quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef BVO het volgende:
Nooit![]()
.
Ze zag er gisteren inderdaad op haar best uit.
Wel nee joh, ik heb het haar maar vergeven wat betreft haar beetje domme uitspraken over nitwit Hilton. Iedereen verdient een 2e kans...quote:
quote:***Ergernissen ***Kees Goessens uit
Maastricht:"Hoe leuk ik Daphne Bunskoek
ook vind,ze moet nou toch echt weer wat
anders gaan doen dan RTL Boulevard.
Bij Goedemorgen Nederland leek ze een
talent,klaar voor het zware werk.Nou
blijft ze hangen in deze roddelrubriek.
RTL Boulevard doet ze leuk,maar ik denk
dat ze zelf ook wel moe wordt van het
duizendste verhaal over Britney Spears.
IJdeltuit Bram Moszkowicz mag dan
permanent plaatsnemen in het programma,
kan hij lekker elke avond naar zichzelf
kijken bij de herhalingen.
Kom op Daphne,zet nou weer eens je
tanden in iets dat echt iets om het
lijf heeft!" **************************
Knippen en plakken lukt me niet van teletekst. Wat doe ik verkeerd ?quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef Suko het volgende:
[..]
Wel nee joh, ik heb het haar maar vergeven wat betreft haar beetje domme uitspraken over nitwit Hilton. Iedereen verdient een 2e kans...![]()
Nou dan verliezen ze waarschijnlijk in ieder geval één "af-en-toe-kijker".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoe zou het zijn als Beau van Erven Dorens het weer zou gaan presenteren? Daphne doet het prima, daar niet van, maar die vraag stel ik nu out of the blue.
Oh op die fiets, dat is 'vaste prik' bij haar, di 18 jul 2006.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef static het volgende:
Nee, ze stopte haar hand zo ver in de bek van een koe dat ze de uieren kon kietelen.
Kan Freed Paris daar nog bij?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef Suko het volgende:
[..]
Wel nee joh, ik heb het haar maar vergeven wat betreft haar beetje domme uitspraken over nitwit Hilton. Iedereen verdient een 2e kans...![]()
idd, ze doet het expres mensen opjuttenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef Suko het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk, dit doet ze nog alleen om te boel nog ff lekker op te 'Fokken,' de stouterd!![]()
Daar hou ik niet vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
idd, ze doet het expres mensen opjutten![]()
Nou dan kook ik maar niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
27 augustus komen ze weer terug..Ruim acht weken![]()
He nee bahquote:
Wel als Daphne het doet. Dan mag dat. Dan heb je een excuus om haar over je knie te leggen.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
27 augustus komen ze weer terug..Ruim acht weken![]()
Wanneer ben jij voor het laatst gekomen Haabaaike ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
[afbeelding] Maar ze komen zo joh.
kon het niet latenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst gekomen Haabaaike ?
Mooi héquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:
En we sluiten af met het trio zoals het hoort: Daphne, Albert en Peter van der Vorst.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:55 schreef Suko het volgende:
Dan zal ik wel hier op me donder krijgen (wat me niks kan verrotten natuurlijk) maar ik heb meer dan genoeg van Mies. Ze heeft haar tijd gehad, of misschien nog iets bij MAX, coachen of zo. Aan het einde van het item Mies die afgrijselijke zelfverheerlijking, gadsie. Mensen weten vaak niet wanneer ze moeten stoppen. Onnodig te melden dat ik natuurlijk ook niet naar dat Bingo-gedoe kijk.
En verder was het wel een aardige uitzending.
![]()
Aanbid haarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik heb Mies Bouwman zelfs nog nooit meegemaakt als presentatrice. Ik ken haar alleen van naam en gezicht.
Dat is jammer voor jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik heb Mies Bouwman zelfs nog nooit meegemaakt als presentatrice. Ik ken haar alleen van naam en gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |