abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50101917
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:28 schreef Remzz het volgende:
"Dit duurt tot na de avondspits" is "Dit duurt nog de hele avond" geworden en ik ken die vertragingen rond Almelo . En als ik toch een dag op school moet zijn is het morgen wel
Is 5 juli vroeg genoeg om weer op school te komen
pi_50102135
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef Brembo het volgende:

[..]

Als we ooit de 6 bakken weer halen prima, maar een Plan V als IC . Of noem het een veredelde verkorte stoptrein of maak dat ding fatsoenlijke lengte.
tuurlijk haal je de 6 bakken dan wel :'D

alleen max 100km/h
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2007 @ 19:49:55 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50102139




Mijn 5000e post op dit forum
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50102209
en dan post je zo`n lelijk ding?
pi_50102263
De 4011 rijd weer in de gebruikelijk dienst tussen Amsterdam-Deventer...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2007 @ 19:56:19 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50102369
* Peterselieman walst met deze loc over Ou-Tannu heen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50102426
Zeg kap es met dat ge-slow-chat tussen jullie 2, ga maar op msn zitten kutten
pi_50102449
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman walst met deze loc over Ou-Tannu heen
* Ou-Tannu verstopt zich heeel snel achter een partij wad/maaslopers
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2007 @ 20:05:27 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50102794
quote:
Stroomstoring Almelo
Van en naar Almelo moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 30 minuten.
Door een stroomstoring rijden er tussen Almelo en Vroomshoop geen treinen en rijden er tussen Almelo en Wierden en tussen Almelo en Hengelo geen treinen maar bussen.
Er worden bussen ingezet.
* Doorgaande reizigers tussen Hengelo en Deventer kunnen omreizen via Zutphen.
Prognose:
* dit duurt de rest van de avond.

Overige informatie:
Reizigers van/naar; Reisadvies; Reistijdverlenging (uur:min)
HengeloAmersfoort; via Zutphen; 00:30
EnschedeAmersfoort; via Zutphen; 00:30
NSR laat serie 7900 patroonmatig pendelen tussen Hengelo en Enschede v.v. ( max. 6 bakken met ICM mat. )
Volgens Prorail rijdt er nu ICM in de 7900 op Hengelo - Enschede
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50103467
Go NS vervangend vervoer
Ik zat midden in de ellende hier in het oosten, (had eigenlijk tot 17.30 les maar heb om 15.00 maar besloten om richting huis tegaan). Toen ik om 15.15 in es op het station kwam reed er net 2x DM'90 weg (2 min te vroeg ), wat dus zou beteken dat we een half uur moesten wachten, maar ze besloten om de trein van 15.27 ook maar te laten rijden deze vertok met +5 (stopte ook re esd). Toen de halve trein was uit gestapt en er al andere reizigers in stapte begon de mcn/hc om te roepen dat de trein niet verder reed.
Om 15.45 stond ik op het plein bij station HGL, maar ik was niet de enigste konden wel 4 volle bussen worden gevormd. En hier was verder helemaal niks bekend om 16.05 kwam er een nieuwe lege bus aan rijden. Deze was snel vol, en vertrok om 16.10 kwam er een bus uit Almelo deze was Prop vol.
Ik heb me toen ook in deze bus weten te wurmen. En vertok toen staand. In borne is die chauffeur nog aan het klooien geweest om de bus netje voor het station te krijgen, toen reden we verder richting Almelo, in almelo reden we over een exotische route over de N743 - Violierstraat - Henriete Rolan Horstlaan - Fred van eenden straat (ipv de Nijrees singel te nemen) . Richting Almelo de riet. Alleen kwamen we niet zover wegens een opengebroken straat, en dus opent de chaufeur hier maar de deuren, er stapte een paar mensen uit, maar niemand begreep wat de bedoeling was. Toen reden we een dood lopende straat in, en gingen we in z'n achteruit om even later weer de reis richting Almelo CS te vervolgen. Toen waren we na ruim 45min. In Almelo daar stroomde de bus leeg, toen liep een andere reiziger na buiten om tegen de medereizegers te zeggen dat de bus door naar Wierden reed (chaufeur riep ook niks om ). Dus de halve bus liep weer vol. Toen de mensen die stonden te wachten in almelo opgepikt en de reis richting Wierden vervolgd, toen heeft de chaufeur ons nog getrakteerd op een mooie rondrit door wierden. Daar kwamen we om 17.21 aan en toen vertok de stoptrein riching zwolle met -2. En hier stond veel NS personeel (nog nooit zoveel gezien te wierden) Zelfde geldt voor reiziger, stonden er ook veel.

Samenvatting:
Tijdens de rit veel van de plaatsen gezien, 2 dood lopen de straten in gereden , minstens 15 stoep randen geraakt en ook een keer door rood gereden . Ohja, de remmen van deze oude/verotte rammelbak werken nog wel goed dat hebben we deze rit meerder malen ondervonden (en das niet fijn als je staat).
Dat word dus ff een digitale-GTBV in vullen. (en dan ben ik over een paar maanden weer 5.64 rijker )


Zow dat is er ook uit
  maandag 4 juni 2007 @ 20:28:21 #162
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_50103890
Goed zo, kan dit niet beter in KLB?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 4 juni 2007 @ 20:41:43 #163
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50104406
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
en dan post je zo`n lelijk ding?
  maandag 4 juni 2007 @ 20:42:28 #164
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50104436
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef thats-me het volgende:
bl44t
Shit happens
pi_50104875
Trouwens, de 4017 is richting Haarlem vertrokken dus voor de Revisie (ofzo) dus de dat betekent dat de 4013 binnenkort op de baan komt.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2007 @ 20:58:55 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50105139
Stond al op de vorige pagina
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50105170
Over heen gelezen/keken.
pi_50107087
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:49 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

tuurlijk haal je de 6 bakken dan wel :'D

alleen max 100km/h
Maakt de NS niks uit, gemiddeld halen ze toch maar 80 Km/h zet de NS dan .
pi_50107653
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:42 schreef Brembo het volgende:

[..]

Maakt de NS niks uit, gemiddeld halen ze toch maar 80 Km/h zet de NS dan .
nou stuur een mailtje naar de ns.. als ze geen DH materiaal op de 3700 ter versterking kunnen inzetten x)
pi_50110745
ik had ook een 2tje mat 64' vorig weekend van Eindhoven naar Delft. Bom vol die trein
bier
  maandag 4 juni 2007 @ 23:12:48 #171
164839 .bakvis.
Bakvis, iedere dag weer fris!
pi_50111263
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Kijk. Die foto's dat maakt het nog leuker. Hopelijk zitten er enkele mooie exemplaren tussen
met telefoon gemaakt maja, ze kome dr aan




Het is ongeveer met een snelheid van 5-10 km/h gegaan, viel opzich reuze mee, maar we kunnen weer een wadlopertje afschrijven voor de komende weken

[ Bericht 27% gewijzigd door .bakvis. op 04-06-2007 23:34:40 ]
pi_50111649
ligt t aan mij of zie ik je foto's niet?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2007 @ 23:25:44 #173
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50111824
Er schijnt wel degelijk wat verzet te zijn bij het wadje. Dus ik denk niet dat we dit wadje nog terug zien, tenzij ze het nog willen repareren.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2007 @ 23:27:43 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50111923
Dit plaatje stond op somda:


Foto: Job Teunissen

Toch duidelijk schade te zien.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50111930
Plukstel!


Veoslopia weet ze wel rijp te maken voor de sloper xD!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2007 @ 23:36:16 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50112272
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef .bakvis. het volgende:

[..]

met telefoon gemaakt maja, ze kome dr aan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het is ongeveer met een snelheid van 5-10 km/h gegaan, viel opzich reuze mee, maar we kunnen weer een wadlopertje afschrijven voor de komende weken
Mooie platen
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 4 juni 2007 @ 23:38:18 #177
164839 .bakvis.
Bakvis, iedere dag weer fris!
pi_50112349
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mooie platen
Voor een telefoon wel ja, maar zoals je kunt zien zijn is het koppel punt voor het volgende treinstel een beetje krom, hier zal dus redelijk wat reparatie werk aan verricht moeten worden. Maar of de trein het nog waard is... Ik hoop het maar, anders gaan ze noch slechter rijden. Ik moet dagelijks over de maaslijn van Boxmeer-Nijmegen, en vertraging is bijna iedere ochtend!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2007 @ 23:41:11 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50112467
Er staan ergens in Nederland nog 3 stellen op reserve, dus wisselen moet kunnen denk ik.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50112691
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Er staan ergens in Nederland nog 3 stellen op reserve, dus wisselen moet kunnen denk ik.
don't!!

of t moet 3x t zelfde zijn dan mogen ze wel 2 hebben
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2007 @ 23:54:16 #180
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50112961
3 wadjes natuurlijk he

3201, 3204 en 3220 staan namelijk al aan de kant.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50113067
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
3 wadjes natuurlijk he

3201, 3204 en 3220 staan namelijk al aan de kant.
ja maar als het 3x dh1 is dan mogen ze wel 2

zelfde als het 3x dh2 is..

als het dh 1 / 2 mixed is... dan slechts de dubbele he
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 00:00:02 #182
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50113155
Arriva heeft nog 6 DH1'tjes in dienst. Dus qua DH1'tjes zijn alleen de 3101 en 3102 beschikbaar, maar in zeer goede staat verkeren deze natuurlijk niet he.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50113196
welke zou je dan nomineren voor museumstel?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 00:02:52 #184
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50113256
Lastig. Ik weet niet welke stellen er het beste zijn momenteel. Ik denk dat ik de 3205 nomineer, omdat dat stel nog zeker 1 fijn motortje schijnt te hebben.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50113854
nog 1?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 00:36:26 #186
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50114255
Dat mag wadloper doen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50114296
had t over de motor eigenlijks
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:42:08 #188
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50114400
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50114493
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:42 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
forbidden.. :-)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:47:44 #190
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50114549
F5
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50114570
wat een likje verf al niet doet zeg.. t lijkt wel nieuw
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:49:06 #192
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50114579
En de hebben die lelijke bakken ook van het dak gesloopt.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50114598
hmm idd zo te zien wel ja ( zaten alleen @ motor zijde toch? )
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:51:11 #194
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50114624
Ja, die zorgden dat de was niet terug de machine in hoefde als er zo'n ding langs kwam gekacheld.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50114658
huh? was toch de Aircobox?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 01:06:24 #196
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50114934
Nee
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50116691
Toch jammer dat er nergens meer Plan U rijdt in Nederland.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 08:18:51 #198
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50117142
De HIJSM heeft zo nu en dan een rondritje
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 09:14:12 #199
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50118005
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
had t over de motor eigenlijks
Ook goed.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 09:15:55 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50118045
Zometeen even de 58 km naar Lw doen en vanmiddag dezelfde afstand weer terug naar Gnn. Kan ik nog even weer wat km's maken in een wadje op Gn-Lw vanochtend.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50120544
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat een likje verf al niet doet zeg.. t lijkt wel nieuw
Zien er beter en langer uit dan de gemiddelde trein in de 3700 serie .
pi_50121441
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Brembo het volgende:

[..]

Zien er beter en langer uit dan de gemiddelde trein in de 3700 serie .
dr staan dr nog een paar op zwolle te roesten... als ze ook serieus rijden is vraag 2
pi_50129233
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:25 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dr staan dr nog een paar op zwolle te roesten... als ze ook serieus rijden is vraag 2
Kan natuurlijk dat ook toevoegen bij mijn vraag aan de NS of ze de inzet van DH-materieel op de 3700 kunnen realiseren. Daarbij is mij tevens opgevallen dat e op station Zwolle enkele Plan U stellen stilstaan, deze zouden prima ingezet kunnen worden op de 3700.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:45:15 #204
86072 thatsme
and That's you!
pi_50129738
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:25 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dr staan dr nog een paar op zwolle te roesten... als ze ook serieus rijden is vraag 2
die zijn gebruikt om de 6 plan U's voor Slowakije rijdend te krijgen. Dus ik denk niet dat ze nog rijden. Sterker nog ze staan al met 1 wiel bij de sloper!
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_50130804
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef Brembo het volgende:

[..]

Kan natuurlijk dat ook toevoegen bij mijn vraag aan de NS of ze de inzet van DH-materieel op de 3700 kunnen realiseren. Daarbij is mij tevens opgevallen dat e op station Zwolle enkele Plan U stellen stilstaan, deze zouden prima ingezet kunnen worden op de 3700.
Niet te veel dromen...
pi_50132496
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:45 schreef thatsme het volgende:

[..]

die zijn gebruikt om de 6 plan U's voor Slowakije rijdend te krijgen. Dus ik denk niet dat ze nog rijden. Sterker nog ze staan al met 1 wiel bij de sloper!
idd denk t ook..
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:18 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Niet te veel dromen...
laat die jongen nou
pi_50132968
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
laat die jongen nou
Owke... maar de waarheid is hard als ie er achter komt
pi_50134208
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Owke... maar de waarheid is hard als ie er achter komt
ik lach me rot als ze hem serieus nemen en het overtollige Diesel mat op de 3700 inzetten
pi_50134758
Ha! nieuw spoorboekje voor noord-nederland
pi_50135242
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:07 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ik lach me rot als ze hem serieus nemen en het overtollige Diesel mat op de 3700 inzetten
Wat nou, 6 bakken DH1 kan prima als Intercity. Wat is nou het werkelijke verschil met Plan T/V behalve de maximale snelheid...
pi_50135280
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Brembo het volgende:

[..]

Wat nou, 6 bakken DH1 kan prima als Intercity. Wat is nou het werkelijke verschil met Plan T/V behalve de maximale snelheid...
dat je zwaar verhoogdekans hebt op uitval van de tractie van 1 of meerdere stellen

maar goed, je kan het proberen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 18:55:26 #212
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50135720
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Brembo het volgende:

[..]

Wat nou, 6 bakken DH1 kan prima als Intercity. Wat is nou het werkelijke verschil met Plan T/V behalve de maximale snelheid...
Wadjes trekken veel trager op dan T/V'tjes.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 18:56:44 #213
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50135758
Vanochtend een verrassing in Gn. In de sneldienst naar Lw zaten 2 GTW'tjes, namelijk de 10234 en 10236. Doordat de trein uit Lw te laat was, kon ik de negatieve overstap van 2 min op deze trein halen, zodat ik niet in een wadsloper hoefde.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50135990
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Wadjes trekken veel trager op dan T/V'tjes.
Ach!

dan hebben ze een voordeel.. dan is Veolia met de maaslijn niet de enige die stuctureel telaat rijd :p
pi_50136565
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:42 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dat je zwaar verhoogdekans hebt op uitval van de tractie van 1 of meerdere stellen

maar goed, je kan het proberen
Daarom ook zes stellen, mocht er een stel uitvallen, wat natuurlijk NOOIT gebeurd dan blijft er toch nog 5 bakken over.
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Wadjes trekken veel trager op dan T/V'tjes.
Nou ja dan zorg je voor ruime vertrektijden overal +10 optellen, is het plan T kan je 15 min wachten. Is het DH dan komt ie precies op tijd!
Ik denk dat het best een mooi lijntje wordt met de ijssellopers!
pi_50137026
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:17 schreef Brembo het volgende:

[..]

Daarom ook zes stellen, mocht er een stel uitvallen, wat natuurlijk NOOIT gebeurd dan blijft er toch nog 5 bakken over.
[..]

Nou ja dan zorg je voor ruime vertrektijden overal +10 optellen, is het plan T kan je 15 min wachten. Is het DH dan komt ie precies op tijd!
Ik denk dat het best een mooi lijntje wordt met de ijssellopers!
ijssellopers

nouwja!

dr was iemand die zij dat het DH mat nog 7 jaar mee kon na een motor revisie dus...:P
pi_50137477
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ijssellopers

nouwja!

dr was iemand die zij dat het DH mat nog 7 jaar mee kon na een motor revisie dus...:P
... en een interne en externe verbouwing

OOk wel geinig voor trein geilers; Lego, heel veel Lego

[ Bericht 14% gewijzigd door Dichterbijer op 05-06-2007 19:46:37 ]
pi_50137581
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

... en een interne en externe verbouwing
voor de schrootlijn is dat niet nodig hoor
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 19:43:18 #219
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50137719
Idd
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50142819
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ijssellopers

nouwja!

dr was iemand die zij dat het DH mat nog 7 jaar mee kon na een motor revisie dus...:P
Als we nou een gigantische Turbo opplakken, zouden we de rijtijden in de 3700 dan wel halen met de DH2 .
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 21:40:19 #221
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50142926
Eerst motorrevisie, anders denk ik niet dat de motor het aan kan. Ook moeten er dan denk ik wat andere dingetjes aangepast worden, omdat de deuren bijvoorbeeld bij 100 km/h soms al klapperen, laat staan dan bij 140 km/h, dan zullen ze wel zo ongeveer openvliegen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 21:41:43 #222
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50142978
* Peterselieman zegt dat Ou-Tannu een foto moet maken van een briefje op de deur aan de perronkant van de arrivastore in Lw.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50143214
NS-bus raakt spoor bijster bij kanaal

ALMELO/WIERDEN - Voor een groep van ongeveer zestig mensen duurde de toch al vertraagde reis van Wierden naar Almelo gistermiddag nog een stukje langer dan gepland. Vanwege een stroomstoring reden er gisteren bussen in plaats van treinen op het traject. De chauffeur van de in allerijl opgetrommelde noodbus van Ter Doest uit Hengevelde bleek de weg echter niet goed te kennen. In plaats van over de Wierdensebrug te rijden, kwam de bus eronder terecht en vervolgens vast te staan op een fietspad langs het kanaal. De verlate passagiers konden er ondanks de hitte wel om lachen. Een vraag van een van hen aan de chauffeur over 'hoe lang hij al op busbesturen zat' werd snel beantwoord. De bestuurder wist het logge gevaarte met wat pas- en meetwerk op het dunne strookje asfalt te keren en kon zijn weg vervolgen. Met hulp van de passagiers kwam de bus even later alsnog op station Almelo aan.
Bron: Tc Tubantia


ff een situatie tekening gemaakt Groene lijn is de route van de bus, Links boven in is het station.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 21:51:32 #224
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50143439
Ehm, hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen. Hebben passagiers niet geroepen dat ie verkeerd reed?
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:01:37 #225
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50143903
Ach, ik ben ooit met een dubbeldeksbus van 4m05 Hengelo binnen gekomen, en dat kan maar van een kant omdat alle spoorbruggen in Hengelo 3m60 zijn...
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 22:05:08 #226
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50144055
Bij Arriva kunnen ze kennelijk wel snel zijn. Vanochtend reden er namelijk weer wadjes op Rd-Gn, aankomst 8.28 in Gn. Trein bestond uit DH2 + 2 DH1. De 2 DH1'tjes kwam ik in Lw om 10.50 tegen, toen ze uit Stv aankwamen. Dit kan alleen maar als de wadjes afgetrapt zijn en om 8.32 nog voor de semisneltrein uit naar Lw zijn gestuurd.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50145810
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Ehm, hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen. Hebben passagiers niet geroepen dat ie verkeerd reed?
Meestal weten buschauffeurs echt niet de weg . Heb ook wel is gehad, rotonde waar het spoor langs lag, wat afgesloten was, buschauffeur denkt station Rheden (driekwart rond, spoorwegoverang over). Staat ie voor de spoorwegovergang, is dat ding afgesloten . Hmzz, dan maar in zijn achteruit op de rotonde .

Station Velp, ik weet niet waar het is, dan maar rechtdoor in Arnhem...

Tegenwoordig hebben ze navigatie, gaat wel beter...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 23:01:48 #228
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50146503
kennelijk nog nooit van behulpzame passagiers gehoord.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50146735
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman zegt dat Ou-Tannu een foto moet maken van een briefje op de deur aan de perronkant van de arrivastore in Lw.
Wat nou ?

Niet tegen de deur hangen ofzo?
pi_50146812
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Arriva kunnen ze kennelijk wel snel zijn. Vanochtend reden er namelijk weer wadjes op Rd-Gn, aankomst 8.28 in Gn. Trein bestond uit DH2 + 2 DH1. De 2 DH1'tjes kwam ik in Lw om 10.50 tegen, toen ze uit Stv aankwamen. Dit kan alleen maar als de wadjes afgetrapt zijn en om 8.32 nog voor de semisneltrein uit naar Lw zijn gestuurd.
Turbo DHs!

op de 3700 zeg ik je!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 23:11:04 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50146826
Nee, die heb je al gefotografeerd in de trein. Om dit briefje lag ik in ieder geval dubbel.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50146857
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, die heb je al gefotografeerd in de trein. Om dit briefje lag ik in ieder geval dubbel.
ja, nou.. vertellis?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 23:14:11 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50146942
Vooruit.

Op het briefje staat namelijk dat je niet met je fiets de Arrivastore in mag.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50147041
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
Vooruit.

Op het briefje staat namelijk dat je niet met je fiets de Arrivastore in mag.
ROTROFLMAO!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 00:15:16 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50149156
quote:
Einde van de inzet op de Noordelijke Nevenlijnen

In de loop van 2007 zal Arriva al haar Wadlopers hebben vervangen door nieuw materieel (GTW / Spurt). NS is echter van mening dat de treinstellen nog zeker 7 jaar mee kunnen. De Wadlopers zullen terugkeren naar het leasebedrijf NS Financial Services.
Dit staat op de wikipagina over het Wadje
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:23:48 #236
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50149407
Geen idee wie dat nu weer geschreven heeft, maar NSFSC laat die barrels gewoon slopen als ze terugkomen uit de lease.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 00:26:24 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50149491
De offerte is al aangevraagd, maar eigenlijk wel voor te veel bakken, omdat er nog enkele voor het NSM behouden zullen blijven als het goed is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50149657
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
De offerte is al aangevraagd, maar eigenlijk wel voor te veel bakken, omdat er nog enkele voor het NSM behouden zullen blijven als het goed is.
ze zijn vergeten dat er 3 bakken (dh1 en een dh2) vervangen wordt doos 1 plan u joh
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 00:36:19 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50149727
Het stukje op wiki over het wadje wat ik zostraks gequote heb, stamt uit augustus 2006
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50150146
ow dan nog dik 6 jaar! klaar
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 00:56:32 #241
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50150183
Het is dat wadloper het niet geschreven heeft, anders zou hij het wel er neergezet hebben. Maar goed, we hebben gelukkig ook nog zoiets als voortschrijdend inzicht.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 6 juni 2007 @ 07:58:16 #242
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50152195
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 09:35:21 #243
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50153762
quote:
Materieeltekort bij de vervoerder Amersfoort
Bij navraag bleek dat er vandaag geen materieeltekort is de vervoerder wat betreft Amersfoort - Barneveld N.
Wij waren hiervan helaas niet op de hoogte gebracht, excuses voor het onjuiste, vorige bericht.

Toelichting voorval:

Materieeltekort bij de vervoerder Amersfoort
Ze maken het steeds bonter bij Prorail
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:40:03 #244
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50153908
Leuk, dat ze vast verstoringen gaan aannemen voordat ze plaatsvinden...
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50158701
Prorail is het spoor kwijt
Lesje communicatie voor de jongens en meisjes daar
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:30:05 #246
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50159415
De fout is snel gevonden: Cxx had voor 5 en 6 juni materieeltekort aangekondigd (ook op de eigen site), maar blijkbaar is het stel eerder terug uit onderhoud.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 12:31:50 #247
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50159467
Ik zag het ja. Wel vreemd dat ze niet even met Prorail bellen om het door te geven.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50159988
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef MREn het volgende:
De fout is snel gevonden: Cxx had voor 5 en 6 juni materieeltekort aangekondigd (ook op de eigen site), maar blijkbaar is het stel eerder terug uit onderhoud.
zo hard rijden die Vtjes daar toch niet

iig toen ik over de kippenlijn reed vond ik t niet opschieten voor zo`n klein stukje
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:56:11 #249
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50160237
Maar als je 5 (?) stellen hebt, zul je toch wel zo'n beetje elke week een stel een paar uur in onderhoud moeten hebben.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50160270
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:56 schreef MREn het volgende:
Maar als je 5 (?) stellen hebt, zul je toch wel zo'n beetje elke week een stel een paar uur in onderhoud moeten hebben.
uiteraard... maar groot onderhoud kan je toch beter op weekeinden hebben ??
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:59:07 #251
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50160336
Cxx rijdt in het weekend ook gewoon kwartiersdienst
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 12:59:19 #252
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50160346
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

uiteraard... maar groot onderhoud kan je toch beter op weekeinden hebben ??
Doen ze ook, maar als er naast het onderhoudsstel nog een stel uitvalt, dan heeft xx gelijk al een probleem.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50160402
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef MREn het volgende:
Cxx rijdt in het weekend ook gewoon kwartiersdienst
ow, hmm dan wordt t lastig..

mischien hadden ze de veenlopers beter als reserve kunnen inzetten hoewel dat niet tengoede komt voor je dienstregeling
pi_50160543
Wat heeft iedereen toch met die wad-maas-ijssel-veen-lopers
pi_50160574
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die wad-maas-ijssel-veen-lopers
dat begint zo langzaamerhand werkloos te worden.. overal materieel tekorten... en dat staat gewoon te niksen...
pi_50161334
Gisteren wezen kijken in het dorpje Eilendorf nabij Aachen, mooi tunneltje als achtergrond






Enjoy
pi_50161605
ah ze hebben daar oom mDDM achtige barrels
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:45:35 #258
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50161928
Nee, daar hangt nog een loc achter
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50162071
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef MREn het volgende:
Nee, daar hangt nog een loc achter
dan speelt die vast verstoppertje want ik zie hem niet .. :'D

dan is het een DD-AR achtig barrel ..:)
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:50:31 #260
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50162110
Die Duitsers doen toch alles met locs?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50162132
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:50 schreef MREn het volgende:
Die Duitsers doen toch alles met locs?
ehm... nee?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 13:52:19 #262
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50162161
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:50 schreef MREn het volgende:
Die Duitsers doen toch alles met locs?
Over langere afstanden wel ja. Bij die regiobahn delen veel minder.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50162224
Er zit uiteraard wel een lok achter, de 111 115. Deze trein rijdt de RE9, Aachen Hbf - Siegen - Giessen Hbf
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:56:28 #264
86072 thatsme
and That's you!
pi_50162303
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Over langere afstanden wel ja. Bij die regiobahn delen veel minder.

Ik zie hier geen lok hoor! Oke, de ICE1 en ICE2 hebben officieel wel een lok.. maar zijn wel treinstellen.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 13:58:01 #265
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50162350
Ik had het niet over de hoge snelheidslijnen/treinen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:58:10 #266
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50162356
Voorspelbare reactie
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:05:54 #267
86072 thatsme
and That's you!
pi_50162601
Nou de ICE is niet een hele echte hogesnelheidstrein als de TGV. ICE= InterCityExpress en rijdt meestal niet harder dan getrokken treinen. Alleen de 250 en 300km/h halen de getrokken treinen niet. Maar het grootste deel van het netwerk is daar ook niet geschikt voor.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:09:29 #268
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50162734
Maar de ICE mag sneller en is stukken comfortabeler
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:15:37 #269
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_50162970
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:05 schreef thatsme het volgende:
Nou de ICE is niet een hele echte hogesnelheidstrein als de TGV. ICE= InterCityExpress en rijdt meestal niet harder dan getrokken treinen. Alleen de 250 en 300km/h halen de getrokken treinen niet. Maar het grootste deel van het netwerk is daar ook niet geschikt voor.
Je zwetst.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_50163072
Discussietopic
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:19:37 #271
86072 thatsme
and That's you!
pi_50163146
tuurlijk joh

The InterCityExpress (ICE) network in Germany.

Red High-speed lines for 300 km/h
Orange High-speed lines for 250 km/h or more
Blue Upgraded lines for 200 km/h or 230 km/h
Grey Conventional lines, often upgraded for 160 km/h

Meeste is blauw of grijs!
maar een paar stukies rood!
En 200km/h kunnen getrokken treinen ook halen!

Maar over lange ritten gesproken, het verbaasde me al toen ik er (een deel) inzat:
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:23:10 #272
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50163294
Hamburg en Wenen liggen ook maar een paar meter van elkaar af natuurlijk
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 14:24:13 #273
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50163339
De discussie zal m zitten in de lijnen en de treinen, want hoewel niet alle lijnen geschikt zijn voor hoge snelheid, kunnen de treinstellen die die lijnen rijden dat wel zijn. En stellen die meer dan 200 km/h kunnen rijden noem ik toch echt wel hoge snelheidsstellen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 14:25:24 #274
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50163384
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef MREn het volgende:
Hamburg en Wenen liggen ook maar een paar meter van elkaar af natuurlijk
En het ding rijdt ook helemaal niet om.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:25:56 #275
86072 thatsme
and That's you!
pi_50163401
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef MREn het volgende:
Hamburg en Wenen liggen ook maar een paar meter van elkaar af natuurlijk
Nee, maar hij rijdt ook niet de meest rechtstreekse route met een overstap kan je er veel sneller zijn
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
De discussie zal m zitten in de lijnen en de treinen, want hoewel niet alle lijnen geschikt zijn voor hoge snelheid, kunnen de treinstellen die die lijnen rijden dat wel zijn. En stellen die meer dan 200 km/h kunnen rijden noem ik toch echt wel hoge snelheidsstellen.
Zeker!
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_50163584
Alleen al het feit dat ie over Mainz- Koblenz - Bonn rijdt en niet over de NBS zegt al meer dan genoeg. Slecht voorbeeld om aan te tonen dat ICE 'kut' is. Wat het overigens niet is, want zoals al eerder aangegeven door anderen, is het comfort veel beter dan de Thalys / TGV-shit. En buiten dat is het treinverkeer in Duitsland zoiezo beter dan in Frankrijk.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:32:48 #277
86072 thatsme
and That's you!
pi_50163678
Ik heb ook nooit gezegd dat de ICE kut is... Het is een prima vervoersmiddel, comfortabel en redelijk snel! Door de vele overstappen ben je helaas wel bijna net zo lang bezig als met een nachttrein. Maar ik ben dankzij de ICE comfortabel terug gekomen uit Bratislava afgelopen Pasen. Alleen we hebben maar 1x een paar seconden echt de 300km/h geraakt tussen Frankfurt en Keulen. Tussen Wenen en Nurnberg was de trein niet vooruit te branden. Maar comfortabel was het wel.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:41:16 #278
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50164054
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:56 schreef Peterselieman het volgende:
Het is dat wadloper het niet geschreven heeft, anders zou hij het wel er neergezet hebben.
Ik wist niet eens dat ik een wiki kon updaten
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:44:14 #279
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50164174
NS oplichters! reltopic
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 14:59:25 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50164843
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef MREn het volgende:
NS oplichters! reltopic
idd
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50165046
rellluuuuh
pi_50165181
Tijden in Zwolle worden maandag trouwens iets aangepast. Naar Leeuwarden word .20 en .50 i.p.v. .22.55 en van Leeuwarden naar Zwolle word .45 en .04 i.p.v. .43 en .02.

De dramtische overstap naar Almelo blijft dus zo rond de 27 minunten
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 15:11:26 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50165263
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
rellluuuuh
Doe even mee.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:14:48 #284
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50165400
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef Remzz het volgende:
Tijden in Zwolle worden maandag trouwens iets aangepast. Naar Leeuwarden word .20 en .50 i.p.v. .22.55 en van Leeuwarden naar Zwolle word .45 en .04 i.p.v. .43 en .02.

De dramtische overstap naar Almelo blijft dus zo rond de 27 minunten
Die mensen zijn dus massaal via Deventer gaan reizen, en juist die mensen verliezen hun cross-platform overstap in Zwolle, omdat de Lw-trein van sp.5 gaat vertrekken.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50165448
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef MREn het volgende:

[..]

Die mensen zijn dus massaal via Deventer gaan reizen, en juist die mensen verliezen hun cross-platform overstap in Zwolle, omdat de Lw-trein van sp.5 gaat vertrekken.
En waar komt de Deventer trein aan dan? Spoor 6?
pi_50165499
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef Remzz het volgende:

[..]

En waar komt de Deventer trein aan dan? Spoor 6?
Jep. Succes met rennen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 15:17:24 #287
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50165509
Dat geldt alleen richting het noorden. De andere richting op moest je al door de tunnel.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50165534
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef MREn het volgende:

[..]

Die mensen zijn dus massaal via Deventer gaan reizen, en juist die mensen verliezen hun cross-platform overstap in Zwolle, omdat de Lw-trein van sp.5 gaat vertrekken.
3700 is gewoon in alle opzichten schroot en kut
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:18:47 #289
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50165572
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dat geldt alleen richting het noorden. De andere richting op moest je al door de tunnel.
Dat is niet erg, dan heb je iets meer tijd, en de trein uit het noorden is zelden vertraagd
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:20:15 #290
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50165635
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

3700 is gewoon in alle opzichten schroot en kut
Ja, eigenlijk wel... ik wacht met smart op hereniging 3600/3700 met op zn minst IRM, liefst ICRm.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 15:20:29 #291
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50165645
Een goed voorbeeld van operatie ontknoop, want ik neem aan dat de stopper naar Ut nu ook van perron 6 gaat vertrekken of komt de trein naar Lw in de spits uit Ut aan op spoor 6 en gaat die via een wissel naar spoor 5?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50165649
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef MREn het volgende:

[..]

Dat is niet erg, dan heb je iets meer tijd, en de trein uit het noorden is zelden vertraagd
Klopt volgensmij in een jaar nog nooit vertraging gehad, Deventer - Zwolle is idd een ander verhaal
pi_50165968
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
Een goed voorbeeld van operatie ontknoop, want ik neem aan dat de stopper naar Ut nu ook van perron 6 gaat vertrekken of komt de trein naar Lw in de spits uit Ut aan op spoor 6 en gaat die via een wissel naar spoor 5?
Begrijpend lezen is moeilijk he

in de spits komt IC uit Amf ri Lw aan op sp 5. Stopper Utrecht is al spoor 7 en IC naar Deventer is nu spoor 6
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 15:33:38 #294
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50166188
Ik dacht dat de stopper uit Ut altijd op spoor 5 aankwam, maar dat blijkt dus behoorlijk te verschillen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:37:26 #295
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50166331
Ja, en als de stopper binnenkomt op 5, staat de 3700 een gruwelijk eind weg van de trappen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 15:38:25 #296
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50166378
Dat is waar ja. Dat viel me laatst op, toen ik met de 7900 ging.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50166399
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik dacht dat de stopper uit Ut altijd op spoor 5 aankwam, maar dat blijkt dus behoorlijk te verschillen.
Vorig jaar was dat wel het geval ja. Voor 10-12-2006 dus
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:12:54 #298
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_50167791
Aanrijding met persoon tussen Gouda en Rotterdam Alexander. Great.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_50167868
kut persoon ook!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 16:49:05 #300
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50169091
Arriva is in ieder geval flink bezig om de nieuwe stellen van namen te voorzien. Momenteel rijden er in ieder geval al 6 stellen met een naam rond, mogelijk al weer meer.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 16:53:05 #301
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50169228
Vol
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')