abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49959993
Na de Istanbul stemming van gister en de trammelant 's nachts is het rustig in het huis.. Huub heeft een tekst in zijn weblog geschreven over dit voorval, maar daar is tot noch toe weinig tot geen reactie op gekomen.

Huub heeft aangegeven alles en iedereen te gaan blokkeren in de komende stemmingen. Hij vindt dat hij de meerderheid had en dat de groep dus maar moest toegeven aan hem. Brian, Amanda en Natasia dachten daar dus blijkbaar anders over.. Dat is voor Huub de reden om alles en iedereen te gaan blokkeren.. Of in Huub zijn woorden 'ik steek alles in de fik en pis er over'

Carlos komt zometeen om ze te trainen

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[DGK SC # 105] 2 Bagger or not 2 Bagger

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:

DGK HOOLIGANS

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom in:

[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in:

[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:

[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 51% gewijzigd door SiRojK op 31-05-2007 12:13:38 ]
pi_49960015
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.

Eén ding is zeker: een carriere als schrijver is voor Huub niet weggelegd.
Wat heeft dat te maken met het niet kunnen lezen van Amanda.
Trouwens ik denk dat ze wel kan lezen, Begrijpend lezen is weer een ander verhaal.
Goedemorgen :W
pi_49960045
Waarom grijpt DGK_REDACTIE niet in als een man (Brian) vannacht alweer en paar keer een vrouw (Lieke) tijdens het gooien van iets express hard raakt en haar in zijn uithaal aanraakt met zijn vuist?!!

Dat heeft die sneak vannacht twee keer gedaan, dat daar niet iets van gezegd worden?
Ze werd echt hard geraakt door brian
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:00:26 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49960065
Wel een beetje jammer van die enorme slordigheidsfout in Huub's laatste stuk op zijn weblog. Hopelijk haalt ie die dubbel er snel uit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 12:02:48 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_49960159
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
Wel een beetje jammer van die enorme slordigheidsfout in Huub's laatste stuk op zijn weblog. Hopelijk haalt ie die dubbel er snel uit.
Hij is soms net te snel met posten, jammer idd.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49960176
Waneer komt Dimitri eigenlijk weer?
We are all going to hell, and I am driving the bus.
pi_49960192
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:59 schreef farceman het volgende:
Waarom grijpt DGK_REDACTIE niet in als een man (Brian) vannacht alweer en paar keer een vrouw (Lieke) tijdens het gooien van iets express hard raakt en haar in zijn uithaal aanraakt met zijn vuist?!!

Dat heeft die sneak vannacht twee keer gedaan, dat daar niet iets van gezegd worden?
Ze werd echt hard geraakt door brian
Dat is echt een verwrongen weergave van de gebeurtenissen.
Ze grijpen niet in, omdat wat jij hier beweert, niet gebeurd is.
Fuck Henk en Ingrid
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 12:04:11 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_49960206
Zo te zien plaatst Japio weer leuke foto's van vannacht in zijn fotoboek.
― Mark Twain
pi_49960234
Ze moeten die camera achter Jaap even op zijn scherm zetten, geef de streamer ook eens wat extra's!
pi_49960364
Ze moeten Amanda vaker dronken voeren, ze krijgt blijkbaar last van losse handjes
pi_49960573
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:08 schreef SiRojK het volgende:
Ze moeten Amanda vaker dronken voeren, ze krijgt blijkbaar last van losse handjes
Wat maakt het uit? De 3 allochtonen mogen alles ( van Flens ) zolang de burgerrechter niet ingrijpt.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:16:15 #12
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49960614
BRON: Brians weblog
SOA Newsflash
SOA newsflash...Lieke en Huub zijn gisteren naar de huisarts gegaan voor een SOA test. De weddenschappen gaan nu van start dus zet je geld in op positief of negatief. Chlamydia of een druipertje. Lieke wou het nog geheim houden, maar gelukkig zit Huub hier lang genoeg om te weten dat dat hier niet lukt. Lieke had nog wat rode plekjes en schilvertjes op der punani toen haar handdoekje per ongeluk afviel...hmmm in Nicolaas zijn woorden dan maar...de beelden waren niet mooi!

Lieke en Huub ik wens jullie al het succes met de SOA uitslag na het uitleen akevietje voor de mannentrio. En nog een tipje voor Lieke, want het is altijd prijs met Achmed....een zwangerschapstest zou niet verkeerd zijn want je hebt echt inmiddels een buikje gebouwd. Vraag maar aan Huub hoe Brian dat toen geregeld had.

En wanneer heeft Amanda zich eigenlijk laten testen? En hou zit het met de zwangerschaptesten?
Zou Fries naar huis gaan?
pi_49960713
Die over het paard geworpen dwergmarmot blijft maar zeiken over ¤ 15.000,= ''down the drain.''
¤ 10.000,= blijft gewoon in de pot voor de eindwinnaar.
Z'n ware aard komt steeds meer naar boven, en dan blijft er niet veel anders over dan een copie van die andere agressieve wifebeater.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:20:50 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49960732
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
Lieke en Huub ik wens jullie al het succes met de SOA uitslag na het uitleen akevietje voor de mannentrio. En nog een tipje voor Lieke, want het is altijd prijs met Achmed....een zwangerschapstest zou niet verkeerd zijn want je hebt echt inmiddels een buikje gebouwd. Vraag maar aan Huub hoe Brian dat toen geregeld had.
Brian door de Babylonische bocht.
pi_49960768
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
SOA Newsflash
SOA newsflash...Lieke en Huub zijn gisteren naar de huisarts gegaan voor een SOA test. De weddenschappen gaan nu van start dus zet je geld in op positief of negatief. Chlamydia of een druipertje. Lieke wou het nog geheim houden, maar gelukkig zit Huub hier lang genoeg om te weten dat dat hier niet lukt. Lieke had nog wat rode plekjes en schilvertjes op der punani toen haar handdoekje per ongeluk afviel...hmmm in Nicolaas zijn woorden dan maar...de beelden waren niet mooi!

En wanneer heeft Amanda zich eigenlijk laten testen? En hou zit het met de zwangerschaptesten?
Hij heeft aardig opgelet toen die handdoek viel.
Zielig jochie als hij niet verder komt dan deze taal..
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:22:03 #17
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49960769
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef blomst het volgende:
Ellen heeft een mededeling.
Nee zo te horen niet. Brian moet nog even wachten op z'n tennisbaan.
Ik zie haar amper bij de stal.
pi_49960831
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef FdW het volgende:
Die over het paard geworpen dwergmarmot blijft maar zeiken over ¤ 15.000,= ''down the drain.''
¤ 10.000,= blijft gewoon in de pot voor de eindwinnaar.
Z'n ware aard komt steeds meer naar boven, en dan blijft er niet veel anders over dan een copie van die andere agressieve wifebeater.
Zie anders nog steeds een aardig verschil.
Huub heeft de andere altijd alles gegund.
pi_49960845
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:22 schreef blomst het volgende:
Amada doet net of ze dagelijks met de verzorging van het paard bezig is.
Ik zie haar amper bij de stal.
Volgens mij doet Huub het grootste gedeelte van de verzorging van Fries.. en dat terwijl het hem dun door de broek loopt als hij bij hem in de stal moet
pi_49960950
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zie anders nog steeds een aardig verschil.
Huub heeft de andere altijd alles gegund.
Probeer eens de leuke huppel te vergeten, en de arrogante megalomane lummel die ook geen enkel respect heeft voor de mensen die hem overeind houden - en niet omgekeerd - te zien.
pi_49960973
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef blomst het volgende:
Ellen heeft een mededeling.
Nee, die mevrouw gaat op vakantie, dus er komt een tijdje iemand anders om Fries te verzorgen e.d.... Daarnaast mag Fries weer stappen in de bak (als ik alles goed heb begrepen)
pi_49960980
Huub zegt tegen Ellen dat Sylvia bezig is met nieuw werk en dat het grappige is dat dat via zijn vader gaat.
pi_49960983
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:27 schreef FdW het volgende:

[..]

Probeer eens de leuke huppel te vergeten, en de arrogante megalomane lummel die ook geen enkel respect heeft voor de mensen die hem overeind houden - en niet omgekeerd - te zien.
Vergeleken met Amanda en Brian blijft het een engel
pi_49960993
Fries eindelijk naar huis? Zou er bij de redaktie dan toch één persoon met verstand actief zijn?...
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:30:09 #26
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49961035
Ik lees net dat Instanbul fiasco op Jaap's weblog:
http://www.kingjaap.nl/2007/05/31/het_istanbul_fiasco.html#more

Net als bij de streamers was het dus niet echt duidelijk of die stemming er nu uit moest of niet.
Waarschijnlijk stond er in de brief er moet binnen 48 unanimiteit behaald worden. Helaas kunnen wij niet naar achteren bellen. Ik begrijp Jaap en sommige andere bewoners niet dat er niet gebeld is. Ik weet zeker dat bijv. een Sylvia meteen had gebeld als iets niet voor de 100% duidelijk is.
De miljonairs waren gewoon verblind en hebberig door deze grote 'prijs'. Huub begrijp ik wel want die probeerde natuurlijk gewoon de meerderheid te halen en bewust of onbewust de andere miljonairs te pushen richting meerderheid.
Ik had naar 8 maanden DGK toch iets meer inititief van de bewoners verwacht om in ieder geval er achter te komen hoe er gestemt mag/moet worden.

[..]

Dat doe ik ook regelmatig.
ook met brian en dan komt Huub er toch altijd beter af.
pi_49961072
Brian en Jaap hebben het over het vuilnisbedden incident van gisteravond.
Brian: uiteindelijk ben je zelf ergerder met opruimen.

pi_49961096
quote:

[..]

Waarom zou ik de leuke huppel moeten vergeten.
Hou je echt niemand daar meer over.
Zit nog steeds te wachten op een echt leuke nieuwe miljonair.
Vond die Dimitri wel leuk.
pi_49961108
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Vergeleken met Amanda en Brian blijft het een engel
.... hij heeft de schijn nu nog enigszins mee, maar door chronisch slaapgebrek en alcoholmisbruik is hij niet langer in staat om alert zijn ware aard te verbergen.
Keer op keer blijk de laatste dagen dat hij voor letterlijk niemand in het gesticht respekt heeft.
pi_49961169
Ik kan het allemaal niet meer aanzien.. Ik erger me kapot aan Brian, nog harder aan Amanda en daarboven in de lijst van ergernis staat Natasia nog altijd.. Eric kan ik ook niet verdragen, dit leidt er toe dat ik het allemaal niet meer kan aanzien...
pi_49961177
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:32 schreef FdW het volgende:

[..]

.... hij heeft de schijn nu nog enigszins mee, maar door chronisch slaapgebrek en alcoholmisbruik is hij niet langer in staat om alert zijn ware aard te verbergen.
Keer op keer blijk de laatste dagen dat hij voor letterlijk niemand in het gesticht respekt heeft.
Dat heb ik nou bij Amanda, die zou echt een nekschot moeten krijgen, of een paar maandjes opvoedingsgesticht.
pi_49961196
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Waarom zou ik de leuke huppel moeten vergeten.
Hou je echt niemand daar meer over.
Zit nog steeds te wachten op een echt leuke nieuwe miljonair.
Vond die Dimitri wel leuk.
Laat je interneren. Ik heb altijd al een zwak voor rooie vrouwen gehad, dus please...
pi_49961199
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:32 schreef FdW het volgende:

[..]

Hebben ze ook niet voor hem.
Huub was meestal te eerlijk en vertrouwde zomaar iedereen.
Brian gunde hij zelfs stemmingen maar hij krijgt niks terug.
pi_49961246
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer aanzien.. Ik erger me kapot aan Brian, nog harder aan Amanda en daarboven in de lijst van ergernis staat Natasia nog altijd.. Eric kan ik ook niet verdragen, dit leidt er toe dat ik het allemaal niet meer kan aanzien...
Verwissel Brian en Natasia en ik ben het er mee eens
pi_49961267
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
Vermoedelijk geldt dat voor vrijwel iedereen.
RTL is wel blij, want door deze puinhoop wordt de 10 boedel met de dag goedkoper...
pi_49961269
Stomme streams op die 2 lowlifes. Uit!
pi_49961274
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef FdW het volgende:

[..]

Laat je interneren. Ik heb altijd al een zwak voor rooie vrouwen gehad, dus please...
Dimitri is wel een lekkerdje voor de dames.
En hij lijkt me ook wel een aardige gozer net als Mitch.
pi_49961321
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat heb ik nou bij Amanda, die zou echt een nekschot moeten krijgen, of een paar maandjes opvoedingsgesticht.
Met een opvoedingsgesticht is bij haar ook niets meer te bereiken.
Laat haar lekker naar Thailand emigreren..
pi_49961346
Ik ben ook voor Dimitri
pi_49961348
Zolang er geen Huub zonder Lieke in beeld is of Jaap is er gewoon geen fuck aan, tis gewoon niet leuk om te zien.. Huub en Jaap maken op dit moment de televisie en ze krijgen er niets voor terug, jah één ding, dat Achter ze mooi tegenwerkt.. Gun die twee ook wat man, fuck die paraloser, del en nasty!
pi_49961350
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze deed auditie voor het rtl programma "Van Del tot Dame"

Amanda liep de zaal binnen en de vrouw zei "Ga maar weer terug del, hier kunnen we echt niets aan doen..het is TE erg, hier hebben we geen 8 weken de tijd voor, hier moet je 80 jaar insteken"
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_49961448
Amanda zou ik het liefst vandaag nog eigenhandig uit die kooi sleuren
Wat is dat een walgelijk wijf. Het positieve aan heel het gebeuren is dat het geklef van eric en amanda ook weer ff verleden tijd is.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_49961450
quote:

[..]

Die leuke huppel is er nog steeds hoor!! (al ben ik met je eens, dat hij soms te agressief uit de hoek komt..... )

Gisteren bleef hij behoorlijk rustig itt Amanda (de taal die daar uit kwam... pfffff)
En ik kan het goed begrijpen dat hij er van baalt dat hij de stemming niet gekregen heeft (hij had tenslotte meerderheid van stemmen) Ik weet bijna zeker, dat als Amanda meerderheid had gehad, hij hem in de laatste minuten aan haar gegunt had (gelukkig is dat niet gebeurd, want dat viswijf, gun ik nix)
pi_49961457
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hebben ze ook niet voor hem.
Huub was meestal te eerlijk en vertrouwde zomaar iedereen.
Brian gunde hij zelfs stemmingen maar hij krijgt niks terug.
Laat dat eerlijk maar achterwege.
Soms heeft hij zich met drank op verluld, anderzijds was het speltechnisch slim dat hij zo ''eerlijk'' was.
Zijn pech is dat velen dat meer en meer doorkrijgen, en dan blijft een Brian look-alike lulletje over.
pi_49961474
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
Amanda zou ik het liefst vandaag nog eigenhandig uit die kooi sleuren
Wat is dat een walgelijk wijf. Het positieve aan heel het gebeuren is dat het geklef van eric en amanda ook weer ff verleden tijd is.
Laten we hopen dat Amanda totaal afhankelijk word van Brian.
Dan kan dat nooit lang goed gaan.
pi_49961544
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef FdW het volgende:

[..]

Laat dat eerlijk maar achterwege.
Soms heeft hij zich met drank op verluld, anderzijds was het speltechnisch slim dat hij zo ''eerlijk'' was.
Zijn pech is dat velen dat meer en meer doorkrijgen, en dan blijft een Brian look-alike lulletje over.
zelfs Brian zelf wil niet op Brian lijken en probeert zich anders voor te doen als hij is.
pi_49961546
Okay.......... mijn tolerantie voor de stem van Amanda is inmiddels ook tot een nulpunt gedaald.
Die gaat nu ook standaard op mute.
pi_49961582
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Amanda totaal afhankelijk word van Brian.
Dan kan dat nooit lang goed gaan.
ze hebben nu een relatie en daarin kan ze nogal wat hebben anders.
pi_49961611
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef mootie het volgende:
Okay.......... mijn tolerantie voor de stem van Amanda is inmiddels ook tot een nulpunt gedaald.
Je doet maar jonguh...

je hebt het nog lang volgehouden
pi_49961612
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef mootie het volgende:
En wie ben jei daan? jei siet er lekker uit..je mot je grote bek houwuh. Ik bent Amanda uit de gauwen koo..koo..koo. i
*kuch* mein sex rochier gat jauw op jauw bekt slaan! Jei hebt geen tietuh en die van mein sein tenminstee echt van meseluf
pi_49961640
Ik vind het een beetje jammer van de redactie.. die hebben natuurlijk zelf ook nagedacht over meerdere scenario's.. Op het moment dat ze zagen dat er draagvlak was voor Amanda hebben ze die brief de deur uit gedaan, waarbij ze wisten dat het dan Amanda en Natasia zou worden... Het was al van tevoren duidelijk dat die twee het niet uit handen zouden geven... Weer zo'n duidelijk sturing van die stemming, wat een beetje zonde is aangezien ik vind dat ze ook eens moeten zorgen dat Huub iets gaat winnen

Terwijl ze het slimmer hadden kunnen spelen, ze zijn nml heel dom geweest..

Nu was het :
Amanda: Brian Natasia
Huub: Jaap, Lieke Eric

Maar als ze slim waren geweest had Brian beter opgelet.. Jaap wilde nml graag naar Istanbul, maar zag weinig kans.. Brian beloofde hem om Jaap mee te nemen als hij op hem zou stemmen..

Dan was het geweest:
Huub: Eric en Lieke
Brian: Natasia, Amanda en Jaap...

Had Huub zijn verlies ingezien, was hij naar mijn inziens overgestapt op Brian en had hij de stemming weggegeven.. Ik had hetzelfde gedaan als Huub, als ik de meerderheid had gehad had ik ook die stemming niet weggegeven, als ik de minderheid had wel
pi_49961650
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Desii het volgende:

[..]

Die leuke huppel is er nog steeds hoor!! (al ben ik met je eens, dat hij soms te agressief uit de hoek komt..... )

Gisteren bleef hij behoorlijk rustig itt Amanda (de taal die daar uit kwam... pfffff)
En ik kan het goed begrijpen dat hij er van baalt dat hij de stemming niet gekregen heeft (hij had tenslotte meerderheid van stemmen) Ik weet bijna zeker, dat als Amanda meerderheid had gehad, hij hem in de laatste minuten aan haar gegunt had (gelukkig is dat niet gebeurd, want dat viswijf, gun ik nix)
Hij heeft het feit dat zijn slimme plannetjes niet gewerkt hebben niet als een kerel sportief opgenomen, maar vreselijk rancuneus, en zo is hij nog steeds. Unaniem was vereist, klaar!
Dat zogenaamde rustig blijven heeft maar 1 reden; hij zit achter op de wip...
pi_49961658
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

En wie ben jei daan? jei siet er lekker uit..je mot je grote bek houwuh. Ik bent Amanda uit de gauwen koo..koo..koo. i
*kuch* mein sex rochier gat jauw op jauw bekt slaan! Jei hebt geen tietuh en die van mein sein tenminstee echt van meseluf
je vergeet iets; Sterf jonguh! Echt!
pi_49961667

Speciaal voor jullie, omdat ik merk dat ze in populariteit stijgt

pi_49961703
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef 2live het volgende:

[..]

je vergeet iets; Sterf jonguh! Echt!
Wat bemoeit jei je meet, jonguh! Wie ben jei dan! STERF jonguh..je bent niets je bent lulijk en je bent een mitjet!
pi_49961739
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef ToughLove het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Vies dom wijf is het.
Dat gepluk aan dat vieze haar en die rotkop van haar.
Wat een verschil met Nena.
pi_49961761
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Wat bemoeit jei je meet, jonguh! Wie ben jei dan! STERF jonguh..je bent niets je bent lulijk en je bent een mitjet!
Je Moeder jonguh! Echt sterf! Sielig mannutju!
pi_49961771
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef FdW het volgende:
Hij heeft het feit dat zijn slimme plannetjes niet gewerkt hebben niet als een kerel sportief opgenomen, maar vreselijk rancuneus, en zo is hij nog steeds. Unaniem was vereist, klaar!
Dikke vette BS.. Het was gewoon heel simpel, unaniem is vereist, meeste draagvlak voor Huub, dan moet de rest maar even toegeven.. Waarom zou hij in godsnaam die stemming geven aan iemand waarvan 2 andere mensen willen dat diegene gaat terwijl hij 3 mensen achter zich heeft staan... Ik vind dit echt een kromme visie die jij hier laat zien FdW... BAN stond achter op HEL+J, jammer dan, neem je verlies! JUIST BAN had zijn/haar verlies moeten nemen en sportiviteit moeten tonen!
pi_49961791
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef ToughLove het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Wat mij betreft is ze nog net zo populair als vorige maand.
Go hard or go home
pi_49961809
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Vies dom wijf is het.
Dat gepluk aan dat vieze haar en die rotkop van haar.
Wat een verschil met Nena.
Amanda staat met stip sinds gisteren op de eerste plaats
pi_49961826
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat mij betreft is ze nog net zo populair als vorige maand.
Niet dus
pi_49961828
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef FdW het volgende:

[..]

rancuneus..... er was er maar een persoon, die echt lelijk rancuneus werd... en dat was niet Huub

En dat hij orders had om rustig te blijven en die opvolgt, is toch alleen maar goed... Brian ging ondanks dezelfde instructies, toch lelijk tekeer tegen Lieke (tijdens het opruimen)
pi_49961883
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Dikke vette BS.. Het was gewoon heel simpel, unaniem is vereist, meeste draagvlak voor Huub, dan moet de rest maar even toegeven.. Waarom zou hij in godsnaam die stemming geven aan iemand waarvan 2 andere mensen willen dat diegene gaat terwijl hij 3 mensen achter zich heeft staan... Ik vind dit echt een kromme visie die jij hier laat zien FdW... BAN stond achter op HEL+J, jammer dan, neem je verlies! JUIST BAN had zijn/haar verlies moeten nemen en sportiviteit moeten tonen!
Het is een spel om de hoofdprijs. Unanimiteit bij deze stemming was vereist!
Als je de anderen kunt mind-fucken door niets te gunnen, speel je legitiem strategisch. Simple as that.
pi_49961893
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef Desii het volgende:

[..]

rancuneus..... er was er maar een persoon, die echt lelijk rancuneus werd... en dat was niet Huub

En dat hij orders had om rustig te blijven en die opvolgt, is toch alleen maar goed... Brian ging ondanks dezelfde instructies, toch lelijk tekeer tegen Lieke (tijdens het opruimen)
Omdat Brian weet dat Huub rustig moet blijven.
Huub is als de dood voor achter.
pi_49961896
quote:

[..]

En later in de slaapkamer wa het nog lager. Er was weinig te merken van het 'respect voor dames' waar Brian het vaak over heeft.
pi_49961918
Ik zag net dat filmpje van vanacht, wat is Amanda een zielig hoopje mens zeg, duwt Lieke, Duwt Huub, Slaat Lieke, Slaat Huub, en dan heel snel wegsprinten, zoals mijn dochter vroeger bij de hond deed, tik en weg rennen.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_49961922
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef SiRojK het volgende:

[..]

En nog iets...

BAN nam de gok dat het niet unaniem hoefde te zijn.. Dan had de redactie ook wel zo fair kunnen zijn om aangezien het TE lompe gedrag van BAN (niet meegaan met de meerderheid) ze mooi te naaien door gewoon Huub die stemming te geven.. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat nu degene met de meeste stemmen heeft gewonnen en daarmee haddden ze een oersterk argument gehad! Beetje jammer dit, blijkbaar kozen ze voor BAN en wilden ze dat Huub ging toegeven
pi_49961930
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef blomst het volgende:

[..]

Niet dus
Helemaal onderaan. Al moet ik zeggen dat in mijn persoonlijke lijst Brian onderaan staat. Dan komt Amanda en dan Natasia.
Go hard or go home
pi_49961979
quote:

[..]

Wie loopt vandaag tegen iedereen - met wrok in zijn stem - die hij tegenkomt te mekkeren dat hij niet gewonnen heeft? Frustraatje ballenbak.
De rest heeft het al vergeten.
pi_49962003
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

jij bent sow dom, jonguh...
pi_49962027
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef FdW het volgende:

[..]

Wie loopt vandaag tegen iedereen - met wrok in zijn stem - die hij tegenkomt te mekkeren dat hij niet gewonnen heeft? Frustraatje ballenbak.
Omdat het al in de pocket was. 1 ordinair delletje moest de boel zo nodig verklooien.
pi_49962044
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef FdW het volgende:

[..]

Hij vind het gewoon zonde dat die prijs er niet uit ging.
Als hij het van tevoren had geweten had hij hem weggegeven zelfs aan Amanda.
Maar hij dacht dat het voor de meerderheid was.
pi_49962045
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:56 schreef FdW het volgende:

[..]

Het is een spel om de hoofdprijs. Unanimiteit bij deze stemming was vereist!
Als je de anderen kunt mind-fucken door niets te gunnen, speel je legitiem strategisch. Simple as that.
jah ALS dat de insteek was.. Ik heb het ze nooit horen zeggen... Jaap en Nicolaas hebben een tijdje dit soort spelletjes gespeeld.. Brian en de rest gunden het de anderen gewoon niet aangezien ze met hun zelfingenomen egoistische visie dacht zo zelf naar Istanbul te gaan... Brian had gewoon fair moeten zijn, hij heeft ook die 50k gekregen van de rest, had hij nu ook wel even groot genoeg kunnen zijn om Huub dit reisje te gunnen...

Ik geloof niet dat ze aan het mind-fucken waren en het legitiem strategisch speelden..
1. Ze hebben het nooit genoemd
2. Zo spelen zij het spelletje niet (mind-fucken), das meer Huub en Jaap stijl
3. Ze zijn er domweg te dom voor
4. Het was niet duidelijk dat er unanimiteit vereist was, dus je mind-fuck ding gaat niet op.. Zelfs Jaap heeft de stemming niet geblokkerd (waar hij van baalde, aangezien hij dat altijd zo mooi vindt om te doen)
pi_49962076
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:58 schreef SiRojK het volgende:

[..]

En nog iets...

BAN nam de gok dat het niet unaniem hoefde te zijn.. Dan had de redactie ook wel zo fair kunnen zijn om aangezien het TE lompe gedrag van BAN (niet meegaan met de meerderheid) ze mooi te naaien door gewoon Huub die stemming te geven.. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat nu degene met de meeste stemmen heeft gewonnen en daarmee haddden ze een oersterk argument gehad! Beetje jammer dit, blijkbaar kozen ze voor BAN en wilden ze dat Huub ging toegeven
Van de Febo kun je weinig anders verwachten.
Ze laten het een beetje lopen, proberen wat uit, en zien dan wel hoe een mogelijk vervolg er uit moet zien.
pi_49962131
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat het al in de pocket was. 1 ordinair delletje moest de boel zo nodig verklooien.
In de pocket was? Er moest unaniem gestemd worden...
pi_49962133
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef FdW het volgende:

[..]

Van de Febo kun je weinig anders verwachten.
Ze laten het een beetje lopen, proberen wat uit, en zien dan wel hoe een mogelijk vervolg er uit moet zien.
De Febo kan van alles sturen daar, dat is hun functie... Ze hadden Huub gewoon kunnen laten winnen...
pi_49962162
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef FdW het volgende:

[..]

Nogmaals, dat was de bewoners niet duidelijk! En ook dan kun je de schuld afschuiven op BAN..

- Wie begonnen er als eerste te schreeuwen? BAN
- Wie gingen rustig muziek luisteren? B
- Wie waren de laatste 3 minuten niet meer aanspreekbaar terwijl de rest het nog probeerde? BAN

BAN is gisteravond gewoon heel dom geweest... Ze hebben uiteindelijk de stemming verpest, daarnaast hebben ze het gewoon dom gespeeld door Amanda te kiezen ipv Brian (die had Jaap zijn stem gekregen)...
pi_49962207
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hij vind het gewoon zonde dat die prijs er niet uit ging.
Als hij het van tevoren had geweten had hij hem weggegeven zelfs aan Amanda.
Maar hij dacht dat het voor de meerderheid was.
In de brief staat unanimiteitBalletje huppelbak dacht even slim de buit binnen te krijgen en dan de bink te gaan uithangen in Istanboel om zijn snel tanende populariteit weer wat op te vijzelen.
pi_49962244
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef FdW het volgende:

[..]

In de brief staat unanimiteitBalletje huppelbak dacht even slim de buit binnen te krijgen en dan de bink te gaan uithangen in Istanboel om zijn snel tanende populariteit weer wat op te vijzelen.
Hoezo dacht Huub weer slim en stoer te zijn, hij had de meerderheid toch? Ooit van democratische beslissingen gehoord? Als de meerderheid er achter staat wordt dat gekozen heeft de rest er maar mee te leven?
pi_49962261
Jezus hoelang kunnen jullie over 1 onderwerp doorgaan.... lijken Amanda en Brian wel
pi_49962277
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef SiRojK het volgende:

[..]

jah ALS dat de insteek was.. Ik heb het ze nooit horen zeggen... Jaap en Nicolaas hebben een tijdje dit soort spelletjes gespeeld.. Brian en de rest gunden het de anderen gewoon niet aangezien ze met hun zelfingenomen egoistische visie dacht zo zelf naar Istanbul te gaan... Brian had gewoon fair moeten zijn, hij heeft ook die 50k gekregen van de rest, had hij nu ook wel even groot genoeg kunnen zijn om Huub dit reisje te gunnen...

Ik geloof niet dat ze aan het mind-fucken waren en het legitiem strategisch speelden..
1. Ze hebben het nooit genoemd
2. Zo spelen zij het spelletje niet (mind-fucken), das meer Huub en Jaap stijl
3. Ze zijn er domweg te dom voor
4. Het was niet duidelijk dat er unanimiteit vereist was, dus je mind-fuck ding gaat niet op.. Zelfs Jaap heeft de stemming niet geblokkerd (waar hij van baalde, aangezien hij dat altijd zo mooi vindt om te doen)
Het BAN tuig is wel erg streetwise, dus mindfucken is hen niet onbekend.
pi_49962329
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Liess het volgende:
Jezus hoelang kunnen jullie over 1 onderwerp doorgaan.... lijken Amanda en Brian wel
Waar blijft jouw boeiende on topic bijdrage?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 13:11:10 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_49962343
quote:
Je vergeet Liederke.
― Mark Twain
pi_49962345
quote:
Zo voelt het ook een beetje... Huub tegen Amanda en Brian, inhoudelijk versus dom schelden... Jammer FdW, had gehoopt een discussie met je te kunnen voeren door het aanvoeren van argumenten die vervolgens worden afgewogen, maar dat blijk ik alleen enigsinds te kunnen, jij komt steeds weer met hetzelfde aan...

Einde discussie voor mij
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 13:11:42 #86
135305 beequeen
Lost.
pi_49962357
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:

[..]

OT: Ze boksen.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:11:54 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49962364
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Idd, dat was meer dan duidelijk, en het is niet de eerste keer dat iets unaniem besloten moet worden dus ze weten hoe het werkt.
Echter, als je bij zoveel verschillende personen iets unaniem wilt laten beslissen dan moeten er dus altijd mensen concessies doen, of ertoe worden overgehaald concessies te doen.
Om dat te bereiken zijn er legio mogelijkheden, er moet dan dus onderhandeld worden, en dat hebben ze geen van allen (voldoende) gedaan.

Zowel Amanda als Huub dacht het wel even binnen te slepen door de poot stijf te houden.
Dom, dom, dom... van allebei.

De opdracht was "het spel spelen" en ze hebben gefaald, er is alleen maar ordinair ruzie gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 31-05-2007 13:18:30 (typo) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_49962368
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:

[..]

Naast jouw geweldige posts lijken de mijne sowieso niet boeiend, dus ga mijn best niet eens doen.
pi_49962400
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:12 schreef Liess het volgende:

[..]

Naast jouw geweldige posts lijken de mijne sowieso niet boeiend, dus ga mijn best niet eens doen.
OT: Wat een zwaktebod
pi_49962410
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef SiRojK het volgende:

[..]

De Febo kan van alles sturen daar, dat is hun functie... Ze hadden Huub gewoon kunnen laten winnen...
En dat is om voor hen moverende - en voor ons niet zichtbare - redenen niet gebeurd.
Het ontbreken van duidelijkheid naar de gevangenen is een van de slechte kanten van het programma.
pi_49962443
Luister bitches jullie verschillen van mening!
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:18:46 #92
58921 Day
You can fly!
pi_49962556
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Hoezo dacht Huub weer slim en stoer te zijn, hij had de meerderheid toch? Ooit van democratische beslissingen gehoord? Als de meerderheid er achter staat wordt dat gekozen heeft de rest er maar mee te leven?
Sorry, maar je hebt geen gelijk. Het was van meet af aan al duidelijk dat er unaniem besloten moest worden. Dat wist iedereen, ook Huub. Daarom probeerde hij zoveel mogelijk stemmen te krijgen, in de hoop de rest zo ver te krijgen de prijs aan hem te geven, omdat hij de meerderheid had. Huub had overigens niet de meerderheid van alle 7 stemmen. Hij had er 3. Bij 4 had deze regel wel (kunnen) gelden, daarom wou hij de stem van Brian.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_49962623
Leandra, ik vermoed dat de gladiatoren dermate geestelijk vermoeid zijn dat normaal met elkaar omgaan en elkaar wat gunnen niet meer mogelijk is.
Er is ook zoveel gescholden - ook over familieleden - en gedreigd, dat men daar niet meer overheen kan stappen. Het kan m.i. alleen maar erger worden.
Ik sluit niet uit dat gelet op het grotere spel van Sjon e.e.a. bewust zo wordt gestuurd.
pi_49962660
Waarom vielen Brian en Amanda over de loze stem van Huub en vonden dat hij daar een ander voor moest kiezen?
Over de loze stem van Amanda, die naar natasja was gegaan, hoorde je niemand.
pi_49962686
Nu Leandra en Day aanwezig zijn kan ik met een gerust hart gaan lunchen.
pi_49962697
Jawel hoor, Daar heeft HEL het uitgebreid over gehad.
(edit: reactie op blomst - donderdag 31 mei 2007 @ 13:23)
Fuck Henk en Ingrid
pi_49962708
Natasia probeert zich in een twee maten te kleine broek te wurmen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:24:37 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49962713
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef FdW het volgende:
Leandra, ik vermoed dat de gladiatoren dermate geestelijk vermoeid zijn dat normaal met elkaar omgaan en elkaar wat gunnen niet meer mogelijk is.
Er is ook zoveel gescholden - ook over familieleden - en gedreigd, dat men daar niet meer overheen kan stappen. Het kan m.i. alleen maar erger worden.
Ik sluit niet uit dat gelet op het grotere spel van Sjon e.e.a. bewust zo wordt gestuurd.
Dan hadden ze dus op een bewoner moeten uitkomen die bij geen van de partijen erg moeilijk ligt...
Dat was het enige alternatief, ik denk zelfs dat Amanda het idd had kunnen krijgen als ze haar kaarten goed gespeeld had, maar dat heeft ze niet gedaan.

Dat Huub het niet zou krijgen was al vrij duidelijk, die is te uitgesproken en ligt te moeilijk bij sommige andere bewoners, maar zelfs Huub had het nog kunnen regelen als hij er maar genoeg tegenover had willen stellen. Hij heeft echter amper de moeite genomen met BAN te onderhandelen en dacht genoeg te hebben aan de stemmen van Lieke, Eric en Jaap.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49962727
Hij moet en zal dicht.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:26:21 #100
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49962758
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:57 schreef Liess het volgende:
Ik zag net dat filmpje van vanacht, wat is Amanda een zielig hoopje mens zeg, duwt Lieke, Duwt Huub, Slaat Lieke, Slaat Huub, en dan heel snel wegsprinten, zoals mijn dochter vroeger bij de hond deed, tik en weg rennen.
Zijn dat die filmpjes van 24 en 30 minuten?
I've got more game than Monopoly.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 13:26:25 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_49962760
Natasja probeert zich weer krampachtig in maatje 36 te proppen.

― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:27:04 #102
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49962779
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Natasja probeert zich weer krampachtig in maatje 36 te proppen.
[afbeelding]
[afbeelding]
pi_49962792
Nog maar eens trekken
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:29:40 #104
175331 Liess
Liess.nl
pi_49962870
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef getl0st het volgende:

[..]

Zijn dat die filmpjes van 24 en 30 minuten?
Nee 9
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:30:12 #105
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49962887
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Liess het volgende:

[..]

Nee 9
Kzit er nu 1 te kijken waar amanda slaat en spuugt op lieke
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:33:16 #106
175331 Liess
Liess.nl
pi_49962964
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef getl0st het volgende:

[..]

Kzit er nu 1 te kijken waar amanda slaat en spuugt op lieke
pi_49963057
Waarom moeten Amanda en Brian huppelen en Lieke stilstaan en trappen?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 13:36:54 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_49963083
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:37:50 #109
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49963115
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Deze is ook zo erg.
http://www.youtube.com/watch?v=NfEdVQlm-Ic
Op welk tijdstip?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 13:40:37 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_49963192
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef getl0st het volgende:

[..]

Op welk tijdstip?
Vanaf het begin.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:44:07 #111
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49963309
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vanaf het begin.
Vind hem niks! Wordt helemaal gek van dat gegil van vooral Amanda
Maar jij bent wel lief hoor
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:53:26 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49963628
Moet ik nu echt gewoon aan het werk zonder enige Kooi afleiding?
Het is gemeen!
pi_49963641
Amanda slokt gewoon de meeste tijd op want die snapt er steeds niks van. Rechts? en dan met het linkerbeen voor gaan staan. 4x? en dan 3x slaan. Ze snapt er echt niks van.
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:54:15 #114
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49963657
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Het is gemeen!
Zoals je ziet mis je niets.. gemiddelde tijd tussen berichten is 10 minuten volgens mij
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:54:52 #115
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49963676
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Het is gemeen!
Ik zit hier ook steeds te F5'en maar er komt maar niks.

gebeurd er dan echt helemaal niks daar in die afgeragde Villa?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 13:57:17 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_49963740
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef RSie het volgende:

[..]

Boksen en PC'en, meer kan ik er niet van maken.
― Mark Twain
pi_49963760
quote:

[..]

Vanavond gaan we weer effe lekker schreeuwen.
Brian zit op de stoel dus krijgen we effe lekker geschreeuw.
pi_49963763
Shit, wat is die Lieke fel in het trainen zeg. Knap hoor!
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:59:33 #119
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49963793
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Vanavond gaan we weer effe lekker schreeuwen.
Brian zit op de stoel dus krijgen we effe lekker geschreeuw.
Oftewel iederen die door elkaar schreeuwt zoals gisteravond
ik pas
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:59:44 #120
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49963804
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Boksen en PC'en, meer kan ik er niet van maken.
Jij kan er ook niks aan doen hoor.
het ligt allemaal aan het script

Ach,.. Denk dat mijn baas het ook wel een keer kan waarderen als ik gewoon aan het werk ben.
pi_49963881
Amanda begint weer over de trio.
Tijd voor boodschappen doen!
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:02:59 #122
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49963907
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef noekje het volgende:
Amanda begint weer over de trio.
Tijd voor boodschappen doen!
Jij bent het dus ook zat
Is er al eens iemand geweest met 0% van de stemmen?
Ik denk dat Amanda daar deze maand dicht bij in de buurt komt
pi_49963914
quote:

[..]

Tja, die lui kunnen toch ook niet 24/7 rellen.
pi_49963923
Amanda gaat nog door tegen Huub en Lieke.
pi_49963972
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:05:13 #126
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49963981
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:03 schreef Clank het volgende:

[..]

Tja, die lui kunnen toch ook niet 24/7 rellen.
Waarom niet?
Zolang ze maar niet gaan gillen
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:05:18 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_49963983
Daar gaan we weer. Stinkhoer hier, stinkhoer daar. Bewoners, mogen we wat variatie?
― Mark Twain
pi_49964007
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef getl0st het volgende:

[..]

Jij bent het dus ook zat
Is er al eens iemand geweest met 0% van de stemmen?
Ik denk dat Amanda daar deze maand dicht bij in de buurt komt
Robert belt wel voor Amanda dus dan heb je al 1 procent
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:06:27 #129
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49964009
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan we weer. Stinkhoer hier, stinkhoer daar. Bewoners, mogen we wat variatie?
Dat woord kennen ze daar niet
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:06:44 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_49964021
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:05 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Sletterige asobitch.
― Mark Twain
pi_49964029
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:07:37 #132
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49964041
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:06 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dan bel ik voor een -1 amanda
pi_49964246
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:07 schreef getl0st het volgende:
Dan bel ik voor een -1 amanda
Ik denk dat ik deze keer mijn Sms-jes ook maar eens aan Amanda ga geven.
Fuck Henk en Ingrid
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:14:53 #134
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49964284
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:13 schreef basicsaint het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:18:37 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_49964409
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef getl0st het volgende:

[..]

Check PM
― Mark Twain
pi_49964416
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:13 schreef basicsaint het volgende:

[..]

"Sterf jonguh! Echt!"
pi_49964444
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef noekje het volgende:
Shit, wat is die Lieke fel in het trainen zeg. Knap hoor!
yep...die kan echt goed sporten

mooie is dat ze ook totaal niet bang i voor brian...laten we maar zeggen,brian is bang voor haar
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:20:07 #138
135305 beequeen
Lost.
pi_49964459
Als ik Lieke zo hoor, wederom over relaties binnen en buiten de Kooi, gaat Lieke het echt niet redden. Ze zit daar duidelijk alleen voor Huub.
― Mark Twain
pi_49964485
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:18 schreef Meganog het volgende:
"Sterf jonguh! Echt!"
Weet je wat?
Voor jou doe ik er gewoon nog een bundeltje bij!
Fuck Henk en Ingrid
pi_49964499
Ik vind Lieke en Huub nu wel lief samen.
pi_49964558
verschil in gesprek tussen amanda,natasia en brian versus huub en lieke spreekt ook boekdelen
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:23:34 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_49964576
Natasja zegt dat Lieke het schaamhaar van Japio in de jacuzzi heeft geschoren. Gelukkig herstelt ze zichzelf snel........het was zijn rug en borsthaar.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:24:54 #143
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49964620
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:21 schreef Clank het volgende:
Ik vind Lieke en Huub nu wel lief samen.
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella
pi_49964622
nou zie je ook dat amanda haar eigen haar ertussen begint te kroezen...allemaal nephaar dat kind en ook nog eens niet blond ook
pi_49964726
amanda roept; champagne! naar Palma. Ze begint al vroeg, dat wordt relluh, vanavond!
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:28:28 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_49964731
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:24 schreef riri het volgende:
nou zie je ook dat amanda haar eigen haar ertussen begint te kroezen...allemaal nephaar dat kind en ook nog eens niet blond ook
Ze kwam met donker haar dat hok in, maar wilde al snel de kleur van Nena. Alsof dat iets uitmaakt, ze kan niet in de schaduw staan van Nena.
― Mark Twain
pi_49964795
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze kwam met donker haar dat hok in, maar wilde al snel de kleur van Nena. Alsof dat iets uitmaakt, ze kan niet in de schaduw staan van Nena.
d'r is niks echt aan Amanda behalve haar karakter dat is echt verrot!
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:30:27 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_49964813
Wifebeater heeft het erover dat je disrespect altijd terugkrijgt. Ik wacht met smart af Wifebeater.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:31:22 #149
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49964847
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef 2live het volgende:

[..]

d'r is niks echt aan Amanda behalve haar karakter dat is echt verrot!
pi_49964863
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater heeft het erover dat je disrespect altijd terugkrijgt. Ik wacht met smart af Wifebeater.
ik hoop dat ik daar getuige van ben als hij dat terugkrijgt!
pi_49964873
quote:
Wifebeater?
Huub zei het niet, Brian zei dat!!
Fuck Henk en Ingrid
pi_49964881
quote:
Ik ook...
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:33:29 #153
175331 Liess
Liess.nl
pi_49964917
Krijgen we weer 2 maanden geen feestjes... . jammer heur
pi_49964920
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:32 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Wifebeater?
je zat er zeker zelf naast
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:33:47 #155
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49964929
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:32 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Wifebeater?
Ben je dat zelf op je avatar? Want dat is het enige wat ik lees als jij post
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:35:53 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_49964988
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef getl0st het volgende:

[..]

Ach, het heeft een andere ondertitel, same shit dus.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:37:19 #157
175331 Liess
Liess.nl
pi_49965028
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef getl0st het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:38:28 #158
135305 beequeen
Lost.
pi_49965070
Dellie heeft besloten niks meer te zeggen tegen Eric. Ben benieuwd hoe lang ze dat volhoudt met die aso-slabek van haar.
― Mark Twain
pi_49965092
eric is op controle geweest in het ziekenhuis, in zijn woonplaats.
pi_49965187
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Dellie heeft besloten niks meer te zeggen tegen Eric. Ben benieuwd hoe lang ze dat volhoudt met die aso-slabek van haar.
Totdat ze hem straks ziet; Sterf jonguh! Echt!
pi_49965199
Ze hebben om 3 uur catwalk.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:42:49 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_49965234
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:41 schreef 2live het volgende:

[..]

Totdat ze hem straks ziet; Sterf jonguh! Echt!
Ik hoor het haar echt zeggen, wat een nachtmerrie. De rillingen lopen over mijn rug.
― Mark Twain
pi_49965279
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik hoor het haar echt zeggen, wat een nachtmerrie. De rillingen lopen over mijn rug.
Na gisteravond wil ik ook niet meer naar die kutstem luisteren.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:46:15 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_49965344
Dellie vraagt wat ze moet doen aan een kapot gehemelte.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:47:19 #165
175331 Liess
Liess.nl
pi_49965374
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
Dellie vraagt wat ze moet doen aan een kapot gehemelte.
Op laten vullen door dat kleine ding van der vent. Is dat aanhangsel toch nog ergens goed voor.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:49:51 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_49965466
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef Liess het volgende:

[..]

Op laten vullen door dat kleine ding van der vent. Is dat aanhangsel toch nog ergens goed voor.
Ik doelde op het woord gehemelte, het is namelijk verhemelte.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:50:49 #167
175331 Liess
Liess.nl
pi_49965501
Mag alle2
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:52:43 #168
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49965567
Huub en Lieke onder de douche

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:55:12 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_49965628
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef Liess het volgende:
Mag alle2
Je hebt gelijk
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:55:33 #170
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49965636
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:39 schreef 2live het volgende:
eric is op controle geweest in het ziekenhuis, in zijn woonplaats.
Leiden

misschien is ie ondertussen nog even op een bedwelmde holleeder gesprongen
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 14:57:00 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_49965677
Natasja spreekt haar audiodagboek in. Rara waar ging het over.......haar pijnlijke borsten en tepels.
Luisteren daar echt mensen naar, vraag ik me af?
― Mark Twain
pi_49965775
Eric vind het raar dat het zo slecht gaat met zijn studieprestaties.. Met zulke muziek kun je ook niet presteren.....
pi_49965845

Boeiend
pi_49965870
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 15:04:09 #175
135305 beequeen
Lost.
pi_49965900
En wat doet Dellie?
― Mark Twain
pi_49965972
Volgens Amanda ligt het aan de kwaliteit van haar haar.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:07:10 #177
130755 Kinga
versier hier
pi_49966007
Amanda over haar haar
pi_49966009
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef blomst het volgende:
Als ze het bruin verft is het zo weer gezond, aldus haarspecialist Amanda.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:07:37 #179
bright side of life
pi_49966019
quote:
Tja, dan kan ze er zelf ook niets aan doen. Toch wel zielig voor Amanda
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:08:44 #180
175331 Liess
Liess.nl
pi_49966053
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Als ze het bruin verft is het zo weer gezond, aldus haarspecialist Amanda.
Gezond niet, maar beter wel....

Ik heb ook eens in de zoveel tijd mijn haar helemaal blond, op een gegeven moment krijg ik ook zulk haar, pluis, snel vet, droog, alles tegelijk.
Verf ik het bruin, niks meer aan de hand.
pi_49966071
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:09:50 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49966101
quote:
Van haar haar of van het extensionshaar?
Dat domme mokkel zou nu ook nooit eens de hand in eigen boezem steken (terwijl dat juist bij haar zo makkelijk is) en erkennen dat ze dat haar zelf keer op keer verneukt.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:10:48 #183
130755 Kinga
versier hier
pi_49966138
reclame voor een boek
pi_49966153
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
als brian en natasia eruit zijn kijken of ze dan nog zo'n grote aso-slabek heeft
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:11:41 #185
175331 Liess
Liess.nl
pi_49966170
Amanda is helemaal dood
pi_49966210
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:08 schreef Liess het volgende:

[..]

Gezond niet, maar beter wel....

Ik heb ook eens in de zoveel tijd mijn haar helemaal blond, op een gegeven moment krijg ik ook zulk haar, pluis, snel vet, droog, alles tegelijk.
Verf ik het bruin, niks meer aan de hand.
Ik verf het altijd bruin, het wordt er geen procentje gezonder op. Ook met bruin haar blijjven de punten droog. Het zal er beter uitzien, maar dat is dan ook alles.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:14:56 #187
175331 Liess
Liess.nl
pi_49966252
En daarom zeg ik , Gezonder niet....

Leuk btw dat Huub en Lieke zich qua kleding aan elkaar aanpassen
pi_49966425
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Deze is ook zo erg.
http://www.youtube.com/watch?v=NfEdVQlm-Ic
Ik moest toch weer lachen om Erics wijnglas-/tandenborstelincident
pi_49966482
Stilte voor de storm?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:25:40 #190
130755 Kinga
versier hier
pi_49966569
Jaap
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:26:08 #191
130755 Kinga
versier hier
pi_49966580
DGK beste programma? Mag ik even lachen?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:26:51 #192
bright side of life
pi_49966613
DGK is uitgeroepen tot beste TV programma. Japio krijgt het te horen in een life radio uitzending.

Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:27:07 #193
175331 Liess
Liess.nl
pi_49966625
HAHAHAHA Jaap aan de foon echt grappig.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:27:35 #194
130755 Kinga
versier hier
pi_49966646
Prachtig die Jaap...
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:28:28 #195
bright side of life
pi_49966681
Japio is weer geweldig. Hij daagt de interviewer uit naar DGK te komen. "En als je er niets van bakt, dan neem ik jouw baan meteen over".
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:28:43 #196
130755 Kinga
versier hier
pi_49966685
jaap op 2 beste persoonlijkheden
pi_49966722
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef Kinga het volgende:
jaap op 2 beste persoonlijkheden
hoe geloofwaardig is dat
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:30:09 #198
130755 Kinga
versier hier
pi_49966740
Wat is die zeik met Eddy Zoey eigenlijk?. Heb ik wat gemist?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 15:31:41 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_49966791
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is weer geweldig. Hij daagt de interviewer uit naar DGK te komen. "En als je er niets van bakt, dan neem ik jouw baan meteen over".
Wie was die interviewer, en van welk programma?
― Mark Twain
pi_49966801
jaap tegen huub; wij moeten elkaar versterken, dan worden we nog fucking groter.
pi_49966819
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

van caz, iets wat nu bezig is, geen idee
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:34:04 #202
bright side of life
pi_49966861
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Iets van Cas of zo. Ik ben er verder niet bekend mee.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:34:52 #203
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49966902
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Iets van Cas of zo. Ik ben er verder niet bekend mee.
Kheb CAZ op staan maar hoor nog niets.. zal wel opgenomen zijn en zo worden afgespeeld dan

Edit: Koen van Huijgevoort is nu bezig. Was dat de interviewer?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:36:20 #204
bright side of life
pi_49966951
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Kinga het volgende:
Wat is die zeik met Eddy Zoey eigenlijk?. Heb ik wat gemist?
Het heeft alles te maken met die donorshow van BNN. Japio heeft Eddy Zoey uitegdaagd naar DGK te komen, maar dat heeft Eddy geweigerd.

Hier staat meer : http://www.kingjaap.nl/20(...)ts_coming_to_me.html
Keep the Sunny Side Up
pi_49966987
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef getl0st het volgende:

[..]

Kheb CAZ op staan maar hoor nog niets.. zal wel opgenomen zijn en zo worden afgespeeld dan

tussen 4 en 5 wordt het uitgezonden.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:37:03 #206
bright side of life
pi_49966988
quote:

[..]

Japio krijgt telefoon, het komt tussen 4 en 5.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 15:37:44 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_49967006
quote:

[..]

Yep.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:40:26 #208
130755 Kinga
versier hier
pi_49967092
Holy fuck, dat kapsel van lieke weer
pi_49967129
De redactie heeft nog even doorgegeven dat Huub op nummer 98 stond in de verkiezing van caz.
pi_49967156
Lieke zei vanmiddag dat ze Jaap echt leuk vindt. Ze vindt het een leuk joch.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 15:42:18 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_49967163
Japio in het interview:
We hebben een stoephoer Amanda.
Een para brodda Brian.
Een ADHD kaboutah Huub.
En dan nog een slaafje Eric.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:42:35 #212
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49967170
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Clank het volgende:
De redactie heeft nog even doorgegeven dat Huub op nummer 98 stond in de verkiezing van caz.
En Jaap op 2 begreep ik?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49967218
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:06 schreef rooie3 het volgende:

[..]

er zijn er meer die haar leuk vinden hoor, ik vond haar gisteren lachen, gieren, brullen en zo schattig, echt.
ik blijf erbij dat zij de liefste persoon is van DGK, en ik ben gek op haar stem, maakt niet uit of ze schreeuwt of zacht praat
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 15:44:36 #214
135305 beequeen
Lost.
pi_49967227
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef Kinga het volgende:
Holy fuck, dat kapsel van lieke weer
Gewoon een staartje en niet dat Dellie gedoe met al die troep erin.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:44:37 #215
bright side of life
pi_49967230
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En Jaap op 2 begreep ik?
Ja, en Beau van Erven Dorens was eerste. Toch niet gek van Japio !
Keep the Sunny Side Up
pi_49967240
Huub over Jaap: Die gast is echt goed joh.. maar goed, dat houdt me scherp.
En ik had zo'n grote fout gemaakt als ik er hem had uitgestemd!
pi_49967455
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef robert2006 het volgende:

[..]

er zijn er meer die haar leuk vinden hoor, ik vond haar gisteren lachen, gieren, brullen en zo schattig, echt.
ik blijf erbij dat zij de liefste persoon is van DGK, en ik ben gek op haar stem, maakt niet uit of ze schreeuwt of zacht praat
Zi is idd wel lief maar gisteren was ze gewoon een chick zonder kop! Wat een vertoning! Te zielig voor worden.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:52:40 #218
bright side of life
pi_49967520
De Prive is binnengekomen. Japio wordt stevig gepakt, Lieke leest voor. Het begint al meteen met naam, achternaam en woonplaats.

Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:53:35 #219
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49967546
Hoe gaat het met Japie vandaag?
Is die al weer wat vrolijker?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:54:52 #220
bright side of life
pi_49967605
Lieke brengt het artikel meteen naar Japio

Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:55:28 #221
bright side of life
pi_49967627
Keep the Sunny Side Up
pi_49967648
mooi audio dagboek van huub, hopen dat ie het waar maakt!
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:56:06 #223
bright side of life
pi_49967652
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:53 schreef mazaru het volgende:
Hoe gaat het met Japie vandaag?
Is die al weer wat vrolijker?
Even zijn kingjaap.nl lezen, heel verhelderend artikel.
Keep the Sunny Side Up
pi_49967710
Moeten ze met zijn allen in kantoor zijn?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:59:16 #225
bright side of life
pi_49967771
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef blomst het volgende:
Tussen 4 en 5 is de uitzending van het interview op CAZ. Dat kunnen ze horen op de pc's in het kantoor.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 15:59:30 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_49967782
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef blomst het volgende:
Ik denk het. Er komt straks iets met een catwalk, dus dat bouwen ze nu waarschijnlijk.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 15:59:58 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_49967800
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Tussen 4 en 5 is de uitzending van het interview op CAZ. Dat kunnen ze horen op de pc's in het kantoor.
Weer 2 opties
― Mark Twain
pi_49967814
Amanda leest voor: grof, asociaal en ordinair.
Lijkt wel voorlezen uit eigen werk.
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:02:18 #229
38396 mazaru
pi_49967890
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Even zijn kingjaap.nl lezen, heel verhelderend artikel.
Het kwam dus door die brief van de examencommissie.
Maar zo te zien is die al weer een stuk vrolijker vandaag
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:03:06 #230
bright side of life
pi_49967914
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk het. Er komt straks iets met een catwalk, dus dat bouwen ze nu waarschijnlijk.
Geen idee of iets moet worden opgebouwd. Het zou eerst om 3 uur beginnen, daarna was het half vier. Zijn het niet dezelfde drie dames, die destijds al een keer bij Sylvia waren ?
Keep the Sunny Side Up
pi_49967961
Amanda: Brian, wat betekent Bokito nou?

oh..my...Kot!!
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:04:50 #232
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49967969
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef noekje het volgende:

oh..my...Kot!!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:06:36 #233
38396 mazaru
pi_49968033
Amanda weet als enige in Nederland en de rest van de wereld niet wat een Bokito is

Sinds gisterenavond toen ze haar ware aard ineens zo overduidelijk liet zien, kan ik dat mokkel ook al niet meer uitstaan.
En van die stem krijg ik echt kotsneigingen.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:07:17 #234
135305 beequeen
Lost.
pi_49968056
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Geen idee of iets moet worden opgebouwd. Het zou eerst om 3 uur beginnen, daarna was het half vier. Zijn het niet dezelfde drie dames, die destijds al een keer bij Sylvia waren ?
Zou kunnen, ik weet geen namen, maar een catwalk is een kwestie van wat houten dingen tegen elkaar aanschuiven.
Ik hoor nu, dat ze om 16.30 uur komen.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:08:19 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49968094
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef mazaru het volgende:
Amanda weet als enige in Nederland en de rest van de wereld niet wat een Bokito is

Sinds gisterenavond toen ze haar ware aard ineens zo overduidelijk liet zien, kan ik dat mokkel ook al niet meer uitstaan.
Ze krijgen de Telegraaf toch nog iedere dag?? Of is dat al een tijdje afgelopen??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49968096
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef mazaru het volgende:

Erg he. Ik was haar rond 18.00 uur al spuugzat ivm overdosis en toen moest het ergste nog komen.
Ik gooi haar nu ook standaard op mute. Ik kan op dit moment Brian zelfs beter aanhoren dan Amanda.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:09:19 #237
135305 beequeen
Lost.
pi_49968122
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze krijgen de Telegraaf toch nog iedere dag?? Of is dat al een tijdje afgelopen??
En jij denkt dat ze die leest?
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:09:29 #238
bright side of life
pi_49968130
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik weet geen namen, maar een catwalk is een kwestie van wat houten dingen tegen elkaar aanschuiven.
Ik hoor nu, dat ze om 16.30 uur komen.
Die keer met Sylvia was het alleen praten aan tafel. En met lappen stof over de schouder kijken welke kleuren het best bij iemand passen. Een catwalk, zoals jij die noemt, kwam er toen helemaal niet aan te pas. Maar ik heb geen idee of ze nu weer hetzelfde gaan doen.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:09:43 #239
38396 mazaru
pi_49968140
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze krijgen iedere dag een krant, maar ik neem aan dat die lellebel niet geinteresseerd is in wat er in de wereld gebeurd, als ze uberhaupt al kan lezen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:10:06 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49968157
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze die leest?
Daar ging het me niet zo om, maar als ze die niet krijgen kan ze idd amper weten wie Bokito is....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49968182
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ze krijgen iedere dag een krant, maar ik neem aan dat die lellebel niet geinteresseerd is in wat er in de wereld gebeurd, als ze uberhaupt al kan lezen.
Ik zie haar regelmatig in de krant kijken maar ze zal de plaatjes wel bekijken.
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:11:07 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49968188
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze m nog steeds krijgen dan is het idd vaag, want de naam Bokito nam een paar dagen vrijwel de hele breedte van de krant in beslag... was niet eens te missen als je je best deed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49968251
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze m nog steeds krijgen dan is het idd vaag, want de naam Bokito nam een paar dagen vrijwel de hele breedte van de krant in beslag... was niet eens te missen als je je best deed.
Ze zal de meeste woorden wel raden als er een plaatje staat, dus ze zag en plaatje van een gorilla en dacht daar staat Aap.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:13:03 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_49968259
Verveling bij de camaramensen.
― Mark Twain
pi_49968285
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef noekje het volgende:

oh..my...Kot!!
Gelukkig was ze zo trots dat zij nu de krant las! Of bedoelde ze plaatjes kijken in de Telegraaf..
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:13:47 #246
bright side of life
pi_49968287
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoor, ze krijgen iedere dag De Telegraaf. En sommigen lezen ook op de PC het snelnieuws van De Telegraaf en NU. Zo'n berichtenstroom, zoals over Bokito, kunnen ze echt niet gemist hebben.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:15:22 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_49968338
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja hoor, ze krijgen iedere dag De Telegraaf. En sommigen lezen ook op de PC het snelnieuws van De Telegraaf en NU. Zo'n berichtenstroom, zoals over Bokito, kunnen ze echt niet gemist hebben.
We hebben het over Dellie. Die ontgaat alles als het niet relatie of haar gerelateerd is.
― Mark Twain
pi_49968342
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Verveling bij de camaramensen.
[afbeelding]
Dat poster van de Che vind ik zo verwerpelijk in dit huis...Sowieso vind ik elke merchandising dan ook over de Che bullshit!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:15:56 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49968366
quote:
[..]
Verder is er overigens ook weinig over gesproken in de villa, dat geeft maar aan hoe volledig ze al vervreemd zijn van de buitenwereld en hoe hun interesse beperkt is tot hun eigen wereldje...
En dat laatste vooral letterlijk, want oprechte interesse in een mede-bewoner kan er al bijna niet meer af.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:16:43 #250
bright side of life
pi_49968395
Lieke haalde koffie. Bij die beelden was niets te zien van het opbouwen van een catwalk in de woonkamer.
Keep the Sunny Side Up
pi_49968409
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef robert2006 het volgende:

[..]

nou...het was gewoon een ordinaire trol....mijn hemel wat een ordinair wijf is dat
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:17:00 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49968415
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat poster van de Che vind ik zo verwerpelijk in dit huis...Sowieso vind ik elke merchandising dan ook over de Che bullshit!
Het is wachten tot Mao, Hitler en Napoleon de volgende hypes worden...
Idi Amin en Saddam Hoessein moeten nog een jaar of 50 wachten...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49968452
quote:

[..]

Amanda leest dat gewoon niet.. Wat zou haar dat ook interesseren, staat toch niets in over drank, sex of kleding!
pi_49968481
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke haalde koffie. Bij die beelden was niets te zien van het opbouwen van een catwalk in de woonkamer.
Amanda vroeg nog aan Palma waar ze dan gingen lopen. Palma zei dat ze bij het zwembad zouden lopen.
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:19:08 #255
bright side of life
pi_49968483
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Verder is er overigens ook weinig over gesproken in de villa, dat geeft maar aan hoe volledig ze al vervreemd zijn van de buitenwereld en hoe hun interesse beperkt is tot hun eigen wereldje...
En dat laatste vooral letterlijk want oprechte interesse in een mede-bewoner kan er al bijna niet meer af.
Het valt me uberhaupt op dat ze nooit over actueel nieuws praten. Over politiek wordt al helemaal niet gesproken (zal mischien verboden zijn). En ook de TV-tijd, nooit wordt naar het Journaal gekeken, terwijl dat voor heel veel mensen het meest bekekenprogramma is.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:19:57 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49968511
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt me uberhaupt op dat ze nooit over actueel nieuws praten. Over politiek wordt al helemaal niet gesproken (zal mischien verboden zijn). En ook de TV-tijd, nooit wordt naar het Journaal gekeken, terwijl dat voor heel veel mensen het meest bekekenprogramma is.
Dat bedoel ik dus... ze hebben sowieso alleen nog maar interesse in zichzelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49968515
Ze zit gewoon dom te kijken, als een boer met kiespijn...
pi_49968530
10 minuten geleden hadden ze het nog over het Hiv inspuiten in Groningen. Ze volgen het dus wel degelijk. Ook de baby die in de auto is overleden hoorde ik ze over dus het valt nog wel mee geloof ik.
Go hard or go home
pi_49968553
Oeh..Natasia wordt even onder handen genomen. Moet ze überhaupt nog wel terug naar haar kinderen.
haha
Go hard or go home
pi_49968555
WAT EEN KUTWIJF DAAR BIJ CAZ , Natasia heeft al zat strond over zich gehad!
pi_49968557
pi_49968577
Zo, dat moet hard aankomen lijkt me.
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:22:22 #263
bright side of life
pi_49968579
Natasia in de mangel op CAZ. Interview met iemand die van mening is dat Natasia niet eens meer naar haar kinderen terug mag gaan.

Keep the Sunny Side Up
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:22:24 #264
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49968580
Het ging nu alleen over natasia? Zat net in een kort overleg met collega's
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:22:34 #265
38396 mazaru
pi_49968589
Wel leuk dat die radioDJ Natasja gewoon Natasja noemt, zoals haar moeder haar ook genoemd heeft bij de geboorte
pi_49968600
Presentator: ik vind het ook een schande!
Go hard or go home
pi_49968615
Natasia lacht het zogenaamd weg.. maar ze baalt als een stekker!!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:23:25 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49968619
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
WAT EEN KUTWIJF DAAR BIJ CAZ , Natasia heeft al zat strond over zich gehad!
Natasia kan nooit genoeg stronT over zich heen krijgen waar het haar houding tov haar kinderen betreft.
pi_49968629
CaZ radio haalt Natasja er even lekker door.... Er is een vrouwelijke luisteraar die actie wil voeren dat Natasja haar kids niet weer ziet... Daarom heen laten ze wat horen van moeder Natasja in "actie",,
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_49968660
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:22 schreef getl0st het volgende:
Ja
de awards komen tussen 5 en 6uur
pi_49968663
Natasia weet niet wat haar overkomt.. Ze zegt dat die vrouw dat echt moet doen, snap je er nou werkelijk niets van.. Denk eens niet aan jezelf, denk eens aan je kinderen, wat voor een impact hebben dat soort dingen op je kinderen
pi_49968667
Op de achtergrond hoorde je Natasia op een bandje.
Ik snap jou niet!! Ik snap jou niet!! Je moeder!! Je moeder!!

Presentator: Zij werd opgehaald door haar kinderen en werd boos op haar kinderen want ze wilde het huis in.
Vrouw: ze zei: mijn kinderen interesseren me niet. Ik wil niet naar mijn kinderen. Haal mijn kinderen er maar bij.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:24:47 #273
135305 beequeen
Lost.
pi_49968674
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Natasia kan nooit genoeg stronT over zich heen krijgen waar het haar houding tov haar kinderen betreft.
Hear, hear.
― Mark Twain
pi_49968680
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:22 schreef getl0st het volgende:
Yep.. tussen 5 en 6 het interview met Jaap.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:25:43 #275
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49968708
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef noekje het volgende:
10 minuten geleden hadden ze het nog over het Hiv inspuiten in Groningen. Ze volgen het dus wel degelijk. Ook de baby die in de auto is overleden hoorde ik ze over dus het valt nog wel mee geloof ik.
jep, ook de donorshow is al besproken en meer van dat soort onderwerpen.
maar goed,.. het nieuws lees ik ook veel alleen praat er vrijwel nooit over.
alleen met enkele collega's die regelmatig intellectueel willen overkomen door af en toe een zwaar onderwerp te willen aansnijden wil ik er nog weleens over spreken, maar dat is meer om hun bizarre kijk op de wereld te weerleggen en hun laten inzien dat ze het bij het verkeerde eind hebben. (ook al hebben ze het soms bij het juiste eind )

maar ik ga weer eens offtopic..
pi_49968709
She has been there, done that etc. Ze gaat zich niet verdedigen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:25:46 #277
137949 Disana
pi_49968710
Duizend mensen, duizend meningen, is zo'n beetje alles wat Natasia vindt na haar eigen gekrijs en de afkeuring voor haar gedrag op de radio gehoord te hebben.
pi_49968755
Sorry hoor , maar waar bemoeit dat mens zich mee ?! Ook dingen zeggen als: Ze zei tegen haar kinderen hou je bek! Hoezo dat? Heb ik niet gehoord hoor?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:27:36 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_49968784
Natasja vindt zichzelf DGK, er is niemand interessanter dan Natasja.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:27:54 #280
38396 mazaru
pi_49968800
Wat vreselijk voor die kindertjes.
Het zijn altijd de onschuldigen die moeten lijden onder dat soort mensen.
pi_49968807
A: En brian, waar blijft mijn koffie
B: koffie?
A: waar blijft mijn koffie?
B: Het is vier uur, geen koffie meer dus..Nee geintje, ik had alleen thee gepakt voor tas ik had ook niets voor mezelf gepakt

... En dus maar niets voor Amanda?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:28:12 #282
137949 Disana
pi_49968812
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry hoor , maar waar bemoeit dat mens zich mee ?! Ook dingen zeggen als: Ze zei tegen haar kinderen hou je bek! Hoezo dat? Heb ik niet gehoord hoor?
Maar de strekking van het verhaal klopt, en Natasia werd haarfijn neergezet.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:28:28 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49968827
quote:
Ze ging tegen Cheyenne tekeer dat ze "normaal" moest doen toen ze een week eerder dan gepland opgehaald werd door Gordon.
Het kind was helemaal overstuur en Natasia had niet eens het fatsoen even met haar te praten maar vond dat ze zich niet zo moest aanstellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:30:07 #284
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49968891
HAHAHAHA! schitterend! Een BAN fan wordt even afgekapt
En terecht! Toen ze zei dat ze 'fan' was van dat stel barstte ze in de studio in lachen uit
pi_49968906
quote:
Ze probeert gewoon een statement neer te zetten dat dit soort dingen niet zouden moeten kunnen.. En gelijk heeft ze, het is niet normaal dat een moeder van jonge kinderen ineens een jaar weg gaat uit de villa... En waarom? Zodat ze geld kan winnen en tv kan maken voor JdM
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:30:46 #286
bright side of life
pi_49968931
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze ging tegen Cheyenne tekeer dat ze "normaal" moest doen toen ze een week eerder dan gepland opgehaald werd door Gordon.
Het kind was helemaal overstuur en Natasia had niet eens het fatsoen even met haar te praten maar vond dat ze zich niet zo moest aanstellen.
Dat lost ze weer op door zondag naar Cheyenne's verjaardag te gaan.
Keep the Sunny Side Up
pi_49968937
Natasia heeft haar kinderen goed achtergelaten zegt een mevrouw. Eén van haar zussen is voogd.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:31:11 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_49968958
Nu natuurlijk een ProNatasja type, die kappen ze af.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:31:22 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49968966
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die wordt gevierd bij Life & Cooking??
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:31:35 #290
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49968971
Ze praat nog steeds wuhauaha
En er wordt een nummertje gestart..
Ik pleur van mun stoel als ze na het nummer nog steeds praat.. dan snap ik meteen waarom ze fan is van Brian.
pi_49968996
Hahhaa.. Jaap en Amanda lopen samen richting de deur.. Ineens begint Jaap te rennen en sluit de deur achter zich.. Toen stond Amanda dom voor die deur:
pi_49968997
Natasia gaat het bij Life and Cooking doen zegt ze tegen Jaap. Er kijken meer mensen dan luisteren zegt ze.
Alsof Jaap het ingesproken heeft. Rancune rancune...heerlijk.
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:32:16 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49969001
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft haar kinderen goed achtergelaten zegt een mevrouw. Eén van haar zussen is voogd.
Daar heeft die mevrouw waarschijnlijk nog gelijk in ook: de kans is groot dat haar kinderen bij haar zussen beter af zijn dan bij haarzelf...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49969010
Ik snap dat , en ze heeft toen ook een fout gemaakt. Maar laat haar lekker, en dan moet niet zo'n wijf zich er mee gaan bemoeien. En weer werd ze neer gezet als een wijf dat alleen maar schreeuwt , terwijl ze net als iedereen ook goede kanten heeft. Zo simpel: mensen afmaken op de radio of TV!
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:32:38 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_49969015
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ze heeft gezegd niet te gaan, omdat ze het zo zielig vindt als ze weer weg moet. Ze leeft zo mee.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:33:04 #296
bright side of life
pi_49969035
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die wordt gevierd bij Life & Cooking??
Je snapt toch ook wel waarom Natasia 'toevallig' die dag uit de villa gaat. Was ook bij de verjaardag van haar zoontje.
Keep the Sunny Side Up
pi_49969037
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Nu natuurlijk een ProNatasja type, die kappen ze af.
Ja, er ging gewoon muziek overheen. Moeten ze in dgk zelf ook doen.
Go hard or go home
pi_49969039
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar heeft die mevrouw waarschijnlijk nog gelijk in ook: de kans is groot dat haar kinderen bij haar zussen beter af zijn dan bij haarzelf...
Dat klopt, maar het gaat om het gehele plaatje vind ik.. Ze blijft maar beweren dat ze zo'n goede moeder is..
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:34:44 #299
135305 beequeen
Lost.
pi_49969104
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap dat , en ze heeft toen ook een fout gemaakt. Maar laat haar lekker, en dan moet niet zo'n wijf zich er mee gaan bemoeien. En weer werd ze neer gezet als een wijf dat alleen maar schreeuwt , terwijl ze net als iedereen ook goede kanten heeft. Zo simpel: mensen afmaken op de radio of TV!
Ok, ze kan koken, so what? De rest klopt.
― Mark Twain
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:35:00 #300
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49969110
quote:
Ik deel je mening!

maar dat neemt niet weg dat het een Schreeuwlelijke Vislip is met een klomp ijs in de vorm van een hart in d'r kunstmatige borstkas!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:35:02 #301
38396 mazaru
pi_49969112
quote:
Die goede kanten heeft ze zeker vergeten in te pakken toen ze de kooi in ging.
Dat ding is 1 brok nep en egoisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')