Op je 27e kon je toch gewoon al kijken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
dat was in 1964 daar was ik nog te jong voor.
Bob wil weten hoe jong ik toen was, mooi nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Op je 27e kon je toch gewoon al kijken?.
Je was toen toch 27?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob wil weten hoe jong ik toen was, mooi niet![]()
Ik heb de uitzending ook gezien, maar ik weet het ook niet meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:06 schreef Radegast het volgende:
Waar moesten Bram en Gordon zo hard om lachen? Ik kan me niet meer herinneren waarover dat ging, al heb ik die uitzendinbg toen wel gezien...
quote:
Hahaquote:Op maandag 2 juli 2007 19:43 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op deze reactie...
Stom genoeg zat ik met een bord eten al klaar. Zou ze overigens nog terug komen in Boulevard? Heb ff gemist of dat is gemeld.
![]()
Zekers.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hahaook dat die reactie van mij kwam?
Dat is jouw mening BVOquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef BVO het volgende:
Voetballiefhebster Daphne Bunskoek moet het eredivisievoetbal gaan presenteren!
Dat klopt, Haaibaaikequote:
Houd jij niet van voetbal ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:07 schreef Mister1977 het volgende:
Ik ben heel erg voor Daphne op tv, maar voetbal.....![]()
Dat is nog zacht uitgedruktquote:
Zeg eens wat meer! Waar tramt Daphne? Wat had Daphne in het weekend gedaan? Was Daphne lief? Wat ging Daphne doen? Je hebt Daphne toch wel de groeten van me gedaan he? Volgende keer wel doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef BVO het volgende:
En om Mister1977 even jaloers te maken: Ik heb maandag met Daphne staan/zitten praten bij de tramhalte/in de tram![]()
![]()
![]()
.
Amsterdam, ging richting een vriendin, en erg liefquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeg eens wat meer! Waar tramt Daphne? Wat had Daphne in het weekend gedaan? Was Daphne lief? Wat ging Daphne doen? Je hebt Daphne toch wel de groeten van me gedaan he? Volgende keer wel doen.![]()
Ik mis Daphne beetje![]()
Uit te denken? Je dacht de route uit of zij legde het uit? Met wat voor "lekker weer is het vandaag he?" opmerking kwam je met haar in gesprek? Of begon ze zelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Amsterdam, ging richting een vriendin, en erg lief![]()
. Gewoon oprecht geïnteresseerd, zat me hele route uit te denken (ik kom dus niet uit A'dam
) en gwoon leuk om mee te praten.
M'n Daphne-adoratie is dus nog wel een beetje opgeschorefd nu.
Wat grappig! Ik hoop wel dat je je een beetje op de route hebt kunnen concentreren terwijl ze aan het uitleggen was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:02 schreef BVO het volgende:
Nouja, ik zag d'r opeens 2 meter naast me staan en keek een beetje te verrast geloof ik, waardoor ze moest lachen en begon te praten
. Zij legde het uit ja, ik had een beetje het idee dat ik aan het verdwalen was
dus heeft ze heel de route voor me uitgestippeld om te eindigen met een lachend "Nou, als het je nu niet meer lukt
!"
. Ze is wel klein hoor
, maar ze weet wel van aanpakken geloof ik
.
Dat was een grapje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:05 schreef BVO het volgende:
Gordon zal vanaf het komend seizoen trouwens als het goed is één keer per week op Albert zijn plek zitten.
Ik had het van de Mediacourantquote:
quote:
BZN Band zonder Neus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:06 schreef Radegast het volgende:
Waar moesten Bram en Gordon zo hard om lachen? Ik kan me niet meer herinneren waarover dat ging, al heb ik die uitzendinbg toen wel gezien...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jammer, vond m altijd erg leuk in Boulevard..
quote:RTL Boulevard grijpt het nieuwe seizoen aan om uit te breiden. Er komen meer deskundigen in de poule, en af en toe wordt een vierde stoel bijgeschoven voor bijvoorbeeld een gast uit de actualiteit. Dat heeft RTL vrijdag laten weten.
Het programma gaat maandag 27 augustus weer van start. Daphne Deckers komt bij het huidige team en maakt op dinsdag haar debuut. Ook Humberto Tan zal regelmatig te zien zijn. Paul de Leeuw neemt vrijdag 31 augustus voor één keer plaats op de vierde kruk. Als Daphne Bunskoek er niet is, zullen Irene Moors en Winston Gerschtanowitz haar vervangen.
Nou zo'n fotootje is in dit geval anders wel hartstikke belangrijk hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob, dat is iets voor jouFoto's plaatsen doe ik nooit ..Alleen de tekst daarvan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |