quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Natasja probeert zich weer krampachtig in maatje 36 te proppen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee 9quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zijn dat die filmpjes van 24 en 30 minuten?
Kzit er nu 1 te kijken waar amanda slaat en spuugt op liekequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kzit er nu 1 te kijken waar amanda slaat en spuugt op lieke![]()
Op welk tijdstip?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Deze is ook zo erg.
http://www.youtube.com/watch?v=NfEdVQlm-Ic
Vanaf het begin.quote:
Vind hem niks!quote:
Zoals je ziet mis je niets.. gemiddelde tijd tussen berichten is 10 minuten volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu echt gewoon aan het werk zonder enige Kooi afleiding?
Het is gemeen!
Ik zit hier ook steeds te F5'en maar er komt maar niks.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu echt gewoon aan het werk zonder enige Kooi afleiding?
Het is gemeen!
Boksen en PC'en, meer kan ik er niet van maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik zit hier ook steeds te F5'en maar er komt maar niks.
gebeurd er dan echt helemaal niks daar in die afgeragde Villa?
Vanavond gaan we weer effe lekker schreeuwen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Oftewel iederen die door elkaar schreeuwt zoals gisteravondquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vanavond gaan we weer effe lekker schreeuwen.
Brian zit op de stoel dus krijgen we effe lekker geschreeuw.
Jij kan er ook niks aan doen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Boksen en PC'en, meer kan ik er niet van maken.![]()
Jij bent het dus ook zatquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef noekje het volgende:
Amanda begint weer over de trio.
Tijd voor boodschappen doen!
Tja, die lui kunnen toch ook niet 24/7 rellen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Tja, die lui kunnen toch ook niet 24/7 rellen.
Robert belt wel voor Amanda dus dan heb je al 1 procentquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij bent het dus ook zat
Is er al eens iemand geweest met 0% van de stemmen?
Ik denk dat Amanda daar deze maand dicht bij in de buurt komt
Dat woord kennen ze daar nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan we weer. Stinkhoer hier, stinkhoer daar. Bewoners, mogen we wat variatie?
Sletterige asobitch.quote:
Dan bel ik voor een -1 amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Robert belt wel voor Amanda dus dan heb je al 1 procent![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:13 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze keer mijn Sms-jes ook maar eens aan Amanda ga geven.
Check PMquote:
"Sterf jonguh! Echt!"quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:13 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze keer mijn Sms-jes ook maar eens aan Amanda ga geven.
yep...die kan echt goed sportenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef noekje het volgende:
Shit, wat is die Lieke fel in het trainen zeg. Knap hoor!
Now that it's raining more than everquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:21 schreef Clank het volgende:
Ik vind Lieke en Huub nu wel lief samen.
Ze kwam met donker haar dat hok in, maar wilde al snel de kleur van Nena. Alsof dat iets uitmaakt, ze kan niet in de schaduw staan van Nena.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:24 schreef riri het volgende:
nou zie je ook dat amanda haar eigen haar ertussen begint te kroezen...allemaal nephaar dat kind en ook nog eens niet blond ook
d'r is niks echt aan Amanda behalve haar karakter dat is echt verrot!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kwam met donker haar dat hok in, maar wilde al snel de kleur van Nena. Alsof dat iets uitmaakt, ze kan niet in de schaduw staan van Nena.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
d'r is niks echt aan Amanda behalve haar karakter dat is echt verrot!![]()
ik hoop dat ik daar getuige van ben als hij dat terugkrijgt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater heeft het erover dat je disrespect altijd terugkrijgt. Ik wacht met smart af Wifebeater.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |