Beetje bezopen?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga maar de herhaling kijken als ik mn ogen dan nog open kan houden, heb het niet kunnen zien vanwege die stomme treinvertraging.werk
Beau was als vanouds goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Beetje bezopen?
Ik ga maar de herhaling kijken als ik mn ogen dan nog open kan houden, heb het niet kunnen zien vanwege die stomme treinvertraging.
Vanwaar dequote:
Ook weleens 900.000 (weleens dan ) vandaarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Vanwaar de? Das toch hartstikke veel?
Normaal is rond de 700/800k.
Dan zit die er toch alsnog bovenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ook weleens 900.000 (weleens dan ) vandaar!!
Ja ok dat is ook zoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan zit die er toch alsnog boven
er zit idd niet veel verschil met de gewone kijkcijfers maar tis goed hem weer eens te zienquote:
..... insgelijks!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:29 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vond het programma 10x beter nu Beau er zat!! BEAU TERUG, DAPHNE EXIT!!! Daphne onderbreekt alleen maar, denkt zinnige vragen te stellen (daarom wil madame ook een 'meer nieuwsachtig programma, want voelt zich boven entertainment verheven') en zorgt er voor dat haar eigen vriendjes met hun schandalen niet of nauwelijks in de aandacht komen..
Ja zie nou, dus viel de kijkcijfers gisteren beetje tegenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:16 schreef BVO het volgende:
Ik zie nu dat Winston maandag 955.000 haalde, meer dan Beau dus.
misschien wisten velen nog niet dat beau er zou zijn, soms heeft een stijging ff tijd nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:42 schreef static het volgende:
Kortom: het maakt geen reet uit voor de kijkcijfers wie er zit.
Ik maar denken dat ze er eentje van Ko was..?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:17 schreef milagro het volgende:
Ach, Leo de Hartogh (de vader van actrice Linda van Dijck) overleden, mijn vroegere buurman
Nu, 91 is een mooie leeftijd, maar toch, hè, sommige mensen zouden 120 moeten mogen worden.
Rust zacht...
Linda heeft naar de scheiding van haar ouders het '' achternaam van Ko van Dijk gekregen'' Het zal wel op papier staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ze er eentje van Ko was..?
Ow! Dat verklaart de boel. Dank je wel baaikiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Linda heeft naar de scheiding van haar ouders het '' achternaam van Ko van Dijk gekregen'' Het zal wel op papier staan, bedoel '' adoptie''
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ow! Dat verklaart de boel. Dank je wel baaikie
Zoiets is het wel geweest. Ik heb ooit eens gelezen dat het "Van Dijck" is, omdat Linda niet op de naam van Ko wilde teren......, daarom heeft ze zichzelf Van Dijck met ck genoemd...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Linda heeft naar de scheiding van haar ouders het '' achternaam van Ko van Dijk gekregen'' Het zal wel op papier staan.
Lees hier
Oh dat wist ik weer niet Elounda, dat ze liever haar achternaam van ''Dijck ipv van Dijk'' te noemen. heb ik de ''Wiki '' niet goed gelezen..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zoiets is het wel geweest. Ik heb ooit eens gelezen dat het "Van Dijck" is, omdat Linda niet op de naam van Ko wilde teren......, daarom heeft ze zichzelf Van Dijck met ck genoemd...
Ja, nou, ik weet het niet zeker, maar ik meen het ooit ergens te hebben gelezen, vond het blijkbaar zo belangrijk dat het nu nog door mijn hersens rondzingt, maar goed: pin mij er niet op vastquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh dat wist ik weer niet Elounda, dat ze liever haar achternaam van ''Dijck ipv van Dijk'' te noemen. heb ik de ''Wiki '' niet goed gelezen..
Thnx![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:17 schreef static het volgende:
Zal wel publiciteit voor dat boutprogramma van haar zijn.
Dat was leuke interview met Carlo en Irenequote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:08 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Leuk item over pittige tijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |