arbeit macht frei, denkt men?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Strengere eisen voor uitkering'
Pfffff
In groningen worden mensen die een bijstandsuitkering aanvragen, terecht, direct aan het gordijnhaakjes vouwen gezet (al mogen ze in die tijd ook proberen te solliciteren in het pand van de sociale dienst.quote:
Dit soort geklaag komt m'n strot uit. Trieste verongelijkt gedrag.quote:
Een paar jaar geleden werden mensen te werk gesteld om rotzooi van straat op te rapen, een of andere cda'er had bedacht dat het leuk zou zijn dat die mensen een puntmutsje zouden dragen, dat zag er namelijk ludiek uit....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
In groningen worden mensen die een bijstandsuitkering aanvragen, terecht, direct aan het gordijnhaakjes vouwen gezet (al mogen ze in die tijd ook proberen te solliciteren in het pand van de sociale dienst.
Het is wel lekker makkelijk als je niet meer over een vraag hoeft na te denken. Dat de missie in Uruzgan bijvoorbeeld het dubbele kost van wat er door Kamp begroot is, dat schijnt iedereen met gemak te accepterenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit soort geklaag komt m'n strot uit. Trieste verongelijkt gedrag.
Mijn horoscoop zei hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:52 schreef sigme het volgende:
Je weet toch, in het zweet uws aanschijns zult gij uw brood verdienen, en wie van de bedeling leeft dient nederig te zijn. Bij gebrek aan intrinsieke nederigheid moet er dan maar actief vernederd worden, voor wat hoort wat, tenslotte.
Wie is hier nou gekquote:Een kat in Albanië heeft de opvoeding van drie puppies op zich genomen. De puppies hadden net hun moeder verloren en de kat net haar kitten. Ze voedt en verzorgt de hondjes alsof het haar eigen kindjes zijn.
En daarom liet je een experiment uitvoeren op je achterste?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ach, biologie is dan ook èèn van de minst interessante onderwerpen denkbaar.
Amerikaquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Beetje suf he Sigme. kNoran kNoran kNoran kNoran editten.
Had je kWijbel kWijbel kWijbel ook geedit? Nee natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Beetje suf he Sigme. kNoran kNoran kNoran kNoran editten.
Had je kWijbel kWijbel kWijbel ook geedit? Nee natuurlijk niet.
Inderdaad triest om op dat micro-niveau teksten van anderen te gaan wijzigen.quote:[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 01-06-2007 19:07 (Storend spelfoutje verwijderd.) ]
Dat jij daar geen zin in hebt betekent niets, het gaat er om of er door users gediscussieerd wordt. Verwijder je voortaan ook Frau Verdonk en Pimmisten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:06 schreef sigme het volgende:
Moarijnissen is ook maar een lettertje mistypt. Hilarisch, natuurlijk, maar afgezaagd, flauw (dat is niet erg), maar ook topicverneukend. Ik heb geen zin in een discussie over koran in een topic over religieus lawaai. Zoals ik geen zin heb in een discussie over Chinees communisme in een topic over actuele Nederlandse politiek.
Het gaat er ook om of dat ietwat ontopic is (en blijft).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat jij daar geen zin in hebt betekent niets, het gaat er om of er door users gediscussieerd wordt.
Dat eerste als ik het zie zeker, dat tweede heb ik niet zo'n probleem mee. Jij wel?quote:Verwijder je voortaan ook Frau Verdonk en Pimmisten?
Commentaar is welkom hoor. Feedback in de slowchat zie ik wel liever dan slowchat in de feedbackquote:Ik vind je triest bezig, net als Rock veel te dicht op details en de grote lijn blijft kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |