En wie ben jei daan? jei siet er lekker uit..je mot je grote bek houwuh. Ik bent Amanda uit de gauwen koo..koo..koo. iquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef mootie het volgende:
Okay.......... mijn tolerantie voor de stem van Amanda is inmiddels ook tot een nulpunt gedaald.
Die gaat nu ook standaard op mute.![]()
Hij heeft het feit dat zijn slimme plannetjes niet gewerkt hebben niet als een kerel sportief opgenomen, maar vreselijk rancuneus, en zo is hij nog steeds. Unaniem was vereist, klaar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Desii het volgende:
[..]
Die leuke huppel is er nog steeds hoor!! (al ben ik met je eens, dat hij soms te agressief uit de hoek komt..... )
Gisteren bleef hij behoorlijk rustig itt Amanda (de taal die daar uit kwam... pfffff)
En ik kan het goed begrijpen dat hij er van baalt dat hij de stemming niet gekregen heeft (hij had tenslotte meerderheid van stemmen) Ik weet bijna zeker, dat als Amanda meerderheid had gehad, hij hem in de laatste minuten aan haar gegunt had (gelukkig is dat niet gebeurd, want dat viswijf, gun ik nix)
je vergeet iets; Sterf jonguh! Echt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En wie ben jei daan? jei siet er lekker uit..je mot je grote bek houwuh. Ik bent Amanda uit de gauwen koo..koo..koo. i
*kuch* mein sex rochier gat jauw op jauw bekt slaan! Jei hebt geen tietuh en die van mein sein tenminstee echt van meseluf
Wat bemoeit jei je meet, jonguh! Wie ben jei dan! STERF jonguh..je bent niets je bent lulijk en je bent een mitjet!quote:
Vies dom wijf is het.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef ToughLove het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor jullie, omdat ik merk dat ze in populariteit stijgt![]()
![]()
[afbeelding]
Je Moeder jonguh! Echt sterf! Sielig mannutju!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat bemoeit jei je meet, jonguh! Wie ben jei dan! STERF jonguh..je bent niets je bent lulijk en je bent een mitjet!
Dikke vette BS.. Het was gewoon heel simpel, unaniem is vereist, meeste draagvlak voor Huub, dan moet de rest maar even toegeven.. Waarom zou hij in godsnaam die stemming geven aan iemand waarvan 2 andere mensen willen dat diegene gaat terwijl hij 3 mensen achter zich heeft staan... Ik vind dit echt een kromme visie die jij hier laat zien FdW... BAN stond achter op HEL+J, jammer dan, neem je verlies! JUIST BAN had zijn/haar verlies moeten nemen en sportiviteit moeten tonen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef FdW het volgende:
Hij heeft het feit dat zijn slimme plannetjes niet gewerkt hebben niet als een kerel sportief opgenomen, maar vreselijk rancuneus, en zo is hij nog steeds. Unaniem was vereist, klaar!
Dat zogenaamde rustig blijven heeft maar 1 reden; hij zit achter op de wip...
Wat mij betreft is ze nog net zo populair als vorige maand.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef ToughLove het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor jullie, omdat ik merk dat ze in populariteit stijgt![]()
![]()
[afbeelding]
Amanda staat met stip sinds gisteren op de eerste plaatsquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vies dom wijf is het.
Dat gepluk aan dat vieze haar en die rotkop van haar.
Wat een verschil met Nena.
Niet dusquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat mij betreft is ze nog net zo populair als vorige maand.
rancuneus..... er was er maar een persoon, die echt lelijk rancuneus werd... en dat was niet Huubquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij heeft het feit dat zijn slimme plannetjes niet gewerkt hebben niet als een kerel sportief opgenomen, maar vreselijk rancuneus, en zo is hij nog steeds. Unaniem was vereist, klaar!
Dat zogenaamde rustig blijven heeft maar 1 reden; hij zit achter op de wip...
Het is een spel om de hoofdprijs. Unanimiteit bij deze stemming was vereist!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dikke vette BS.. Het was gewoon heel simpel, unaniem is vereist, meeste draagvlak voor Huub, dan moet de rest maar even toegeven.. Waarom zou hij in godsnaam die stemming geven aan iemand waarvan 2 andere mensen willen dat diegene gaat terwijl hij 3 mensen achter zich heeft staan... Ik vind dit echt een kromme visie die jij hier laat zien FdW... BAN stond achter op HEL+J, jammer dan, neem je verlies! JUIST BAN had zijn/haar verlies moeten nemen en sportiviteit moeten tonen!
Omdat Brian weet dat Huub rustig moet blijven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef Desii het volgende:
[..]
rancuneus..... er was er maar een persoon, die echt lelijk rancuneus werd... en dat was niet Huub
En dat hij orders had om rustig te blijven en die opvolgt, is toch alleen maar goed... Brian ging ondanks dezelfde instructies, toch lelijk tekeer tegen Lieke (tijdens het opruimen)
En later in de slaapkamer wa het nog lager. Er was weinig te merken van het 'respect voor dames' waar Brian het vaak over heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef Desii het volgende:
[..]
rancuneus..... er was er maar een persoon, die echt lelijk rancuneus werd... en dat was niet Huub
En dat hij orders had om rustig te blijven en die opvolgt, is toch alleen maar goed... Brian ging ondanks dezelfde instructies, toch lelijk tekeer tegen Lieke (tijdens het opruimen)
En nog iets...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dikke vette BS.. Het was gewoon heel simpel, unaniem is vereist, meeste draagvlak voor Huub, dan moet de rest maar even toegeven.. Waarom zou hij in godsnaam die stemming geven aan iemand waarvan 2 andere mensen willen dat diegene gaat terwijl hij 3 mensen achter zich heeft staan... Ik vind dit echt een kromme visie die jij hier laat zien FdW... BAN stond achter op HEL+J, jammer dan, neem je verlies! JUIST BAN had zijn/haar verlies moeten nemen en sportiviteit moeten tonen!
Helemaal onderaan. Al moet ik zeggen dat in mijn persoonlijke lijst Brian onderaan staat. Dan komt Amanda en dan Natasia.quote:
Wie loopt vandaag tegen iedereen - met wrok in zijn stem - die hij tegenkomt te mekkeren dat hij niet gewonnen heeft? Frustraatje ballenbak.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef Desii het volgende:
[..]
jij bent sow dom, jonguh...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En wie ben jei daan? jei siet er lekker uit..je mot je grote bek houwuh. Ik bent Amanda uit de gauwen koo..koo..koo. i
*kuch* mein sex rochier gat jauw op jauw bekt slaan! Jei hebt geen tietuh en die van mein sein tenminstee echt van meseluf
Omdat het al in de pocket was. 1 ordinair delletje moest de boel zo nodig verklooien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Wie loopt vandaag tegen iedereen - met wrok in zijn stem - die hij tegenkomt te mekkeren dat hij niet gewonnen heeft? Frustraatje ballenbak.
De rest heeft het al vergeten.
Hij vind het gewoon zonde dat die prijs er niet uit ging.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Wie loopt vandaag tegen iedereen - met wrok in zijn stem - die hij tegenkomt te mekkeren dat hij niet gewonnen heeft? Frustraatje ballenbak.
De rest heeft het al vergeten.
jah ALS dat de insteek was.. Ik heb het ze nooit horen zeggen... Jaap en Nicolaas hebben een tijdje dit soort spelletjes gespeeld.. Brian en de rest gunden het de anderen gewoon niet aangezien ze met hun zelfingenomen egoistische visie dacht zo zelf naar Istanbul te gaan... Brian had gewoon fair moeten zijn, hij heeft ook die 50k gekregen van de rest, had hij nu ook wel even groot genoeg kunnen zijn om Huub dit reisje te gunnen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is een spel om de hoofdprijs. Unanimiteit bij deze stemming was vereist!
Als je de anderen kunt mind-fucken door niets te gunnen, speel je legitiem strategisch. Simple as that.
Van de Febo kun je weinig anders verwachten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En nog iets...
BAN nam de gok dat het niet unaniem hoefde te zijn.. Dan had de redactie ook wel zo fair kunnen zijn om aangezien het TE lompe gedrag van BAN (niet meegaan met de meerderheid) ze mooi te naaien door gewoon Huub die stemming te geven.. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat nu degene met de meeste stemmen heeft gewonnen en daarmee haddden ze een oersterk argument gehad! Beetje jammer dit, blijkbaar kozen ze voor BAN en wilden ze dat Huub ging toegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |