abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:01:31 #41
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_50609103
Waarom bel je het nummer zelf niet even?
Nicht ärgern, nur wundern!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:02:42 #42
15869 gr8w8
Better by design.
pi_50609157
en dan? ja hoi, heb jij mijn telefoon? Ik weet je nummer!
Welkom bij de V&D der webfora.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:02:03 #43
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_50611196
Bij de klantenservice kunnen ze niet veel anders...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:05:05 #44
15869 gr8w8
Better by design.
pi_50611298
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:02 schreef Hooghoudt het volgende:
Bij de klantenservice kunnen ze niet veel anders...
nee, maar de opsporingsbeamte wel natuurlijk. Ik was nog teruggebeld door zo'n dude. Maar nee, ze hadden er niet eens behoefte aan. Zo'n telefoon is natuurlijk goedkoper dan het werven van een nieuw personeelslid.
pi_50611864
Dat is wel slecht, ik dacht dat de postale recherche zich juist voor dat soort zaken hard moest maken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:26:19 #46
15869 gr8w8
Better by design.
pi_50611977
M'n vriendin heeft net een mail terug gehad van het bedrijf metd e mededeling dat het dan vast gestolen is, ze sturen een nieuwe op. Zelfs excuses voor het ongemak.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:26:13 #47
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_50621012
Ik heb de brief net op de bus gedaan. Ben benieuwd naar de reactie.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 juni 2007 @ 19:23:29 #48
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50624979
Ik ben wel benieuwd.

Had vandaag een kwaliteitskaartje er tussen zitten. Heb m eruit gehaald en bewaard. Weet iemand of je er verder ook nog iets mee moet doen?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juni 2007 @ 20:27:59 #49
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_50627417
Inleveren op het postkantoor. Wij hebben er een speciale bak voor
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 juni 2007 @ 20:32:59 #50
Maffe Fries
pi_50627582
Ik kom eigenlijk nooit op kantoor, dus dan bel ik morgen mn baas wel en stop ik m vrijdag wel in de tas, zodat ze m wel vinden.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:22:48 #51
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_50629408
Whehehe, twee weken geleden viel de stroom bij ons uit. Iedereen in paniek, hoe moet het nu verder? Uiteindelijk was de brandweer aan de overkant zo lief om ons te voorzien van stroom en bouwlampen. Aanvullende diensten moesten met de hand geregistreerd worden. Op zich wel lachen allemaal.

Wat bleek van de week? Enenco had al twee weken van tevoren aangekondigd dat ze de stroom tussen 8 en half 1 zouden afsluiten.

Héérlijk bedrijf, dat TNT.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:24:09 #52
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_50634917
Ik kom toch weer even m'n gal spuwen op het HAH los achter de hand (hierna te noemen Adh) concept. We werken er nu 3 maanden mee, en ik kan er nog steeds niet enthousiast van worden.

De mensen met een dienst met veel voorbereiding en 's middags een kleine middagwijk hebben er begrijpelijk weinig problemen mee, maar als je juist wel veel moet lopen heb je er enkel nadeel van. Door de extra handelingen ben je toch zo'n 25% meer tijd kwijt met Adh, dan met tussengezet. Bij sommige wijken is dat niet zo'n probleem, daar stond de looptijd al ruim, maar bij andere leidt het tot enorme uitloop.

En het stapelen zelf gaat ook niet goed. Dan loop ik op straat en merk ik dat ik de ene x setjes van 2 tegen kom, dan weer van 3 (dus dan missen er toch dingen). Dus feitelijk moet ik op straat ook nog eens controleren of die stapeltjes wel kloppen.

Ons werd voorgehouden dat het nauwelijks langer duurde, dan zet je je fiets in het midden, loop je de straat in 2 rondjes. Te makkelijk gedacht. Veel stukken kun je maar op 1 manier in een rondje lopen, het alternatief is loze stukken. Duurt langer.

En je bundels moeten dunner. Als je alleen post van bovenaf pakt kan de bundel redelijk dik, maar als je ook van onder moet pakken (HAH) moet je bundel noodzakelijkerwijs dunner.

En bijv. hah op de arm en post in de hand is ook geen goed idee, uit onderzoek van TNO (in opdracht van TNT) blijkt post in de hand Arbotechnisch niet verantwoord.

En helaas hebben we iedere week wel een x 3 soorten.....

Gelukkig ben ik zaterdagbesteller, maar mijn animo om doordeweeks extra te werken wordt wel minder zo. Zeker op dinsdag.........
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 juni 2007 @ 23:42:00 #53
Maffe Fries
pi_50635699
Ik loop met zo'n karretje en dan heb ik er minder last van, omdat ik daar mooi een deel van de HaH kan laten liggen, zodat ik met kleinere bundels kan lopen. Met hah loopt idd een stukje langzamer dan zonder, maar inmiddels begin ik er aan te wennen en loop het rondje iedere dinsdag weer sneller. Door mijn route op een iets andere manier te lopen, kan ik enkele loze stukken en dus minuten uitsparen.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:52:34 #54
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_50636095
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
Ik loop met zo'n karretje en dan heb ik er minder last van, omdat ik daar mooi een deel van de HaH kan laten liggen, zodat ik met kleinere bundels kan lopen. Met hah loopt idd een stukje langzamer dan zonder, maar inmiddels begin ik er aan te wennen en loop het rondje iedere dinsdag weer sneller. Door mijn route op een iets andere manier te lopen, kan ik enkele loze stukken en dus minuten uitsparen.
Een karretje zou ideaal zijn, dan hoef je bij loze stukken niet terug te lopen, en kan je de bundels zo klein maken of zo dik als je wil. Helaas hebben wij maar 2 karretjes op de vestiging, en die horen bij bepaalde wijken. En ze zijn ook nog eens kapot, bij beide mist de handrem, bij 1 zit het handvat los, en bij de ander is de derde tasdrager aan de voorkant afgebroken.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_50636114
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Bij sommige wijken is dat niet zo'n probleem, daar stond de looptijd al ruim, maar bij andere leidt het tot enorme uitloop.
En die uitloop krijgen jullie niet uitbetaald? Wij werken hier al weer paar jaar met het principe dat je gewoon alle uren die je werkt uitbetaald krijgt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50636509
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En die uitloop krijgen jullie niet uitbetaald? Wij werken hier al weer paar jaar met het principe dat je gewoon alle uren die je werkt uitbetaald krijgt.
Gelukkig krijgen we de uitloop wel betaald, anders was ik er allang mee opgehouden meer dan m'n contract te werken. Maar ik vraag me daardoor wel af welk financieel voordeel dat hah adh zou moeten hebben. De voorbereiders gaan nu sneller, maar de lopers langzamer en dat heft elkaar op (minstens).
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 juni 2007 @ 00:08:05 #57
Maffe Fries
pi_50636702
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Een karretje zou ideaal zijn, dan hoef je bij loze stukken niet terug te lopen, en kan je de bundels zo klein maken of zo dik als je wil. Helaas hebben wij maar 2 karretjes op de vestiging, en die horen bij bepaalde wijken. En ze zijn ook nog eens kapot, bij beide mist de handrem, bij 1 zit het handvat los, en bij de ander is de derde tasdrager aan de voorkant afgebroken.
Gaat lekker zo. Ik loop met een paar maanden oude kar.

Afgelopen vrijdag zag ik dat de posttassen van de buitenkant wat smerig was. De postbode van donderdag was in mijn wijkje omgegaan met de postkar. Niet zo verwonderlijk, omdat er in 1 straat nogal wat werkzaamheden zijn en de stoepen er zeer slecht bij liggen. Een buitje verder op vrijdag en de tassen waren weer schoon
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 juni 2007 @ 00:10:22 #58
Maffe Fries
pi_50636801
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Gelukkig krijgen we de uitloop wel betaald, anders was ik er allang mee opgehouden meer dan m'n contract te werken. Maar ik vraag me daardoor wel af welk financieel voordeel dat hah adh zou moeten hebben. De voorbereiders gaan nu sneller, maar de lopers langzamer en dat heft elkaar op (minstens).
voorbereiden gaat heel erg veel sneller, omdat er minder handelingen moeten worden verricht. Lopen gaat iets langzamer, maar ik denk dat je in totaal er wel tijd mee bespaard. Bij de vestiging waar ik werk gaat het al jarenlang zo.
pi_50637262
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

voorbereiden gaat heel erg veel sneller, omdat er minder handelingen moeten worden verricht. Lopen gaat iets langzamer, maar ik denk dat je in totaal er wel tijd mee bespaard. Bij de vestiging waar ik werk gaat het al jarenlang zo.
Jammergenoeg hebben ze hier bij de invoering wel in de voorbereidingstijd zitten snijden maar is er bij de uitvoering geen tijd bijgekomen. Sterker nog: daar is ook tijd vanaf gegaan omdat we geen pakjes meer hebben. En bij sommige wijken is er echt idioot in gesneden: een middagwijk van 85 minuten (waarvan 25 voor het op en neer fietsen) moet nu ineens in 55! Dus een half uur eraf, omdat je die 2 pakjes niet meer hebt!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 juni 2007 @ 00:29:21 #60
Maffe Fries
pi_50637451
Dat is idd niet leuk meer. Gelukkig word ik voor mijn wijkje voor 3 uren uitbetaald, terwijl ik als er geen reclame bij zit er een stuk minder tijd over doe. Mijn record staat op 2 uur en 15 minuten, inclusief onderweg nog met iemand staan praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')