Haha, serieus? Ik heb hier een tijdlang met een Sovjet-legerpet op gelopen (inclusief duidelijk zichtbare hamer en sikkel), en het enige commentaar dat ik kreeg, kreeg ik van toevallige voorbijgangers op straat ("Waar koop je zoiets?").quote:Op zondag 3 juni 2007 21:19 schreef zjroentje het volgende:
Gisteren voor het eerst met m'n eigen pet op naar het werk ipv de TNT pet. Gelijk commentaar van de baas dat dat niet mag en hij daarmee in de problemen kan komen. En hop, ik kreeg een TNT pet in handen gedrukt. En passent werd er ook nog gemeld dat er niet met een iPod gelopen mag worden (niet dat ik dat doe overigens).
Wat een kutbedrijf is het toch ook geworden. Wat zal het volgende week zijn? Jeroen, ik zie dat je je TNT sokken niet aan hebt ...
Foto! Zulk bewijsmateriaal weten ze bij mijn partij wel raad mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:31 schreef Smeich het volgende:
Als je ziet wat voor volk soms bij de post loopt.. sterk dat men dan loopt te zeiken over een petje! Hier loopt men soms gewoon nog met een death metal t-shirt over straat.. unbelievable!
Gister toen ik thuis kwam waren enkele kids van een jaar of 8 aan het werk voor Sandd of Selectmail... echt WTF!
Dit soort taferelen is dus de toekomst van postbezorgingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:31 schreef Smeich het volgende:
Als je ziet wat voor volk soms bij de post loopt.. sterk dat men dan loopt te zeiken over een petje! Hier loopt men soms gewoon nog met een death metal t-shirt over straat.. unbelievable!
Gister toen ik thuis kwam waren enkele kids van een jaar of 8 aan het werk voor Sandd of Selectmail... echt WTF!
Er zit een verschil tussen Intranet (op het werk) en IntranetThuis (toegankelijk vanaf elke computer). Op de thuisversie staat iets minder informatie. Veel bedrijfsgevoelige informatie is alleen te bereiken vanaf de TNT-werkplekken. Verder heeft het voor de reguliere postbode niet heel veel toegevoegde waarde. Als je geïnteresseerd bent in het bedrijf en graag wat artikelen of voorschriften leest of op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws kan je er eens een bezoekje aan brengen. Een mogelijkheid om je uren te controleren of inzicht in persoonlijke gegevens heb je er niet mee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:47 schreef Messidona het volgende:
Wat is precies de meer waarde van intranet? Kun je er bijvoorbeeld je gemaakte uren mee controleren?
Hoe goedkoper hoe beter volgens die bedrijven. Fouten in de bezorging worden mijns inziens ook steeds vaker gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit soort taferelen is dus de toekomst van postbezorging.
En bij wie komen de mensen klagen over de fouten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe goedkoper hoe beter volgens die bedrijven. Fouten in de bezorging worden mijns inziens ook steeds vaker gemaakt.
Ja, verschrikkelijk, vorige week zaterdag ook alweer zo'n zeiksnor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En bij wie komen de mensen klagen over de fouten?
Same here in H'wijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:31 schreef Smeich het volgende:
Als je ziet wat voor volk soms bij de post loopt.. sterk dat men dan loopt te zeiken over een petje! Hier loopt men soms gewoon nog met een death metal t-shirt over straat.. unbelievable!
Klopt, die situatie heb ik nu zowat, en dan niet alleen binnen m'n DVG, maar in 2 vestigingenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:32 schreef Hooghoudt het volgende:
Nou ja, op een gegeven moment zijn er geen wijken meer over die nieuw voor je zijn...
quote:Kees Hoftijzer, zaterdagpostbode,
*adres*
TNT N.V.,
t.a.v. Dhr. Koorstra,
Postbus 13000,
1100 KG Amsterdam
Groningen, 20 juni 2007
Betreft: watermanagement
Geachte heer Koorstra,
Er gaat iets mis met de missie van TNT Post, zoals beschreven op de website van TNT Post. Daarin wordt beschreven dat een doel van TNT Post is "om onze mensen met trots te vervullen". Daarnaast wordt er gesproken over een "effectief risicobeheer". Ik kom echter in de dagelijkse praktijk een situatie tegen, die die beide doelstellingen geweld aan doet. Mijn teamcoaches kunnen geen oplossing in deze situatie brengen, hoeveel ze ook coachen. Deze situatie duurt nu reeds voort sinds oktober 2006. Het water staat mij inmiddels tot aan de lippen.
Het niet in het bezit hebben van een regenpak in Nederland, zou eenieder immers typeren als uitzonderlijk abominabel risicobeheer. Ook raak ik niet met trots vervuld, als de regen door de vezels van mijn TNT-pantalon sijpelt en langzaam mijn schoenen in druipt. Ik kan me voorstellen dat u het heel belangrijk vindt om de geldstroom naar de aandeelhouders en uzelf zo groot mogelijk te maken. Edoch, ik koester de vurige hoop, dat u ook de waterstroom door mijn broek naar mijn sokken zo klein mogelijk wil maken.
Ik stel u voor dat u de verantwoordelijkheid voor onze wereld neemt (ook een missie van TNT Post) en mij per ommegaande post een regenpak stuurt. Tot ik in het bezit ben van de hiervoor beschreven waterafstotende parafernalia, vrees ik de toorn van Erwin Kroll. Of mijn vrees verder duurt, ligt geheel en al in uw handen.
Met vriendelijke groet,
Kees Hoftijzer
nee, maar de opsporingsbeamte wel natuurlijk. Ik was nog teruggebeld door zo'n dude.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:02 schreef Hooghoudt het volgende:
Bij de klantenservice kunnen ze niet veel anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |