Leuk als je Ajax fan bent.. en je krijgt PSV of FEY als kentekenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
Straks krijg je hier ook nummerborden met PSV, RKC enzo
Schei uit, ga ik niet in die auto rijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk als je Ajax fan bent.. en je krijgt PSV of FEY als kenteken![]()
Ik merk het ook inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:18 schreef Sok41 het volgende:
sigh face, langzamerhand gaat het steeds weer ietsjes sneller
Tsja vrijdag is altijd een productieve dag voor bedrijven he... maar niet heus...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:18 schreef Sok41 het volgende:
FEY kanniet, komen geen klinkers in voor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk als je Ajax fan bent.. en je krijgt PSV of FEY als kenteken![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik merk het ook inderdaad.
@Lein: je bent vast niet de enige zonder rijbewijs hier. Ik heb hem iig 32,5 jaar nu
jaaa maar het gaat wel ergens over!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:18 schreef Sok41 het volgende:
Ik vond het een hele belevenis, werkelijk waar, het is geluktquote:
Goed om te horen, jij bent gewoon een natuurlijke charismatische uitstralingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Jeeejj, de les ging vet goed! Kids zijn schatjes! Snap niet dat die vrouw er problemen mee heeft gehad. Maar, misschien zijn ze wel stiekem stevig aangesproken ofzo!
Mja, ik ben blij dat het goed ging
Hoe is het hier?
Goed goed,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Jeeejj, de les ging vet goed! Kids zijn schatjes! Snap niet dat die vrouw er problemen mee heeft gehad. Maar, misschien zijn ze wel stiekem stevig aangesproken ofzo!
Hoe is het hier?
Ooit wel eens aan gedacht dat het door jou kwam dat die kids schatjes waren en dat het zo goed ging ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Hoe is het hier?
hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vond het een hele belevenis, werkelijk waar, het is gelukt.
Misschien moet ik mezelf maar eens in de OP zetten...
gelukkigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
FEY kanniet, komen geen klinkers in voor.
Idd, zou dood nog niet willen rijden in een auto waar Fey op staatquote:
Whaha!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed om te horen, jij bent gewoon een natuurlijke charismatische uitstraling!
Rustig, zo op pad naar Bodegraven![]()
Haha! Misschien wel.. ik heb ze zo het 6e uur weer.. dus we zullen zien! Maar, ze zijn echt leuk, dus denk dat het gewoon goed zal blijven gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goed goed,
Misschien waren ze eerste les wel effe aardig voor je om de kat uit de boom te kijkenzo deden wij dat ook altijd
Nee,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ooit wel eens aan gedacht dat het door jou kwam dat die kids schatjes waren en dat het zo goed ging ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Hoe is het hier?
Klopt, kost wel geld, en is maar heel schraal wat kan. Maar zoals B(erlin) MW kan wel en dan met nummers enzo.! Maar je kan niet de plaats letter veranderen, daar zit je aan gebonden...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
VOlgens mij kunnen ze in Duitsland ook zelf bepalen wat er achter de plaatsletters komt te staan, net zoals in Amerika.
Scholen zijn echt geregeld qua stages enzo, de HU stuurd volgende week al een thank you letter naar mn bedrijf voor mn stage... Terwijl ik tot midden augustus stage loop...!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:30 schreef Leinonlein het volgende:
Dit hoeft niemand te lezen:
Ik weet niet wat er aan de hand is met die school van mij, maar als IK informatie nodig heb krijg ik die nooit. En als ZIJ weer eens iets nodig hebben moet het gelijk gebeuren. Komen ze weer met een fucking enquete over de evoluatie van de stage (man ik be nog niet eens klaar), die mijn stagebegeleider in moet vulen. Hebben ze er wel bij stil gestaan dat we hier geen Nederlands praten ofzo?
Ik word gek van al die enquetes en onderzoeken
Moet je maar niet zo ver weg gaan...!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef ETA het volgende:
Stel, een groot computer bedrijf neemt jou aan voor een prachtige stage op hun ontwerpafdeling. Je vliegt de halve wereld rond en begint te werken. Je bereidt je voor op belangrijke taken en grootse prestaties. En dan komt er een collega langs met de verzoek of je even kan helpen. Sure! roep ik snel, moet ik een presentatie verbeteren, een verslag over design trends maken, een concept ontwikkelen voor een database??? Niet helemaal....
ik krijg een schaar in mijn handen gedrukt, een stapel printjes met plaatjes erop, en het verzoek om plaatjes uit te knippen.....
![]()
Ik heb een bachelor in mechanical engineering, een master in industrial design engineering, ik doe mee aan een "prestigeuze" management programma, ik heb een machtig CV, zelfs een fokking wetenschappelijke publicatie, ik vlieg de halve wereld rond....... en wat doe ik nu, KNIPPEN EN PLAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
IO'ers, goed voor al uw knip en plak werk
post van de dag lijkt me......
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef ETA het volgende:
Stel, een groot computer bedrijf neemt jou aan voor een prachtige stage op hun ontwerpafdeling. Je vliegt de halve wereld rond en begint te werken. Je bereidt je voor op belangrijke taken en grootse prestaties. En dan komt er een collega langs met de verzoek of je even kan helpen. Sure! roep ik snel, moet ik een presentatie verbeteren, een verslag over design trends maken, een concept ontwikkelen voor een database??? Niet helemaal....
ik krijg een schaar in mijn handen gedrukt, een stapel printjes met plaatjes erop, en het verzoek om plaatjes uit te knippen.....
![]()
Ik heb een bachelor in mechanical engineering, een master in industrial design engineering, ik doe mee aan een "prestigeuze" management programma, ik heb een machtig CV, zelfs een fokking wetenschappelijke publicatie, ik vlieg de halve wereld rond....... en wat doe ik nu, KNIPPEN EN PLAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
nee, alleen stomme plaatjes van designerige dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo ver weg gaan...!![]()
Maar wel leuke plaatjes? of nog waardeloze dingen ook? (blote vrouwen?
)
nee precies.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Klopt, kost wel geld, en is maar heel schraal wat kan. Maar zoals B(erlin) MW kan wel en dan met nummers enzo.! Maar je kan niet de plaats letter veranderen, daar zit je aan gebonden...
Een duitse vriend genaamd Kai kwam uit Koln..... had dus als nummerbord: KAI 12345 (ofzo). En ik maar denken dat hij veel geld had neergelegd voor een custom nummerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
nee precies.
Ik woon in Borne, en dr rijden genoeg duitse auto's rond die er BOR (dunno wat dat is) NE 123 ofzo van hebben gemaakt
haha, giller hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef ETA het volgende:
[..]
Een duitse vriend genaamd Kai kwam uit Koln..... had dus als nummerbord: KAI 12345 (ofzo). En ik maar denken dat hij veel geld had neergelegd voor een custom nummer
Geen behoefte aan??quote:
Ikke niet, stap zo in de autooooooooquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
honger´... ondragelijk....
Ik.... moet.... eten.... NU...
Nog 20 minuten...wie gaat er eerder eten?
Via Anwb ofzo?quote:
Ik ga zo naar huisquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
honger´... ondragelijk....
Ik.... moet.... eten.... NU...
Nog 20 minuten...wie gaat er eerder eten?
*jaloers isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef brownbear het volgende:
ik doe een stage bij de grote krokettenfabrikant van Van Dobben, jummie![]()
Ook halloquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef brownbear het volgende:
Welkomquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef brownbear het volgende:
Dag Damzikieee en Roycooooo:Wquote:
krijg je dan ook iedere dag gratis kroketten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef brownbear het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef ETA het volgende:
dat vindt ik niet kunnen, mensen die voor mij weg gaan.................
Hey, jou moet ik hebben! Kunnen we niet een dealtje sluiten voor een exportproject naar buurland Duitsland? Ik mis kroketten echt hééééééééél ergquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef brownbear het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef ETA het volgende:
![]()
Dat is echt een kwaliteitspost!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef ETA het volgende:
![]()
Istanbul kan ook wel wat kroketten gebruiken. Een van de stagairs bezig met logistiek?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey, jou moet ik hebben! Kunnen we niet een dealtje sluiten voor een exportproject naar buurland Duitsland? Ik mis kroketten echt hééééééééél erg![]()
PS : Privéproject mag ook![]()
Hier ben ik het ook wel mee eens!quote:
Ik stel voor dat we een stagair in dienst nemen om dit uit te zoeken!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Istanbul kan ook wel wat kroketten gebruiken. Een van de stagairs bezig met logistiek?
42.000 dollar was het toch...?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:45 schreef Goover het volgende:
ETA, krijg je wel stagevergoeding voor je knip en plak werk?![]()
ReMcOrE geloof ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Istanbul kan ook wel wat kroketten gebruiken. Een van de stagairs bezig met logistiek?
Ik zie een markt, waar is die gozer met zijn kroketten gebleven?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
de rechter op de stoelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:26 schreef Goover het volgende:
ok: spot the Goover
[afbeelding]
En wie geilde hier ook alweer op Elise / EliZe?
http://www.youtube.com/watch?v=hbfra4YmlLY
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de rechter op de stoel![]()
Kaiser Chiefs![]()
![]()
Geen gerucht:quote:Elize toen ze nog klein was... ach ja Kelly.. toen nog Ferry heeft ook ooit eens met Kinderen voor Kinderen meegezongen.. zo gaat het gerucht![]()
Ziet er wel een beetje naar uit..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:53 schreef Sehnsucht het volgende:
tsjonge jonge zeg, het is vandaag wel erg rustig geweest hiero. het is nog niet zo dat niemand meer durft te posten?![]()
Bootje komt hier niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje naar uit..
Vandaag even de botte boer gespeeld tijdens een workshop.. vraag maar aan Bootje![]()
![]()
eerstequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef PieterBas het volgende:
Bootje en ik hadden vandaag een workshop over carriereplanning. Het werd gegeven door de directrice van de School Of Economics van INHOLLAND Den Haag (bijna VVD-kamerlid, ze stond een paar plaatsen te laag voor een kamerzetel)
Om een gegeven moment ging het over salaris etc. Iemand zei dat salaris van belang is bij de persoonlijke ontwikkeling
[Botte Boer modus]
ik zei... dus jij wilt liever een supersalaris met een kut baan.. dan een superbaan met een minder salaris..
toen begon de zaal een beetje rumoerig te worden.. en zij geschokt.. dat soort taal wil ik niet..
zei die andere gast.. wil jij dan een kutbaan met een kutsalaris..
[/botte boer modus]
Weekendquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:34 schreef teardropnl het volgende:
Fipo op zaterdag![]()
Oke oke om deze post nog een beetje inhoud te geven... Jullie zijn vast wel blij dat het weekend is en even niet aan stage hoeven te denken he ?!?!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Weekend
Nog maar een paar dagjes stage.. en dan mogen jullie me ook uitzwaaien![]()
Yepquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Ben je al bijna klaar!!
Maar jij bent m'n begin van SC-maatje!!
dat klinkt als een druk dagje ReMquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er ook weergistermorgen vloerbedekking en onderlaag weggehaald, omdat we dinsdag laminaat krijgen in de kamer... 's middags en 's avonds gewerkt, erg rustig
vanmorgen wakker geworden door het lawaai van de boor om de tegels in de keuken los te beitelen, maar dat is nu ook helemaal klaar
ook weer gewerkt, iets drukker, maar wel lekker rustig aan gedaan van 10 tot 6
![]()
goedenavond trouwens
morgen zover mogelijk afmaken, opsturen naar schoolcoach en dan dinsdag gesprek, laatste loodjes komen daarna nog, een maandag 11 juni dan maar echt inleverenquote:Op zondag 3 juni 2007 10:33 schreef teardropnl het volgende:
Jullie hebben er vast zin in, maar ik denk dat bij de meeste het aftellen naar het einde van de stage al is begonnen
u rang?quote:
wheheh, nou ja volgens mij kun je ook beter je tijd in dat meisje van de koffie shop stoppen dan je geld in zo'n "hoer"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |