Wat heeft dat te maken met het niet kunnen lezen van Amanda.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.
Eén ding is zeker: een carriere als schrijver is voor Huub niet weggelegd.
Hij is soms net te snel met posten, jammer idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
Wel een beetje jammer van die enorme slordigheidsfout in Huub's laatste stuk op zijn weblog. Hopelijk haalt ie die dubbel er snel uit.
Dat is echt een verwrongen weergave van de gebeurtenissen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:59 schreef farceman het volgende:
Waarom grijpt DGK_REDACTIE niet in als een man (Brian) vannacht alweer en paar keer een vrouw (Lieke) tijdens het gooien van iets express hard raakt en haar in zijn uithaal aanraakt met zijn vuist?!!
Dat heeft die sneak vannacht twee keer gedaan, dat daar niet iets van gezegd worden?
Ze werd echt hard geraakt door brian
Wat maakt het uit? De 3 allochtonen mogen alles ( van Flens ) zolang de burgerrechter niet ingrijpt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:08 schreef SiRojK het volgende:
Ze moeten Amanda vaker dronken voeren, ze krijgt blijkbaar last van losse handjes
Brian door de Babylonische bocht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
BRON: Brians weblog
Lieke en Huub ik wens jullie al het succes met de SOA uitslag na het uitleen akevietje voor de mannentrio. En nog een tipje voor Lieke, want het is altijd prijs met Achmed....een zwangerschapstest zou niet verkeerd zijn want je hebt echt inmiddels een buikje gebouwd. Vraag maar aan Huub hoe Brian dat toen geregeld had.
Hij heeft aardig opgelet toen die handdoek viel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
BRON: Brians weblog
SOA Newsflash
SOA newsflash...Lieke en Huub zijn gisteren naar de huisarts gegaan voor een SOA test. De weddenschappen gaan nu van start dus zet je geld in op positief of negatief. Chlamydia of een druipertje. Lieke wou het nog geheim houden, maar gelukkig zit Huub hier lang genoeg om te weten dat dat hier niet lukt. Lieke had nog wat rode plekjes en schilvertjes op der punani toen haar handdoekje per ongeluk afviel...hmmm in Nicolaas zijn woorden dan maar...de beelden waren niet mooi!
Lieke en Huub ik wens jullie al het succes met de SOA uitslag na het uitleen akevietje voor de mannentrio. En nog een tipje voor Lieke, want het is altijd prijs met Achmed....een zwangerschapstest zou niet verkeerd zijn want je hebt echt inmiddels een buikje gebouwd. Vraag maar aan Huub hoe Brian dat toen geregeld had.
En wanneer heeft Amanda zich eigenlijk laten testen? En hou zit het met de zwangerschaptesten?
Nee zo te horen niet. Brian moet nog even wachten op z'n tennisbaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef blomst het volgende:
Ellen heeft een mededeling.
Zou Fries naar huis gaan?
Zie anders nog steeds een aardig verschil.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef FdW het volgende:
Die over het paard geworpen dwergmarmot blijft maar zeiken over ¤ 15.000,= ''down the drain.''
¤ 10.000,= blijft gewoon in de pot voor de eindwinnaar.
Z'n ware aard komt steeds meer naar boven, en dan blijft er niet veel anders over dan een copie van die andere agressieve wifebeater.![]()
Volgens mij doet Huub het grootste gedeelte van de verzorging van Fries.. en dat terwijl het hem dun door de broek loopt als hij bij hem in de stal moetquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:22 schreef blomst het volgende:
Amada doet net of ze dagelijks met de verzorging van het paard bezig is.
Ik zie haar amper bij de stal.
Probeer eens de leuke huppel te vergeten, en de arrogante megalomane lummel die ook geen enkel respect heeft voor de mensen die hem overeind houden - en niet omgekeerd - te zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie anders nog steeds een aardig verschil.
Huub heeft de andere altijd alles gegund.
Nee, die mevrouw gaat op vakantie, dus er komt een tijdje iemand anders om Fries te verzorgen e.d.... Daarnaast mag Fries weer stappen in de bak (als ik alles goed heb begrepen)quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef blomst het volgende:
Ellen heeft een mededeling.
Zou Fries naar huis gaan?
Vergeleken met Amanda en Brian blijft het een engelquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Probeer eens de leuke huppel te vergeten, en de arrogante megalomane lummel die ook geen enkel respect heeft voor de mensen die hem overeind houden - en niet omgekeerd - te zien.
Dat doe ik ook regelmatig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Probeer eens de leuke huppel te vergeten, en de arrogante megalomane lummel die ook geen enkel respect heeft voor de mensen die hem overeind houden - en niet omgekeerd - te zien.
Waarom zou ik de leuke huppel moeten vergeten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:27 schreef FdW het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergeleken met Amanda en Brian blijft het een engel![]()
Dat heb ik nou bij Amanda, die zou echt een nekschot moeten krijgen, of een paar maandjes opvoedingsgesticht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:32 schreef FdW het volgende:
[..]
.... hij heeft de schijn nu nog enigszins mee, maar door chronisch slaapgebrek en alcoholmisbruik is hij niet langer in staat om alert zijn ware aard te verbergen.
Keer op keer blijk de laatste dagen dat hij voor letterlijk niemand in het gesticht respekt heeft.
Laat je interneren. Ik heb altijd al een zwak voor rooie vrouwen gehad, dus please...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik de leuke huppel moeten vergeten.
Hou je echt niemand daar meer over.
Zit nog steeds te wachten op een echt leuke nieuwe miljonair.
Vond die Dimitri wel leuk.![]()
Hebben ze ook niet voor hem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:32 schreef FdW het volgende:
[..]
.... hij heeft de schijn nu nog enigszins mee, maar door chronisch slaapgebrek en alcoholmisbruik is hij niet langer in staat om alert zijn ware aard te verbergen.
Keer op keer blijk de laatste dagen dat hij voor letterlijk niemand in het gesticht respekt heeft.
Verwissel Brian en Natasia en ik ben het er mee eensquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer aanzien.. Ik erger me kapot aan Brian, nog harder aan Amanda en daarboven in de lijst van ergernis staat Natasia nog altijd.. Eric kan ik ook niet verdragen, dit leidt er toe dat ik het allemaal niet meer kan aanzien...
Vermoedelijk geldt dat voor vrijwel iedereen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer aanzien.. Ik erger me kapot aan Brian, nog harder aan Amanda en daarboven in de lijst van ergernis staat Natasia nog altijd.. Eric kan ik ook niet verdragen, dit leidt er toe dat ik het allemaal niet meer kan aanzien...
Dimitri is wel een lekkerdje voor de dames.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Laat je interneren. Ik heb altijd al een zwak voor rooie vrouwen gehad, dus please...![]()
Met een opvoedingsgesticht is bij haar ook niets meer te bereiken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij Amanda, die zou echt een nekschot moeten krijgen, of een paar maandjes opvoedingsgesticht.
Ze deed auditie voor het rtl programma "Van Del tot Dame"quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij Amanda, die zou echt een nekschot moeten krijgen, of een paar maandjes opvoedingsgesticht.
Die leuke huppel is er nog steeds hoor!! (al ben ik met je eens, dat hij soms te agressief uit de hoek komt..... )quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Laat dat eerlijk maar achterwege.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet voor hem.
Huub was meestal te eerlijk en vertrouwde zomaar iedereen.
Brian gunde hij zelfs stemmingen maar hij krijgt niks terug.
Laten we hopen dat Amanda totaal afhankelijk word van Brian.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
Amanda zou ik het liefst vandaag nog eigenhandig uit die kooi sleuren![]()
Wat is dat een walgelijk wijf. Het positieve aan heel het gebeuren is dat het geklef van eric en amanda ook weer ff verleden tijd is.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Laat dat eerlijk maar achterwege.
Soms heeft hij zich met drank op verluld, anderzijds was het speltechnisch slim dat hij zo ''eerlijk'' was.
Zijn pech is dat velen dat meer en meer doorkrijgen, en dan blijft een Brian look-alike lulletje over.
ze hebben nu een relatie en daarin kan ze nogal wat hebben anders.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Amanda totaal afhankelijk word van Brian.
Dan kan dat nooit lang goed gaan.
Je doet maar jonguh...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef mootie het volgende:
Okay.......... mijn tolerantie voor de stem van Amanda is inmiddels ook tot een nulpunt gedaald.
Die gaat nu ook standaard op mute.![]()
En wie ben jei daan? jei siet er lekker uit..je mot je grote bek houwuh. Ik bent Amanda uit de gauwen koo..koo..koo. iquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef mootie het volgende:
Okay.......... mijn tolerantie voor de stem van Amanda is inmiddels ook tot een nulpunt gedaald.
Die gaat nu ook standaard op mute.![]()
Hij heeft het feit dat zijn slimme plannetjes niet gewerkt hebben niet als een kerel sportief opgenomen, maar vreselijk rancuneus, en zo is hij nog steeds. Unaniem was vereist, klaar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Desii het volgende:
[..]
Die leuke huppel is er nog steeds hoor!! (al ben ik met je eens, dat hij soms te agressief uit de hoek komt..... )
Gisteren bleef hij behoorlijk rustig itt Amanda (de taal die daar uit kwam... pfffff)
En ik kan het goed begrijpen dat hij er van baalt dat hij de stemming niet gekregen heeft (hij had tenslotte meerderheid van stemmen) Ik weet bijna zeker, dat als Amanda meerderheid had gehad, hij hem in de laatste minuten aan haar gegunt had (gelukkig is dat niet gebeurd, want dat viswijf, gun ik nix)
je vergeet iets; Sterf jonguh! Echt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En wie ben jei daan? jei siet er lekker uit..je mot je grote bek houwuh. Ik bent Amanda uit de gauwen koo..koo..koo. i
*kuch* mein sex rochier gat jauw op jauw bekt slaan! Jei hebt geen tietuh en die van mein sein tenminstee echt van meseluf
Wat bemoeit jei je meet, jonguh! Wie ben jei dan! STERF jonguh..je bent niets je bent lulijk en je bent een mitjet!quote:
Vies dom wijf is het.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef ToughLove het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor jullie, omdat ik merk dat ze in populariteit stijgt![]()
![]()
[afbeelding]
Je Moeder jonguh! Echt sterf! Sielig mannutju!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat bemoeit jei je meet, jonguh! Wie ben jei dan! STERF jonguh..je bent niets je bent lulijk en je bent een mitjet!
Dikke vette BS.. Het was gewoon heel simpel, unaniem is vereist, meeste draagvlak voor Huub, dan moet de rest maar even toegeven.. Waarom zou hij in godsnaam die stemming geven aan iemand waarvan 2 andere mensen willen dat diegene gaat terwijl hij 3 mensen achter zich heeft staan... Ik vind dit echt een kromme visie die jij hier laat zien FdW... BAN stond achter op HEL+J, jammer dan, neem je verlies! JUIST BAN had zijn/haar verlies moeten nemen en sportiviteit moeten tonen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef FdW het volgende:
Hij heeft het feit dat zijn slimme plannetjes niet gewerkt hebben niet als een kerel sportief opgenomen, maar vreselijk rancuneus, en zo is hij nog steeds. Unaniem was vereist, klaar!
Dat zogenaamde rustig blijven heeft maar 1 reden; hij zit achter op de wip...
Wat mij betreft is ze nog net zo populair als vorige maand.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef ToughLove het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor jullie, omdat ik merk dat ze in populariteit stijgt![]()
![]()
[afbeelding]
Amanda staat met stip sinds gisteren op de eerste plaatsquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vies dom wijf is het.
Dat gepluk aan dat vieze haar en die rotkop van haar.
Wat een verschil met Nena.
Niet dusquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat mij betreft is ze nog net zo populair als vorige maand.
rancuneus..... er was er maar een persoon, die echt lelijk rancuneus werd... en dat was niet Huubquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij heeft het feit dat zijn slimme plannetjes niet gewerkt hebben niet als een kerel sportief opgenomen, maar vreselijk rancuneus, en zo is hij nog steeds. Unaniem was vereist, klaar!
Dat zogenaamde rustig blijven heeft maar 1 reden; hij zit achter op de wip...
Het is een spel om de hoofdprijs. Unanimiteit bij deze stemming was vereist!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dikke vette BS.. Het was gewoon heel simpel, unaniem is vereist, meeste draagvlak voor Huub, dan moet de rest maar even toegeven.. Waarom zou hij in godsnaam die stemming geven aan iemand waarvan 2 andere mensen willen dat diegene gaat terwijl hij 3 mensen achter zich heeft staan... Ik vind dit echt een kromme visie die jij hier laat zien FdW... BAN stond achter op HEL+J, jammer dan, neem je verlies! JUIST BAN had zijn/haar verlies moeten nemen en sportiviteit moeten tonen!
Omdat Brian weet dat Huub rustig moet blijven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef Desii het volgende:
[..]
rancuneus..... er was er maar een persoon, die echt lelijk rancuneus werd... en dat was niet Huub
En dat hij orders had om rustig te blijven en die opvolgt, is toch alleen maar goed... Brian ging ondanks dezelfde instructies, toch lelijk tekeer tegen Lieke (tijdens het opruimen)
En later in de slaapkamer wa het nog lager. Er was weinig te merken van het 'respect voor dames' waar Brian het vaak over heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef Desii het volgende:
[..]
rancuneus..... er was er maar een persoon, die echt lelijk rancuneus werd... en dat was niet Huub
En dat hij orders had om rustig te blijven en die opvolgt, is toch alleen maar goed... Brian ging ondanks dezelfde instructies, toch lelijk tekeer tegen Lieke (tijdens het opruimen)
En nog iets...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dikke vette BS.. Het was gewoon heel simpel, unaniem is vereist, meeste draagvlak voor Huub, dan moet de rest maar even toegeven.. Waarom zou hij in godsnaam die stemming geven aan iemand waarvan 2 andere mensen willen dat diegene gaat terwijl hij 3 mensen achter zich heeft staan... Ik vind dit echt een kromme visie die jij hier laat zien FdW... BAN stond achter op HEL+J, jammer dan, neem je verlies! JUIST BAN had zijn/haar verlies moeten nemen en sportiviteit moeten tonen!
Helemaal onderaan. Al moet ik zeggen dat in mijn persoonlijke lijst Brian onderaan staat. Dan komt Amanda en dan Natasia.quote:
Wie loopt vandaag tegen iedereen - met wrok in zijn stem - die hij tegenkomt te mekkeren dat hij niet gewonnen heeft? Frustraatje ballenbak.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef Desii het volgende:
[..]
jij bent sow dom, jonguh...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En wie ben jei daan? jei siet er lekker uit..je mot je grote bek houwuh. Ik bent Amanda uit de gauwen koo..koo..koo. i
*kuch* mein sex rochier gat jauw op jauw bekt slaan! Jei hebt geen tietuh en die van mein sein tenminstee echt van meseluf
Omdat het al in de pocket was. 1 ordinair delletje moest de boel zo nodig verklooien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Wie loopt vandaag tegen iedereen - met wrok in zijn stem - die hij tegenkomt te mekkeren dat hij niet gewonnen heeft? Frustraatje ballenbak.
De rest heeft het al vergeten.
Hij vind het gewoon zonde dat die prijs er niet uit ging.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Wie loopt vandaag tegen iedereen - met wrok in zijn stem - die hij tegenkomt te mekkeren dat hij niet gewonnen heeft? Frustraatje ballenbak.
De rest heeft het al vergeten.
jah ALS dat de insteek was.. Ik heb het ze nooit horen zeggen... Jaap en Nicolaas hebben een tijdje dit soort spelletjes gespeeld.. Brian en de rest gunden het de anderen gewoon niet aangezien ze met hun zelfingenomen egoistische visie dacht zo zelf naar Istanbul te gaan... Brian had gewoon fair moeten zijn, hij heeft ook die 50k gekregen van de rest, had hij nu ook wel even groot genoeg kunnen zijn om Huub dit reisje te gunnen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is een spel om de hoofdprijs. Unanimiteit bij deze stemming was vereist!
Als je de anderen kunt mind-fucken door niets te gunnen, speel je legitiem strategisch. Simple as that.
Van de Febo kun je weinig anders verwachten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En nog iets...
BAN nam de gok dat het niet unaniem hoefde te zijn.. Dan had de redactie ook wel zo fair kunnen zijn om aangezien het TE lompe gedrag van BAN (niet meegaan met de meerderheid) ze mooi te naaien door gewoon Huub die stemming te geven.. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat nu degene met de meeste stemmen heeft gewonnen en daarmee haddden ze een oersterk argument gehad! Beetje jammer dit, blijkbaar kozen ze voor BAN en wilden ze dat Huub ging toegeven
In de pocket was? Er moest unaniem gestemd worden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het al in de pocket was. 1 ordinair delletje moest de boel zo nodig verklooien.
De Febo kan van alles sturen daar, dat is hun functie... Ze hadden Huub gewoon kunnen laten winnen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Van de Febo kun je weinig anders verwachten.
Ze laten het een beetje lopen, proberen wat uit, en zien dan wel hoe een mogelijk vervolg er uit moet zien.
Nogmaals, dat was de bewoners niet duidelijk! En ook dan kun je de schuld afschuiven op BAN..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
In de pocket was? Er moest unaniem gestemd worden...
In de brief staat unanimiteitBalletje huppelbak dacht even slim de buit binnen te krijgen en dan de bink te gaan uithangen in Istanboel om zijn snel tanende populariteit weer wat op te vijzelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij vind het gewoon zonde dat die prijs er niet uit ging.
Als hij het van tevoren had geweten had hij hem weggegeven zelfs aan Amanda.
Maar hij dacht dat het voor de meerderheid was.
Hoezo dacht Huub weer slim en stoer te zijn, hij had de meerderheid toch? Ooit van democratische beslissingen gehoord? Als de meerderheid er achter staat wordt dat gekozen heeft de rest er maar mee te leven?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef FdW het volgende:
[..]
In de brief staat unanimiteitBalletje huppelbak dacht even slim de buit binnen te krijgen en dan de bink te gaan uithangen in Istanboel om zijn snel tanende populariteit weer wat op te vijzelen.
Het BAN tuig is wel erg streetwise, dus mindfucken is hen niet onbekend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
jah ALS dat de insteek was.. Ik heb het ze nooit horen zeggen... Jaap en Nicolaas hebben een tijdje dit soort spelletjes gespeeld.. Brian en de rest gunden het de anderen gewoon niet aangezien ze met hun zelfingenomen egoistische visie dacht zo zelf naar Istanbul te gaan... Brian had gewoon fair moeten zijn, hij heeft ook die 50k gekregen van de rest, had hij nu ook wel even groot genoeg kunnen zijn om Huub dit reisje te gunnen...
Ik geloof niet dat ze aan het mind-fucken waren en het legitiem strategisch speelden..
1. Ze hebben het nooit genoemd
2. Zo spelen zij het spelletje niet (mind-fucken), das meer Huub en Jaap stijl
3. Ze zijn er domweg te dom voor
4. Het was niet duidelijk dat er unanimiteit vereist was, dus je mind-fuck ding gaat niet op.. Zelfs Jaap heeft de stemming niet geblokkerd (waar hij van baalde, aangezien hij dat altijd zo mooi vindt om te doen)
Waar blijft jouw boeiende on topic bijdrage?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Liess het volgende:
Jezus hoelang kunnen jullie over 1 onderwerp doorgaan.... lijken Amanda en Brian wel
Je vergeet Liederke.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Liess het volgende:
Jezus hoelang kunnen jullie over 1 onderwerp doorgaan.... lijken Amanda en Brian wel
Zo voelt het ook een beetje... Huub tegen Amanda en Brian, inhoudelijk versus dom schelden... Jammer FdW, had gehoopt een discussie met je te kunnen voeren door het aanvoeren van argumenten die vervolgens worden afgewogen, maar dat blijk ik alleen enigsinds te kunnen, jij komt steeds weer met hetzelfde aan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Liess het volgende:
OT: Ze boksen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar blijft jouw boeiende on topic bijdrage?
Idd, dat was meer dan duidelijk, en het is niet de eerste keer dat iets unaniem besloten moet worden dus ze weten hoe het werkt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
In de pocket was? Er moest unaniem gestemd worden...
Naast jouw geweldige posts lijken de mijne sowieso niet boeiend, dus ga mijn best niet eens doen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar blijft jouw boeiende on topic bijdrage?
OT: Wat een zwaktebodquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Naast jouw geweldige posts lijken de mijne sowieso niet boeiend, dus ga mijn best niet eens doen.
En dat is om voor hen moverende - en voor ons niet zichtbare - redenen niet gebeurd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
De Febo kan van alles sturen daar, dat is hun functie... Ze hadden Huub gewoon kunnen laten winnen...
Sorry, maar je hebt geen gelijk. Het was van meet af aan al duidelijk dat er unaniem besloten moest worden. Dat wist iedereen, ook Huub. Daarom probeerde hij zoveel mogelijk stemmen te krijgen, in de hoop de rest zo ver te krijgen de prijs aan hem te geven, omdat hij de meerderheid had. Huub had overigens niet de meerderheid van alle 7 stemmen. Hij had er 3. Bij 4 had deze regel wel (kunnen) gelden, daarom wou hij de stem van Brian.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hoezo dacht Huub weer slim en stoer te zijn, hij had de meerderheid toch? Ooit van democratische beslissingen gehoord? Als de meerderheid er achter staat wordt dat gekozen heeft de rest er maar mee te leven?
Dan hadden ze dus op een bewoner moeten uitkomen die bij geen van de partijen erg moeilijk ligt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef FdW het volgende:
Leandra, ik vermoed dat de gladiatoren dermate geestelijk vermoeid zijn dat normaal met elkaar omgaan en elkaar wat gunnen niet meer mogelijk is.
Er is ook zoveel gescholden - ook over familieleden - en gedreigd, dat men daar niet meer overheen kan stappen. Het kan m.i. alleen maar erger worden.
Ik sluit niet uit dat gelet op het grotere spel van Sjon e.e.a. bewust zo wordt gestuurd.
Zijn dat die filmpjes van 24 en 30 minuten?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:57 schreef Liess het volgende:
Ik zag net dat filmpje van vanacht, wat is Amanda een zielig hoopje mens zeg, duwt Lieke, Duwt Huub, Slaat Lieke, Slaat Huub, en dan heel snel wegsprinten, zoals mijn dochter vroeger bij de hond deed, tik en weg rennen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Natasja probeert zich weer krampachtig in maatje 36 te proppen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee 9quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zijn dat die filmpjes van 24 en 30 minuten?
Kzit er nu 1 te kijken waar amanda slaat en spuugt op liekequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kzit er nu 1 te kijken waar amanda slaat en spuugt op lieke![]()
Op welk tijdstip?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Deze is ook zo erg.
http://www.youtube.com/watch?v=NfEdVQlm-Ic
Vanaf het begin.quote:
Vind hem niks!quote:
Zoals je ziet mis je niets.. gemiddelde tijd tussen berichten is 10 minuten volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu echt gewoon aan het werk zonder enige Kooi afleiding?
Het is gemeen!
Ik zit hier ook steeds te F5'en maar er komt maar niks.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu echt gewoon aan het werk zonder enige Kooi afleiding?
Het is gemeen!
Boksen en PC'en, meer kan ik er niet van maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik zit hier ook steeds te F5'en maar er komt maar niks.
gebeurd er dan echt helemaal niks daar in die afgeragde Villa?
Vanavond gaan we weer effe lekker schreeuwen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Oftewel iederen die door elkaar schreeuwt zoals gisteravondquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vanavond gaan we weer effe lekker schreeuwen.
Brian zit op de stoel dus krijgen we effe lekker geschreeuw.
Jij kan er ook niks aan doen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Boksen en PC'en, meer kan ik er niet van maken.![]()
Jij bent het dus ook zatquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef noekje het volgende:
Amanda begint weer over de trio.
Tijd voor boodschappen doen!
Tja, die lui kunnen toch ook niet 24/7 rellen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Tja, die lui kunnen toch ook niet 24/7 rellen.
Robert belt wel voor Amanda dus dan heb je al 1 procentquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij bent het dus ook zat
Is er al eens iemand geweest met 0% van de stemmen?
Ik denk dat Amanda daar deze maand dicht bij in de buurt komt
Dat woord kennen ze daar nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan we weer. Stinkhoer hier, stinkhoer daar. Bewoners, mogen we wat variatie?
Sletterige asobitch.quote:
Dan bel ik voor een -1 amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Robert belt wel voor Amanda dus dan heb je al 1 procent![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:13 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze keer mijn Sms-jes ook maar eens aan Amanda ga geven.
Check PMquote:
"Sterf jonguh! Echt!"quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:13 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze keer mijn Sms-jes ook maar eens aan Amanda ga geven.
yep...die kan echt goed sportenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef noekje het volgende:
Shit, wat is die Lieke fel in het trainen zeg. Knap hoor!
Now that it's raining more than everquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:21 schreef Clank het volgende:
Ik vind Lieke en Huub nu wel lief samen.
Ze kwam met donker haar dat hok in, maar wilde al snel de kleur van Nena. Alsof dat iets uitmaakt, ze kan niet in de schaduw staan van Nena.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:24 schreef riri het volgende:
nou zie je ook dat amanda haar eigen haar ertussen begint te kroezen...allemaal nephaar dat kind en ook nog eens niet blond ook
d'r is niks echt aan Amanda behalve haar karakter dat is echt verrot!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kwam met donker haar dat hok in, maar wilde al snel de kleur van Nena. Alsof dat iets uitmaakt, ze kan niet in de schaduw staan van Nena.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
d'r is niks echt aan Amanda behalve haar karakter dat is echt verrot!![]()
ik hoop dat ik daar getuige van ben als hij dat terugkrijgt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater heeft het erover dat je disrespect altijd terugkrijgt. Ik wacht met smart af Wifebeater.![]()
Wifebeater?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater heeft het erover dat je disrespect altijd terugkrijgt. Ik wacht met smart af Wifebeater.![]()
Ik ook...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
je zat er zeker zelf naastquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Wifebeater?
Huub zei het niet, Brian zei dat!!
Ben je dat zelf op je avatar? Want dat is het enige wat ik lees als jij postquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Wifebeater?
Huub zei het niet, Brian zei dat!!
Ach, het heeft een andere ondertitel, same shit dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ben je dat zelf op je avatar? Want dat is het enige wat ik lees als jij post
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ben je dat zelf op je avatar? Want dat is het enige wat ik lees als jij post
Totdat ze hem straks ziet; Sterf jonguh! Echt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Dellie heeft besloten niks meer te zeggen tegen Eric. Ben benieuwd hoe lang ze dat volhoudt met die aso-slabek van haar.
Ik hoor het haar echt zeggen, wat een nachtmerrie. De rillingen lopen over mijn rug.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Totdat ze hem straks ziet; Sterf jonguh! Echt!
Na gisteravond wil ik ook niet meer naar die kutstem luisteren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor het haar echt zeggen, wat een nachtmerrie. De rillingen lopen over mijn rug.
Op laten vullen door dat kleine ding van der vent. Is dat aanhangsel toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
Dellie vraagt wat ze moet doen aan een kapot gehemelte.![]()
Ik doelde op het woord gehemelte, het is namelijk verhemelte.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef Liess het volgende:
[..]
Op laten vullen door dat kleine ding van der vent. Is dat aanhangsel toch nog ergens goed voor.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef Liess het volgende:
Mag alle2
Leidenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:39 schreef 2live het volgende:
eric is op controle geweest in het ziekenhuis, in zijn woonplaats.
Als ze het bruin verft is het zo weer gezond, aldus haarspecialist Amanda.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef blomst het volgende:
Volgens Amanda ligt het aan de kwaliteit van haar haar.
Tja, dan kan ze er zelf ook niets aan doen. Toch wel zielig voor Amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef blomst het volgende:
Gezond niet, maar beter wel....quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze het bruin verft is het zo weer gezond, aldus haarspecialist Amanda.![]()
Van haar haar of van het extensionshaar?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef blomst het volgende:
als brian en natasia eruit zijn kijken of ze dan nog zo'n grote aso-slabek heeftquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Dellie heeft besloten niks meer te zeggen tegen Eric. Ben benieuwd hoe lang ze dat volhoudt met die aso-slabek van haar.
Ik verf het altijd bruin, het wordt er geen procentje gezonder op. Ook met bruin haar blijjven de punten droog. Het zal er beter uitzien, maar dat is dan ook alles.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:08 schreef Liess het volgende:
[..]
Gezond niet, maar beter wel....
Ik heb ook eens in de zoveel tijd mijn haar helemaal blond, op een gegeven moment krijg ik ook zulk haar, pluis, snel vet, droog, alles tegelijk.
Verf ik het bruin, niks meer aan de hand.
Ik moest toch weer lachen om Erics wijnglas-/tandenborstelincidentquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Deze is ook zo erg.
http://www.youtube.com/watch?v=NfEdVQlm-Ic
hoe geloofwaardig is datquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef Kinga het volgende:
jaap op 2 beste persoonlijkheden
Wie was die interviewer, en van welk programma?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is weer geweldig. Hij daagt de interviewer uit naar DGK te komen. "En als je er niets van bakt, dan neem ik jouw baan meteen over".
van caz, iets wat nu bezig is, geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie was die interviewer, en van welk programma?
Iets van Cas of zo. Ik ben er verder niet bekend mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie was die interviewer, en van welk programma?
Kheb CAZ op staan maar hoor nog niets.. zal wel opgenomen zijn en zo worden afgespeeld danquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iets van Cas of zo. Ik ben er verder niet bekend mee.
Het heeft alles te maken met die donorshow van BNN. Japio heeft Eddy Zoey uitegdaagd naar DGK te komen, maar dat heeft Eddy geweigerd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Kinga het volgende:
Wat is die zeik met Eddy Zoey eigenlijk?. Heb ik wat gemist?
tussen 4 en 5 wordt het uitgezonden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kheb CAZ op staan maar hoor nog niets.. zal wel opgenomen zijn en zo worden afgespeeld dan
Edit: Koen van Huijgevoort is nu bezig. Was dat de interviewer?
Japio krijgt telefoon, het komt tussen 4 en 5.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kheb CAZ op staan maar hoor nog niets.. zal wel opgenomen zijn en zo worden afgespeeld dan
Yep.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
En Jaap op 2 begreep ik?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Clank het volgende:
De redactie heeft nog even doorgegeven dat Huub op nummer 98 stond in de verkiezing van caz.
er zijn er meer die haar leuk vinden hoor, ik vond haar gisteren lachen, gieren, brullen en zo schattig, echt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Robert belt wel voor Amanda dus dan heb je al 1 procent![]()
Gewoon een staartje en niet dat Dellie gedoe met al die troep erin.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef Kinga het volgende:
Holy fuck, dat kapsel van lieke weer
Zi is idd wel lief maar gisteren was ze gewoon een chick zonder kop! Wat een vertoning! Te zielig voor worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er zijn er meer die haar leuk vinden hoor, ik vond haar gisteren lachen, gieren, brullen en zo schattig, echt.
ik blijf erbij dat zij de liefste persoon is van DGK, en ik ben gek op haar stem, maakt niet uit of ze schreeuwt of zacht praat
![]()
Even zijn kingjaap.nl lezen, heel verhelderend artikel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:53 schreef mazaru het volgende:
Hoe gaat het met Japie vandaag?
Is die al weer wat vrolijker?
Tussen 4 en 5 is de uitzending van het interview op CAZ. Dat kunnen ze horen op de pc's in het kantoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef blomst het volgende:
Moeten ze met zijn allen in kantoor zijn?
Ik denk het. Er komt straks iets met een catwalk, dus dat bouwen ze nu waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef blomst het volgende:
Moeten ze met zijn allen in kantoor zijn?
Weer 2 optiesquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tussen 4 en 5 is de uitzending van het interview op CAZ. Dat kunnen ze horen op de pc's in het kantoor.
Het kwam dus door die brief van de examencommissie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even zijn kingjaap.nl lezen, heel verhelderend artikel.
Geen idee of iets moet worden opgebouwd. Het zou eerst om 3 uur beginnen, daarna was het half vier. Zijn het niet dezelfde drie dames, die destijds al een keer bij Sylvia waren ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het. Er komt straks iets met een catwalk, dus dat bouwen ze nu waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
Amanda: Brian, wat betekent Bokito nou?
oh..my...Kot!!
Zou kunnen, ik weet geen namen, maar een catwalk is een kwestie van wat houten dingen tegen elkaar aanschuiven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee of iets moet worden opgebouwd. Het zou eerst om 3 uur beginnen, daarna was het half vier. Zijn het niet dezelfde drie dames, die destijds al een keer bij Sylvia waren ?
Ze krijgen de Telegraaf toch nog iedere dag?? Of is dat al een tijdje afgelopen??quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef mazaru het volgende:
Amanda weet als enige in Nederland en de rest van de wereld niet wat een Bokito is![]()
Sinds gisterenavond toen ze haar ware aard ineens zo overduidelijk liet zien, kan ik dat mokkel ook al niet meer uitstaan.
En van die stem krijg ik echt kotsneigingen.
![]()
Erg he. Ik was haar rond 18.00 uur al spuugzat ivm overdosis en toen moest het ergste nog komen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef mazaru het volgende:
Amanda weet als enige in Nederland en de rest van de wereld niet wat een Bokito is![]()
Sinds gisterenavond toen ze haar ware aard ineens zo overduidelijk liet zien, kan ik dat mokkel ook al niet meer uitstaan.
En van die stem krijg ik echt kotsneigingen.
![]()
En jij denkt dat ze die leest?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze krijgen de Telegraaf toch nog iedere dag?? Of is dat al een tijdje afgelopen??
Die keer met Sylvia was het alleen praten aan tafel. En met lappen stof over de schouder kijken welke kleuren het best bij iemand passen. Een catwalk, zoals jij die noemt, kwam er toen helemaal niet aan te pas. Maar ik heb geen idee of ze nu weer hetzelfde gaan doen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet geen namen, maar een catwalk is een kwestie van wat houten dingen tegen elkaar aanschuiven.
Ik hoor nu, dat ze om 16.30 uur komen.
Ze krijgen iedere dag een krant, maar ik neem aan dat die lellebel niet geinteresseerd is in wat er in de wereld gebeurd, als ze uberhaupt al kan lezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze krijgen de Telegraaf toch nog iedere dag?? Of is dat al een tijdje afgelopen??
Daar ging het me niet zo om, maar als ze die niet krijgen kan ze idd amper weten wie Bokito is....quote:
Ik zie haar regelmatig in de krant kijken maar ze zal de plaatjes wel bekijken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze krijgen iedere dag een krant, maar ik neem aan dat die lellebel niet geinteresseerd is in wat er in de wereld gebeurd, als ze uberhaupt al kan lezen.![]()
Als ze m nog steeds krijgen dan is het idd vaag, want de naam Bokito nam een paar dagen vrijwel de hele breedte van de krant in beslag... was niet eens te missen als je je best deed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze krijgen iedere dag een krant, maar ik neem aan dat die lellebel niet geinteresseerd is in wat er in de wereld gebeurd, als ze uberhaupt al kan lezen.![]()
Ze zal de meeste woorden wel raden als er een plaatje staat, dus ze zag en plaatje van een gorilla en dacht daar staat Aap.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze m nog steeds krijgen dan is het idd vaag, want de naam Bokito nam een paar dagen vrijwel de hele breedte van de krant in beslag... was niet eens te missen als je je best deed.
Gelukkig was ze zo trots dat zij nu de krant las! Of bedoelde ze plaatjes kijken in de Telegraaf..quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
Amanda: Brian, wat betekent Bokito nou?
oh..my...Kot!!
Ja hoor, ze krijgen iedere dag De Telegraaf. En sommigen lezen ook op de PC het snelnieuws van De Telegraaf en NU. Zo'n berichtenstroom, zoals over Bokito, kunnen ze echt niet gemist hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze m nog steeds krijgen dan is het idd vaag, want de naam Bokito nam een paar dagen vrijwel de hele breedte van de krant in beslag... was niet eens te missen als je je best deed.
We hebben het over Dellie. Die ontgaat alles als het niet relatie of haar gerelateerd is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ze krijgen iedere dag De Telegraaf. En sommigen lezen ook op de PC het snelnieuws van De Telegraaf en NU. Zo'n berichtenstroom, zoals over Bokito, kunnen ze echt niet gemist hebben.
Dat poster van de Che vind ik zo verwerpelijk in dit huis...Sowieso vind ik elke merchandising dan ook over de Che bullshit!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Verveling bij de camaramensen.
[afbeelding]
Verder is er overigens ook weinig over gesproken in de villa, dat geeft maar aan hoe volledig ze al vervreemd zijn van de buitenwereld en hoe hun interesse beperkt is tot hun eigen wereldje...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ze krijgen iedere dag De Telegraaf. En sommigen lezen ook op de PC het snelnieuws van De Telegraaf en NU. Zo'n berichtenstroom, zoals over Bokito, kunnen ze echt niet gemist hebben.
nou...het was gewoon een ordinaire trol....mijn hemel wat een ordinair wijf is datquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er zijn er meer die haar leuk vinden hoor, ik vond haar gisteren lachen, gieren, brullen en zo schattig, echt.
ik blijf erbij dat zij de liefste persoon is van DGK, en ik ben gek op haar stem, maakt niet uit of ze schreeuwt of zacht praat
![]()
Het is wachten tot Mao, Hitler en Napoleon de volgende hypes worden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat poster van de Che vind ik zo verwerpelijk in dit huis...Sowieso vind ik elke merchandising dan ook over de Che bullshit!
Amanda leest dat gewoon niet.. Wat zou haar dat ook interesseren, staat toch niets in over drank, sex of kleding!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda vroeg nog aan Palma waar ze dan gingen lopen. Palma zei dat ze bij het zwembad zouden lopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke haalde koffie. Bij die beelden was niets te zien van het opbouwen van een catwalk in de woonkamer.
Het valt me uberhaupt op dat ze nooit over actueel nieuws praten. Over politiek wordt al helemaal niet gesproken (zal mischien verboden zijn). En ook de TV-tijd, nooit wordt naar het Journaal gekeken, terwijl dat voor heel veel mensen het meest bekekenprogramma is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verder is er overigens ook weinig over gesproken in de villa, dat geeft maar aan hoe volledig ze al vervreemd zijn van de buitenwereld en hoe hun interesse beperkt is tot hun eigen wereldje...
En dat laatste vooral letterlijk want oprechte interesse in een mede-bewoner kan er al bijna niet meer af.
Dat bedoel ik dus... ze hebben sowieso alleen nog maar interesse in zichzelf.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt me uberhaupt op dat ze nooit over actueel nieuws praten. Over politiek wordt al helemaal niet gesproken (zal mischien verboden zijn). En ook de TV-tijd, nooit wordt naar het Journaal gekeken, terwijl dat voor heel veel mensen het meest bekekenprogramma is.
Natasia kan nooit genoeg stronT over zich heen krijgen waar het haar houding tov haar kinderen betreft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
WAT EEN KUTWIJF DAAR BIJ CAZ , Natasia heeft al zat strond over zich gehad!
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:22 schreef getl0st het volgende:
Het ging nu alleen over natasia? Zat net in een kort overleg met collega's
Hear, hear.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia kan nooit genoeg stronT over zich heen krijgen waar het haar houding tov haar kinderen betreft.
Yep.. tussen 5 en 6 het interview met Jaap.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:22 schreef getl0st het volgende:
Het ging nu alleen over natasia? Zat net in een kort overleg met collega's
jep, ook de donorshow is al besproken en meer van dat soort onderwerpen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef noekje het volgende:
10 minuten geleden hadden ze het nog over het Hiv inspuiten in Groningen. Ze volgen het dus wel degelijk. Ook de baby die in de auto is overleden hoorde ik ze over dus het valt nog wel mee geloof ik.
Maar de strekking van het verhaal klopt, en Natasia werd haarfijn neergezet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry hoor , maar waar bemoeit dat mens zich mee ?! Ook dingen zeggen als: Ze zei tegen haar kinderen hou je bek! Hoezo dat? Heb ik niet gehoord hoor?
Ze ging tegen Cheyenne tekeer dat ze "normaal" moest doen toen ze een week eerder dan gepland opgehaald werd door Gordon.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry hoor , maar waar bemoeit dat mens zich mee ?! Ook dingen zeggen als: Ze zei tegen haar kinderen hou je bek! Hoezo dat? Heb ik niet gehoord hoor?
Ze probeert gewoon een statement neer te zetten dat dit soort dingen niet zouden moeten kunnen.. En gelijk heeft ze, het is niet normaal dat een moeder van jonge kinderen ineens een jaar weg gaat uit de villa... En waarom? Zodat ze geld kan winnen en tv kan maken voor JdMquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dat lost ze weer op door zondag naar Cheyenne's verjaardag te gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging tegen Cheyenne tekeer dat ze "normaal" moest doen toen ze een week eerder dan gepland opgehaald werd door Gordon.
Het kind was helemaal overstuur en Natasia had niet eens het fatsoen even met haar te praten maar vond dat ze zich niet zo moest aanstellen.
Die wordt gevierd bij Life & Cooking??quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lost ze weer op door zondag naar Cheyenne's verjaardag te gaan.
Daar heeft die mevrouw waarschijnlijk nog gelijk in ook: de kans is groot dat haar kinderen bij haar zussen beter af zijn dan bij haarzelf...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft haar kinderen goed achtergelaten zegt een mevrouw. Eén van haar zussen is voogd.
Ze heeft gezegd niet te gaan, omdat ze het zo zielig vindt als ze weer weg moet. Ze leeft zo mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lost ze weer op door zondag naar Cheyenne's verjaardag te gaan.
Je snapt toch ook wel waarom Natasia 'toevallig' die dag uit de villa gaat. Was ook bij de verjaardag van haar zoontje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wordt gevierd bij Life & Cooking??![]()
Ja, er ging gewoon muziek overheen. Moeten ze in dgk zelf ook doen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Nu natuurlijk een ProNatasja type, die kappen ze af.![]()
![]()
Dat klopt, maar het gaat om het gehele plaatje vind ik.. Ze blijft maar beweren dat ze zo'n goede moeder is..quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heeft die mevrouw waarschijnlijk nog gelijk in ook: de kans is groot dat haar kinderen bij haar zussen beter af zijn dan bij haarzelf...
Ok, ze kan koken, so what? De rest klopt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap dat , en ze heeft toen ook een fout gemaakt. Maar laat haar lekker, en dan moet niet zo'n wijf zich er mee gaan bemoeien. En weer werd ze neer gezet als een wijf dat alleen maar schreeuwt , terwijl ze net als iedereen ook goede kanten heeft. Zo simpel: mensen afmaken op de radio of TV!
Ik deel je mening!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap dat , en ze heeft toen ook een fout gemaakt. Maar laat haar lekker, en dan moet niet zo'n wijf zich er mee gaan bemoeien. En weer werd ze neer gezet als een wijf dat alleen maar schreeuwt , terwijl ze net als iedereen ook goede kanten heeft. Zo simpel: mensen afmaken op de radio of TV!
Die goede kanten heeft ze zeker vergeten in te pakken toen ze de kooi in ging.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |