quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
It's only a model!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:24 schreef M5 het volgende:
2.5i in de TT.. op de auto staat toch duidelijk 2.2i.
ik denk dat de 2.2 wel net zo hoog is als de 2.5.. dus de TT is verder geen probleem.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
It's only a model!
Stats zijn hopelijk wel van de 2.5
ah okequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:25 schreef Paladijn het volgende:
Fristi: die zwarte is mijn circuitbak - heb ik twee dagen na de vandaaltjes afgehaald
Is dus nu tevens 'fun'-auto
Deze dus:
[afbeelding]
tvs? tvh?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
terugvindschijthok
M4?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ah okeDacht al dat ik gek was
![]()
@_laytsskylighter_: de 155 is niet zo duur
@m4: zonder velgen en zo-meenemen-geen-gezeur-prijs 3500 euro, die rode WB Q4 staat al zeker 3 jaar te koop.......... niemand betaald die 10k er voor!
of terugvindpauperschijthok.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:29 schreef M5 het volgende:
[..]
tvs? tvh?
maak er dan terugvindschijtpauperhok van.. dan heb je wel tvp
sollyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
M4?![]()
tis dat ik geen geld over heb voor 'n circuit bak, anders had ik 'k hem van je overgenomen
Waar is die livestream van RaR?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
sollytypo
zit rock am ring te kijken en te fokken
tvp's mogen niet toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:29 schreef M5 het volgende:
[..]
tvs? tvh?
maak er dan terugvindschijtpauperhok van.. dan heb je wel tvp
Alleen niet in gespot! door jag deel xxx.quote:
Dan moet ik beneden achter de tv gaan hangenquote:
Dat is een feit jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen zijn complexe wezens
deviant artquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:59 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
"Auto ramdt verkeersremmer in Berlikum"
![]()
Volgens mij is het nog makkelijker een perfect werkende analoge multiplex kabelboom in een CX te zetten met 1 arm geblinddoekt en 1 oog op je rug gebonden dan het is om vrouwen te begrijpen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen zijn complexe wezens
Waar zijn de nismo stickers voor je coupe?quote:
Idd, die kabelboom praat ten minste niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij is het nog makkelijker een perfect werkende analoge multiplex kabelboom in een CX te zetten met 1 arm geblinddoekt en 1 oog op je rug gebonden dan het is om vrouwen te begrijpen.
jij met je rechterhandquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Jij met je "hele complexe"!![]()
Jij met je technische Citroën obsessiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog makkelijker een perfect werkende analoge multiplex kabelboom in een CX te zetten met 1 arm geblinddoekt en 1 oog op je rug gebonden dan het is om vrouwen te begrijpen.
Zou ik niet te hard roepen. Het schijnt dat bepaalde draadjes om elkaar gewikkeld zijn en dat als je ze uit elkaar haalt je en storing krijgt (of het werkt gewoon niet meer). Dus die draadjes praten ook weer met elkaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:03 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Idd, die kabelboom praat ten minste niet.
Dat heet hobbyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij met je technische Citroën obsessie
Spam eens wat pics als je klaar bent, heb je opel alleen nog maar van de achterkant gezien volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
tssk tssk
Vandaag de velgen in de plamuur gezet en opgeschuurd, morgen spuiten
ik rij liever niet compleet voor lulquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waar zijn de nismo stickers voor je coupe?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti was ze net aan het bestellen op Ebay voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |