In de pocket was? Er moest unaniem gestemd worden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het al in de pocket was. 1 ordinair delletje moest de boel zo nodig verklooien.
De Febo kan van alles sturen daar, dat is hun functie... Ze hadden Huub gewoon kunnen laten winnen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Van de Febo kun je weinig anders verwachten.
Ze laten het een beetje lopen, proberen wat uit, en zien dan wel hoe een mogelijk vervolg er uit moet zien.
Nogmaals, dat was de bewoners niet duidelijk! En ook dan kun je de schuld afschuiven op BAN..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
In de pocket was? Er moest unaniem gestemd worden...
In de brief staat unanimiteitBalletje huppelbak dacht even slim de buit binnen te krijgen en dan de bink te gaan uithangen in Istanboel om zijn snel tanende populariteit weer wat op te vijzelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij vind het gewoon zonde dat die prijs er niet uit ging.
Als hij het van tevoren had geweten had hij hem weggegeven zelfs aan Amanda.
Maar hij dacht dat het voor de meerderheid was.
Hoezo dacht Huub weer slim en stoer te zijn, hij had de meerderheid toch? Ooit van democratische beslissingen gehoord? Als de meerderheid er achter staat wordt dat gekozen heeft de rest er maar mee te leven?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef FdW het volgende:
[..]
In de brief staat unanimiteitBalletje huppelbak dacht even slim de buit binnen te krijgen en dan de bink te gaan uithangen in Istanboel om zijn snel tanende populariteit weer wat op te vijzelen.
Het BAN tuig is wel erg streetwise, dus mindfucken is hen niet onbekend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
jah ALS dat de insteek was.. Ik heb het ze nooit horen zeggen... Jaap en Nicolaas hebben een tijdje dit soort spelletjes gespeeld.. Brian en de rest gunden het de anderen gewoon niet aangezien ze met hun zelfingenomen egoistische visie dacht zo zelf naar Istanbul te gaan... Brian had gewoon fair moeten zijn, hij heeft ook die 50k gekregen van de rest, had hij nu ook wel even groot genoeg kunnen zijn om Huub dit reisje te gunnen...
Ik geloof niet dat ze aan het mind-fucken waren en het legitiem strategisch speelden..
1. Ze hebben het nooit genoemd
2. Zo spelen zij het spelletje niet (mind-fucken), das meer Huub en Jaap stijl
3. Ze zijn er domweg te dom voor
4. Het was niet duidelijk dat er unanimiteit vereist was, dus je mind-fuck ding gaat niet op.. Zelfs Jaap heeft de stemming niet geblokkerd (waar hij van baalde, aangezien hij dat altijd zo mooi vindt om te doen)
Waar blijft jouw boeiende on topic bijdrage?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Liess het volgende:
Jezus hoelang kunnen jullie over 1 onderwerp doorgaan.... lijken Amanda en Brian wel
Je vergeet Liederke.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Liess het volgende:
Jezus hoelang kunnen jullie over 1 onderwerp doorgaan.... lijken Amanda en Brian wel
Zo voelt het ook een beetje... Huub tegen Amanda en Brian, inhoudelijk versus dom schelden... Jammer FdW, had gehoopt een discussie met je te kunnen voeren door het aanvoeren van argumenten die vervolgens worden afgewogen, maar dat blijk ik alleen enigsinds te kunnen, jij komt steeds weer met hetzelfde aan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Liess het volgende:
OT: Ze boksen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar blijft jouw boeiende on topic bijdrage?
Idd, dat was meer dan duidelijk, en het is niet de eerste keer dat iets unaniem besloten moet worden dus ze weten hoe het werkt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
In de pocket was? Er moest unaniem gestemd worden...
Naast jouw geweldige posts lijken de mijne sowieso niet boeiend, dus ga mijn best niet eens doen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar blijft jouw boeiende on topic bijdrage?
OT: Wat een zwaktebodquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Naast jouw geweldige posts lijken de mijne sowieso niet boeiend, dus ga mijn best niet eens doen.
En dat is om voor hen moverende - en voor ons niet zichtbare - redenen niet gebeurd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
De Febo kan van alles sturen daar, dat is hun functie... Ze hadden Huub gewoon kunnen laten winnen...
Sorry, maar je hebt geen gelijk. Het was van meet af aan al duidelijk dat er unaniem besloten moest worden. Dat wist iedereen, ook Huub. Daarom probeerde hij zoveel mogelijk stemmen te krijgen, in de hoop de rest zo ver te krijgen de prijs aan hem te geven, omdat hij de meerderheid had. Huub had overigens niet de meerderheid van alle 7 stemmen. Hij had er 3. Bij 4 had deze regel wel (kunnen) gelden, daarom wou hij de stem van Brian.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hoezo dacht Huub weer slim en stoer te zijn, hij had de meerderheid toch? Ooit van democratische beslissingen gehoord? Als de meerderheid er achter staat wordt dat gekozen heeft de rest er maar mee te leven?
Dan hadden ze dus op een bewoner moeten uitkomen die bij geen van de partijen erg moeilijk ligt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef FdW het volgende:
Leandra, ik vermoed dat de gladiatoren dermate geestelijk vermoeid zijn dat normaal met elkaar omgaan en elkaar wat gunnen niet meer mogelijk is.
Er is ook zoveel gescholden - ook over familieleden - en gedreigd, dat men daar niet meer overheen kan stappen. Het kan m.i. alleen maar erger worden.
Ik sluit niet uit dat gelet op het grotere spel van Sjon e.e.a. bewust zo wordt gestuurd.
Zijn dat die filmpjes van 24 en 30 minuten?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:57 schreef Liess het volgende:
Ik zag net dat filmpje van vanacht, wat is Amanda een zielig hoopje mens zeg, duwt Lieke, Duwt Huub, Slaat Lieke, Slaat Huub, en dan heel snel wegsprinten, zoals mijn dochter vroeger bij de hond deed, tik en weg rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |