Doen ze ook, maar als er naast het onderhoudsstel nog een stel uitvalt, dan heeft xx gelijk al een probleem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
uiteraard... maar groot onderhoud kan je toch beter op weekeinden hebben ??
ow, hmmquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef MREn het volgende:
Cxx rijdt in het weekend ook gewoon kwartiersdienst
dat begint zo langzaamerhand werkloos te worden.. overal materieel tekorten... en dat staat gewoon te niksen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die wad-maas-ijssel-veen-lopers
dan speelt die vast verstoppertje want ik zie hem niet .. :'Dquote:
Over langere afstanden wel ja. Bij die regiobahn delen veel minder.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Over langere afstanden wel ja. Bij die regiobahn delen veel minder.
Je zwetst.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:05 schreef thatsme het volgende:
Nou de ICE is niet een hele echte hogesnelheidstrein als de TGV. ICE= InterCityExpress en rijdt meestal niet harder dan getrokken treinen. Alleen de 250 en 300km/h halen de getrokken treinen niet. Maar het grootste deel van het netwerk is daar ook niet geschikt voor.
En het ding rijdt ook helemaal niet om.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef MREn het volgende:
Hamburg en Wenen liggen ook maar een paar meter van elkaar af natuurlijk
Nee, maar hij rijdt ook niet de meest rechtstreekse routequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef MREn het volgende:
Hamburg en Wenen liggen ook maar een paar meter van elkaar af natuurlijk
Zeker!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
De discussie zal m zitten in de lijnen en de treinen, want hoewel niet alle lijnen geschikt zijn voor hoge snelheid, kunnen de treinstellen die die lijnen rijden dat wel zijn. En stellen die meer dan 200 km/h kunnen rijden noem ik toch echt wel hoge snelheidsstellen.
Ik wist niet eens dat ik een wiki kon updatenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:56 schreef Peterselieman het volgende:
Het is dat wadloper het niet geschreven heeft, anders zou hij het wel er neergezet hebben.
Die mensen zijn dus massaal via Deventer gaan reizen, en juist die mensen verliezen hun cross-platform overstap in Zwolle, omdat de Lw-trein van sp.5 gaat vertrekken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef Remzz het volgende:
Tijden in Zwolle worden maandag trouwens iets aangepast. Naar Leeuwarden word .20 en .50 i.p.v. .22.55 en van Leeuwarden naar Zwolle word .45 en .04 i.p.v. .43 en .02.
De dramtische overstap naar Almelo blijft dus zo rond de 27 minunten
En waar komt de Deventer trein aan dan? Spoor 6?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef MREn het volgende:
[..]
Die mensen zijn dus massaal via Deventer gaan reizen, en juist die mensen verliezen hun cross-platform overstap in Zwolle, omdat de Lw-trein van sp.5 gaat vertrekken.
Jep. Succes met rennenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
En waar komt de Deventer trein aan dan? Spoor 6?
3700 is gewoon in alle opzichten schroot en kutquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef MREn het volgende:
[..]
Die mensen zijn dus massaal via Deventer gaan reizen, en juist die mensen verliezen hun cross-platform overstap in Zwolle, omdat de Lw-trein van sp.5 gaat vertrekken.
Dat is niet erg, dan heb je iets meer tijd, en de trein uit het noorden is zelden vertraagdquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dat geldt alleen richting het noorden. De andere richting op moest je al door de tunnel.
Ja, eigenlijk wel... ik wacht met smart op hereniging 3600/3700 met op zn minst IRM, liefst ICRm.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
3700 is gewoon in alle opzichten schroot en kut
Klopt volgensmij in een jaar nog nooit vertraging gehad, Deventer - Zwolle is idd een ander verhaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dan heb je iets meer tijd, en de trein uit het noorden is zelden vertraagd![]()
Begrijpend lezen is moeilijk hequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
Een goed voorbeeld van operatie ontknoop, want ik neem aan dat de stopper naar Ut nu ook van perron 6 gaat vertrekken of komt de trein naar Lw in de spits uit Ut aan op spoor 6 en gaat die via een wissel naar spoor 5?
Vorig jaar was dat wel het geval ja. Voor 10-12-2006 dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik dacht dat de stopper uit Ut altijd op spoor 5 aankwam, maar dat blijkt dus behoorlijk te verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |