quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:22 schreef Marrije het volgende:
Er is gevraagd of de miljonairs na het stemmen nog even op de bank willen blijven zitten.
Of dat nou alleen is om Brian de gelegenheid te geven om te reageren of dat er nog iets komt is wat onduidelijk.
Ondertussen zijn de streams op zwart.
Jaap Huub en Eric hebben voor Brian zijn exit gestemd.
Lieke, Amanda en Natas hebben tegen Brian zijn exit gestemd.
Zoals Natas zegt: Brian gaat nergens heen!
FF refreshen, hier doen nog alle streams het...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:23 schreef klarelucht het volgende:
ik heb geen beeld meer, en jullie?
Ze zijn weer terug. Misschien even refreshen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:23 schreef klarelucht het volgende:
Streams doen het gewoon hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef klarelucht het volgende:
waar slaat dit op? Net ook al toen het heftig was tussen H en B...
Gelijk heb je, het is vreselijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef Charmian het volgende:
ik heb gewoon beeld maar ik weiger het geluid aan te zetten
Alleen 1 en 2, 3 en 4 zijn wazig. Ben bang dat de gratis maand voorbij isquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:23 schreef klarelucht het volgende:
Brian had gewild dat Huub zijn eigen zwakke punten vertelde in de stemming tegen Brian?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Huub het altijd over Brian![]()
Meer zal er ook niet volgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef Copycat het volgende:
Blablablablabaprojectieprojectieprojectieblablabla.
Tot zover Brian.
4 juni pas.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Alleen 1 en 2, 3 en 4 zijn wazig. Ben bang dat de gratis maand voorbij is![]()
het hielp heel even... viel weg en is weg.............. raar, nooit eerder problemenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
FF refreshen, hier doen nog alle streams het...
Het is vrijwel een maand na ingang van de gratis streams, kan dat het zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef Marrije het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld, oooook niet na refresh.
same herequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef Marrije het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld, oooook niet na refresh.
vanavond heeft hij haar ook geschjmeten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
Brian vergeet even dat hij zelf gister ook met vuil naar Lieke aan het schjmaiten was......
Volgens Kissa pas 4 juniquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is vrijwel een maand na ingang van de gratis streams, kan dat het zijn?
En weeeeer zeiken over die ontslagronde voor Eric...... Brian is echt obsessed door Huub, niet normaal!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
Brian weer tegen Eric, Hij noemde hem gister anders 10 x VALSE NICHT
Is Lellie ook al aan het schmaitenquote:
Brian en sterke punten? Gaat dat samen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef basicsaint het volgende:
Brian maakt toch wel een paar sterke punten nu.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Pavement het volgende:
Waarom stemde lieke tegen ? iemand ?
Omdat ze een sarcastisch verhaal hield, hoe geweldig Brian wel niet was, en dat ze het heerlijk vond dat hij in huis zat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Pavement het volgende:
Dan zal ie bij mij ook wel zo stoppen denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Op onze andere computer zijn ze zojuist verlopen, dus ik noem het maar even.
'Het is wel haar vriendje hoor!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Charmian het volgende:
En dit was toch geen ontslagronde voor die muts, waarom zie haar dan elke keer uit d'r ongewassen panty gaan?
leuk bedankt voor je moeitequote:
Ik heb hier geen kracht meer voor....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Pavement het volgende:
Niemand heeft ooit duidelijke signalen gezien dat hij klaarkwam, volgens mij. Wel dat hij het bleef proberen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:31 schreef riri het volgende:
volgens mij wordt brian na vanavond helemaal impotent als ie het al niet was
Welke dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Brian en sterke punten? Gaat dat samen?
ABSOLUUTquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Brian en sterke punten? Gaat dat samen?
als het kaarten zijn met grote letters EXITquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
Iemand hier die mee wil werken aan een kaarten-actie voor Brain?![]()
Op de een of andere wazige manier vind ik Jaap en Lieke samen ook top.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Liess het volgende:
Ik vind het eng, maar tis wel een mooi groepje zo, als ze elkaar trouw blijven.... Eric Huub Lieke en Jaap
Nog enger : Vooral Huub en Jaap.
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kracht meer voor....![]()
Condoleance-kaarten ???quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
Iemand hier die mee wil werken aan een kaarten-actie voor Brain?![]()
dgk forum is een beetje triest aan het worden,quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kracht meer voor....![]()
Het uitwonen van Dellie is een schande.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit duidelijke signalen gezien dat hij klaarkwam, volgens mij. Wel dat hij het bleef proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |