Leuk als je Ajax fan bent.. en je krijgt PSV of FEY als kentekenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
Straks krijg je hier ook nummerborden met PSV, RKC enzo
Schei uit, ga ik niet in die auto rijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk als je Ajax fan bent.. en je krijgt PSV of FEY als kenteken![]()
Ik merk het ook inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:18 schreef Sok41 het volgende:
sigh face, langzamerhand gaat het steeds weer ietsjes sneller
Tsja vrijdag is altijd een productieve dag voor bedrijven he... maar niet heus...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:18 schreef Sok41 het volgende:
FEY kanniet, komen geen klinkers in voor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk als je Ajax fan bent.. en je krijgt PSV of FEY als kenteken![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik merk het ook inderdaad.
@Lein: je bent vast niet de enige zonder rijbewijs hier. Ik heb hem iig 32,5 jaar nu
jaaa maar het gaat wel ergens over!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:18 schreef Sok41 het volgende:
Ik vond het een hele belevenis, werkelijk waar, het is geluktquote:
Goed om te horen, jij bent gewoon een natuurlijke charismatische uitstralingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Jeeejj, de les ging vet goed! Kids zijn schatjes! Snap niet dat die vrouw er problemen mee heeft gehad. Maar, misschien zijn ze wel stiekem stevig aangesproken ofzo!
Mja, ik ben blij dat het goed ging
Hoe is het hier?
Goed goed,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Jeeejj, de les ging vet goed! Kids zijn schatjes! Snap niet dat die vrouw er problemen mee heeft gehad. Maar, misschien zijn ze wel stiekem stevig aangesproken ofzo!
Hoe is het hier?
Ooit wel eens aan gedacht dat het door jou kwam dat die kids schatjes waren en dat het zo goed ging ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Hoe is het hier?
hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vond het een hele belevenis, werkelijk waar, het is gelukt.
Misschien moet ik mezelf maar eens in de OP zetten...
gelukkigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
FEY kanniet, komen geen klinkers in voor.
Idd, zou dood nog niet willen rijden in een auto waar Fey op staatquote:
Whaha!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed om te horen, jij bent gewoon een natuurlijke charismatische uitstraling!
Rustig, zo op pad naar Bodegraven![]()
Haha! Misschien wel.. ik heb ze zo het 6e uur weer.. dus we zullen zien! Maar, ze zijn echt leuk, dus denk dat het gewoon goed zal blijven gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goed goed,
Misschien waren ze eerste les wel effe aardig voor je om de kat uit de boom te kijkenzo deden wij dat ook altijd
Nee,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ooit wel eens aan gedacht dat het door jou kwam dat die kids schatjes waren en dat het zo goed ging ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Hoe is het hier?
Klopt, kost wel geld, en is maar heel schraal wat kan. Maar zoals B(erlin) MW kan wel en dan met nummers enzo.! Maar je kan niet de plaats letter veranderen, daar zit je aan gebonden...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
VOlgens mij kunnen ze in Duitsland ook zelf bepalen wat er achter de plaatsletters komt te staan, net zoals in Amerika.
Scholen zijn echt geregeld qua stages enzo, de HU stuurd volgende week al een thank you letter naar mn bedrijf voor mn stage... Terwijl ik tot midden augustus stage loop...!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:30 schreef Leinonlein het volgende:
Dit hoeft niemand te lezen:
Ik weet niet wat er aan de hand is met die school van mij, maar als IK informatie nodig heb krijg ik die nooit. En als ZIJ weer eens iets nodig hebben moet het gelijk gebeuren. Komen ze weer met een fucking enquete over de evoluatie van de stage (man ik be nog niet eens klaar), die mijn stagebegeleider in moet vulen. Hebben ze er wel bij stil gestaan dat we hier geen Nederlands praten ofzo?
Ik word gek van al die enquetes en onderzoeken
Moet je maar niet zo ver weg gaan...!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef ETA het volgende:
Stel, een groot computer bedrijf neemt jou aan voor een prachtige stage op hun ontwerpafdeling. Je vliegt de halve wereld rond en begint te werken. Je bereidt je voor op belangrijke taken en grootse prestaties. En dan komt er een collega langs met de verzoek of je even kan helpen. Sure! roep ik snel, moet ik een presentatie verbeteren, een verslag over design trends maken, een concept ontwikkelen voor een database??? Niet helemaal....
ik krijg een schaar in mijn handen gedrukt, een stapel printjes met plaatjes erop, en het verzoek om plaatjes uit te knippen.....
![]()
Ik heb een bachelor in mechanical engineering, een master in industrial design engineering, ik doe mee aan een "prestigeuze" management programma, ik heb een machtig CV, zelfs een fokking wetenschappelijke publicatie, ik vlieg de halve wereld rond....... en wat doe ik nu, KNIPPEN EN PLAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
IO'ers, goed voor al uw knip en plak werk
post van de dag lijkt me......
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef ETA het volgende:
Stel, een groot computer bedrijf neemt jou aan voor een prachtige stage op hun ontwerpafdeling. Je vliegt de halve wereld rond en begint te werken. Je bereidt je voor op belangrijke taken en grootse prestaties. En dan komt er een collega langs met de verzoek of je even kan helpen. Sure! roep ik snel, moet ik een presentatie verbeteren, een verslag over design trends maken, een concept ontwikkelen voor een database??? Niet helemaal....
ik krijg een schaar in mijn handen gedrukt, een stapel printjes met plaatjes erop, en het verzoek om plaatjes uit te knippen.....
![]()
Ik heb een bachelor in mechanical engineering, een master in industrial design engineering, ik doe mee aan een "prestigeuze" management programma, ik heb een machtig CV, zelfs een fokking wetenschappelijke publicatie, ik vlieg de halve wereld rond....... en wat doe ik nu, KNIPPEN EN PLAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
nee, alleen stomme plaatjes van designerige dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo ver weg gaan...!![]()
Maar wel leuke plaatjes? of nog waardeloze dingen ook? (blote vrouwen?
)
nee precies.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Klopt, kost wel geld, en is maar heel schraal wat kan. Maar zoals B(erlin) MW kan wel en dan met nummers enzo.! Maar je kan niet de plaats letter veranderen, daar zit je aan gebonden...
Een duitse vriend genaamd Kai kwam uit Koln..... had dus als nummerbord: KAI 12345 (ofzo). En ik maar denken dat hij veel geld had neergelegd voor een custom nummerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
nee precies.
Ik woon in Borne, en dr rijden genoeg duitse auto's rond die er BOR (dunno wat dat is) NE 123 ofzo van hebben gemaakt
haha, giller hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef ETA het volgende:
[..]
Een duitse vriend genaamd Kai kwam uit Koln..... had dus als nummerbord: KAI 12345 (ofzo). En ik maar denken dat hij veel geld had neergelegd voor een custom nummer
Geen behoefte aan??quote:
Ikke niet, stap zo in de autooooooooquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
honger´... ondragelijk....
Ik.... moet.... eten.... NU...
Nog 20 minuten...wie gaat er eerder eten?
Via Anwb ofzo?quote:
Ik ga zo naar huisquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
honger´... ondragelijk....
Ik.... moet.... eten.... NU...
Nog 20 minuten...wie gaat er eerder eten?
*jaloers isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef brownbear het volgende:
ik doe een stage bij de grote krokettenfabrikant van Van Dobben, jummie![]()
Ook halloquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef brownbear het volgende:
Welkomquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef brownbear het volgende:
Dag Damzikieee en Roycooooo:Wquote:
krijg je dan ook iedere dag gratis kroketten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef brownbear het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef ETA het volgende:
dat vindt ik niet kunnen, mensen die voor mij weg gaan.................
Hey, jou moet ik hebben! Kunnen we niet een dealtje sluiten voor een exportproject naar buurland Duitsland? Ik mis kroketten echt hééééééééél ergquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef brownbear het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef ETA het volgende:
![]()
Dat is echt een kwaliteitspost!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef ETA het volgende:
![]()
Istanbul kan ook wel wat kroketten gebruiken. Een van de stagairs bezig met logistiek?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey, jou moet ik hebben! Kunnen we niet een dealtje sluiten voor een exportproject naar buurland Duitsland? Ik mis kroketten echt hééééééééél erg![]()
PS : Privéproject mag ook![]()
Hier ben ik het ook wel mee eens!quote:
Ik stel voor dat we een stagair in dienst nemen om dit uit te zoeken!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Istanbul kan ook wel wat kroketten gebruiken. Een van de stagairs bezig met logistiek?
42.000 dollar was het toch...?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:45 schreef Goover het volgende:
ETA, krijg je wel stagevergoeding voor je knip en plak werk?![]()
ReMcOrE geloof ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Istanbul kan ook wel wat kroketten gebruiken. Een van de stagairs bezig met logistiek?
Ik zie een markt, waar is die gozer met zijn kroketten gebleven?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
de rechter op de stoelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:26 schreef Goover het volgende:
ok: spot the Goover
[afbeelding]
En wie geilde hier ook alweer op Elise / EliZe?
http://www.youtube.com/watch?v=hbfra4YmlLY
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de rechter op de stoel![]()
Kaiser Chiefs![]()
![]()
Geen gerucht:quote:Elize toen ze nog klein was... ach ja Kelly.. toen nog Ferry heeft ook ooit eens met Kinderen voor Kinderen meegezongen.. zo gaat het gerucht![]()
Ziet er wel een beetje naar uit..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:53 schreef Sehnsucht het volgende:
tsjonge jonge zeg, het is vandaag wel erg rustig geweest hiero. het is nog niet zo dat niemand meer durft te posten?![]()
Bootje komt hier niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje naar uit..
Vandaag even de botte boer gespeeld tijdens een workshop.. vraag maar aan Bootje![]()
![]()
eerstequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef PieterBas het volgende:
Bootje en ik hadden vandaag een workshop over carriereplanning. Het werd gegeven door de directrice van de School Of Economics van INHOLLAND Den Haag (bijna VVD-kamerlid, ze stond een paar plaatsen te laag voor een kamerzetel)
Om een gegeven moment ging het over salaris etc. Iemand zei dat salaris van belang is bij de persoonlijke ontwikkeling
[Botte Boer modus]
ik zei... dus jij wilt liever een supersalaris met een kut baan.. dan een superbaan met een minder salaris..
toen begon de zaal een beetje rumoerig te worden.. en zij geschokt.. dat soort taal wil ik niet..
zei die andere gast.. wil jij dan een kutbaan met een kutsalaris..
[/botte boer modus]
Weekendquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:34 schreef teardropnl het volgende:
Fipo op zaterdag![]()
Oke oke om deze post nog een beetje inhoud te geven... Jullie zijn vast wel blij dat het weekend is en even niet aan stage hoeven te denken he ?!?!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Weekend
Nog maar een paar dagjes stage.. en dan mogen jullie me ook uitzwaaien![]()
Yepquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Ben je al bijna klaar!!
Maar jij bent m'n begin van SC-maatje!!
dat klinkt als een druk dagje ReMquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er ook weergistermorgen vloerbedekking en onderlaag weggehaald, omdat we dinsdag laminaat krijgen in de kamer... 's middags en 's avonds gewerkt, erg rustig
vanmorgen wakker geworden door het lawaai van de boor om de tegels in de keuken los te beitelen, maar dat is nu ook helemaal klaar
ook weer gewerkt, iets drukker, maar wel lekker rustig aan gedaan van 10 tot 6
![]()
goedenavond trouwens
morgen zover mogelijk afmaken, opsturen naar schoolcoach en dan dinsdag gesprek, laatste loodjes komen daarna nog, een maandag 11 juni dan maar echt inleverenquote:Op zondag 3 juni 2007 10:33 schreef teardropnl het volgende:
Jullie hebben er vast zin in, maar ik denk dat bij de meeste het aftellen naar het einde van de stage al is begonnen
u rang?quote:
wheheh, nou ja volgens mij kun je ook beter je tijd in dat meisje van de koffie shop stoppen dan je geld in zo'n "hoer"quote:
En ik danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Ben je al bijna klaar!!
Maar jij bent m'n begin van SC-maatje!!
Ik las je smsje! Zoeplappe!quote:Op maandag 4 juni 2007 08:40 schreef Roycoooooo het volgende:
Mogguh![]()
Weer een enervarend weekend beleefd dus ETA!
We hebben vrijdag ook gebowld, mooi werk, heerlijk die strike weggegooid!
Beetje brak nu, gisteren iets te gezellig feest gehad vd voetbal -O-
dat doen we tenslotte allemaal op de stage...!quote:Op maandag 4 juni 2007 08:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ach Goover je kunt wel uitslapen op stage
Neh, krijg het nog druk hier, nog minder dan 3 weken.... Binnenkort gesprek waarin we moeten gaan bepalen wat ik allemaal nog moet afronden en wat ik moet overdragen.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ach Goover je kunt wel uitslapen op stage
Vergeet je zomaar Gooverquote:
samo, eindelijk de big bucks verdienen!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:02 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal. Ik ben er vandaag ook weer..nog ongeveer 4 weekjes stage en dan ben ik klaar
![]()
Dat heb ik ook altijd op zondag, weekendritme is gemiddeld 4:00 - 12:00 ofzo, dus dan probeer je om 22:00 te slapen op zondag, maar dat lukt never nooit (2 uur ofzo meestal). Op een gegeven moment wordt je daar helemaal gek van. Daarom slaapt m'n vriendin nu ook nog zondag bij me, dan hebben we toch nog een leuk einde van het weekend..quote:Op maandag 4 juni 2007 07:57 schreef Bootje84 het volgende:
doordat ik er zo laat uit kwam, kon ik 's-avonds niet goed in slaap komen. had ff flink stuk Bowling for Columbine bekeken tot uurtje of 10. uiteindelijk sliep ik denk ik rond 11 uur ofzo.. als je dan 5 uur je wekker hoort gaan, doet het au.
Dat zal niet verkeerd zijn nee..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
samo, eindelijk de big bucks verdienen!
eindelijk weer ff centen verdienen. heb ze hard nodig..quote:
volgens mij ben jij niet de enige..ik heb ze ook hard nodigquote:Op maandag 4 juni 2007 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
eindelijk weer ff centen verdienen. heb ze hard nodig..
afaik heb jij geen geld tóe moeten leggen op je stage?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:18 schreef francis997 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet de enige..ik heb ze ook hard nodig![]()
stagevergoeding 225 netto, waarvan 350 bruto was.. pff.. bijbaan verdient wel ok, stufi is gekort van 292,91 naar 90 euro.. flikkers moet ik binnenkort maar ff bellen..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:23 schreef Casual-T het volgende:
Jullie doen toch iets verkeerd dan, bijbaan, stagevergoeding, studiefi...
Ik ga lekker van mn vakantie genieten..![]()
Ik ben er anders financieel vooruit opgegaan door mijn stagevergoedingquote:Op maandag 4 juni 2007 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
afaik heb jij geen geld tóe moeten leggen op je stage?
Goedemorgen ReMcOrEquote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik ook weer![]()
goedemorgen...
dit is trouwens mijn 151e Stage SC, vind ik toch netjes in ongeveer 6,5 maand
jij heb ook geen 12.2K op je autoteller staan sinds 8 maartquote:Op maandag 4 juni 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben er anders financieel vooruit opgegaan door mijn stagevergoeding
K ook. Bijbaan doe ik niet meer, geen tijd voor nu. Zal hiervan moeten leven, wat goed luktquote:Op maandag 4 juni 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben er anders financieel vooruit opgegaan door mijn stagevergoeding
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:37 schreef Freshthinking het volgende:
Ik kan het niet laten toch nog even 'mijn gezicht hier te laten zien'.
Zit je lekker thuis op de bank?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:37 schreef Freshthinking het volgende:
Las m vanmorgen ook terugquote:Op maandag 4 juni 2007 08:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik las je smsje! Zoeplappe!![]()
Btw; goedemorgen!![]()
Hoi Freshquote:Op maandag 4 juni 2007 09:37 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ben aan het werk.. Deze week maandag en donderdag.. Voor de rest wat freelancen..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zit je lekker thuis op de bank?
Of ben je nu al aan het werk?
zomg. haha. prutser.. beetje meisjes van 13 versieren. pedopas kopen?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Las m vanmorgen ook terug! haha
Goddomme, gisteren nog gepwnd. Feest was afgelopen, wij hadden nog honger, dus ff eten. Komen we daar aan, wij beetje lomp schreeuwen naar van die dames. Kwamen ze weer terug fietsen, ik beetje ouwehoeren (moaties zaten al te eten). Schatte ze een jaar of 18, half uur ofzo beetje lam brabbelen. Bleek dat ze nog maar 13 jaar waren![]()
!
Conclusie: geen eten gehad omdat mijn vrienden t al op hadden en met mijn staart tussen de benen vertrokken![]()
Heb ik alquote:Op maandag 4 juni 2007 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zomg. haha. prutser.. beetje meisjes van 13 versieren. pedopas kopen?
oepsquote:
Mijn stagevergoeding is 150 per maand, en mijn studiefinanciering is met lening 517 geloof ik, en ik heb geen bijbaan. En toch hou ik haast niks over per maand.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:23 schreef Casual-T het volgende:
ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 4 juni 2007 09:46 schreef DaFan het volgende:
Ik heb het echt gehad hier...leuke mensen hoor maar ze kunnen echt weinig
Kabeltje van de router ligt eruit, iedereen in rep en roer en ik mag meteen aan 'de slag' om het maar even op te lossen. Wordt leuk als ik hier wegga want de printer bokte ook ff (rebooten, opgelost) en ook dat kunnen ze niet oplossen.
Verder wel leuk bedrijf natuurlijkMaar qua IT wordt het nog leuk
Stagevergoeding, bijbaan (gokverslaving), OV-vergoeding....quote:Op maandag 4 juni 2007 09:23 schreef Casual-T het volgende:
Hoe stagaires de backbone van een bedrijf kunnen wordenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor metoen ik bij Center Parcs stage liep, was ik ook vanaf week 1 de aangewezen persoon als er een apparaat op de afdeling niet werkte
Zo bedoel ik dat nou ook niet, iedereen moet voor zichzelf weten wat te doen met de inkomsten..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:47 schreef francis997 het volgende:
[..]
Mijn stagevergoeding is 150 per maand, en mijn studiefinanciering is met lening 517 geloof ik, en ik heb geen bijbaan. En toch hou ik haast niks over per maand.
Inkomsten zijn per maand dus ongeveer 667.
Vaste uitgaven zijn: 460(waarvan ongeveer 220 naar mn moeder gaan omdat ik haar wat dingen moet terugbetalen).
Dus tja ik doe niks verkeerd voor zover ik zie![]()
Whehe!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Las m vanmorgen ook terug! haha
Goddomme, gisteren nog gepwnd. Feest was afgelopen, wij hadden nog honger, dus ff eten. Komen we daar aan, wij beetje lomp schreeuwen naar van die dames. Kwamen ze weer terug fietsen, ik beetje ouwehoeren (moaties zaten al te eten). Schatte ze een jaar of 18, half uur ofzo beetje lam brabbelen. Bleek dat ze nog maar 13 jaar waren![]()
!
Conclusie: geen eten gehad omdat mijn vrienden t al op hadden en met mijn staart tussen de benen vertrokken![]()
Drama man, ik leef met je mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik had zaterdagavond een verjaardag.. zat ik daar samen met een vriend tussen 20-30 meiden in de leeftijd de leeftijd 16-25 ..
Wat een hel..
lijkt me tochquote:Op maandag 4 juni 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik had zaterdagavond een verjaardag.. zat ik daar samen met een vriend tussen 20-30 meiden in de leeftijd de leeftijd 16-25 ..
Wat een hel..
heb je wat tegen zn vader...?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:56 schreef Teije het volgende:
btw; Roycoooooo die avatar is echt not done.
Don't fuck with my dad, Teijequote:
Ik woon wel thuis, maar heb nog wat zaken die ik aan mn moeder moet terugbetalen...zoals vliegtickets van vorige zomervakantie..die liepen nogal hoog op. En mijn lesgeld, die mijn moeder had voorgeschoten..die moet ik ook terugbetalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:56 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat nou ook niet, iedereen moet voor zichzelf weten wat te doen met de inkomsten..![]()
Die 460 is wel hoog moet ik zeggen, woon je niet meer thuis?
dat wil ik dan nog niet zeggen, maar wel een radertje in het geheelquote:Op maandag 4 juni 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
[..]
Hoe stagaires de backbone van een bedrijf kunnen worden
ik denk dat ik donderdag 21 juni hier mijn laatste dag heb, officieel loopt de afstudeerperiode tot 29 juni, maar de 25e moet ik mijn scriptie al verdedigen...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:55 schreef ETA het volgende:
mensen gaan al rchting het einde van hun stage....... zal het rustig hier worden in de zomer......
wie is die Walter Nijsse??quote:Op maandag 4 juni 2007 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[verhaaltje...]
hel?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
Wat een hel..
*Ja hier graag.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi lieve lieve lieve mensen, ik wens jullie allemaal een heeeeeeeeeeeeele goede fijne morgen! Ja! Ik heb een goede bui, dus als iemand nog opgevrolijkt moet worden, hier ben ik
Ik zit met een collega foto´s te kijken van feestje van vrijdag, en dat is niet misselijk
*ik meld mij ook maar ff, beetje gebrokenquote:
uhm, een coordinator van school afaik. die persoon die KUT zei, was piet onder andere.. zoals hij al eerder melddequote:Op maandag 4 juni 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wil ik dan nog niet zeggen, maar wel een radertje in het geheel
[..]
ik denk dat ik donderdag 21 juni hier mijn laatste dag heb, officieel loopt de afstudeerperiode tot 29 juni, maar de 25e moet ik mijn scriptie al verdedigen...
[..]
wie is die Walter Nijsse??
* ReMcOrE kan altijd wel wat extra's gebruiken...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
dus als iemand nog opgevrolijkt moet worden, hier ben ik
haha..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
piet @ pwnd.
5. verscheidene keren het gebruik van het drieletter K-woord. Schandalig! Hoe haalt iemand het in zijn hoofd deze taal te gebruiken in het gremium van afgelopen vrijdag, eigenlijk überhaupt te gebruiken als a.s. beroepsbeoefenaar? Doe dat maar bij je ouders/verzorgers of vriend(in) thuis !
we wachten nog op een paar spleetoog foto's!!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:10 schreef ETA het volgende:
fotos = good.
nee man.. die vent loopt beetje te wanken.. maarja.. ik kan best begrijpen dat elke mogelijkheid door studenten wordt aangepakt om school te bashen..quote:Op maandag 4 juni 2007 10:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha..
je kan van 5 van de 6 waren van toepassing op mij. Ik was wel lekker op dreef..
Ja, als de directrice van de School Of Economics van INHOLLAND Den Haag voor mij staat.. mag ik best wel wat cynische /botte opmerkingen maken, wat betreft de opleiding. Ik moest eigenlijk ook zeggen.. ja sinds jaar over 2 heb je niks meer aan een INHOLLAND diploma.. door het 'wanbeleid' van Inholland.Daar gaat dus ook mijn carriere..
Ik weet dondersgoed wat ik wil, want mijn 9's en 3'en zijn en waar ik me zie over 5 jaar. Maar binnen 5 jaar kan je dus echt geen (top-)manager worden bij Shell, ING of ander topbedrijf... Niet dat het mijn doel is..
En regel voor de volgende keer een grote lokaal..en is kut nou zo'n grof woord?
..
Gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
[..]
Neeeee, maar hij gaat toch nog niet weg?! PB stopt volgende week al!!
Zal ik deze medewerker eens terug mailenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
we wachten nog op een paar spleetoog foto's!!![]()
![]()
[..]
nee man.. die vent loopt beetje te wanken.. maarja.. ik kan best begrijpen dat elke mogelijkheid door studenten wordt aangepakt om school te bashen..
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Gelukkig.
29 juni.. is onze laatste dag, minder dan 4 weekjes nog..
Tuurlijk, druk ze maar met de neus op de feitenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal ik deze medewerker eens terug mailenom mijn 'gedrag' van vrijdag te verklaren..
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
piet @ pwnd.
Aan alle derdejaarsstudenten.
[bla bla bla]
Walter Nijsse.
wie herkent zich hierin?
Nou, ik weet niet of deze wel zo geschikt zijn om openbaar te makenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
@ Lein, wat staat dr op die foto's dan?
tuurlijk welquote:Op maandag 4 juni 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of deze wel zo geschikt zijn om openbaar te maken![]()
Normaal ben ik vrij tactvol.. maar ik kon het gewoon niet latenquote:
ja man, echt styl0 jeweetsquote:Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef Casual-T het volgende:
Minder slowchat bedoel je? Stage SC nieuwe stijl...
Of n0h, die chimi's moete komen met de lekkere assers, gaan we bieries nakken en jonkoe temmen vriend!quote:
rot op.. waarom zou je..? kut is niet zo een kutwoord hoor.. (quote:Op maandag 4 juni 2007 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal ik deze medewerker eens terug mailenom mijn 'gedrag' van vrijdag te verklaren..
![]()
tactvol? ken ik niet.. ik ben nooit zo tactisch.. zelfs niet altijd tegen mn vriendinquote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Normaal ben ik vrij tactvol.. maar ik kon het gewoon niet latenKom ik een keer voor mijn mening uit en durf ik een keer het woord te voeren is het weer niet goed..
Bleek later ook nog mijn stagedocent in de zaal te zitten..![]()
aaah we houden het binnen dit topic!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Lekker met het OV gegaan. Alleen probleem is als je met een alcoholgeur de bus in stapt, dan meteen al gaan denken dat je Halte Parnassia moet nemenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
rot op.. waarom zou je..? kut is niet zo een kutwoord hoor.. ()
tis wel beetje zielig voor callender, maarja.. sommige dingen waren sowieso niet tactisch geregeld..
gratis alcohol in trees was dan wel weer![]()
![]()
had ik dat geweten, had ik met de trein gekomen
jaah, sowieso.. Wat hij zegtquote:Op maandag 4 juni 2007 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah we houden het binnen dit topic!![]()
Maar dat hadden we hier allang doorquote:Op maandag 4 juni 2007 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tactvol? ken ik niet.. ik ben nooit zo tactisch.. zelfs niet altijd tegen mn vriendin![]()
Dat weten wequote:Op maandag 4 juni 2007 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tactvol? ken ik niet.. ik ben nooit zo tactisch.. zelfs niet altijd tegen mn vriendin![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
we wachten nog op een paar spleetoog foto's!!![]()
![]()
[..]
nee man.. die vent loopt beetje te wanken.. maarja.. ik kan best begrijpen dat elke mogelijkheid door studenten wordt aangepakt om school te bashen..
Dat is een goeie conclusie Tearquote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Maar dat hadden we hier allang door
ja i know. ik lag em al op de stip..quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Maar dat hadden we hier allang door
Dan ben ik helemaal benieuwdquote:Op maandag 4 juni 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Foto zegt meer dan duizend woorden...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal benieuwd
Vertel dan wat er op staat
daarom wachten we ook met spanning op een post van Leinonleinquote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Foto zegt meer dan duizend woorden...
Ik zie maar 1 oplossing, posten die foto's!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Foto zegt meer dan duizend woorden...
touchéquote:Beste Walter,
Ik vind je mailtje nogal overtrokken, uiteraard is het niet goed te praten dat studenten geen discipline kunnen opbrengen om aandacht te houden, en daarmee geen respect tonen voor de spreker. Ook het 3 letterige woord beginnend met een K is storend te noemen.
Maar wat mij echt stoort aan je mailtje is punt 4: De Directeur niet mogen aanspreken met "je" en/of "jij".
De Directeur moet bereikbaar zijn voor de studenten, anno 2007 vind ik het dan ook niet sjiek en volledig overtrokken als mevr. Callender met "u" wenst aangsproken te worden. Of dat medewerkers van Hogeschool INHOLLAND dit verwachten.
Tutoyeren is bij menig bedrijf een hot-item. Waarom bij INHOLLAND niet? zou je jezelf dan bijna afvragen.......
Het zal de drempel/kloof wegnemen en verkleinen, tussen student en de school Directie.
Mvg,
Ferdi Ralan
Student
goed goed, dit was dus de eerste language partnertje, maar ze was lelijk......... das dus niks gewordenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja i know. ik lag em al op de stip..maar goed.. alles gaat verder goed. 6 weken+2 dgn inmiddels
ennuh ETA, we willen foto's van scharrels van je uit asia.
waarheen allemaal dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 oplossing, posten die foto's!Er is een kans dat ik morgen weer het hele land door rijden moet
![]()
joh niet klagen, als ze maar met loempia's om kan gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef ETA het volgende:
[..]
goed goed, dit was dus de eerste language partnertje, maar ze was lelijk......... das dus niks geworden
[afbeelding,link]
Brrrrrrrrrrrr, die verdiend niet de schoonheidsprijs iddquote:Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef ETA het volgende:
[..]
goed goed, dit was dus de eerste language partnertje, maar ze was lelijk......... das dus niks geworden
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07231/hmm.JPG]afbeelding][/url]
Miss weer naar Eemshaven.. (Noorden van Groningen) Maar het is nog maar een gerucht.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarheen allemaal dan?![]()
en Leinonlein... schiet eens op met die foto's...!![]()
Hij krijgt van mij ook nog een net mailtjequote:
Goed bezig Rem! Wij zijn nu ook zo goed als klaar, nu ff bezig met de presentatie voor donderdagquote:Op maandag 4 juni 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
2 stukjes zijn af, staan in het concept, nu nog ff de aanbevelingen afmaken, dan kunnen die er ook in... andere persoon is met samenvatting bezig, zijn we bijna klaar om het op te sturen![]()
inderdaad goed bezig vandaag, schrik er zelf ook een beetje vanquote:Op maandag 4 juni 2007 11:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed bezig Rem! Wij zijn nu ook zo goed als klaar, nu ff bezig met de presentatie voor donderdag![]()
whehe. Wij zijn al bezig met de spreekwoordelijke puntjes erop te zettenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad goed bezig vandaag, schrik er zelf ook een beetje vanhopen dat de schoolcoach ook tevreden is morgen, kunnen we deze week de puntjes op de i zetten
Nee dat kunnen jullie echt niet aanquote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en Leinonlein... schiet eens op met die foto's...!![]()
Ik weet waar de Eemshave is hoor...! ;-) Ik kom zelf uut Grunn!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Miss weer naar Eemshaven.. (Noorden van Groningen) Maar het is nog maar een gerucht.
Hoe weet jij nou wat wij wel en niet aan kunnen?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee dat kunnen jullie echt niet aan![]()
Weet je waar ik echt zin in heb, in loempia.... Hmmm.
Even een vraag aan andere reizigers met OV:
Hebben jullie wel eens dat je zo verdiept bent in een goed boek dat je bijna, op het nippertje, het goede station voorbij rijdt? Dat overkomt me vaak de laatste tijd![]()
Ik stap dan nog nét optijd uit![]()
ja, dat ken ik wel ja..quote:Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee dat kunnen jullie echt niet aan![]()
Weet je waar ik echt zin in heb, in loempia.... Hmmm.
Even een vraag aan andere reizigers met OV:
Hebben jullie wel eens dat je zo verdiept bent in een goed boek dat je bijna, op het nippertje, het goede station voorbij rijdt? Dat overkomt me vaak de laatste tijd![]()
Ik stap dan nog nét optijd uit![]()
dat mag niet meerquote:
Ok, in dat geval:quote:
Ooh dat heb ik ook wel eens bijna gehad, zat ik half te dromen terwijl de deuren al openstonden van de bus waar ik er uit moest, werd ik "wakker", snel uitgestaptquote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef DaFan het volgende:
Ik heb laatst steeds vaker dat ik net op tijd uitstap op mijn eigen station (van thuis dus). Volgende keer zit ik in Woerden, heb ik mooi een probleem.
goed zoquote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ok, in dat geval:
Heey allemaal? Alles goed? Ik heb jullie alweer een tijd niet gesproken, zat vorige week thuis zonder telefoon en internet, en ik had geen stage vorige week dus daarom was ik niet active in het topic.
Wat zijn jullie allemaal aan het doen op jullie stage?
Ja ik lazer ook steeds in slaapquote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook wel eens bijna gehad, zat ik half te dromen terwijl de deuren al openstonden van de bus waar ik er uit moest, werd ik "wakker", snel uitgestapt
Ik ben een paar documenten opnieuw aan het digitaliseren (lees uittikken), nadat de server was gecrashedquote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed zoik ben bezig met het afronden van m'n scriptie
jij??
dat is dan wel flinkquote:Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ben een paar documenten opnieuw aan het digitaliseren (lees uittikken), nadat de server was gecrashed![]()
Zou dat pijn doen ?quote:Man spietst zich op ontstopper
De 79-jarige Dieter Bayer wilde graag een bad nemen, maar de stop van het bad bleek foetsie. Inventief als hij is, bedacht de man dat een ontstopper ook de afvoer kon afdichten. Aldus liet hij het bad vollopen. Toen hij zich echter stond in te zepen, gleed hij uit en landde met zijn anus precies op de houten steel, die diep bij hem binnendrong. Zijn 68-jarige echtgenote lukte het niet om de man te bevrijden van het ding. Ernstig gewond moest hij per ziekenauto met ontstopper en al naar het ziekenhuis worden afgevoerd, waar artsen acht uur bezig waren met het oplappen van de inwendige schade. Als hij niet tijdig was geholpen, zou hij volgens de artsen zijn overleden aan zijn met ernstig bloedverlies gepaard gaande verwondingen.
Meh zijn iets van 5 documentjes maar, die "opeens" waren verdwenenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is dan wel flink
ik kijk nu best wel uit naar het einde van mijn studie, over precies 3 weken ben ik op de helft van mijn scriptieverdediging(moet 25 juni van 11.00 tot 12.00
)
Pijnlijkquote:
yeah right..... ik geloof er niks van dat hij per ongeluk op die ontstopper terecht kwam.............quote:
Valt je mond dan ook open terwijl er een stroompje slijm langs je kin sijpelt?quote:
ligt eraan waar hij je penetreertquote:
Iemand ervaringen met "bloody mary", of moet ik dit echt aanzien als belachelijke spam mail?quote:You are now cursed. You must send this on or you will be >> >killed
tonight at 12:00am, by Bloody Mary. This is no
joke.(Alrighty.)
So don't think you can quickly get out of it and delete it now because
you can't (Uhuh..)Bloody Mary will come to you if you do not send this on.
She will slit your throat and your wrists and pull your eyeballs out
with a fork. And then hang your dead corpse in your bedroom cupboard or put you under your bed. What's your parents going to do when they find you dead?
Won't be funny then, will it? Don't think this?is a fake and it's all
put on to scare you because your wrong, so very wrong.
Want to hear of some of the sad, sad people who lost their lives or have been seriously hurt by this email?
CASE ONE - Annalise Richmond She got this emial. Rubbish she thought.
She deleted it. And now, Annalise is dead.
CASE TWO - LouiseWhitefield She sent this to only 4 people and when
she woke up in the morning her wrists had deep lacerations on each. Luckily there was no pain felt, though she is scarred for life.
CASE THREE - Thomas Crowley He sent this to 5 people. Big mistake.
The night Thomas was lying in his bed watching T.V not watching?the clock. '12:01am'. the T.V misteriously flickered off and Thomas's bedroom lamp flashed
on and off several times. It went pitch black, Thomas looked to the left of him and there she was, Bloody Mary standing in white rags. Blood everywhere
with a knife in her hand then dissapeared. The biggest fright of Thomas's life. Warning... NEVER look in a mirror and repeat - "Bloody Mary.Bloody Mary.
Bloody Mary... I KILLED YOUR SON!" Is it the end for you tonight!
YOU ARE NOW CURSED We strongly advise you to send th is email on. It is seriously NO JOKE. We don't want to see another?life wasted. ITS YOUR CHOICE... WANNA DIE TONIGHT? If you send this email to...NO PEOPLE - Your going to die.
1-5 PEOPLE - Your going to either get hurt or get the biggest fright of your life.
5-15 PEOPLE - You will bring your family bad luck and someone close to you will die.
15 - 25 OR MORE PEOPLE - You are safe from Bloody M ary!!!
** DO NOT FORWARD COPY
AND PASTE. RENAME THE SUBJECT BLOODY MARY!
Bleugh, kan ik hieruit opmaken dat jij dat wel hebt?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Valt je mond dan ook open terwijl er een stroompje slijm langs je kin sijpelt?![]()
Het schijnt dat als je 3x haar naam zegt in de badkamerspiegel met een kaarsje in je hand en verder de lichten aan dat ze dan in de spiegel verschijnt en als je dan bang wegkijkt dat je gezicht open ligt.....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh ik had vanochtend nog een "spam" mail gehad:
[..]
Iemand ervaringen met "bloody mary", of moet ik dit echt aanzien als belachelijke spam mail?
lolquote:Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
Zwembroek moet reljeugd uit zwembad weren
haha..
zou een westlander kunnen zijn.. mag het niet op de normale manier, dan maar slagje origineler
dat je hem nog niet gelijk hebt doorgestuurd...!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh ik had vanochtend nog een "spam" mail gehad:
[..]
Iemand ervaringen met "bloody mary", of moet ik dit echt aanzien als belachelijke spam mail?
Dattie mij nog niet heeft toegevoegdquote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat je hem nog niet gelijk hebt doorgestuurd...!![]()
![]()
die gaan we vandaag wel halen hoor, een erg mooie mijlpaalquote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Poll: Halen we topic 200 vandaag nog of wordt dat morgen?Vandaag nog! Morgen! Hij wordt al aangemaakt!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
![]()
Ik had er zelfs naar gegoogled (quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je 3x haar naam zegt in de badkamerspiegel met een kaarsje in je hand en verder de lichten aan dat ze dan in de spiegel verschijnt en als je dan bang wegkijkt dat je gezicht open ligt.....
Vriendinnen van mij vertelden mij dat, uiteraard wilde ik het meteen gaan uitproberen maar ik mocht het gewoon echt niet, omdat ze er echt bang voor waren !
Normaal verwijder ik ze ook, maar ik vond de naam van wie ik hem kreeg al zo raarquote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat je hem nog niet gelijk hebt doorgestuurd...!![]()
![]()
stuur hem anders niet door en post hier morgen wat er nou uiteindelijk van je over is!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik had er zelfs naar gegoogled () en toen had ik dat inderdaad gelezen ja, ik wil het ook proberen, maar vind het maar vage zooi
[..]
Normaal verwijder ik ze ook, maar ik vond de naam van wie ik hem kreeg al zo raar
"Chris Cummings"
Wel mooi dat iedereen er stellig van overtuigd is maar we al sinds vrijdag met dit topic doen!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Poll: Halen we topic 200 vandaag nog of wordt dat morgen?Vandaag nog! Morgen! Hij wordt al aangemaakt!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
![]()
Haha ik weet het niet, ben niet yo bij bewustzijn in mijn slaap, het is wel altijd verdacht rustig om me heen als ik wakker wordquote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bleugh, kan ik hieruit opmaken dat jij dat wel hebt?![]()
Ik heb hem naar een vriend gestuurd om te laten zien, en naar mijn stagebegeleidsterquote:Op maandag 4 juni 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stuur hem anders niet door en post hier morgen wat er nou uiteindelijk van je over is!![]()
dan komen we er dus pas over een paar dagen achter dat je dood bent...Wat een stank zal er hangen als je ouders thuis komen...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb hem naar een vriend gestuurd om te laten zien, en naar mijn stagebegeleidster
Ik zei ook tegen die vriend "als ik morgen niet online kom ben ik dood"
Mijn ouders zijn de komende dagen ook niet thuis dus
omdat het gespam nu verleden tijd is, hebben we in het weekend nauwelijks posts geplaatst... daarom doen we nu nog steeds met dit topicquote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wel mooi dat iedereen er stellig van overtuigd is maar we al sinds vrijdag met dit topic doen!![]()
Dan kwijl je dusquote:Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik weet het niet, ben niet yo bij bewustzijn in mijn slaap, het is wel altijd verdacht rustig om me heen als ik wakker word![]()
Gelukkig is mijn zus wel thuis (20, single, voor de hopeloze hieroquote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan komen we er dus pas over een paar dagen achter dat je dood bent...Wat een stank zal er hangen als je ouders thuis komen...![]()
![]()
Maar nu zitten we al op pagina 6 dus dat moet nog wel lukken denk ikquote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wel mooi dat iedereen er stellig van overtuigd is maar we al sinds vrijdag met dit topic doen!![]()
ja, single? Ja ja ja? Naam, feuteux?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn zus wel thuis (20, single, voor de hopeloze hiero) maar die is overdags werken.
Anders kruip ik bij haar in bed![]()
samen met de hond en de 2 katten
Lig ik met 3 poezen in bed
Stiekem ga ik nu ook hopen op een fotoquote:Op maandag 4 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn zus wel thuis (20, single, voor de hopeloze hiero) maar die is overdags werken.
FOTO!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
FOTO!!!
/edit
lol, gelukkig kan ík me nog verschuilen achter het feit dat ik een meissie heb. de 2 mensen boven me ook..?
of ze praat in haar slaap en zegt hele rare dingen... of ze doet weet ik wat in haar slaap, waardoor iedereen wegvluchtquote:
whahahahahahaquote:
Heb er meerderequote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
FOTO!!!
/edit
lol, gelukkig kan ík me nog verschuilen achter het feit dat ik een meissie heb. de 2 mensen boven me ook..?
Had dan even gewacht met posten en had meteen die foto gezocht als je het toch al wistquote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef jslavenburg het volgende:
Ik wist het dat jullie gingen hopen op een foto
Ze is tandarts-assistent
Ik zal zoeken voor een foto
volgensmij heeft ze hyves of sugababes ofzoiets
Tis altijd lente, in de ogen van de tandarts assistentequote:Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef teardropnl het volgende:
Tandarts-assistentIk haat de tandarts, maar de assistent maakt het vaak wel een beetje goed
T is altijd lente in de ogen van de tandarts-assistentequote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef jslavenburg het volgende:
Ik wist het dat jullie gingen hopen op een foto
Ze is tandarts-assistent
Ik zal zoeken voor een foto
volgensmij heeft ze hyves of sugababes ofzoiets
Te laatquote:Op maandag 4 juni 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T is altijd lente in de ogen van de tandarts-assistente![]()
ik heb je gewoon ff flink GEPWND met mijn 1-seconde-eerder-op-Invoeren-geklikt-postquote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Ik hoor nog nietsquote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef jslavenburg het volgende:
omg, wil ik sugababes checken:
[..]
Worden jullie ook gek van dat alarm buiten?
welk alarm?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
welk alarm buiten?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als je een lekker wijf ziet lopen zeker ?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
welk alarm?
ennuh remc0re, ik kwijl ook
vooral bij het slapen.. en snurken..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:04 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Als je een lekker wijf ziet lopen zeker ?
Ja, verdorie, eeeeeindelijk eens iemand die interessant kan zijn, gaat ie wegquote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Waar is trouwens die Jaap van die kroketten fabriek, ik wil eigenlijk wel weten of het niet mogelijk is om wat van dat spul naar berlijn te importeren!
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Sok41 het volgende:
Zaterdag had ik toch een mooi mokkel, tot dat ik er achte kwam hoe afgelikt ze was.. Toen heb ik haar maar tussen de benen genomen ;x
HAHAHAHA, even serieus, jouw schrijftaal is echt om te lachen. Praat je eigenlijk ook zo?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Sok41 het volgende:
Zaterdag had ik toch een mooi mokkel, tot dat ik er achte kwam hoe afgelikt ze was.. Toen heb ik de benen genomen ;x
Niks gehoord in Rotterdam Noord West.quote:
Berlijn jeweets!quote:
Ik heb zoooo'n zin in een lekker broodje kroket of een broodje frikandel speciaal...!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, verdorie, eeeeeindelijk eens iemand die interessant kan zijn, gaat ie weg![]()
Euhm ja.. Zo praten enkelen van ons hierquote:Op maandag 4 juni 2007 12:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
HAHAHAHA, even serieus, jouw schrijftaal is echt om te lachen. Praat je eigenlijk ook zo?![]()
Heftig, heftig. Ben blij dat ik geen mensen ken die zo communiceren, dat vrouwtje was vast ook niet blij geweest als je haar met "mokkel" had aangesprokenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Euhm ja.. Zo praten enkelen van ons hier
Oohwja... haha Hier dus niets gehoord (Leiden..)quote:
ik zit gewoon aan een bureau, op een bureaustoelquote:Op maandag 4 juni 2007 12:11 schreef teardropnl het volgende:
Nu vraag ik me af... hoe zitten jullie er momenteel bij ?
Haha maar ik praat ook ietsjes anders tegen mensen die ik niet zou kennen of als ik met jouw zou staan praten buitenom het forumquote:Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heftig, heftig. Ben blij dat ik geen mensen ken die zo communiceren, dat vrouwtje was vast ook niet blij geweest als je haar met "mokkel" had aangesproken![]()
Als je wil mag je natuurlijk altijd je zus(je) posten!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Oohwja... haha Hier dus niets gehoord (Leiden..)
Is het vandaag 'post foto's van je zus(je) dag' ?
Ik zit op een bureaustoel op wieltjes, rechtop, met een headset op mijn hoofd, ik luister namelijk muziek. Mijn ene been ligt gehoekt onder mijn andere been en ik staar naar mijn beeldscherm. Als mijn blik iets naar links afwijkt kijk ik in het gezellige toetje van mijn cheffie.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:11 schreef teardropnl het volgende:
Nu vraag ik me af... hoe zitten jullie er momenteel bij ?
Stage SC #200 'En we gaan nog niet naar huis'quote:Op maandag 4 juni 2007 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik stel voor dat we even een gedenkwaardige TT bedenken voor #200![]()
Stage SC #200 is twee keer honderdquote:Op maandag 4 juni 2007 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik stel voor dat we even een gedenkwaardige TT bedenken voor #200![]()
Volgens mij is die al een keer voorbij gekomenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Stage SC #200 'En we gaan nog niet naar huis'
Dus?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:22 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Volgens mij is die al een keer voorbij gekomen
Dan moet jij niet zo'n lekkere zus hebben !quote:Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
onder het kopje post je zus..
dit is een van mijn 2 zussen.. en hou de fapfap reacties voor je
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=6561480&media_secret=eb09
Vindt ze vast leukquote:Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=6561480&media_secret=eb09
Access to this site has been denied by SuperScoutquote:Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |