En daar hebben ze veel moeite voor moeten doen bij de NS.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
omdat je hier geen belgen ind e trein hebt
144000 km x Eur 0.28 40320quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1076947230944&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FArtikelPage_www.ns.nl&c=Page
Dat en niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:18 schreef manderveen het volgende:
Omdat hier alle schade door treinvertragingen moeten worden gecompenseerd.
nou diegene die dood is is dus schuldig dus verdeel al zijn spullen maar over de mensen die er last van haddenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat en niet meer dan dat.
Oftwel: Je hebt het te danken aan die zeikende krentenbaard van 104 die te laat op z'n afspraak kwam doordat de trein eerst een dooie van de voorruit moest schrapen.
Daar hebben ze ruitenwissers voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:28 schreef Biogarde het volgende:
doordat de trein eerst een dooie van de voorruit moest schrapen.
NS heeft kostendekkend reizigersvervoer, de NMBS krijgt per jaar iets van 2 miljard subsidie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef andre347 het volgende:
NS is altijd duur, zo moeten toch op een manier aan geld komen
Dat is ook zo goed voor de uitstraling van je bedrijf, als je aan komt rijden met de resten van opa nog voor aan de buffers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 04:43 schreef 700MB het volgende:
Voor het politieonderzoek zal het allicht noodzakelijk zijn dat de trein even blijft wachten, maar dat schoonmaken kan ook prima als de trein eenmaal op het station is.
Prijzen kunnen niet duur zijn...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef tijnzz het volgende:
Wat zijn die prijzen hier toch ontzettend duur als je het vergelijkt met België!
Als het te duur is blijf je toch thuis? Prima economische wetmatigheid.quote:Voorbeeld: Rotterdam - Zwolle = 19.80!
Tis toch niet normaal! waarom kan het daar wel goedkoop en hier niet![]()
![]()
![]()
De domste fout die we ooit gemaakt hebben is het privatiseren van zaken zoals de NS. In overheidshanden was er zelden of nooit wat mis mee, nu gaat het echt aan de lopende band mis. In de afgelopen week alleen al had ik 3 keer minimaal een kwartier vertraging door stroomstoringen, kapotte treinen en ik weet niet wat voor smoezen nog meer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 04:54 schreef DeeCruise het volgende:
Maybe omdat het in belgie nog in handen van de staat is en in nederland het treinvervoer geprivatiseerd is?
of zit ik er nu helemaal naast....
Nee, met zn allen het zelfde verdienen zodat zelfontplooiing zinloos is en allemaal van de gemeenschappelijk verbouwde voedselvoorraad eten zonder enige innovatie whatsoever is zo lekker ideaal...quote:
zelfontplooiing heb ik helemaal geen zin in dus in dat opzicht zijn de andere systemen alleen maar handigquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, met zn allen het zelfde verdienen zodat zelfontplooiing zinloos is en allemaal van de gemeenschappelijk verbouwde voedselvoorraad eten zonder enige innovatie whatsoever is zo lekker ideaal...
En laat de rest van de wereld nu net helemaal geen boodschap hebben aan jouw lui-zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:47 schreef thedude0 het volgende:
[..]
zelfontplooiing heb ik helemaal geen zin in dus in dat opzicht zijn de andere systemen alleen maar handig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |