Zei ik ook al, als we van:quote:
Met een platte bak er achter.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zei ik ook al, als we van:
6 bakken in December;
4 bakken in Maart;
2 bakken in Juni
0 bakken in Augustus!
Waarschijnlijk wordt er dan een locomotief ingezet...
Zijn ze te traag voor.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
dan maar wat overtollig DH materieel op de 3700?
maouw turbo Vtjes maken..quote:Op maandag 4 juni 2007 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, maar dat haalt ook niets uit. En in de sandwich tussen een paar V'tjes schiet natuulijk ook al niet op.
nee helaasquote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je ook slingers en taart?
DH-II 3216 bedoel je?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Die museumloper gaat ook zijn laatste kilometers tegemoet... best wel jammer dat alles zo gestandadiseerd word, maar ja, das goedkoper.
Veel is er aan dat stel ook niet meer te zien, behalve dan dat er museumloper op staat. Verder is er nauwelijks verschil met de andere stellen.quote:
Ik ben thuis, niet eens veel vertraging.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef Zug-Chef het volgende:
En het is de rest van de dag nu ook feest tussen Rotterdam Centraal en Rotterdam Alexander
nee ze zien je aankomen en rijden dan heel rap zo goed mogelijk volgens het boekje xDquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben thuis, niet eens veel vertraging.
Ik had meer 't geluk dat er een stoptrein wachtte op station Gouda en daarna succesvol een metro te pakken kreeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee ze zien je aankomen en rijden dan heel rap zo goed mogelijk volgens het boekje xD
haha, zie je wel dat ze je vrezen?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had meer 't geluk dat er een stoptrein wachtte op station Gouda en daarna succesvol een metro te pakken kreeg.
reden?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Veolivla hoofdstuk zoveel: Wadlopertje vanmiddag in onzachte aanraking gekomen met een stootblok in Nijmegen. Doen ze goed.
Je kan ook beter in Delden uitstappen en daar de bus naar Almelo nemen (lijn 91 ofzo), of rijdt dat ding niet meer? (te lui om te kijken)quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef Remzz het volgende:
2 over 1 ingestapt in Leeuwarden, 5 uur in AlmeloDD-AR op Zwolle - Deventer, daarna moest iedereen overtstappen in Deventer op VIRM. Op Zutphen - Hengelo reden buffels en was er 1 NS en 1 Syntus conducteur. In Hengelo kwamen de ingezette bussen natuurlijk niet. Dus iedereen in de lijnbus naar Almelo waar ik tot aan Almelo heb moeten staan....
Klopt had ik op dat moment niet aan gedacht. Had me anderhalf uur gescheelt.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef MREn het volgende:
[..]
Je kan ook beter in Delden uitstappen en daar de bus naar Almelo nemen (lijn 91 ofzo), of rijdt dat ding niet meer? (te lui om te kijken)
Had ik ook kunnen doen, maar tussen Vroomshoop en Almelo reden ook geen treinen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Of Zwolle - Ommen en dan met de bus verder ?
Reden de treinen Marienberg - Almelo ook niet zeker ?
Denk niet dat die treinen reden. Maar ja met dat treintje reist toch al bijna geen kip.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Reden de treinen Marienberg - Almelo ook niet zeker ?
geen enkele KIP zelfsquote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk niet dat die treinen reden. Maar ja met dat treintje reist toch al bijna geen kip.
ja nou, als of een maasje niet op exact op de spoorstaaf loostquote:Op maandag 4 juni 2007 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Geen idee wat de reden was van het late remmen.
Poep op het spoor is Lw![]()
Nee, want die reizen op de kippenlijnquote:
Kan, maar ik denk eerder dat het een gebrek aan concentratie van de mcn is geweest. Zie bij Arriva vaak genoeg dat de mcn met andere dingen bezig is dan met voor zich uit kijken.quote:[..]
ja nou, als of een maasje niet op exact op de spoorstaaf loost
precies.. die zitten op de kippenlijn...quote:Op maandag 4 juni 2007 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, want die reizen op de kippenlijn![]()
[..]
Kan, maar ik denk eerder dat het een gebrek aan concentratie van de mcn is geweest. Zie bij Arriva vaak genoeg dat de mcn met andere dingen bezig is dan met voor zich uit kijken.
Mwaah, het klopt nog niet in alle linten, de buurtbus verbindingen in Aalten worden niet altijd omgeroepenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
In die linten van Syntus wordt wel keurig omgeroepen hoe je over kunt stappen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
ik, met een afstandbediening, maar nu zijn de batterijen ervan leeg![]()
Ik had storingsdienst vanmorgen, dus die eerste had ik opgelost. Toen liep ik het voedinshok uit en bleef ik achter de stekker van de omvormer hangen. Die ging dus uit, maar m'n dienst zat erop, dus de volgende mocht het oplossen en die was ziek. Dus moest ik het eigenlijk doen. Maar omdat ik acht uur rust tussen twee diensten moet hebben van de arbo, kom ik pas om 2000u weer in actie.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:46 schreef NordicBlue het volgende:
TVP, wie heeft de stroom op het traject rotterdam-gouda vandaag uitgezet [afbeelding] ?
heb je foto's?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef .bakvis. het volgende:
Dr is weer een wadloper van Veolia gesneuvelt vandaag. De trein kwam in nijmegen aan, en de machinist is op een of andere manier vergeten te stoppen waardoor de trein tegen het stopblok aanreed!
Annyway: Foto's komen vanavond!
Kijk. Die foto's dat maakt het nog leuker. Hopelijk zitten er enkele mooie exemplaren tussenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef .bakvis. het volgende:
Dr is weer een wadloper van Veolia gesneuvelt vandaag. De trein kwam in nijmegen aan, en de machinist is op een of andere manier vergeten te stoppen waardoor de trein tegen het stopblok aanreed!
Annyway: Foto's komen vanavond!
spuit 14, majafoto's komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |