Achja ondertussen herhaalt iedereen zijn uitspraken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft nu wel even gelijk dat Hupert nooit origineel is met zijn uitdrukkingen
Die jongen heeft HBO gedaan, dan mag je toch op zn minst verwachten dat hij een beetje nl spreekt. Die arme docenten die zijn scripties moesten beoordelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Het is niet zijn moedertaal..dus.....valt wel mee...en daarbij is het ondertussen te dom
Praat brian dan wel eens engels?¿¿¿¿ Joh! Is DAT engels?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef klarelucht het volgende:
elke keer dat verbeteren van Brian...wat goedkoop.. wil hun wel eens Engels horen praten, op deze manier
Hij zegt zelf dat Nederlands wel zijn moedertaal is, hij is hier opgegroeidquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Het is niet zijn moedertaal..dus.....valt wel mee...en daarbij is het ondertussen te dom
Sorry ben afgeleid......quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
fff. bij de les blijven...
sjouwden de hechtingen er sjpontaan uit sjijn gesjprongen
Bij mijn weten bestaan die niet....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Drasss het volgende:
Heeft iemand een link waar ik gratis streams kan bekijken?
Hij is geboren en getogen in Nederland. Heeft een Nederlandse opleiding. Hij verbastert alles, in het Nederlands én in het Engels.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef klarelucht het volgende:
Demins kan er een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
huub is net een onderwijzer die iedereen corrigeert op taalfouten
ja ze was heel sterk vanavond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Lieke wil Huub niet meer als vriendje omdat hij niet slaat
Dit was nog maar 't beginquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik al je pogingen in de wind heb geslagen![]()
Dan was het inderdaad binnekort geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:47 schreef itsme het volgende:
damn ze hadden het naar meederheid moeten veranderen.![]()
ik heb het gemist..niet meer vervangen, bij diskwalificatie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef akveor het volgende:
Belangrijke regelverandering... ontslag een keer in de vier weken... Miljonair wordt niet vervangen. En cynisch: Wie wordt binnenkort miljonair.....
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Die jongen heeft HBO gedaan, dan mag je toch op zn minst verwachten dat hij een beetje nl spreekt. Die arme docenten die zijn scripties moesten beoordelen.![]()
En Brian is zo iemand die het gaaf vindt om dure en lange woorden te gebruiken, NIET DOEN als je er geen zak van snapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |