abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:49:22 #201
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50172443
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef chacama het volgende:
foto PV!!!
Ik zal eens vragen of belsen voor mij wil knutselen, voor in mijn fotoboek
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_50177384
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:43 schreef Fendy het volgende:
Jayden - 3 maanden -> 7600 gram -> 64 centimeter.

Ook best flink denk ik toch?
het is flink maar hoe ziet hij eruit? goed of echt van die lekkere rolletjes?
en als hij te vreden is is het toch ook goed.

die van mij 5 maand- 7560 gr. - 61,7cm moest op dieeet van het cb.
volgens de ha moest ik haar wat meer eten geven want ze huilde van de honger zei ze tegen mij.
ik ging naar de ha vanwege dat ze aan de borst en aan de fles huilde met tranen. bij het cb zeiden ze ow is niks hup en werd weer het kamertje eruit gezet.
mama van 3 kids!
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:50:04 #203
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50177504
Jeetje popples wat raar. Daar zou ik ook van worden.

Hopelijk nu inmiddels wel meer duidelijkheid.
pi_50177644
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef chacama het volgende:
Jeetje popples wat raar. Daar zou ik ook van worden.

Hopelijk nu inmiddels wel meer duidelijkheid.
ik doe gewoon wat mijn gevoel me in geeft. bij de ha had ik ook zoiets nou fijn weer geen stap verder want een baby huilt niet zomaar met tranen en slaan en trappend en afzetten.
we zijn wel begonnen met vast voedsel maar goed beter dan de hele dag een huilend kind dat chaggie is.
mama van 3 kids!
pi_50177674
Heel apart Popples dat van het CB.....

Maandag was ik met Jenna geweest. Bijna 6 maanden en 66 cm lang en ze weeg 6675 gram. Lang en slank
pi_50177681
Popples, heb je al eens zo'n curve ingevuld? http://www.borstvoeding.com/groeicurve/
Ik vind het zo'n raar verhaal, dat dieet... Hoe zet je een kind van vijf maanden nu op een dieet, en waarop baseren ze dat nu precies...
Eva en Maria
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:54:13 #207
108648 cattie
lieve moeder
pi_50177708
PV, wat gaat Kendahl nu opeens snel met zijn tanden!

Popples, wat een stomme reactie van het cb. En ook rot dat het cb en de ha elkaar tegenspreken.

Zei ik een tijdje geleden dat Ive echt door sliep, het gaat nu alweer 4 nachten slecht. Het zal hopelijk ook door de prikjes komen, maar ook voor de prikken had hij alweer wat slechte nachten. De laatste tijd valt hij weer moeilijk in slaap 's avonds of wordt hij na een uur of twee uur slapen opeens hard huilend wakker. Net ook weer. Laten huilen hielp niet, dus ik heb hem maar wat water gegeven (ik wist niets beters te verzinnen) en nu lijkt hij wel weer te gaan slapen. Hopelijk gaat het nu goed en hoef ik niet weer zoals afgelopen nacht 2x een nachtvoeding te geven om hem te kalmeren en te laten slapen.

Ik had zo gehoopt dat hij nu een keer het doorslapen vol zou houden. Voor zichzelf, maar ook voor mezelf.
pi_50178566
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Linda__ het volgende:
Popples, heb je al eens zo'n curve ingevuld? http://www.borstvoeding.com/groeicurve/
Ik vind het zo'n raar verhaal, dat dieet... Hoe zet je een kind van vijf maanden nu op een dieet, en waarop baseren ze dat nu precies...
ja het is stom van het cb maar goed ze kunnen me wat ga mijn kind niet uit laten hongeren en de hele dag laten huilen.

ik moest per voeding 1schepje minder doen en ze krijgt nu 4 voedingen.
mama van 3 kids!
pi_50178651
cattie vervelend als ze spoken. zal ik mijn mevrouwtje even laten fluisteren hoe het moet.
mama van 3 kids!
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:26:42 #210
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50179154
Popples, heb je verhaal hier inmiddels gelezen.

Cattie, wat naar voor Ive en jou... Vooral dat hij 's nachts weer wakker werd.
Dat van 's avonds heeft Thies nu ook sinds een week ofzo. Hij wordt 6-7-8 keer wakker, tot zijn laatste fles om een uur of 23. Heel sneu, hij is echt paniekerig lijkt wel. Gisteren heb ik hem er zelfs even uitgehaald, maar hij huilde gewoon door. Zo zielig sni-hi-hikkend... Menneke.
In "Oei ik groei" las ik dat dat bij zijn aankomende sprong (die van 37 weken) kan horen. Nachtmerries.
Wellicht hikt Ive ook tegen een sprong aan?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:30:26 #211
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50179306
He, wat zielig voor Ive en Thies én hun ouders. Zo rot als je baby zo uit z'n doen is, ook al realiseer je je soms best dat het waarschijnlijk maar een fase is. Blijft gewoon rot, toch?
Bij Storm was het laatst dus echt koorts, maar ik neem aan dat jullie dat wel gevoeld zouden hebben.

Sterkte ermee.

En Popples, je kunt altijd proberen of ze ook genoeg heeft aan flessen met een schepje minder, toch? Misschien hebben ze het niet zo handig gezegd, want dieet klinkt echt zielig natuurlijk. Maar wie weet voelt ze zich ook goed met die hoeveelheid en dan kan het geen kwaad om te proberen, lijkt mij?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:43:59 #212
108648 cattie
lieve moeder
pi_50179972
Thies ook al.. Agossie, dat doorsnikken, zielig he?
Tja, een sprongetje, het kan. Maar Ive heeft zo vaak dat hij niet goed slaapt. Hij heeft inderdaad nu wel af en toe nachtmerries volgens mij. Ik probeer het positief te zien, hij heeft al wel een paar keer echt supergoed doorgeslapen, nu gaat het iets minder maar het is niet meer zo erg dat hij om de 2 uur wakker wordt 's nachts. Ooit gaat hij vast goed slapen, ooit...
pi_50180539
ow wat lijkt me dat rot om je kind zo snikkend zien wakker te worden.

sugar we hebben het geprobeerd maar ze bleef de hele dag huilen en chaggie. na een week heb je het wel voor gezien. toen ik 4 voedingen van 210 gaf met 7 schepjes ging het goed. hun komen er niet bij zitten als je kindje honger heeft we zullen wel zien wat het ons brengt. volgende meting bij het cb hebben we de kinderarts kijken wat zij zegt.

ik vind so wie so dat wij geen goede cb hebben. de bv heb ik 3.5 maand vol gehouden het enige wat die wijkverpleegkundige zegt is ja heb je toch goed gedaan, de vorige keer zei hij nou dan stop je toch.
1 keer moest ik zo nodig naar kinderfysio en wat blijkt niks aan het handje. en nu dit. wat komt de volgende keer
mama van 3 kids!
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:58:36 #214
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50180669
Oh, sorry popples, dat had ik niet gelezen! Dan zou ik het advies ook naast me neerleggen. Je kunt het altijd over een tijd weer proberen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50181100
ja doen we ook sugar thanks voor het meedenken en reageren

gaat weer lurken hier
mama van 3 kids!
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:20:07 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_50191273
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef cattie het volgende:
PV, wat gaat Kendahl nu opeens snel met zijn tanden!

Popples, wat een stomme reactie van het cb. En ook rot dat het cb en de ha elkaar tegenspreken.

Zei ik een tijdje geleden dat Ive echt door sliep, het gaat nu alweer 4 nachten slecht. Het zal hopelijk ook door de prikjes komen, maar ook voor de prikken had hij alweer wat slechte nachten. De laatste tijd valt hij weer moeilijk in slaap 's avonds of wordt hij na een uur of twee uur slapen opeens hard huilend wakker. Net ook weer. Laten huilen hielp niet, dus ik heb hem maar wat water gegeven (ik wist niets beters te verzinnen) en nu lijkt hij wel weer te gaan slapen. Hopelijk gaat het nu goed en hoef ik niet weer zoals afgelopen nacht 2x een nachtvoeding te geven om hem te kalmeren en te laten slapen.

Ik had zo gehoopt dat hij nu een keer het doorslapen vol zou houden. Voor zichzelf, maar ook voor mezelf.
Ezra is ook weer steeds vroeger wakker, vannacht was het 4 uur en meneer ging echt niet meer slapen zonder een fles ze doen elkaar weer eens na...
Ezra eet ook heel veel momenteel, hij is aan een inhaalslag bezig ofzo
stormy waters...
sailin'
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:25:05 #217
108648 cattie
lieve moeder
pi_50191374
Belana, wat fijn dat Ezra goed eet!
Slapen is geen hobby van Ezra en Ive.. Al ging het vannacht bij Ive redelijk goed, om 2 uur werd hij luid huilend wakker, maar voordat mijn man goed en wel in zijn kamer was, sliep Ive alweer. (Waarna mijn man maar snel terug naar bed is geslopen) Om 6 uur werd hij weer wakker en heb ik hem de borst gegeven en daarna heeft hij zelfs tot 8 uur doorgeslapen!
Ive eet trouwens 's ochtens grote hoeveelheden pap. Mijn lieve papventje!
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:35:47 #218
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50191663
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Popples het volgende:

[..]

ja het is stom van het cb maar goed ze kunnen me wat ga mijn kind niet uit laten hongeren en de hele dag laten huilen.

ik moest per voeding 1schepje minder doen en ze krijgt nu 4 voedingen.
Misschien lees ik ergens overheen hoor maar ik vroeg iets me af. Geef je voeding voor hongerige babies? Of standaard?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_50192087
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef Neuk het volgende:

[..]

Misschien lees ik ergens overheen hoor maar ik vroeg iets me af. Geef je voeding voor hongerige babies? Of standaard?
standaard maar ik heb er ook over na zitten denken. maar nu dat ze vier flessen krijgt doet ze he goed.
maar ze is bijna een half jaar en dan ga je het so wie so bijna afbouwen.
mama van 3 kids!
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:05:24 #220
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50194186
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:20 schreef Belana het volgende:

[..]

Ezra is ook weer steeds vroeger wakker, vannacht was het 4 uur en meneer ging echt niet meer slapen zonder een fles ze doen elkaar weer eens na...
Ezra eet ook heel veel momenteel, hij is aan een inhaalslag bezig ofzo
Herkenbaar. Dat hadden wij hier ook een paar weken geleden. Reken er maar op dat hij straks ineens een mijlpaal beleeft
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:12:42 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_50194413
Ezra is trouwens dol op broodjes pindakaas dat gaat echt achter elkaar naar binnen
stormy waters...
sailin'
pi_50194638
Wat een slaapperikelen weer.
Ronja is ook nu elke avond weer een stuk wakker. 'snachts gaat het uitstekend (ze slaapt nu niet meer meer bij ons in bed maar gaat gelijk na een voeding terug naar haar eigen kamer) maar 'savonds is ze tussen negen en tien klaarwakker en hongerig.
Zal wel door het weer komen want overdag wil ze weer bijna niets eten. Ach, nu ze nog maar een keer in de nacht komt en wij er eindelijk een beetje aan gewend zijn om haar op haar eigen kamer te leggen zullen die wakkere avonden me een zorg zijn

edit: wat goed van Ezra!
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:24:46 #223
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50194775
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef Belana het volgende:
Ezra is trouwens dol op broodjes pindakaas dat gaat echt achter elkaar naar binnen
Mogen ze dat dan al? Pinda's moeten toch vermeden worden? Of geldt dat enkel voor hele pinda's en pindaolie enzo? overigens niet bemoeierig/betweterig bedoeld. ik vroeg het me al een tijdje af.
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:38:03 #224
108648 cattie
lieve moeder
pi_50195180
Pindakaas mag volgens het voedselintroductieschema van www.borstvoeding.com vanaf 9 maanden. Ive eet het ook met veel plezier!

Owlet, wat fijn dat het goed gaat met Ronja op haar eigen kamer!
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:59:19 #225
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50195910
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef cattie het volgende:
Pindakaas mag volgens het voedselintroductieschema van www.borstvoeding.com vanaf 9 maanden. Ive eet het ook met veel plezier!

Owlet, wat fijn dat het goed gaat met Ronja op haar eigen kamer!
Dan kunnen wij het misschien ook wel proberen. Ik denk dat hij het namelijk best wel eens erg lekker zou kunnen vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')