quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Boeman het volgende:
Niet zo zeuren. Met internet heb je ruime keus, en dat de overheid bepaalt waar wij naar luisteren is natuurlijk ook onzin. Commerciėle stations draaien, zoals hier al vaak gemeld is, muziek voor de grootste doelgroep geld-toestoppende (promotie) platenmaatschappij , logisch.
Dat is niet zo goed muziek als wat er in jouw cd-kast staat.
nee dat is jumpstylequote:Op zondag 10 juni 2007 05:56 schreef the_legend_killer het volgende:
komt door het rap gedoe
bling bling enzo
wat populair is bij de 14 jarige
Dit moet je even toelichten..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:39 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
De beperking, die de Rockmuziek niet heeft, wordt door deze zender beperkt !
Kane is toch geen rock man, Di-rect net zo min...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:47 schreef cafca het volgende:
We hebben Kane toch?
Overigens ken ik Vengeance van de radio, volgens mij....
Die zijn toch behoorlijk bekend dacht ik zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:00 schreef FSCJasper het volgende:
Wij in Nederland hebben popmuziek, rap en jumping in overvloed. Wat een (excuse-moi) klotemuziek is dat overigens, dat jumping. Van goede rock wordt bijna niks meer uitgezonden tenzij het in de buurt komt van pop zoals From Yesterday van 30 Seconds To Mars. Andere goede bands zoals Three Days Grace, Stone Sour en Rammstein zie je haast niks meer van, laat staan minder bekende bands zoals 12 Stones, Skillet, Good Charlotte en Story Of The Year.
Even serieus, jij wilt een online rock radiozender oprichten omdat die er nog niet is?quote:Heb in het verleden meerdere malen gepoogd om een (online) radiozender te krijgen dat zich puur richt op rock en punk. Helaas is dat tot op heden niet gelukt. Wellicht zijn er hier mensen die interesse hebben in een dergelijk plan en wensen mee te denken naar de mogelijkheden? Rock moet weer herleven.
zat gister ff het programma Praatjesmakers te kijkenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef ruud_fr het volgende:
off-topic:
[..]
zat gister ff het programma Praatjesmakers te kijken
was een jochie die ging interviewen bij de TMF awards. hij had een oortje in en kreeg de vragen ingefluisterd
vroeg ie aan Kane: "Wanneer breken jullie nou eens door in Amerika?"
liepen ze chagerijnig weg
Triest...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef ruud_fr het volgende:
off-topic:
[..]
zat gister ff het programma Praatjesmakers te kijken
was een jochie die ging interviewen bij de TMF awards. hij had een oortje in en kreeg de vragen ingefluisterd
vroeg ie aan Kane: "Wanneer breken jullie nou eens door in Amerika?"
liepen ze chagerijnig weg
Ja, omdat de meeste top 40 freaks denken dat bands als Within Temptation ook onder 'rock' vallen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef Ixnay het volgende:
Als je het in Nederland over "rock" hebt, wordt er gelijk aan langharige apen gedacht. Daarom wil iedereen er zo weinig mogelijk van af weten.
Klopt. Intwine is kut.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Jah als ik mensen intwine-filmpjes ofso laat zien zeggen ze ook van van: wtf negers die rock maken? terwijl intwine veel breder dan alleen rock is...
Haha dit zijn nu het soort mensen die voor het hokjes-gedrag zorgen. Ik durf te wedden dat jullie alleen happy en cruel man kennen... Als je intwine live ziet kan je gewoon niet zeggen van: nee dat zijn geen goede muzikanten. Kan wel dat het gewoon niet jouw stijl is... En over de zang van Roger: hij is de beste zanger van Nederland, noem maar eens een zanger die beter is in NL. (zie vrienden van Amstel live 2006).quote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef wallofdolls het volgende:
Als je met kut bedoelt dat ie klinkt alsof ie met zn testikels in zn keel zingt kan ik me daarbij aansluiten
Ik ken wel meer nummers hoor. Ik heb ze zelfs eens live gezien. Ik was uitgenodigd.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Haha dit zijn nu het soort mensen die voor het hokjes-gedrag zorgen. Ik durf te wedden dat jullie alleen happy en cruel man kennen... Als je intwine live ziet kan je gewoon niet zeggen van: nee dat zijn geen goede muzikanten. Kan wel dat het gewoon niet jouw stijl is... En over de zang van Roger: hij is de beste zanger van Nederland, noem maar eens een zanger die beter is in NL. (zie vrienden van Amstel live 2006).
4quote:Op zondag 10 juni 2007 05:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja pop-Rap is idd een grote onder platenmaatschappijen, neemt niet weg dat er nog steeds goede Rap is, maar ja, daar worden 3fm, TMF, MTV, The Box en wat dan ook mee vol gepompt, alleen de debiele rappers die niet meer dan 4 onderwerpen hebben in hun leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |