Het werd net leuk in het andere topicquote:
Ik wil enkel Daphne onder mijn parasolletje hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:05 schreef Haaibaaike het volgende:
En ook met Albert en de overige host de zomer in![]()
Nou ben ik het helemaal kwijtquote:
ja jammer je bent niet blauw anders had je door kunnen gaanquote:
Maar dan had janimie ook blauw moeten zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
[..]
ja jammer je bent niet blauw anders had je door kunnen gaan![]()
Moet je aan Wessel vragenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil enkel Daphne onder mijn parasolletje hoor!
Hij wordt al ietsje beterquote:
je praat anders wel goed op z'n 'plattelands'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Ole het volgende:
Oh ja, ik woon niet op het platteland (zie profiel)![]()
tsss kom nou, wat is dat nou voor Nederlandsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:21 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
moet ergens te vinden zijn waar Wessel zijn huis woont![]()
Dat is Marrokaans Nederlands, duhhhhhquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:58 schreef janimie het volgende:
[..]
je praat anders wel goed op z'n 'plattelands'
[..]
tsss kom nou, wat is dat nou voor Nederlands![]()
![]()
29 juni is de laatste uitzendingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
wanneer is de laatste uitzending voor de zomer eig'k of gaan ze de hele zomer door met komkommershownieuws
Ja dat zag ik net wel! Want ik veel in tijdens het Paris item (ben ook weer weggezapt daarnaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:16 schreef BVO het volgende:
I love Paris!.
En ze keek wel heel gulzig toen het over die blowjobs ging.
Ik ben met Daphne niet mee eens '' I Love Paris''quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:16 schreef BVO het volgende:
I love Paris!.
En ze keek wel heel gulzig toen het over die blowjobs ging.
Arm Parisje:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben met Daphne niet mee eens '' I Love Paris''![]()
Ben het helemaal met je eens. Ik schrok er zelfs toen van, hoe kun je nou van zoveel onbenul/leegheid houden? En nu draagt ze zelfs een shirt met de tekst: Free Paris. Ik snap haar rol best wel, als Verlinde iemand een beetje grof 'aanpakt' dan dempt zij het meestal met een vergoeilijk zinnetje over de betreffende persoon, om een beetje balans in het programma te houden. Maar dit? Nee, Daphne ligt er helemaal uit bij mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben met Daphne niet mee eens '' I Love Paris''![]()
Misschien heeft Daphne er wel belang bij, qua promotie, in die wereld kan alles...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef BVO het volgende:
Geweldig shirt juist.
Ik wil er ook eentje.
Doe je bril eens op, Truus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
'' Free Paris'' is me niet eens opgevallen.
Het kan ook bijna niet anders. Iedere werkdag RTL Boulevard, bijna iedere dag Albert Verlinde naast je... Waarom komt er geen dagelijks reisprogramma met Daphne? Ik wil Daphne in de Dode Zee zien drijven of een schoonheidbehandeling zien ondergaan in prikkelend hooi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef Suko het volgende:
Ow, 't is nog erger, is als antwoord op boze emails dat ze I love Paris zei...en maakte net een V-teken. Meisje, meisje...ga eens even wat echt nuttigs doen, even weer met de poten in de klei, even de weg kwijt, tijd voor vakantie?
Lijkt me idd een veel beter plan...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het kan ook bijna niet anders. Iedere werkdag RTL Boulevard, bijna iedere dag Albert Verlinde naast je... Waarom komt er geen dagelijks reisprogramma met Daphne? Ik wil Daphne in de Dode Zee zien drijven of een schoonheidbehandeling zien ondergaan in prikkelend hooi.
Neenee, ik ga straks met een ander T-Shirt rondlopen. "Free Daphne"!
Yeah Beau welquote:Beau had het wél kunnen flikken, die heeft het sarcasme/cynisme/relativisme in de showbizz zowat uitgevonden, Daphne is niet zo ondanks haar soms puntige afsluitende zinnetjes. Een misser wijffie.![]()
Yeah, Beau was scherpquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yeah Beau welSoms mis ik hem
Al doet Daphne niet verkeerd.
ja vrijdagmiddag meligheidquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:50 schreef kikoooooo het volgende:
Ik haat irene moors
En albert is ook lekker op dreef trouwens
Ja, die heeft er lekker de vaart inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:50 schreef kikoooooo het volgende:
Ik haat irene moors
En albert is ook lekker op dreef trouwens
Ja wat was ons Albertje meligquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:12 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ja, die heeft er lekker de vaart in
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef BVO het volgende:
Nooit![]()
.
Ze zag er gisteren inderdaad op haar best uit.
Wel nee joh, ik heb het haar maar vergeven wat betreft haar beetje domme uitspraken over nitwit Hilton. Iedereen verdient een 2e kans...quote:
quote:***Ergernissen ***Kees Goessens uit
Maastricht:"Hoe leuk ik Daphne Bunskoek
ook vind,ze moet nou toch echt weer wat
anders gaan doen dan RTL Boulevard.
Bij Goedemorgen Nederland leek ze een
talent,klaar voor het zware werk.Nou
blijft ze hangen in deze roddelrubriek.
RTL Boulevard doet ze leuk,maar ik denk
dat ze zelf ook wel moe wordt van het
duizendste verhaal over Britney Spears.
IJdeltuit Bram Moszkowicz mag dan
permanent plaatsnemen in het programma,
kan hij lekker elke avond naar zichzelf
kijken bij de herhalingen.
Kom op Daphne,zet nou weer eens je
tanden in iets dat echt iets om het
lijf heeft!" **************************
Knippen en plakken lukt me niet van teletekst. Wat doe ik verkeerd ?quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef Suko het volgende:
[..]
Wel nee joh, ik heb het haar maar vergeven wat betreft haar beetje domme uitspraken over nitwit Hilton. Iedereen verdient een 2e kans...![]()
Nou dan verliezen ze waarschijnlijk in ieder geval één "af-en-toe-kijker".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoe zou het zijn als Beau van Erven Dorens het weer zou gaan presenteren? Daphne doet het prima, daar niet van, maar die vraag stel ik nu out of the blue.
Oh op die fiets, dat is 'vaste prik' bij haar, di 18 jul 2006.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef static het volgende:
Nee, ze stopte haar hand zo ver in de bek van een koe dat ze de uieren kon kietelen.
Kan Freed Paris daar nog bij?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef Suko het volgende:
[..]
Wel nee joh, ik heb het haar maar vergeven wat betreft haar beetje domme uitspraken over nitwit Hilton. Iedereen verdient een 2e kans...![]()
idd, ze doet het expres mensen opjuttenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef Suko het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk, dit doet ze nog alleen om te boel nog ff lekker op te 'Fokken,' de stouterd!![]()
Daar hou ik niet vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
idd, ze doet het expres mensen opjutten![]()
Nou dan kook ik maar niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
27 augustus komen ze weer terug..Ruim acht weken![]()
He nee bahquote:
Wel als Daphne het doet. Dan mag dat. Dan heb je een excuus om haar over je knie te leggen.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
27 augustus komen ze weer terug..Ruim acht weken![]()
Wanneer ben jij voor het laatst gekomen Haabaaike ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
[afbeelding] Maar ze komen zo joh.
kon het niet latenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst gekomen Haabaaike ?
Mooi héquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:
En we sluiten af met het trio zoals het hoort: Daphne, Albert en Peter van der Vorst.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:55 schreef Suko het volgende:
Dan zal ik wel hier op me donder krijgen (wat me niks kan verrotten natuurlijk) maar ik heb meer dan genoeg van Mies. Ze heeft haar tijd gehad, of misschien nog iets bij MAX, coachen of zo. Aan het einde van het item Mies die afgrijselijke zelfverheerlijking, gadsie. Mensen weten vaak niet wanneer ze moeten stoppen. Onnodig te melden dat ik natuurlijk ook niet naar dat Bingo-gedoe kijk.
En verder was het wel een aardige uitzending.
![]()
Aanbid haarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik heb Mies Bouwman zelfs nog nooit meegemaakt als presentatrice. Ik ken haar alleen van naam en gezicht.
Dat is jammer voor jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik heb Mies Bouwman zelfs nog nooit meegemaakt als presentatrice. Ik ken haar alleen van naam en gezicht.
Op je 27e kon je toch gewoon al kijken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
dat was in 1964 daar was ik nog te jong voor.
Bob wil weten hoe jong ik toen was, mooi nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Op je 27e kon je toch gewoon al kijken?.
Je was toen toch 27?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob wil weten hoe jong ik toen was, mooi niet![]()
Ik heb de uitzending ook gezien, maar ik weet het ook niet meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:06 schreef Radegast het volgende:
Waar moesten Bram en Gordon zo hard om lachen? Ik kan me niet meer herinneren waarover dat ging, al heb ik die uitzendinbg toen wel gezien...
quote:
Hahaquote:Op maandag 2 juli 2007 19:43 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op deze reactie...
Stom genoeg zat ik met een bord eten al klaar. Zou ze overigens nog terug komen in Boulevard? Heb ff gemist of dat is gemeld.
![]()
Zekers.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hahaook dat die reactie van mij kwam?
Dat is jouw mening BVOquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef BVO het volgende:
Voetballiefhebster Daphne Bunskoek moet het eredivisievoetbal gaan presenteren!
Dat klopt, Haaibaaikequote:
Houd jij niet van voetbal ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:07 schreef Mister1977 het volgende:
Ik ben heel erg voor Daphne op tv, maar voetbal.....![]()
Dat is nog zacht uitgedruktquote:
Zeg eens wat meer! Waar tramt Daphne? Wat had Daphne in het weekend gedaan? Was Daphne lief? Wat ging Daphne doen? Je hebt Daphne toch wel de groeten van me gedaan he? Volgende keer wel doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef BVO het volgende:
En om Mister1977 even jaloers te maken: Ik heb maandag met Daphne staan/zitten praten bij de tramhalte/in de tram![]()
![]()
![]()
.
Amsterdam, ging richting een vriendin, en erg liefquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeg eens wat meer! Waar tramt Daphne? Wat had Daphne in het weekend gedaan? Was Daphne lief? Wat ging Daphne doen? Je hebt Daphne toch wel de groeten van me gedaan he? Volgende keer wel doen.![]()
Ik mis Daphne beetje![]()
Uit te denken? Je dacht de route uit of zij legde het uit? Met wat voor "lekker weer is het vandaag he?" opmerking kwam je met haar in gesprek? Of begon ze zelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Amsterdam, ging richting een vriendin, en erg lief![]()
. Gewoon oprecht geïnteresseerd, zat me hele route uit te denken (ik kom dus niet uit A'dam
) en gwoon leuk om mee te praten.
M'n Daphne-adoratie is dus nog wel een beetje opgeschorefd nu.
Wat grappig! Ik hoop wel dat je je een beetje op de route hebt kunnen concentreren terwijl ze aan het uitleggen was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:02 schreef BVO het volgende:
Nouja, ik zag d'r opeens 2 meter naast me staan en keek een beetje te verrast geloof ik, waardoor ze moest lachen en begon te praten
. Zij legde het uit ja, ik had een beetje het idee dat ik aan het verdwalen was
dus heeft ze heel de route voor me uitgestippeld om te eindigen met een lachend "Nou, als het je nu niet meer lukt
!"
. Ze is wel klein hoor
, maar ze weet wel van aanpakken geloof ik
.
Dat was een grapje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:05 schreef BVO het volgende:
Gordon zal vanaf het komend seizoen trouwens als het goed is één keer per week op Albert zijn plek zitten.
Ik had het van de Mediacourantquote:
quote:
BZN Band zonder Neus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:06 schreef Radegast het volgende:
Waar moesten Bram en Gordon zo hard om lachen? Ik kan me niet meer herinneren waarover dat ging, al heb ik die uitzendinbg toen wel gezien...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jammer, vond m altijd erg leuk in Boulevard..
quote:RTL Boulevard grijpt het nieuwe seizoen aan om uit te breiden. Er komen meer deskundigen in de poule, en af en toe wordt een vierde stoel bijgeschoven voor bijvoorbeeld een gast uit de actualiteit. Dat heeft RTL vrijdag laten weten.
Het programma gaat maandag 27 augustus weer van start. Daphne Deckers komt bij het huidige team en maakt op dinsdag haar debuut. Ook Humberto Tan zal regelmatig te zien zijn. Paul de Leeuw neemt vrijdag 31 augustus voor één keer plaats op de vierde kruk. Als Daphne Bunskoek er niet is, zullen Irene Moors en Winston Gerschtanowitz haar vervangen.
Nou zo'n fotootje is in dit geval anders wel hartstikke belangrijk hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob, dat is iets voor jouFoto's plaatsen doe ik nooit ..Alleen de tekst daarvan.
Met dank aan BVOquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:56 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou zo'n fotootje is in dit geval anders wel hardstikke belangrijk hoor!![]()
Goed gehoord BVO, Daphne wilt ook iets anders gaan doen zei ze.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef BVO het volgende:
Daphne zal er wel wat minder zitten dit jaar begreep ik uit haar gesprek met 538.
Gehoord ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Goed gehoord BVO, Daphne wilt ook iets anders gaan doen zei ze.
Dat ben ik met jou eens wat betreft van Peter.. Maar Daphne had háár haar niet lelijk zitten vind ik dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:33 schreef BVO het volgende:
Wat had Peter een idiote kuif. En Daphnes haar zat ook niet leuk.
Ze doet het goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef borisz het volgende:
nu andere Daphne erbij.
Die Verlinde wil gewoon zelf met z'n kop zo veel en zo vaak mogelijk op tv.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:44 schreef tong80 het volgende:
Ja het is er allemaal niet duidelijker op geworden. Tenenkrommend die cameravoering bij het interview van Guus Meeuwis. Je ziet steeds zowel Verlinden als Meeuwis full frontal. Terwijl ze met één camera filmen. Alsof de kijker gek is.
na Jouw Vrouw Mijn Vrouw op rtl4, dat is meestal iets na 0.00 uurquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:05 schreef Michellee het volgende:
Is er ook een herhaling, later op de avond?
Saaie gozerquote:Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef borisz het volgende:
Mr gadget is er weer
En dát vraag ik mij dus ook af, kan niet anders dat dit rapport (en vertrouwlijk) van de Nijs komt, wat een low-life.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef tong80 het volgende:
Belinda Meuldijk krijgt er van langs. Vraag me af hoe RTL aan die raporten komt.
Dat vrees ik ook dat de rapport van Rob de Nijs komt.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:08 schreef Suko het volgende:
[..]
En dát vraag ik mij dus ook af, kan niet anders dat dit rapport (en vertrouwlijk) van de Nijs komt, wat een low-life.![]()
Fiona? Nee joh gek, dat is een heldin!!quote:Op woensdag 19 september 2007 00:49 schreef tong80 het volgende:
Ik vergeet haar naam steeds maar als ze er zit is het één grote mode show met mensen die we niet kennen. Mag ze aan een riem van 200 euro worden opgeknoopt ?
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending vanavond Peter R.de Vries was lekker villain tegen andere misdaadverslaggevers
Volgens mij presenteerde Irene Moors vandaagquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Mister1977 het volgende:
Hè, ik ben altijd te laat thuis om Daphne te zien en moet te vroeg naar bed om Daphne in de herhaling te zien.Alleen vandaag kan het.
![]()
Ziet Daphne er nog snoezig uit? Vast wel. Even kijken bij mokkels.nl
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij presenteerde Irene Moors vandaag.
?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:00 schreef static het volgende:
Vertel eens, hoe ziet het nieuwe seizoen eruit? Nieuw decor? Nieuwe items? etc.
Er is niet veel veranderd, alleen zit er nu soms opeens een 'deskundige' rechts van Daphne. Beetje wennen...quote:
Het zou wel een hoop interessanter worden als ze het daar eens over scheikunde gingen hebben in plaats van al dat geroddel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:26 schreef tong80 het volgende:
Hebben die zangreressen scheikunde gestudeerd ? Alemaal hebben ze een eigen parfum. Kost maar 40 euro
Echt een vreselijk dom wijf. Vroegen ze of het waar was dat ze ooit anorexia heeft gehad, antwoordt ze duidelijk ontkennend met 'als ik anorexia heb, zou ik toch geen energie hebben voor het schrijven van mn boeken'quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
Sonja Bakker
Dat al die wijven daar massaal intrappen zeg
http://www.nieuwnieuws.nl(...)j_rtl_boulevard.htmlquote:Beau terug bij RTL Boulevard
Beau van Erven Dorens keert terug bij RTL Boulevard. Van 2001 tot maart 2005 was hij ook al presentator van dit succesvolle showbizzprogramma en nu hij, na een Talpa-avontuur, terug is bij RTL Nederland gaat hij als invalpresentator fungeren bij Boulevard.
Op 10 oktober neemt hij voor het eerst eventjes de plaats in van vaste presentatrice Daphne Bunskoek, vertelde zij vandaag. Omdat Bunskoek dit jaar geregeld op reis gaat voor RTL Travel Adrenaline zijn er bij RTL Boulevard meerdere invallers nodig. Naast Van Erven Dorens zitten ook Irene Moors en Winston Gerschtanowitz op de reservebank.
En zijn zoontje dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)j_rtl_boulevard.html
Ja Bob dat vint ik ookquote:Op woensdag 26 september 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
En toch is Daph leuker.
Doe niet zo belachelijk, puberquote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
JIJ MOET MIJN NIET STALKEN TRUUS![]()
HOU OPquote:Op woensdag 26 september 2007 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo belachelijk, puber![]()
Zou je willen puberquote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dank je Static, dat je mij steunt![]()
daphne is vast lief en aardig alleen keek ik vandaag toevallig ff naar RTL Boul. : wat een melige bende is dat tegenwoordig geworden, niemand is goed te verstaan, Daphne onderbreekt iedereen ook steeds, ben blij wanneer Beau weer eens op zn plek zitquote:Op woensdag 26 september 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
En toch is Daph leuker.
Het gaat toch zeker niet om de inhoud van de items? Het gaat alleen om de verpakking. En dan alleen nog die Daphne heet. Onderbreken is in beeld komen dus dat is goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:46 schreef janimie het volgende:
[..]
daphne is vast lief en aardig alleen keek ik vandaag toevallig ff naar RTL Boul. : wat een melige bende is dat tegenwoordig geworden, niemand is goed te verstaan, Daphne onderbreekt iedereen ook steeds, ben blij wanneer Beau weer eens op zn plek zitwordt vast weer hard lachen
... om verstaaaanbare items
Ik ook van jouquote:
En ik van jouquote:
Haaaaaai, Baaike!!!quote:
is beau al terug dan ?quote:Op zondag 30 september 2007 22:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb boulevard opgenomen, ga straks kijken
Beetje bezopen?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga maar de herhaling kijken als ik mn ogen dan nog open kan houden, heb het niet kunnen zien vanwege die stomme treinvertraging.werk
Beau was als vanouds goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Beetje bezopen?
Ik ga maar de herhaling kijken als ik mn ogen dan nog open kan houden, heb het niet kunnen zien vanwege die stomme treinvertraging.
Vanwaar dequote:
Ook weleens 900.000 (weleens dan ) vandaarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Vanwaar de? Das toch hartstikke veel?
Normaal is rond de 700/800k.
Dan zit die er toch alsnog bovenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ook weleens 900.000 (weleens dan ) vandaar!!
Ja ok dat is ook zoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan zit die er toch alsnog boven
er zit idd niet veel verschil met de gewone kijkcijfers maar tis goed hem weer eens te zienquote:
..... insgelijks!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:29 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vond het programma 10x beter nu Beau er zat!! BEAU TERUG, DAPHNE EXIT!!! Daphne onderbreekt alleen maar, denkt zinnige vragen te stellen (daarom wil madame ook een 'meer nieuwsachtig programma, want voelt zich boven entertainment verheven') en zorgt er voor dat haar eigen vriendjes met hun schandalen niet of nauwelijks in de aandacht komen..
Ja zie nou, dus viel de kijkcijfers gisteren beetje tegenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:16 schreef BVO het volgende:
Ik zie nu dat Winston maandag 955.000 haalde, meer dan Beau dus.
misschien wisten velen nog niet dat beau er zou zijn, soms heeft een stijging ff tijd nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:42 schreef static het volgende:
Kortom: het maakt geen reet uit voor de kijkcijfers wie er zit.
Ik maar denken dat ze er eentje van Ko was..?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:17 schreef milagro het volgende:
Ach, Leo de Hartogh (de vader van actrice Linda van Dijck) overleden, mijn vroegere buurman
Nu, 91 is een mooie leeftijd, maar toch, hè, sommige mensen zouden 120 moeten mogen worden.
Rust zacht...
Linda heeft naar de scheiding van haar ouders het '' achternaam van Ko van Dijk gekregen'' Het zal wel op papier staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ze er eentje van Ko was..?
Ow! Dat verklaart de boel. Dank je wel baaikiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Linda heeft naar de scheiding van haar ouders het '' achternaam van Ko van Dijk gekregen'' Het zal wel op papier staan, bedoel '' adoptie''
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ow! Dat verklaart de boel. Dank je wel baaikie
Zoiets is het wel geweest. Ik heb ooit eens gelezen dat het "Van Dijck" is, omdat Linda niet op de naam van Ko wilde teren......, daarom heeft ze zichzelf Van Dijck met ck genoemd...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Linda heeft naar de scheiding van haar ouders het '' achternaam van Ko van Dijk gekregen'' Het zal wel op papier staan.
Lees hier
Oh dat wist ik weer niet Elounda, dat ze liever haar achternaam van ''Dijck ipv van Dijk'' te noemen. heb ik de ''Wiki '' niet goed gelezen..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zoiets is het wel geweest. Ik heb ooit eens gelezen dat het "Van Dijck" is, omdat Linda niet op de naam van Ko wilde teren......, daarom heeft ze zichzelf Van Dijck met ck genoemd...
Ja, nou, ik weet het niet zeker, maar ik meen het ooit ergens te hebben gelezen, vond het blijkbaar zo belangrijk dat het nu nog door mijn hersens rondzingt, maar goed: pin mij er niet op vastquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh dat wist ik weer niet Elounda, dat ze liever haar achternaam van ''Dijck ipv van Dijk'' te noemen. heb ik de ''Wiki '' niet goed gelezen..
Thnx![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:17 schreef static het volgende:
Zal wel publiciteit voor dat boutprogramma van haar zijn.
Dat was leuke interview met Carlo en Irenequote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:08 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Leuk item over pittige tijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |