Tuurlijk niet, dat heb ik niet nodig hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij gaat toch niet ook een gooi doen naar de kwartetten he?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:45 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat heb ik niet nodig hoor!![]()
Gisteren had ik nog een quintet!![]()
Post eens niet door een slotje heenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:44 schreef crossover het volgende:
shit, me ma is morgen jarig en ik heb nog niks
Zoek een andere hobby, iedereen die daar op letquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:46 schreef OA het volgende:
Nog minder dan 900 posts tot aan 50.000.000![]()
Kans is dus vrij groot dat ie hier 'valt'...![]()
quote:
Ik drink heel weinig bierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens. Pizza en bier is een hele smakelijke combinatie.
Ik eet ook weinig pizza overigensquote:
Meer het wijn typetje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
Ik drink heel weinig bier
Goed bezig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
ik heb 'm iig niet, want ik ga boodschappen doen
hehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet eigenlijk weer hard aan het werk!![]()
Nee, niet eens. Ik drink weinig alcohol. Ik heb nog een leffe dubbel in de koelkast staan geloof ik.quote:
alsof jij werkt met dat soort postaantallenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet eigenlijk weer hard aan het werk!![]()
Dat kan. Is ook gezonder ook eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef Pheno het volgende:
Nee, niet eens. Ik drink weinig alcohol. Ik heb nog een leffe dubbel in de koelkast staan geloof ik.
En anders hebben we nog wel eens limoncello
Het schijnt. Maar ik heb 1 principe waar ik niet van afwijk: geen druppel drank achter het stuur. En ik rijd erg veelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan. Is ook gezonder ook eigenlijk.
Ja diequote:
goed principe 14quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt. Maar ik heb 1 principe waar ik niet van afwijk: geen druppel drank achter het stuur. En ik rijd erg veel
de tripele is ook goed te doenquote:
Mijn middle-name is Bobster. Goed principe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef Pheno het volgende:
Het schijnt. Maar ik heb 1 principe waar ik niet van afwijk: geen druppel drank achter het stuur. En ik rijd erg veel
Hoi "Kuukske Bobster X"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn middle-name is Bobster. Goed principe.
Kuukske Evil Bobster Kuuktrommel. Aangenaam meneer Ph. Pheno Pinguin.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:54 schreef Pheno het volgende:
Hoi "Kuukske Bobster X"
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kuukske Evil Bobster Kuuktrommel. Aangenaam meneer Ph. Pheno Pinguin.
Idd!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn een beetje dom.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef OA het volgende:
Idd! [afbeelding]
Ik heb een aantal vrienden die bij hoog en laag blijven beweren dat het binnen korte tijd weer uit je bloed is....![]()
![]()
Zolang ze in hun eentje een boom proberen te koppen ipv een slachtoffer maken vind ik het primaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Idd! [afbeelding]
Ik heb een aantal vrienden die bij hoog en laag blijven beweren dat het binnen korte tijd weer uit je bloed is....![]()
![]()
En blij dat ze allemaal zijn...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
Jesus, fok wordt traag door dat achterlijke gepost van sommige eikels die de 50milste willen hebben. GVD!
Maaruh, na een paar uur wordt alcohol toch gewoon afgebroken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Idd! [afbeelding]
![]()
Hmm, ja..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang ze in hun eentje een boom proberen te koppen ipv een slachtoffer maken vind ik het prima
Ja, dat wel..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Maaruh, na een paar uur wordt alcohol toch gewoon afgebroken?
Als je dood ligt te bloeden welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij was er 1 van. Sicko!quote:
Is dat de nieuwe trent? Meteen 2 topics aanmaken want Papier is zo langzaam?quote:
Hoe bedoel je.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dat de nieuwe trent? Meteen 2 topics aanmaken want Papier is zo langzaam?![]()
quote:
ETA 50milste post?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
Jesus, fok wordt traag door dat achterlijke gepost van sommige eikels die de 50milste willen hebben. GVD!
Dank.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:07 schreef JDude het volgende:
Hulde @ TT.
4 minuten geleden...quote:
Hij is net geweest.quote:
Fok is weer snel, dus het is al gebeurd. Joepi, duizenden supernutteloze posts om zo'n achterlijk feit te vieren....quote:
Het zou leuk zijn als het een veelzeggende post was, in plaats van een smilie. Was het een smilie trouwens?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
Fok is weer snel, dus het is al gebeurd. Joepi, duizenden supernutteloze posts om zo'n achterlijk feit te vieren....
Niet alleen als papier em dichtmietert...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe trent? Meteen 2 topics aanmaken want Papier is zo langzaam?![]()
Een mens is toch sowieso rauw? Dat maakt sex immer rauw.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
Rauwe sex
I couldn't care lessquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het een veelzeggende post was, in plaats van een smilie. Was het een smilie trouwens?
Als ik zou caren.. nouja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
I couldn't care less
Behalve in de saunaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een mens is toch sowieso rauw? Dat maakt sex immer rauw.
Post-id 50.000.000 is bijna aan de beurt! Deel 2quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het een veelzeggende post was, in plaats van een smilie. Was het een smilie trouwens?
Het kost de lever 1,5 uur om de hoeveelheid alcohol van een standaard horeca-borrel (bier, wijn, whiskey, maakt niet uit) af te breken. Twee borrels kosten dus 3 uur, enzovoort.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:02 schreef crossover het volgende:
[..]
goed opgeletquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het kost de lever 1,5 uur om de hoeveelheid alcohol van een standaard horeca-borrel (bier, wijn, whiskey, maakt niet uit) af te breken. Twee borrels kosten dus 3 uur, enzovoort.
goed bezigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
Nog een half uur.
Ik heb geen weekendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb maar 2 dagen weekend.. Boehoe. Maar daar staat volgende week 5 dagen weekend tegenover.
das klotequote:
Precies, dus het duurt niet slechts 1,5 na de laatste, zoals ik regelmatig hoor....quote:
15 bier. Jezus. Dan kun je me wel oprapen en een komisch filmpje in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je dus een nachie lekker gaot stappuh en je drinkt er een paar (15?) dan ben je 22,5 uur bezig met afbreken. Begin je om 21.00uur te borrelen, dan ben je de volgende avond om 19.30uur pas weer alcohol vrij.
5 dagen!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb maar 2 dagen weekend.. Boehoe. Maar daar staat volgende week 5 dagen weekend tegenover.
Correctquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Precies, dus het duurt niet slechts 1,5 na de laatste, zoals ik regelmatig hoor....![]()
te-ring..... dan mag ik op zaterdag niet zuipen, wil ik op zondag een stukkie toerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je dus een nachie lekker gaot stappuh en je drinkt er een paar (15?) dan ben je 22,5 uur bezig met afbreken. Begin je om 21.00uur te borrelen, dan ben je de volgende avond om 19.30uur pas weer alcohol vrij.
15 bierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
15 bier. Jezus. Dan kun je me wel oprapen en een komisch filmpje in elkaar zetten.
Yeah surequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag sowieso niet zuipen. Regel van mezelf.
Het mannelijk lichaam gaat beter met bier om dan het vrouwelijk lichaam. Hoewel een goede bodem vrij bepalend is.quote:
en volgens mij lukt het je goed je eraan te houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ssst.quote:
das ook weer zo jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het mannelijk lichaam gaat beter met bier om dan het vrouwelijk lichaam. Hoewel een goede bodem vrij bepalend is.
zuipen....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ja, maar ik zou het volhouden tot Lowlands. Maar Lowlands gaat niet door.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
en volgens mij lukt het je goed je eraan te houden
Zuupen dan. Sluit mooi aan bij Zupiler.quote:
whehehquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het volhouden tot Lowlands. Maar Lowlands gaat niet door.
Dus de Jupiler staat weer in de keuken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zuupen dan. Sluit mooi aan bij Zupiler.
En we krijgen volgende week Berenanus op bezoek dus ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:44 schreef MPG het volgende:
wheheh
Juist!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |