Tuurlijk niet, dat heb ik niet nodig hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij gaat toch niet ook een gooi doen naar de kwartetten he?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:45 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat heb ik niet nodig hoor!![]()
Gisteren had ik nog een quintet!![]()
Post eens niet door een slotje heenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:44 schreef crossover het volgende:
shit, me ma is morgen jarig en ik heb nog niks
Zoek een andere hobby, iedereen die daar op letquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:46 schreef OA het volgende:
Nog minder dan 900 posts tot aan 50.000.000![]()
Kans is dus vrij groot dat ie hier 'valt'...![]()
quote:
Ik drink heel weinig bierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens. Pizza en bier is een hele smakelijke combinatie.
Ik eet ook weinig pizza overigensquote:
Meer het wijn typetje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
Ik drink heel weinig bier
Goed bezig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
ik heb 'm iig niet, want ik ga boodschappen doen
hehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet eigenlijk weer hard aan het werk!![]()
Nee, niet eens. Ik drink weinig alcohol. Ik heb nog een leffe dubbel in de koelkast staan geloof ik.quote:
alsof jij werkt met dat soort postaantallenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet eigenlijk weer hard aan het werk!![]()
Dat kan. Is ook gezonder ook eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef Pheno het volgende:
Nee, niet eens. Ik drink weinig alcohol. Ik heb nog een leffe dubbel in de koelkast staan geloof ik.
En anders hebben we nog wel eens limoncello
Het schijnt. Maar ik heb 1 principe waar ik niet van afwijk: geen druppel drank achter het stuur. En ik rijd erg veelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan. Is ook gezonder ook eigenlijk.
Ja diequote:
goed principe 14quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt. Maar ik heb 1 principe waar ik niet van afwijk: geen druppel drank achter het stuur. En ik rijd erg veel
de tripele is ook goed te doenquote:
Mijn middle-name is Bobster. Goed principe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef Pheno het volgende:
Het schijnt. Maar ik heb 1 principe waar ik niet van afwijk: geen druppel drank achter het stuur. En ik rijd erg veel
Hoi "Kuukske Bobster X"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn middle-name is Bobster. Goed principe.
Kuukske Evil Bobster Kuuktrommel. Aangenaam meneer Ph. Pheno Pinguin.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:54 schreef Pheno het volgende:
Hoi "Kuukske Bobster X"
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kuukske Evil Bobster Kuuktrommel. Aangenaam meneer Ph. Pheno Pinguin.
Idd!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn een beetje dom.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef OA het volgende:
Idd! [afbeelding]
Ik heb een aantal vrienden die bij hoog en laag blijven beweren dat het binnen korte tijd weer uit je bloed is....![]()
![]()
Zolang ze in hun eentje een boom proberen te koppen ipv een slachtoffer maken vind ik het primaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Idd! [afbeelding]
Ik heb een aantal vrienden die bij hoog en laag blijven beweren dat het binnen korte tijd weer uit je bloed is....![]()
![]()
En blij dat ze allemaal zijn...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
Jesus, fok wordt traag door dat achterlijke gepost van sommige eikels die de 50milste willen hebben. GVD!
Maaruh, na een paar uur wordt alcohol toch gewoon afgebroken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Idd! [afbeelding]
![]()
Hmm, ja..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang ze in hun eentje een boom proberen te koppen ipv een slachtoffer maken vind ik het prima
Ja, dat wel..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Maaruh, na een paar uur wordt alcohol toch gewoon afgebroken?
Als je dood ligt te bloeden welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij was er 1 van. Sicko!quote:
Is dat de nieuwe trent? Meteen 2 topics aanmaken want Papier is zo langzaam?quote:
Hoe bedoel je.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dat de nieuwe trent? Meteen 2 topics aanmaken want Papier is zo langzaam?![]()
quote:
ETA 50milste post?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
Jesus, fok wordt traag door dat achterlijke gepost van sommige eikels die de 50milste willen hebben. GVD!
Dank.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:07 schreef JDude het volgende:
Hulde @ TT.
4 minuten geleden...quote:
Hij is net geweest.quote:
Fok is weer snel, dus het is al gebeurd. Joepi, duizenden supernutteloze posts om zo'n achterlijk feit te vieren....quote:
Het zou leuk zijn als het een veelzeggende post was, in plaats van een smilie. Was het een smilie trouwens?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
Fok is weer snel, dus het is al gebeurd. Joepi, duizenden supernutteloze posts om zo'n achterlijk feit te vieren....
Niet alleen als papier em dichtmietert...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe trent? Meteen 2 topics aanmaken want Papier is zo langzaam?![]()
Een mens is toch sowieso rauw? Dat maakt sex immer rauw.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
Rauwe sex
I couldn't care lessquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het een veelzeggende post was, in plaats van een smilie. Was het een smilie trouwens?
Als ik zou caren.. nouja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
I couldn't care less
Behalve in de saunaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een mens is toch sowieso rauw? Dat maakt sex immer rauw.
Post-id 50.000.000 is bijna aan de beurt! Deel 2quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het een veelzeggende post was, in plaats van een smilie. Was het een smilie trouwens?
Het kost de lever 1,5 uur om de hoeveelheid alcohol van een standaard horeca-borrel (bier, wijn, whiskey, maakt niet uit) af te breken. Twee borrels kosten dus 3 uur, enzovoort.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef crossover het volgende:
[..]
goed opgeletquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het kost de lever 1,5 uur om de hoeveelheid alcohol van een standaard horeca-borrel (bier, wijn, whiskey, maakt niet uit) af te breken. Twee borrels kosten dus 3 uur, enzovoort.
goed bezigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
Nog een half uur.
Ik heb geen weekendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb maar 2 dagen weekend.. Boehoe. Maar daar staat volgende week 5 dagen weekend tegenover.
das klotequote:
Precies, dus het duurt niet slechts 1,5 na de laatste, zoals ik regelmatig hoor....quote:
15 bier. Jezus. Dan kun je me wel oprapen en een komisch filmpje in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je dus een nachie lekker gaot stappuh en je drinkt er een paar (15?) dan ben je 22,5 uur bezig met afbreken. Begin je om 21.00uur te borrelen, dan ben je de volgende avond om 19.30uur pas weer alcohol vrij.
5 dagen!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb maar 2 dagen weekend.. Boehoe. Maar daar staat volgende week 5 dagen weekend tegenover.
Correctquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Precies, dus het duurt niet slechts 1,5 na de laatste, zoals ik regelmatig hoor....![]()
te-ring..... dan mag ik op zaterdag niet zuipen, wil ik op zondag een stukkie toerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je dus een nachie lekker gaot stappuh en je drinkt er een paar (15?) dan ben je 22,5 uur bezig met afbreken. Begin je om 21.00uur te borrelen, dan ben je de volgende avond om 19.30uur pas weer alcohol vrij.
15 bierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
15 bier. Jezus. Dan kun je me wel oprapen en een komisch filmpje in elkaar zetten.
Yeah surequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag sowieso niet zuipen. Regel van mezelf.
Het mannelijk lichaam gaat beter met bier om dan het vrouwelijk lichaam. Hoewel een goede bodem vrij bepalend is.quote:
en volgens mij lukt het je goed je eraan te houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ssst.quote:
das ook weer zo jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het mannelijk lichaam gaat beter met bier om dan het vrouwelijk lichaam. Hoewel een goede bodem vrij bepalend is.
zuipen....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ja, maar ik zou het volhouden tot Lowlands. Maar Lowlands gaat niet door.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
en volgens mij lukt het je goed je eraan te houden
Zuupen dan. Sluit mooi aan bij Zupiler.quote:
whehehquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het volhouden tot Lowlands. Maar Lowlands gaat niet door.
Dus de Jupiler staat weer in de keuken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zuupen dan. Sluit mooi aan bij Zupiler.
En we krijgen volgende week Berenanus op bezoek dus ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:44 schreef MPG het volgende:
wheheh
Juist!quote:
precies...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Juist! [afbeelding]
Vrij kansloze en geldverslindende bezigheid...![]()
IK HAD DE OP HAHAHAHA.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef crossover het volgende:
Yeah ik heb de 100ste post van dit topic!!![]()
![]()
Suckers!!
ttsssss...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef crossover het volgende:
Yeah ik heb de 100ste post van dit topic!!![]()
![]()
Suckers!!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En we krijgen volgende week Berenanus op bezoek dus ja.
En die wil bier. Dus ja.
Natuurlijk klikte je. Dat doet iedere Fok!ker.quote:
Het lukt mij wel eens voorzichtig een alcoholishe versnapering te nuttigen terwijl ik geniet van over de vloer dweilende dronken debielen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Juist! [afbeelding]
Vrij kansloze en geldverslindende bezigheid...![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk klikte je. Dat doet iedere Fok!ker.
whehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het lukt mij wel eens voorzichtig een alcoholishe versnapering te nuttigen terwijl ik geniet van over de vloer dweilende dronken debielen.![]()
Ik heb niet gekliktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk klikte je. Dat doet iedere Fok!ker.
doe het niet!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt![]()
Nog niet tenminste
halfnaaks danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:56 schreef Kuukske het volgende:
Hij is toch heul nie naakt.
Nougoed,
Weekend
naakse kerelventenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
doe het niet!
tenzij je van naakse kerelventen houdt
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
zeau.
daarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
zeau.
goed bezigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het koffie automaat hier bijgevuld
DE...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het koffie automaat hier bijgevuld
geen stijl heaumeauquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
zeau.
Ik zuip die zooi toch nietquote:
wat zuip jij wel dan?quote:
Water + theequote:
Checkquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:19 schreef Muck het volgende:
ik ben net even wezen kijken in de stad... mijn nicht trouwt vandaag namelijk met mijn ouder korfbaltrainer
wat een mooie jurk zeg!![]()
![]()
![]()
en een kennis van ons, die ambtenaar van de burgerlijke stand is, maar er eigenlijk mee gestopt is, heeft gezegd dat ze lars en mij wel wil trouwen over een tijdjequote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:25 schreef Muck het volgende:
[..]
en een kennis van ons, die ambtenaar van de burgerlijke stand is, maar er eigenlijk mee gestopt is, heeft gezegd dat ze lars en mij wel wil trouwen over een tijdje
Hoort gebroken hart vallenquote:
wat, wil jij lars en mij ook trouwen?quote:
Degene die de minnaar/minnares is in de buitenechtelijke relatie krijgt nooit de vreemdganger. Stond in de Cosmo.quote:
Nee, hij wil met Lars trouwen...quote:
wablief?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Degene die de minnaar/minnares is in de buitenechtelijke relatie krijgt nooit de vreemdganger. Stond in de Cosmo.
Was toch wel duidelijk?!quote:
Weet je, ik snap het zelf ook niet meer. Laat maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:32 schreef Muck het volgende:
wablief?
het leek me best duidelijk, als praktijkvoorbeeld muck, lars en MPG.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet je, ik snap het zelf ook niet meer. Laat maar.
Bijna goed....quote:
Dan moet je dat niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geen zin om die quote nog er bij te editten.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Muck het volgende:
het komt er gewoon op neer, dat als je een relatie met een getrouwde man of vrouw hebt, je hem of haar nooit zult krijgen
toch?
dat jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Muck het volgende:
het komt er gewoon op neer, dat als je een relatie met een getrouwde man of vrouw hebt, je hem of haar nooit zult krijgen
toch?
Lindsay Lohan dan maar?quote:
maar ik ga nog laaaaaang niet trouwen hoorquote:
Ik ken voorbeelden dat het wel gebeurd, dus dat is geen grondig onderzoek geweest van de Cosmeauquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Degene die de minnaar/minnares is in de buitenechtelijke relatie krijgt nooit de vreemdganger. Stond in de Cosmo.
Goed spulquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Oeh lekker. Wij hebben gehaktovenschotel met bloemkool.
Hoge drukspuit erinquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Dalijk nog even de refrigerateur schoonmaken
Dat ding is echt goor.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik ga nog laaaaaang niet trouwen hoor
ik wou al zeggen, ik ben nog geen miljonair...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik ga nog laaaaaang niet trouwen hoor
daaromquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ik ben nog geen miljonair...
Waar is ie eigenlijk??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ik ben nog geen miljonair...
Hou 'm in de kast OA.quote:
Kloontjes en cijfertjes. Dat houdt jullie bezig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
Je voorziet alweer een clone attack?
Bierik is netjes opgesloten nog
wie?quote:
Nah, ik voel me toch niet volledig aangesprokenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kloontjes en cijfertjes. Dat houdt jullie bezig.
Hij was makkelijk in te koppen. Ik zat al te wachten.quote:
Just kidding hoooor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
Nah, ik voel me toch niet volledig aangesproken
als ze gedouched heeft ziet ze er ongeveer zo uit:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Dat ding heeft een douche nodig.
Plaatje is kapot.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als ze gedouched heeft ziet ze er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
erg wit.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als een ongesteld kruisje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
i kzie geen kruisjequote:
voorspelbaar ben ik heh?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij was makkelijk in te koppen. Ik zat al te wachten.
huh? is er wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
Tijd heelt alle wonden, maar er kan zoveel pijn in één seconde. Zoveel pijn in één seconde.
quote:
Miljonair is in de ijskast gezet voor onbepaalde tijd!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je voorziet alweer een clone attack?
Bierik is netjes opgesloten nog
er is nu nieuw plaatjequote:
Ik zing mee met de Heideroosjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:55 schreef MPG het volgende:
huh? is er wat?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Miljonair is in de ijskast gezet voor onbepaalde tijd!!![]()
Tja.. ik zou dr nou niet meteen mn bed uit schoppen mocht ze dr per ongeluk in belandenquote:
Bah kloons.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:57 schreef MPG het volgende:die kloon bedoel je? daar waren er toch nog meer van?
Et concert was ook errug tof.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:57 schreef Sebasser het volgende:
Ha, tof.
Bierik ligt door overmatige bierconsumptie voor onbepaalde tijd in coma...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
die kloon bedoel je? daar waren er toch nog meer van?
Zal op lowlands ook weer tof wordenquote:
Ja. Geef Marco een lange geile tongzoen van me.quote:
heb je miljonair en armoed professioneel de nek omgedraaid?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Bierik ligt door overmatige bierconsumptie voor onbepaalde tijd in coma...![]()
juonjacket wacht op het juiste woord...![]()
De rest is gewoon dood...![]()
Tof, Firefox.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
i kzie geen kruisje
gewoon helemaal niks
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Geef Marco een lange geile tongzoen van me.
Miljonair telt geld momenteel...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
heb je miljonair en armoed professioneel de nek omgedraaid?
Dan doe ik het wel weer zelf.quote:
jij bent wel goed op de hoogtequote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Miljonair telt geld momenteel...![]()
Armoed was ik gewoon bijna vergeten.... maar zoals ik al zei: hij is dood... omgekomen door ondervoeding...![]()
![]()
dus je komt toch naar lowlandsquote:
Immer!quote:
Nee. Ik ga gewoon naar een concertje elders.quote:
daar lijkt het wel heel erg op jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef eer-ik het volgende:
OA, is armoed ook van jou?
ook goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gewoon naar een concertje elders.
Al vond je het niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
ik ga even de koelkast schoonspuiten mbv ome kärcher
JIj bent ook altijd aan het schoonmakenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
ik ga even de koelkast schoonspuiten mbv ome kärcher
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef eer-ik het volgende:
OA, is armoed ook van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Iets beters heeft die jongen momenteel niet te doen....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JIj bent ook altijd aan het schoonmaken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Neeheeeee, Armoed was van Papier....![]()
Pffff, ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist....
jij hebt miljonairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat je daar al over liegt.... wie weet heb je dus ook armoed wel...
al is papier wel een hele goede kandidaat eigenaar btw
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
WJz.quote:
hij kant gaan werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Iets beters heeft die jongen momenteel niet te doen....![]()
Zie de doorhaling van de letter Gquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
jij hebt miljonair
en dat je daar al over liegt.... wie weet heb je dus ook armoed wel...
al is papier wel een hele goede kandidaat eigenaar btw
accoord.... dus je hebt toch gelijkquote:
Nou, was dat voor niets fietsen toch nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:10 schreef crossover het volgende:
Ja kut
Net voor niks op en neer gefietstHet pasje van de bieb bleek niet te werken
Kan ik nog niet vooruit.
Maar wel een kadoo voor moeder's gekocht(schilderspullen)
is goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:10 schreef Muck het volgende:
ik ga even kleren klaarleggen voor vanavond enzo
Zoals gewoonlijk!quote:
whehequote:
MPG, klopt het dat jij gisteravond hebt verzaakt??quote:
Joa, maar niet voor mijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, was dat voor niets fietsen toch nog ergens goed voor.
Dat klopt... ben vrijwel de hele dag afwezig geweest.. begrafenis enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, klopt het dat jij gisteravond hebt verzaakt??
Zo ja:![]()
Zo nee:![]()
viel spassquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik ga eens naar mijn Pauperbuurtje.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klopt... ben vrijwel de hele dag afwezig geweest.. begrafenis enzo
Mijn oom ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
In dat geval mijn excuses!![]()
Je oom als ik het me goed herinner!
Was het een 'echte' begrafenis? D.w.z. treurig, na afloop koffie+cake
Of was het minder formeel?
gaat het wel een beetje met je...????quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn oom ja.
Was een dienst in het crematorium, met toespraken enzo. Daarna een eenvoudige koffietafel in het crematorium. Met koffie en broodjes kaas of ham.
ja hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gaat het wel een beetje met je...????![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn oom ja.
Was een dienst in het crematorium, met toespraken enzo. Daarna een eenvoudige koffietafel in het crematorium. Met koffie en broodjes kaas of ham.
Ik maak wel vaak schoon ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JIj bent ook altijd aan het schoonmaken.
ja meteen de eerste dag al, bijna de hele KSC heeft daar ff gepostst...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:30 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu we toch over dit onderwerp bezig zijn, hebben jullie het gelezen van buzzer?
uhuhquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:30 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja, was toen dezelfde dag als mijn oomquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:30 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb de wiki netjes bijgehouden hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klopt... ben vrijwel de hele dag afwezig geweest.. begrafenis enzo
goed bezig welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb de wiki netjes bijgehouden hoor
Alleen deze staat er nog niet in denk ik
Oh dat heb ik niet meegekregen. Heb het ook alleen achter de schermen gevolgd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja meteen de eerste dag al, bijna de hele KSC heeft daar ff gepostst...![]()
Echt niet! Dat heb ik (ook?) gedaan!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb de wiki netjes bijgehouden hoor
Alleen deze staat er nog niet in denk ik
Dát weet ik niet..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is buzz' vrouw ook al begraven/gecremeerd?
Ik weet nooit hoelang daar voor staat
Ook dan, want ik heb bijv. 228 er nog ingezet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt niet! Dat heb ik (ook?) gedaan!![]()
[..]
Dát weet ik niet..
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doorgaans 5 dagen geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zes dagen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
dat weet ik niet
ligt aan de capaciteit en agenda van begraafplaats/begrafenisondernemer en aan wensen van nabestaanden. meestal rond de 6 dagen, soms een dag langer of korter. Zon- en feestdagen geen begrafenissen.
Jij jaquote:
Whehehehe....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja leuk...mijn pc loopt helemaal vast als ik hem open wil maken...![]()
doedoei lieverd..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij ja![]()
![]()
Ik ga naar huizzzzzzzz.........![]()
quote:
Ik stuur hem ook nog wel naar Papier!quote:
ja leuk voor hem...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik stuur hem ook nog wel naar Papier!
Wellicht kant hij hem wel openen zonder problemen...![]()
Heb je niet nog een computer, die het mss wel aankan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja leuk voor hem.....en wat heb ik daaraan...
![]()
nee heb er maar één....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je niet nog een computer, die het mss wel aankan?![]()
Smakelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:13 schreef eer-ik het volgende:
rivella, lekker spul eigenlijk
Had het nog nooit op, vandaag eens een fles gehaald, en het fietst er best in
Nu eerscht even dineren.
een beetje vreemd...maar wel lekker...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:13 schreef eer-ik het volgende:
rivella, lekker spul eigenlijk
Had het nog nooit op, vandaag eens een fles gehaald, en het fietst er best in
Nu eerscht even dineren.
Nog 7 posts na deze en het is al zover... dus bespaar je modpower!quote:
Krijg ik een mail?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:33 schreef OA het volgende:
[..]
Nog 7 posts na deze en het is al zover... dus bespaar je modpower!![]()
quote:
Proost!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef vdvorst het volgende:
Yeah, engels essay gehaalt, met een 6,
Ik dacht echt dat ik dat niet zou gaan halen [afbeelding] [afbeelding]
Maar, ik heb het gehaalt, Rondje van mij!!!![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Feli!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef vdvorst het volgende:
Yeah, engels essay gehaalt, met een 6,
Ik dacht echt dat ik dat niet zou gaan halen [afbeelding] [afbeelding]
Maar, ik heb het gehaalt, Rondje van mij!!!![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |