15 bier. Jezus. Dan kun je me wel oprapen en een komisch filmpje in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je dus een nachie lekker gaot stappuh en je drinkt er een paar (15?) dan ben je 22,5 uur bezig met afbreken. Begin je om 21.00uur te borrelen, dan ben je de volgende avond om 19.30uur pas weer alcohol vrij.
5 dagen!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb maar 2 dagen weekend.. Boehoe. Maar daar staat volgende week 5 dagen weekend tegenover.
Correctquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Precies, dus het duurt niet slechts 1,5 na de laatste, zoals ik regelmatig hoor....![]()
te-ring..... dan mag ik op zaterdag niet zuipen, wil ik op zondag een stukkie toerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je dus een nachie lekker gaot stappuh en je drinkt er een paar (15?) dan ben je 22,5 uur bezig met afbreken. Begin je om 21.00uur te borrelen, dan ben je de volgende avond om 19.30uur pas weer alcohol vrij.
15 bierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
15 bier. Jezus. Dan kun je me wel oprapen en een komisch filmpje in elkaar zetten.
Yeah surequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag sowieso niet zuipen. Regel van mezelf.
Het mannelijk lichaam gaat beter met bier om dan het vrouwelijk lichaam. Hoewel een goede bodem vrij bepalend is.quote:
en volgens mij lukt het je goed je eraan te houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ssst.quote:
das ook weer zo jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het mannelijk lichaam gaat beter met bier om dan het vrouwelijk lichaam. Hoewel een goede bodem vrij bepalend is.
zuipen....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ja, maar ik zou het volhouden tot Lowlands. Maar Lowlands gaat niet door.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
en volgens mij lukt het je goed je eraan te houden
Zuupen dan. Sluit mooi aan bij Zupiler.quote:
whehehquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het volhouden tot Lowlands. Maar Lowlands gaat niet door.
Dus de Jupiler staat weer in de keuken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zuupen dan. Sluit mooi aan bij Zupiler.
En we krijgen volgende week Berenanus op bezoek dus ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:44 schreef MPG het volgende:
wheheh
Juist!quote:
precies...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Juist! [afbeelding]
Vrij kansloze en geldverslindende bezigheid...![]()
IK HAD DE OP HAHAHAHA.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef crossover het volgende:
Yeah ik heb de 100ste post van dit topic!!![]()
![]()
Suckers!!
ttsssss...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef crossover het volgende:
Yeah ik heb de 100ste post van dit topic!!![]()
![]()
Suckers!!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En we krijgen volgende week Berenanus op bezoek dus ja.
En die wil bier. Dus ja.
Natuurlijk klikte je. Dat doet iedere Fok!ker.quote:
Het lukt mij wel eens voorzichtig een alcoholishe versnapering te nuttigen terwijl ik geniet van over de vloer dweilende dronken debielen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Juist! [afbeelding]
Vrij kansloze en geldverslindende bezigheid...![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk klikte je. Dat doet iedere Fok!ker.
whehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het lukt mij wel eens voorzichtig een alcoholishe versnapering te nuttigen terwijl ik geniet van over de vloer dweilende dronken debielen.![]()
Ik heb niet gekliktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk klikte je. Dat doet iedere Fok!ker.
doe het niet!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt![]()
Nog niet tenminste
halfnaaks danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:56 schreef Kuukske het volgende:
Hij is toch heul nie naakt.
Nougoed,
Weekend
naakse kerelventenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
doe het niet!
tenzij je van naakse kerelventen houdt
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
zeau.
daarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
zeau.
goed bezigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het koffie automaat hier bijgevuld
DE...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het koffie automaat hier bijgevuld
geen stijl heaumeauquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
zeau.
Ik zuip die zooi toch nietquote:
wat zuip jij wel dan?quote:
Water + theequote:
Checkquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:19 schreef Muck het volgende:
ik ben net even wezen kijken in de stad... mijn nicht trouwt vandaag namelijk met mijn ouder korfbaltrainer
wat een mooie jurk zeg!![]()
![]()
![]()
en een kennis van ons, die ambtenaar van de burgerlijke stand is, maar er eigenlijk mee gestopt is, heeft gezegd dat ze lars en mij wel wil trouwen over een tijdjequote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:25 schreef Muck het volgende:
[..]
en een kennis van ons, die ambtenaar van de burgerlijke stand is, maar er eigenlijk mee gestopt is, heeft gezegd dat ze lars en mij wel wil trouwen over een tijdje
Hoort gebroken hart vallenquote:
wat, wil jij lars en mij ook trouwen?quote:
Degene die de minnaar/minnares is in de buitenechtelijke relatie krijgt nooit de vreemdganger. Stond in de Cosmo.quote:
Nee, hij wil met Lars trouwen...quote:
wablief?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Degene die de minnaar/minnares is in de buitenechtelijke relatie krijgt nooit de vreemdganger. Stond in de Cosmo.
Was toch wel duidelijk?!quote:
Weet je, ik snap het zelf ook niet meer. Laat maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:32 schreef Muck het volgende:
wablief?
het leek me best duidelijk, als praktijkvoorbeeld muck, lars en MPG.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet je, ik snap het zelf ook niet meer. Laat maar.
Bijna goed....quote:
Dan moet je dat niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geen zin om die quote nog er bij te editten.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Muck het volgende:
het komt er gewoon op neer, dat als je een relatie met een getrouwde man of vrouw hebt, je hem of haar nooit zult krijgen
toch?
dat jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Muck het volgende:
het komt er gewoon op neer, dat als je een relatie met een getrouwde man of vrouw hebt, je hem of haar nooit zult krijgen
toch?
Lindsay Lohan dan maar?quote:
maar ik ga nog laaaaaang niet trouwen hoorquote:
Ik ken voorbeelden dat het wel gebeurd, dus dat is geen grondig onderzoek geweest van de Cosmeauquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Degene die de minnaar/minnares is in de buitenechtelijke relatie krijgt nooit de vreemdganger. Stond in de Cosmo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |