Ik heb hier geen kracht meer voor....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Pavement het volgende:
Waarom stemde lieke tegen ? iemand ?
Niemand heeft ooit duidelijke signalen gezien dat hij klaarkwam, volgens mij. Wel dat hij het bleef proberen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:31 schreef riri het volgende:
volgens mij wordt brian na vanavond helemaal impotent als ie het al niet was
Welke dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Brian en sterke punten? Gaat dat samen?
ABSOLUUTquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:30 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Brian en sterke punten? Gaat dat samen?
als het kaarten zijn met grote letters EXITquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
Iemand hier die mee wil werken aan een kaarten-actie voor Brain?![]()
Op de een of andere wazige manier vind ik Jaap en Lieke samen ook top.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Liess het volgende:
Ik vind het eng, maar tis wel een mooi groepje zo, als ze elkaar trouw blijven.... Eric Huub Lieke en Jaap
Nog enger : Vooral Huub en Jaap.
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kracht meer voor....![]()
Condoleance-kaarten ???quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
Iemand hier die mee wil werken aan een kaarten-actie voor Brain?![]()
dgk forum is een beetje triest aan het worden,quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kracht meer voor....![]()
Het uitwonen van Dellie is een schande.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit duidelijke signalen gezien dat hij klaarkwam, volgens mij. Wel dat hij het bleef proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |