quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:22 schreef Marrije het volgende:
Er is gevraagd of de miljonairs na het stemmen nog even op de bank willen blijven zitten.
Of dat nou alleen is om Brian de gelegenheid te geven om te reageren of dat er nog iets komt is wat onduidelijk.
Ondertussen zijn de streams op zwart.
Jaap Huub en Eric hebben voor Brian zijn exit gestemd.
Lieke, Amanda en Natas hebben tegen Brian zijn exit gestemd.
Zoals Natas zegt: Brian gaat nergens heen!
FF refreshen, hier doen nog alle streams het...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:23 schreef klarelucht het volgende:
ik heb geen beeld meer, en jullie?
Ze zijn weer terug. Misschien even refreshen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:23 schreef klarelucht het volgende:
Streams doen het gewoon hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef klarelucht het volgende:
waar slaat dit op? Net ook al toen het heftig was tussen H en B...
Gelijk heb je, het is vreselijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef Charmian het volgende:
ik heb gewoon beeld maar ik weiger het geluid aan te zetten
Alleen 1 en 2, 3 en 4 zijn wazig. Ben bang dat de gratis maand voorbij isquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:23 schreef klarelucht het volgende:
Brian had gewild dat Huub zijn eigen zwakke punten vertelde in de stemming tegen Brian?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Huub het altijd over Brian![]()
Meer zal er ook niet volgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef Copycat het volgende:
Blablablablabaprojectieprojectieprojectieblablabla.
Tot zover Brian.
4 juni pas.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Alleen 1 en 2, 3 en 4 zijn wazig. Ben bang dat de gratis maand voorbij is![]()
het hielp heel even... viel weg en is weg.............. raar, nooit eerder problemenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
FF refreshen, hier doen nog alle streams het...
Het is vrijwel een maand na ingang van de gratis streams, kan dat het zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef Marrije het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld, oooook niet na refresh.
same herequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef Marrije het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld, oooook niet na refresh.
vanavond heeft hij haar ook geschjmeten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
Brian vergeet even dat hij zelf gister ook met vuil naar Lieke aan het schjmaiten was......
Volgens Kissa pas 4 juniquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is vrijwel een maand na ingang van de gratis streams, kan dat het zijn?
En weeeeer zeiken over die ontslagronde voor Eric...... Brian is echt obsessed door Huub, niet normaal!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
Brian weer tegen Eric, Hij noemde hem gister anders 10 x VALSE NICHT
Is Lellie ook al aan het schmaitenquote:
Brian en sterke punten? Gaat dat samen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef basicsaint het volgende:
Brian maakt toch wel een paar sterke punten nu.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Pavement het volgende:
Waarom stemde lieke tegen ? iemand ?
Omdat ze een sarcastisch verhaal hield, hoe geweldig Brian wel niet was, en dat ze het heerlijk vond dat hij in huis zat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Pavement het volgende:
Dan zal ie bij mij ook wel zo stoppen denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Op onze andere computer zijn ze zojuist verlopen, dus ik noem het maar even.
'Het is wel haar vriendje hoor!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Charmian het volgende:
En dit was toch geen ontslagronde voor die muts, waarom zie haar dan elke keer uit d'r ongewassen panty gaan?
leuk bedankt voor je moeitequote:
Ik heb hier geen kracht meer voor....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Pavement het volgende:
Niemand heeft ooit duidelijke signalen gezien dat hij klaarkwam, volgens mij. Wel dat hij het bleef proberen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:31 schreef riri het volgende:
volgens mij wordt brian na vanavond helemaal impotent als ie het al niet was
Welke dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Brian en sterke punten? Gaat dat samen?
ABSOLUUTquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Brian en sterke punten? Gaat dat samen?
als het kaarten zijn met grote letters EXITquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
Iemand hier die mee wil werken aan een kaarten-actie voor Brain?![]()
Op de een of andere wazige manier vind ik Jaap en Lieke samen ook top.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Liess het volgende:
Ik vind het eng, maar tis wel een mooi groepje zo, als ze elkaar trouw blijven.... Eric Huub Lieke en Jaap
Nog enger : Vooral Huub en Jaap.
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kracht meer voor....![]()
Condoleance-kaarten ???quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
Iemand hier die mee wil werken aan een kaarten-actie voor Brain?![]()
dgk forum is een beetje triest aan het worden,quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kracht meer voor....![]()
Het uitwonen van Dellie is een schande.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit duidelijke signalen gezien dat hij klaarkwam, volgens mij. Wel dat hij het bleef proberen.
Gaat vast over borstinhoud.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
Brian zegt dat Lieke weinig inhoud heeft. En dan heeft ie Aanda als vriendin.
of riagg,of parnassia of iets in die geest!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef brabander01 het volgende:
[..]
als het kaarten zijn met grote letters EXIT
Ik ben de laatste die wat goeds zou zeggen over Brian, maar vanavond is hij vrij scherp in z'n analyse. Het komt er niet allemaal even sterk uit, maar hij bedoelt het goed.quote:
Schat, ik heb je antwoord gegeven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
dgk forum is een beetje triest aan het worden,
niet iedereen betaald voor de streams of zit er 24 achter, dus als iemand ee nvraag stelt kan er toch wel normaal geantwoord worden. Jammer
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
Brian zegt dat Lieke weinig inhoud heeft. En dan heeft ie Amanda als vriendin.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
Huubje kost met Amanda beneden samen.
Het was degene die voor Natasia en Amanda een stem mocht uitbrengen en op deze manier konden die niet de cradits voor het erin houden van Brian in hun verhaal meer opnemenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet iedereen betaald voor de streams of zit er 24 achter, dus als iemand ee nvraag stelt kan er toch wel normaal geantwoord worden. Jammer
yeah rightquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef akveor het volgende:
Nou zeg en Lieke liet Brian er nog wel in... als eerste... toen pas durfden Amanda en Natasia ook pas tegen te stemmen.
Er staan 1584 COSsen volgekalkt.....lezen kan ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:35 schreef FuTilE het volgende:
"Wil je m'n koant likken? Wil je m'n koant likken?"
Discussiëren in TBS-stijl....
Ze doet net alsof ze hem begrijpt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:35 schreef Soho het volgende:
Ik ben blij dat Brian aan het woord is. Dan houdt Amanda tenminste haar muil even dicht.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Je mag me slaan, knijpen, duwen. Je mag ook nog wel wat over me heen gooien.
Lieke stijgt in mijn achting.
Precies... spijker op z'n kop. een sterke vrouw die niet luistert en waar ie niet weg voor kan lopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:36 schreef riri het volgende:
Lieke speelt een prachtig psychologisch spelletje
Brian wordt er helemaal para van....hij kent het niet dat een vrouw psychisch sterker is dan hem...zij is er toe in staat hem echt uit de tent te lokken...go liek go!!!!!!!
hoevaak heb jij al zo'n antwoord gehad ? als je er ff uit was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er staan 1584 COSsen volgekalkt.....lezen kan ook![]()
Bij mij ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Je mag me slaan, knijpen, duwen. Je mag ook nog wel wat over me heen gooien.
Lieke stijgt in mijn achting.
Nooit..ik zit hier 24/7quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoevaak heb jij al zo'n antwoord gehad ? als je er ff uit was.![]()
Hier nog een.quote:
Dat hoofd van Brian!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke ging Brian vol op de bek pakken, hij weet niet hoe hij het heeft.
[afbeelding]
Ik geloof eigenlijk niet zo dat dit gescript is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
Leuk script weer.
Daarom is Lieke ook in mijn achting gestegen. Ik had dit niet gedurfd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond het gewoon een beetje eng..ik was bang dat Brian zou uithalen.
Masterquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef noekje het volgende:
Hé Brian! Neuk je me dan ook in m'n kont?
Lieke toch!
Ik denkt dat Lieke wat stijgt in de PP ....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef noekje het volgende:
Hé Brian! Neuk je me dan ook in m'n kont?
Lieke toch!
Ze heeft het echt geweldig naar haar zin, dat zie je zoquote:
Geen haar op mn hoofd die er aan zou denken, terwijl ze al de striemen op haar armen heeft staan! Tis echt een bikkel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom is Lieke ook in mijn achting gestegen. Ik had dit niet gedurfd.
Daar zit ik eigenlijk wel op te wachtenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond het gewoon een beetje eng..ik was bang dat Brian zou uithalen.
na 2 sms jes staat ze al boven amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denkt dat Lieke wat stijgt in de PP ....![]()
![]()
Dat slaat op de ophef die er was nadat Brian van Natasia van Eric had gehoord dat Amanda hem verteld heeft dat ze anaal was genomen door Brian. Ofzoiets...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef akveor het volgende:
Zo en Huub weet ook even waar ie aan toe is....
Hey Brian neuk je me dan ook in mijn kont......zegt Lieke.....
Ik zit hier al een half uur te genieten inderdaad. Lieke is de hele dag al in topvorm. Zo moet ze blijven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke geweldig op het moment.
Huub zegt het ook tegen der... je bent fantastisch bezig
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef Liess het volgende:
Vraag me af of Brian die Listirine bij Amanda in der kont stopt
zo scherp als een mes tussen de ribben van Nena? Zo scherp als een scherpschutter die met scherp in de rug schiet?quote:
Haar vriendje heeft het alleen niet door!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Natasia kan het allemaal niet waarderen, je ziet aan haar kop dat ze weet dat haar vriendje wordt vernederd.
En daar is ze heeeeeeeeel gevoelig voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Natasia kan het allemaal niet waarderen, je ziet aan haar kop dat ze weet dat haar vriendje wordt vernederd.
Huub moet vanavond met Lieke naar bed.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat slaat op de ophef die er was nadat Brian van Natasia van Eric had gehoord dat Amanda hem verteld heeft dat ze anaal was genomen door Brian. Ofzoiets...
Ja idd respect voor Liekequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef noekje het volgende:
Lieke is gewoon niet bang. Voor niemand niet. Dat doet ze echt goed!
Vorige week liet ze dat ook al zien tegen Natas. Ze doet het ook alleen. Knap hoor!!
Ik kan er lang over beginnen is dan ook wel om te janken, zo dom.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef klarelucht het volgende:
daar gaan we weer.. met verbeteren.
+1 Maar dat vond ik al toen ze in dr eentje in de fitness aan het schreeuwen was en zelfs Huub haar afviel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef noekje het volgende:
Lieke is gewoon niet bang. Voor niemand niet. Dat doet ze echt goed!
Vorige week liet ze dat ook al zien tegen Natas. Ze doet het ook alleen. Knap hoor!!
Gij zult nooit, maar dan ook nooit Amanda leuk vinden!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
Ik heb last van mood swings ... Heb Amanda ook een weekje leuk gevonden, en nu is Lieke weer bezig : ) ...
Volgens mij wel. Hij probeert het met alle macht te maskeren. Hij is afgegaan voor zijn vrouwen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Haar vriendje heeft het alleen niet door!
Het is niet zijn moedertaal..dus.....valt wel mee...en daarbij is het ondertussen te domquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan er lang over beginnen is dan ook wel om te janken, zo dom.
En Brian herhaalt altijd de argumenten en aanvalen van andere...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft nu wel even gelijk dat Hupert nooit origineel is met zijn uitdrukkingen
fff. bij de les blijven...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
Die blik van Nasty.........zouden de hechtingen er spontaan uit zijn gesprongen?
![]()
Dat zal ze inderdaad niet leuk vinden. Net goed, stomme sloerie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef blomst het volgende:
Meer woorden voor zijn mooie zwarte vrouw dan voor zijn kontgaatje doet zeer he, Amanda
[afbeelding]
We doen het weer!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef blomst het volgende:
Meer woorden voor zijn mooie zwarte vrouw dan voor zijn kontgaatje doet zeer he, Amanda
[afbeelding]
Achja ondertussen herhaalt iedereen zijn uitspraken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft nu wel even gelijk dat Hupert nooit origineel is met zijn uitdrukkingen
Die jongen heeft HBO gedaan, dan mag je toch op zn minst verwachten dat hij een beetje nl spreekt. Die arme docenten die zijn scripties moesten beoordelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Het is niet zijn moedertaal..dus.....valt wel mee...en daarbij is het ondertussen te dom
Praat brian dan wel eens engels?¿¿¿¿ Joh! Is DAT engels?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef klarelucht het volgende:
elke keer dat verbeteren van Brian...wat goedkoop.. wil hun wel eens Engels horen praten, op deze manier
Hij zegt zelf dat Nederlands wel zijn moedertaal is, hij is hier opgegroeidquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Het is niet zijn moedertaal..dus.....valt wel mee...en daarbij is het ondertussen te dom
Sorry ben afgeleid......quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
fff. bij de les blijven...
sjouwden de hechtingen er sjpontaan uit sjijn gesjprongen
Bij mijn weten bestaan die niet....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Drasss het volgende:
Heeft iemand een link waar ik gratis streams kan bekijken?
Hij is geboren en getogen in Nederland. Heeft een Nederlandse opleiding. Hij verbastert alles, in het Nederlands én in het Engels.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef klarelucht het volgende:
Demins kan er een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
huub is net een onderwijzer die iedereen corrigeert op taalfouten
ja ze was heel sterk vanavond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Lieke wil Huub niet meer als vriendje omdat hij niet slaat
Dit was nog maar 't beginquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik al je pogingen in de wind heb geslagen![]()
Dan was het inderdaad binnekort geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:47 schreef itsme het volgende:
damn ze hadden het naar meederheid moeten veranderen.![]()
ik heb het gemist..niet meer vervangen, bij diskwalificatie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef akveor het volgende:
Belangrijke regelverandering... ontslag een keer in de vier weken... Miljonair wordt niet vervangen. En cynisch: Wie wordt binnenkort miljonair.....
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Die jongen heeft HBO gedaan, dan mag je toch op zn minst verwachten dat hij een beetje nl spreekt. Die arme docenten die zijn scripties moesten beoordelen.![]()
En Brian is zo iemand die het gaaf vindt om dure en lange woorden te gebruiken, NIET DOEN als je er geen zak van snapt!
http://www.kanalenkiezer.nl/quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Drasss het volgende:
Heeft iemand een link waar ik gratis streams kan bekijken?
Het duurt bij haar even voor er beelden doordringen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:48 schreef pullup het volgende:
Amandel zit nog even te peinzen of ze nu of later Brian gaat uitschelden voor het feit dat Natasia een mooiere speech kreeg
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://www.kanalenkiezer.nl/
(maar niet van Het Gouden Gekkenhuis hoor)
Maar voor de keren dat ze wel voorkomen, is het goed zuur voor Brain, Natasia en Amanda. Vooral voor Amanda, want als er iemand van de graaicultuur is, is zij het wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:48 schreef Day het volgende:
Nou mooi, dan hoeven we deze shit niet elke 2 weken mee te maken.
En Huub, die meederheidsstemmingen die komen niet zo vaak voor, dus dit is ook weer een shitplan.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:
Dat is dan weer een duidelijk voorbeeld van het voordeel van de meerderheid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
Het heeft geen zin om een onslag ronde aan te vragen.... want Lieke vraagt cvoor Amanda aan.... de meerderheid gaat voor de onslag ronde voor Amanda.... ze is dan ook blond
Nederlands is de officiële taal op Bonaire maar het lijkt alsof Brian nooit anders dan Papiaments heeft gesprokenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Ze stond er zelf naastquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef noekje het volgende:
Natasia: Lieke is degene met elke keer losse handjes.
Kijkt zij geen streams ofzo?
Ze was goed vanavondquote:
Eh, nee?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef noekje het volgende:
Natasia: Lieke is degene met elke keer losse handjes.
Kijkt zij geen streams ofzo?
Gaattie het uitmaken met Cora?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap moet eerst dingen afronden en dan gaat ie weer meerellen. Huub en co kunnen hem er niet mee helpen![]()
Puma weer terug, hoe was het in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee hoor..van mij mag die oprotten...hahaha
thx!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef Ashaa het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
IK kijk hier altijd wat naar. Een tiental keer op de pop up op annuleren drukken en dan 1 voor 1 de streams op afspelen. Geen geluid maar met het forum wel te volgen..![]()
Welterusten wijfiequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef beequeen het volgende:
Morgen een heavy dagje, dus ik duik erin, nachtploeg succes, medefokkers trusten.![]()
Gaat om'z'n studie. Hij krijgt voor een belangrijke tentamen (de laatste) geen punten, omdat de docent vindt dat hij er niet genoeg aan gedaan heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap moet eerst dingen afronden en dan gaat ie weer meerellen. Huub en co kunnen hem er niet mee helpen![]()
De rol van Amanda wordt vervangen door Natasia?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Eh, nee?
Maar ze zit er wel naast. Scheelt dat?
Als ze hechtingen op haar SJMOEL had gekregen dan had ik het geloofd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Nata kan weer geen kant op met d'r hechtingen.
Zonder haar gekrijs hoef ik ook een keer mijn volume niet zachter te zetten als mijn ouders op bed liggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Nata kan weer geen kant op met d'r hechtingen.
Brian heeft allemaal van die vriendjes die ook zo praten .. ze nemen het gewoon van elkaar over.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nederlands is de officiële taal op Bonaire maar het lijkt alsof Brian nooit anders dan Papiaments heeft gesproken
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef beequeen het volgende:
Morgen een heavy dagje, dus ik duik erin, nachtploeg succes, medefokkers trusten.![]()
Dan is 'binnenkot' toch nog steeds 7 maanden (mocht er nog een bewoner bij komen).quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dus dat DGK niet lang meer duurt. Stemmen elke maand en 'wie wint binnenkort de Gouden Kooi'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |