nee, maar de opsporingsbeamte wel natuurlijk. Ik was nog teruggebeld door zo'n dude.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:02 schreef Hooghoudt het volgende:
Bij de klantenservice kunnen ze niet veel anders...
Een karretje zou ideaal zijn, dan hoef je bij loze stukken niet terug te lopen, en kan je de bundels zo klein maken of zo dik als je wil. Helaas hebben wij maar 2 karretjes op de vestiging, en die horen bij bepaalde wijken. En ze zijn ook nog eens kapot, bij beide mist de handrem, bij 1 zit het handvat los, en bij de ander is de derde tasdrager aan de voorkant afgebroken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
Ik loop met zo'n karretje en dan heb ik er minder last van, omdat ik daar mooi een deel van de HaH kan laten liggen, zodat ik met kleinere bundels kan lopen. Met hah loopt idd een stukje langzamer dan zonder, maar inmiddels begin ik er aan te wennen en loop het rondje iedere dinsdag weer sneller. Door mijn route op een iets andere manier te lopen, kan ik enkele loze stukken en dus minuten uitsparen.
En die uitloop krijgen jullie niet uitbetaald? Wij werken hier al weer paar jaar met het principe dat je gewoon alle uren die je werkt uitbetaald krijgt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Bij sommige wijken is dat niet zo'n probleem, daar stond de looptijd al ruim, maar bij andere leidt het tot enorme uitloop.
Gelukkig krijgen we de uitloop wel betaald, anders was ik er allang mee opgehouden meer dan m'n contract te werken. Maar ik vraag me daardoor wel af welk financieel voordeel dat hah adh zou moeten hebben. De voorbereiders gaan nu sneller, maar de lopers langzamer en dat heft elkaar op (minstens).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En die uitloop krijgen jullie niet uitbetaald? Wij werken hier al weer paar jaar met het principe dat je gewoon alle uren die je werkt uitbetaald krijgt.
Gaat lekker zo. Ik loop met een paar maanden oude kar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een karretje zou ideaal zijn, dan hoef je bij loze stukken niet terug te lopen, en kan je de bundels zo klein maken of zo dik als je wil. Helaas hebben wij maar 2 karretjes op de vestiging, en die horen bij bepaalde wijken. En ze zijn ook nog eens kapot, bij beide mist de handrem, bij 1 zit het handvat los, en bij de ander is de derde tasdrager aan de voorkant afgebroken.
voorbereiden gaat heel erg veel sneller, omdat er minder handelingen moeten worden verricht. Lopen gaat iets langzamer, maar ik denk dat je in totaal er wel tijd mee bespaard. Bij de vestiging waar ik werk gaat het al jarenlang zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we de uitloop wel betaald, anders was ik er allang mee opgehouden meer dan m'n contract te werken. Maar ik vraag me daardoor wel af welk financieel voordeel dat hah adh zou moeten hebben. De voorbereiders gaan nu sneller, maar de lopers langzamer en dat heft elkaar op (minstens).
Jammergenoeg hebben ze hier bij de invoering wel in de voorbereidingstijd zitten snijden maar is er bij de uitvoering geen tijd bijgekomen. Sterker nog: daar is ook tijd vanaf gegaan omdat we geen pakjes meer hebben. En bij sommige wijken is er echt idioot in gesneden: een middagwijk van 85 minuten (waarvan 25 voor het op en neer fietsen) moet nu ineens in 55! Dus een half uur eraf, omdat je die 2 pakjes niet meer hebt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
voorbereiden gaat heel erg veel sneller, omdat er minder handelingen moeten worden verricht. Lopen gaat iets langzamer, maar ik denk dat je in totaal er wel tijd mee bespaard. Bij de vestiging waar ik werk gaat het al jarenlang zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |