Dan moet je dat niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geen zin om die quote nog er bij te editten.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Muck het volgende:
het komt er gewoon op neer, dat als je een relatie met een getrouwde man of vrouw hebt, je hem of haar nooit zult krijgen
toch?
dat jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Muck het volgende:
het komt er gewoon op neer, dat als je een relatie met een getrouwde man of vrouw hebt, je hem of haar nooit zult krijgen
toch?
Lindsay Lohan dan maar?quote:
maar ik ga nog laaaaaang niet trouwen hoorquote:
Ik ken voorbeelden dat het wel gebeurd, dus dat is geen grondig onderzoek geweest van de Cosmeauquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Degene die de minnaar/minnares is in de buitenechtelijke relatie krijgt nooit de vreemdganger. Stond in de Cosmo.
Goed spulquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Oeh lekker. Wij hebben gehaktovenschotel met bloemkool.
Hoge drukspuit erinquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Dalijk nog even de refrigerateur schoonmaken
Dat ding is echt goor.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik ga nog laaaaaang niet trouwen hoor
ik wou al zeggen, ik ben nog geen miljonair...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik ga nog laaaaaang niet trouwen hoor
daaromquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ik ben nog geen miljonair...
Waar is ie eigenlijk??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ik ben nog geen miljonair...
Hou 'm in de kast OA.quote:
Kloontjes en cijfertjes. Dat houdt jullie bezig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
Je voorziet alweer een clone attack?
Bierik is netjes opgesloten nog
wie?quote:
Nah, ik voel me toch niet volledig aangesprokenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kloontjes en cijfertjes. Dat houdt jullie bezig.
Hij was makkelijk in te koppen. Ik zat al te wachten.quote:
Just kidding hoooor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
Nah, ik voel me toch niet volledig aangesproken
als ze gedouched heeft ziet ze er ongeveer zo uit:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Dat ding heeft een douche nodig.
Plaatje is kapot.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als ze gedouched heeft ziet ze er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
erg wit.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als een ongesteld kruisje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
i kzie geen kruisjequote:
voorspelbaar ben ik heh?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij was makkelijk in te koppen. Ik zat al te wachten.
huh? is er wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
Tijd heelt alle wonden, maar er kan zoveel pijn in één seconde. Zoveel pijn in één seconde.
quote:
Miljonair is in de ijskast gezet voor onbepaalde tijd!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je voorziet alweer een clone attack?
Bierik is netjes opgesloten nog
er is nu nieuw plaatjequote:
Ik zing mee met de Heideroosjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:55 schreef MPG het volgende:
huh? is er wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |