Gaat vast over borstinhoud.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
Brian zegt dat Lieke weinig inhoud heeft. En dan heeft ie Aanda als vriendin.
of riagg,of parnassia of iets in die geest!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef brabander01 het volgende:
[..]
als het kaarten zijn met grote letters EXIT
Ik ben de laatste die wat goeds zou zeggen over Brian, maar vanavond is hij vrij scherp in z'n analyse. Het komt er niet allemaal even sterk uit, maar hij bedoelt het goed.quote:
Schat, ik heb je antwoord gegeven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
dgk forum is een beetje triest aan het worden,
niet iedereen betaald voor de streams of zit er 24 achter, dus als iemand ee nvraag stelt kan er toch wel normaal geantwoord worden. Jammer
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
Brian zegt dat Lieke weinig inhoud heeft. En dan heeft ie Amanda als vriendin.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
Huubje kost met Amanda beneden samen.
Het was degene die voor Natasia en Amanda een stem mocht uitbrengen en op deze manier konden die niet de cradits voor het erin houden van Brian in hun verhaal meer opnemenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet iedereen betaald voor de streams of zit er 24 achter, dus als iemand ee nvraag stelt kan er toch wel normaal geantwoord worden. Jammer
yeah rightquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef akveor het volgende:
Nou zeg en Lieke liet Brian er nog wel in... als eerste... toen pas durfden Amanda en Natasia ook pas tegen te stemmen.
Er staan 1584 COSsen volgekalkt.....lezen kan ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:35 schreef FuTilE het volgende:
"Wil je m'n koant likken? Wil je m'n koant likken?"
Discussiëren in TBS-stijl....
Ze doet net alsof ze hem begrijpt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:35 schreef Soho het volgende:
Ik ben blij dat Brian aan het woord is. Dan houdt Amanda tenminste haar muil even dicht.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Je mag me slaan, knijpen, duwen. Je mag ook nog wel wat over me heen gooien.
Lieke stijgt in mijn achting.
Precies... spijker op z'n kop. een sterke vrouw die niet luistert en waar ie niet weg voor kan lopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:36 schreef riri het volgende:
Lieke speelt een prachtig psychologisch spelletje
Brian wordt er helemaal para van....hij kent het niet dat een vrouw psychisch sterker is dan hem...zij is er toe in staat hem echt uit de tent te lokken...go liek go!!!!!!!
hoevaak heb jij al zo'n antwoord gehad ? als je er ff uit was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er staan 1584 COSsen volgekalkt.....lezen kan ook![]()
Bij mij ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Je mag me slaan, knijpen, duwen. Je mag ook nog wel wat over me heen gooien.
Lieke stijgt in mijn achting.
Nooit..ik zit hier 24/7quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoevaak heb jij al zo'n antwoord gehad ? als je er ff uit was.![]()
Hier nog een.quote:
Dat hoofd van Brian!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke ging Brian vol op de bek pakken, hij weet niet hoe hij het heeft.
[afbeelding]
Ik geloof eigenlijk niet zo dat dit gescript is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
Leuk script weer.
Daarom is Lieke ook in mijn achting gestegen. Ik had dit niet gedurfd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond het gewoon een beetje eng..ik was bang dat Brian zou uithalen.
Masterquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef noekje het volgende:
Hé Brian! Neuk je me dan ook in m'n kont?
Lieke toch!
Ik denkt dat Lieke wat stijgt in de PP ....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef noekje het volgende:
Hé Brian! Neuk je me dan ook in m'n kont?
Lieke toch!
Ze heeft het echt geweldig naar haar zin, dat zie je zoquote:
Geen haar op mn hoofd die er aan zou denken, terwijl ze al de striemen op haar armen heeft staan! Tis echt een bikkel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom is Lieke ook in mijn achting gestegen. Ik had dit niet gedurfd.
Daar zit ik eigenlijk wel op te wachtenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond het gewoon een beetje eng..ik was bang dat Brian zou uithalen.
na 2 sms jes staat ze al boven amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denkt dat Lieke wat stijgt in de PP ....![]()
![]()
Dat slaat op de ophef die er was nadat Brian van Natasia van Eric had gehoord dat Amanda hem verteld heeft dat ze anaal was genomen door Brian. Ofzoiets...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef akveor het volgende:
Zo en Huub weet ook even waar ie aan toe is....
Hey Brian neuk je me dan ook in mijn kont......zegt Lieke.....
Ik zit hier al een half uur te genieten inderdaad. Lieke is de hele dag al in topvorm. Zo moet ze blijven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke geweldig op het moment.
Huub zegt het ook tegen der... je bent fantastisch bezig
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef Liess het volgende:
Vraag me af of Brian die Listirine bij Amanda in der kont stopt
zo scherp als een mes tussen de ribben van Nena? Zo scherp als een scherpschutter die met scherp in de rug schiet?quote:
Haar vriendje heeft het alleen niet door!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Natasia kan het allemaal niet waarderen, je ziet aan haar kop dat ze weet dat haar vriendje wordt vernederd.
En daar is ze heeeeeeeeel gevoelig voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Natasia kan het allemaal niet waarderen, je ziet aan haar kop dat ze weet dat haar vriendje wordt vernederd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |