Ik zal eens vragen of belsen voor mij wil knutselen, voor in mijn fotoboekquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef chacama het volgende:
foto PV!!!
het is flink maar hoe ziet hij eruit? goed of echt van die lekkere rolletjes?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:43 schreef Fendy het volgende:
Jayden - 3 maanden -> 7600 gram -> 64 centimeter.
Ook best flink denk ik toch?
ik doe gewoon wat mijn gevoel me in geeft. bij de ha had ik ook zoiets nou fijn weer geen stap verder want een baby huilt niet zomaar met tranen en slaan en trappend en afzetten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef chacama het volgende:
Jeetje popples wat raar. Daar zou ik ookvan worden.
Hopelijk nu inmiddels wel meer duidelijkheid.
ja het is stom van het cb maar goed ze kunnen me wat ga mijn kind niet uit laten hongeren en de hele dag laten huilen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Linda__ het volgende:
Popples, heb je al eens zo'n curve ingevuld? http://www.borstvoeding.com/groeicurve/
Ik vind het zo'n raar verhaal, dat dieet... Hoe zet je een kind van vijf maanden nu op een dieet, en waarop baseren ze dat nu precies...
Ezra is ook weer steeds vroeger wakker, vannacht was het 4 uur en meneer ging echt niet meer slapen zonder een flesquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef cattie het volgende:
PV, wat gaat Kendahl nu opeens snel met zijn tanden!![]()
Popples, wat een stomme reactie van het cb. En ook rot dat het cb en de ha elkaar tegenspreken.
Zei ik een tijdje geleden dat Ive echt door sliep, het gaat nu alweer 4 nachten slecht.Het zal hopelijk ook door de prikjes komen, maar ook voor de prikken had hij alweer wat slechte nachten. De laatste tijd valt hij weer moeilijk in slaap 's avonds of wordt hij na een uur of twee uur slapen opeens hard huilend wakker. Net ook weer. Laten huilen hielp niet, dus ik heb hem maar wat water gegeven (ik wist niets beters te verzinnen) en nu lijkt hij wel weer te gaan slapen. Hopelijk gaat het nu goed en hoef ik niet weer zoals afgelopen nacht 2x een nachtvoeding te geven om hem te kalmeren en te laten slapen.
Ik had zo gehoopt dat hij nu een keer het doorslapen vol zou houden. Voor zichzelf, maar ook voor mezelf.
Misschien lees ik ergens overheen hoor maar ik vroeg iets me af. Geef je voeding voor hongerige babies? Of standaard?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Popples het volgende:
[..]
ja het is stom van het cb maar goed ze kunnen me wat ga mijn kind niet uit laten hongeren en de hele dag laten huilen.
ik moest per voeding 1schepje minder doen en ze krijgt nu 4 voedingen.
standaard maar ik heb er ook over na zitten denken. maar nu dat ze vier flessen krijgt doet ze he goed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef Neuk het volgende:
[..]
Misschien lees ik ergens overheen hoor maar ik vroeg iets me af. Geef je voeding voor hongerige babies? Of standaard?
Herkenbaar. Dat hadden wij hier ook een paar weken geleden. Reken er maar op dat hij straks ineens een mijlpaal beleeftquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:20 schreef Belana het volgende:
[..]
Ezra is ook weer steeds vroeger wakker, vannacht was het 4 uur en meneer ging echt niet meer slapen zonder een flesze doen elkaar weer eens na...
Ezra eet ook heel veel momenteel, hij is aan een inhaalslag bezig ofzo
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef Belana het volgende:
Ezra is trouwens dol op broodjes pindakaasdat gaat echt achter elkaar naar binnen
Dan kunnen wij het misschien ook wel proberen. Ik denk dat hij het namelijk best wel eens erg lekker zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef cattie het volgende:
Pindakaas mag volgens het voedselintroductieschema van www.borstvoeding.com vanaf 9 maanden. Ive eet het ook met veel plezier!
Owlet, wat fijn dat het goed gaat met Ronja op haar eigen kamer!
Ik geef Mikael altijd iets wat ie alleen vast mag houden tijdens het verschonen. Hij vind dat altijd heel wat. Helemaal trots houdt ie het dan vast met zo'n bekkie erbij van: Ohoh die mag ik eigenlijk niet. En als ik er dan ook nog een spelletje van maak en net doe of ik het wil pakken en steeds zeg oh die mag jij niet, begint ie helemaal te giebelen en nog steviger vasthouden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat doen jullie om jullie kinderen nog op een leuke manier te verschonen? Want het wordt steeds lastiger om hem te laten liggen, Kendahl gaat steeds zitten. Zittend kan ik hem geen luier omdoen en staan kan hij nog niet... Iemand? Tips?
We hebben alles nu wel zo'n beetje gehad, vrees ik....quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:41 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik geef Mikael altijd iets wat ie alleen vast mag houden tijdens het verschonen. Hij vind dat altijd heel wat. Helemaal trots houdt ie het dan vast met zo'n bekkie erbij van: Ohoh die mag ik eigenlijk niet. En als ik er dan ook nog een spelletje van maak en net doe of ik het wil pakken en steeds zeg oh die mag jij niet, begint ie helemaal te giebelen en nog steviger vasthouden.
En als dat bij dat ene ding niet meer werkt dan pak ik iets anders.
Misschien moet je tzt overstappen op de "Playboy" Moon...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:00 schreef Moonah het volgende:
PV, ik geef Thies altijd een stuk papier tijdens het verschonen. Vindt hij reuze interessant!
Hopelijk blijft dat zo....
Zeker, ik heb 4 keer een schoon rompertje gegeven vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef snoopy het volgende:
Ik heb Lis ook wat extra water gegeven. Dat vindt ze erg lekker. Die kleintjes kunnen enorm zweten![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet je tzt overstappen op de "Playboy" Moon...
En ik wachte op de centrale snijtandjes boven bij Lis, maar allebei haar laterale snijtanden zijn al doorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef owlet het volgende:
De vier centrale snijtandjes zijn door en we waren aan het wachten op de laterale snijtanden.
Koud eten doet het hier dan goed. Gisteren hebben we weer samen een ijsje gegetenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:50 schreef Moonah het volgende:
Haha! Ik zie je al speuren!
Doe ik ook hoor, en zo ontdekte ik dus ook per toeval dat ondertandje.
Maar fijn dat Ronja geen last van heeft gehad van haar kiesje.
Thies had van zijn eerste twee tandjes onwijs veel last. Ik vreesde dus al het ergste. Maar van de rest heeft hij nagenoeg geen last gehad.
Alleen huilt hij de afgelopen paar dagen tijdens het warm eten (groentehap). Dat is wel sneu. Het enige dat we kunnen bedenken is dat hij dan last heeft van zijn tanden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |