Haha, lastige kinders tijdens verschonen, niet veel aan te doen. Hier twee gehad (en Emma nog steeds) en er valt gewoon niets aan te doen, de ene keer gaat het beter dan de andere en het is vooral gewoon 'in bedwang houden' en veel spieren in je handen trainen
![]()
...
Maar bij sommige kinders helpt dat afleiden wel goed. In ieder geval succes!
Hier een meisje wat héééél slecht dronk de afgelopen dagen en gisteravond helemaal niets meer wilde, toen zijn we even naar de huisartsenpost geweest, ze was gelukkig nog niet uitgedroogd dus ze deden niets, maar de arts daar gaf de tip om de melk te verdunnen (ze is ook erg verkouden) . Daar had ik stom genoeg nog niet aan gedacht, en dat werkt dus tot nu toe wel redelijk. Vanochtend is er zelfs 150 ml op gegaan, en dat is de eerste keer in een week ofzo. In twee keer gegeven, maar hij ging op!
Maar normaalgesproken moet ik het er bijna in dwingen, en dat werkt ook niet omdat ze het dan uit haar mondje laat lopen. Verder is ze gewoon heeeel vrolijk en schattig, maar zodra je met een fles komt....
Fruithapjes at ze gisteren ook heel slecht, maar de dagen ervoor juist weer wél redelijk. Wilde ik eigenlijk nog lang niet mee beginnen (ze is 5 maanden) maar je moet wat he.
Maar wie weet werkt het gewoon om dunnere voeding te geven! Ik deed er ook regelmatig nutriton in omdat ze redelijk veel spuugde, maar nu heb ik dat niet gedaan en ze dronk héél goed voor haar doen.