http://www.nieuwnieuws.nl(...)j_rtl_boulevard.htmlquote:Beau terug bij RTL Boulevard
Beau van Erven Dorens keert terug bij RTL Boulevard. Van 2001 tot maart 2005 was hij ook al presentator van dit succesvolle showbizzprogramma en nu hij, na een Talpa-avontuur, terug is bij RTL Nederland gaat hij als invalpresentator fungeren bij Boulevard.
Op 10 oktober neemt hij voor het eerst eventjes de plaats in van vaste presentatrice Daphne Bunskoek, vertelde zij vandaag. Omdat Bunskoek dit jaar geregeld op reis gaat voor RTL Travel Adrenaline zijn er bij RTL Boulevard meerdere invallers nodig. Naast Van Erven Dorens zitten ook Irene Moors en Winston Gerschtanowitz op de reservebank.
En zijn zoontje dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)j_rtl_boulevard.html
Ja Bob dat vint ik ookquote:Op woensdag 26 september 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
En toch is Daph leuker.
Doe niet zo belachelijk, puberquote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
JIJ MOET MIJN NIET STALKEN TRUUS![]()
HOU OPquote:Op woensdag 26 september 2007 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo belachelijk, puber![]()
Zou je willen puberquote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dank je Static, dat je mij steunt![]()
daphne is vast lief en aardig alleen keek ik vandaag toevallig ff naar RTL Boul. : wat een melige bende is dat tegenwoordig geworden, niemand is goed te verstaan, Daphne onderbreekt iedereen ook steeds, ben blij wanneer Beau weer eens op zn plek zitquote:Op woensdag 26 september 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
En toch is Daph leuker.
Het gaat toch zeker niet om de inhoud van de items? Het gaat alleen om de verpakking. En dan alleen nog die Daphne heet. Onderbreken is in beeld komen dus dat is goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:46 schreef janimie het volgende:
[..]
daphne is vast lief en aardig alleen keek ik vandaag toevallig ff naar RTL Boul. : wat een melige bende is dat tegenwoordig geworden, niemand is goed te verstaan, Daphne onderbreekt iedereen ook steeds, ben blij wanneer Beau weer eens op zn plek zitwordt vast weer hard lachen
... om verstaaaanbare items
Ik ook van jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |