Met dank aan BVOquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:56 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou zo'n fotootje is in dit geval anders wel hardstikke belangrijk hoor!![]()
Goed gehoord BVO, Daphne wilt ook iets anders gaan doen zei ze.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef BVO het volgende:
Daphne zal er wel wat minder zitten dit jaar begreep ik uit haar gesprek met 538.
Gehoord ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Goed gehoord BVO, Daphne wilt ook iets anders gaan doen zei ze.
Dat ben ik met jou eens wat betreft van Peter.. Maar Daphne had háár haar niet lelijk zitten vind ik dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:33 schreef BVO het volgende:
Wat had Peter een idiote kuif. En Daphnes haar zat ook niet leuk.
Ze doet het goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef borisz het volgende:
nu andere Daphne erbij.
Die Verlinde wil gewoon zelf met z'n kop zo veel en zo vaak mogelijk op tv.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:44 schreef tong80 het volgende:
Ja het is er allemaal niet duidelijker op geworden. Tenenkrommend die cameravoering bij het interview van Guus Meeuwis. Je ziet steeds zowel Verlinden als Meeuwis full frontal. Terwijl ze met één camera filmen. Alsof de kijker gek is.
na Jouw Vrouw Mijn Vrouw op rtl4, dat is meestal iets na 0.00 uurquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:05 schreef Michellee het volgende:
Is er ook een herhaling, later op de avond?
Saaie gozerquote:Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef borisz het volgende:
Mr gadget is er weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |