerhugowaard....
Vanaf amstelveen, met de auto: 35 minuten.
Met het OV: 98 minuten.
dus je gaat neem ik aan wel met het OVquote:Op maandag 4 juni 2007 10:45 schreef Xtreem het volgende:
Binnenkort een afspraak in Heerhugowaard....
Vanaf amstelveen, met de auto: 35 minuten.
Met het OV: 98 minuten.
Weekend OV. Kan helemaal niet gratis reizen ja, ik kan de kosten declareren, dat scheelt....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Azijnzeiker![]()
Je kunt verdomme gratis met het OV reizen aapZeik niet
En als je straks een auto hebt is je post
"Godverdomme, moest vanaf Amstelveen naar Heerhugowaard, normaal doe je daar 35 minuten over, maar door die kutfile's heb ik er 98 minuten over gedaan![]()
![]()
"
quote:
Zeikwijfquote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weekend OV. Kan helemaal niet gratis reizen ja, ik kan de kosten declareren, dat scheelt....
En dat tweede deel is zooo waar
Omdat ik doordeweeks m'n reiskosten vergoed krijg. Met een week OV zou ik me in het weekend blut betalen, omdat ik in het weekend prive ook veel reis.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]Joechei!
[..]
ZeikwijfEn waarom heb je een weekend-OV als je doordeweeks veel moet reizen
Vrouwen kunnen toch meer dingen tegelijk. Nou dit is dan een mooie kans om te bewijzen dat jij een vrouw bentquote:Op maandag 4 juni 2007 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet vanavond op drie plaatsen tegelijk zijn. Weet iemand hoe je zoiets voor elkaar krijgt?
In groningen weet ik nog wel wat kerels die je rug met liefde willen masseren....quote:Op maandag 4 juni 2007 13:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
piijn in mijn rug en Bo wil niet masseren![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
piijn in mijn rug en Bo wil niet masseren![]()
neequote:Op maandag 4 juni 2007 15:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Let op: Bo wil jouw wel masseren............:')
Hoe groot IS die kans!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, DaD en ijsmeis zijn elkaar zonet tegen gekomen in Utrecht
Tering als jij snuitebolletje ben ui #fok is het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geledenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neeeee, utrecht is da bomba om in te wonendus ik had stiekem sneaky het bewijs kunnen leveren door mijn kodak maker op te snorren en jullie te besluipen!
in utrecht ijsmeis?! ik heb nog wel trek...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
Allemaal eten gehaald. Eet er niemand thuis. Grr.
Nee, in Limburg.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in utrecht ijsmeis?! ik heb nog wel trek...
en dan ging ze naar jouw zekerquote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in utrecht ijsmeis?! ik heb nog wel trek...
Lucht in de leiding?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:17 schreef Fugie het volgende:
heb ik me remmen vervangen, zit er geen druk meer op mijn pedaal![]()
jij wel jaquote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In groningen weet ik nog wel wat kerels die je rug met liefde willen masseren....
kzou niet weten hoe dat kan, heb mijn leidingen niet los gehad. Maar het zal nog wel in moeten slijten ofzo, vanavond wel ff een rondje rijden op zijn ubervoorzichtigstquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef Xtreem het volgende:
In groningen weet ik nog wel wat kerels die je rug met liefde willen masseren....
Tuuuuuuuuuuuulk!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
6 man?! kan je dat wel aan als lief snoezig meiske?!
Ben je bij Alexxxxx langs geweestquote:Op maandag 4 juni 2007 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat delen Friezen toch graag koffie uit, met way teveel melk erin.
Wat ben ik blij dat die jongen geen Rover gehaald heeftquote:
Pizzaquote:Op maandag 4 juni 2007 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die jongen geen Rover gehaald heeft
Anyway, ff eten spawnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |