fijn!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:32 schreef Haushofer het volgende:
Ik had net Hebreeuws tentamen, ging wel goed dacht ik
haja lie bgienat Ivriet, we'anie chosjev sjehalach tov
Ik niet, ws. sliep ik al toen ie het daar over had.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef nokwanda het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe Doffy dan vindt dat whisky gedronken moet worden? (jaaa... heb de hele OP gelezen)
En over 10 minuten mondelingquote:
daar doe ik dan aan meequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef Geartsjuh het volgende:
Dan doe ik een Utrechtse tvp
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef Brahimov het volgende:
!Grouphug
studiepikkiequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef Haushofer het volgende:
Mondeling ging tov, Haus heeft een 9 als eindcijfer![]()
Pff, niet eens een 10?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef Haushofer het volgende:
Nee, daar doen ze daar niet aan schijnbaarquote:
Flauw hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, daar doen ze daar niet aan schijnbaar![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef Haushofer het volgende:
Lijkt me zwaar, vanuit Wenen de amerikanisering in je thuisland te moeten aanzienquote:
Whisky (niet whiskey, vervelende OP-schrijverquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef nokwanda het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe Doffy dan vindt dat whisky gedronken moet worden? (jaaa... heb de hele OP gelezen)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:36 schreef Isegrim het volgende:
Doffertjepoffertje.Onze gratis rondleider in Naturalis.
Joh, dat was juist leuk.quote:
- Thou shall not commit to the lust of the flesh -quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Beetje lastig voor een atheïst ja.
Neuken dan?
Ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje té bezet om te neuken met een ander.![]()
Tsss. Het was retegezellig man.quote:Werk enzo
Goed bezig dan om anderen te vragenquote:
Ik ving iet op over een semi serieuze moskee meet?quote:Tsss. Het was retegezellig man.
Tsk, grapjes mogen best.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed bezig dan om anderen te vragen![]()
Ja, laten we naar de Disney-moskee in Rotterdam gaan.quote:Ik ving iet op over een semi serieuze moskee meet?
quote:
Mevlana moskeequote:Ja, laten we naar de Disney-moskee in Rotterdam gaan.
[[url=http://www.rotterdammers.nl/gebouwen/afbeeldingen/Mevlana3.jpg]afbeelding]
Ben je nu teleurgesteld?quote:
quote:Mevlana moskee
wat denk je nu zelf?quote:
Mja, heeft iets typisch alladinsquote:Ik vind het best een mooi gebouw, alleen die kleurtjes zijn zo bagger.
Waag het eens om niet teleurgesteld te zijn.quote:
Hehe, ja, Disney dus.quote:Mja, heeft iets typisch alladins
2 latequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waag het eens om niet teleurgesteld te zijn.![]()
Van binnen wel heel mooiquote:Hehe, ja, Disney dus.
Ja, zeg, dan noem je ook iets.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef Doffy het volgende:
Die moskeën hier zijn echt te triest voor woorden. Net als de meeste kerken, overigens. In het algemeen zijn Nederlanders eigenlijk helemaal niet goed in religieuze architectuur, saaie meuk hier altijd
* Doffy reist binnenkort weer af naar Istanbul
seri?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik durf daar heus niet naar binnen.Ik ben bang voor moslims.
wanneer en wat? ik ga ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef Doffy het volgende:
Die moskeën hier zijn echt te triest voor woorden. Net als de meeste kerken, overigens. In het algemeen zijn Nederlanders eigenlijk helemaal niet goed in religieuze architectuur, saaie meuk hier altijd
Gefeliquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:36 schreef Haushofer het volgende:
Nee, daar doen ze daar niet aan schijnbaar![]()
Vluchtgedragquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef Doffy het volgende:
Tip, als je het wel alleen wilt doen, vrijdag rond een uur of 1quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik overdrijf, maar ik zou daar niet zomaar in mijn eentje naar binnen lopen nee.
Dan zeker niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tip, als je het wel alleen wilt doen, vrijdag rond een uur of 1
Ik maandje later.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Laatste week juni
Maar jij spreekt vast de taal beter
Klinkt wel okquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef Doffy het volgende:
Ja, sorry schat, ik heb even wat tijd en ruimte voor mezelf nodig
niet opeens daar samen de djinn-meet doen hèquote:
http://www.istanbulgay.com/quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Klinkt wel okWat voor soort vakantie gaat het worden?
owja de djin meetquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:15 schreef osho het volgende:
[..]
niet opeens daar samen de djinn-meet doen hè
miss en ik mochten erbij zijn.
Overigens hadden miss en doffy al meerdere (dj)(g)ins in zich op de afgelopen meet
het_fokschaap was veel flauwerquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je lijkt het_fokschaap wel met je flauwe grappen.
seri vergeten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:19 schreef osho het volgende:
[..]
ja, je was hem bijna vergeten hèof misschien hoopte je dat wij hem vergeten waren
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:28 schreef osho het volgende:
Pinkpop misschien niet meer met pinksteren
ik zeg: Suikerpop
ze heeft een levenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:44 schreef Isegrim het volgende:
Waar is Alicey eigenlijk?Als ze er steeds niet is, kan ik haar niet stalken.
Waar wijst die wegwijzer eigenlijk heen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef Isegrim het volgende:
Ja, laten we naar de Disney-moskee in Rotterdam gaan.
[afbeelding]
Naar de Mevlana-moskee denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waar wijst die wegwijzer eigenlijk heen?
Je stalkt me al genoeg op de Overschiese Kleiweg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:44 schreef Isegrim het volgende:
Waar is Alicey eigenlijk?Als ze er steeds niet is, kan ik haar niet stalken.
Nerveus?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Naar de Mevlana-moskee denk ik.Zal 't eens checken als ik er langsfiets.
Kan niet slapen.
Dat doen homo's toch in hun vakantie?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja leuk, alle gay-hamams van de stad bezoeken
Keiharde gangbang dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar deze keer zijn mijn ouders erbij
Tja, boerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dát doen ze alleen in Groningen, stelletje perverts
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar deze keer zijn mijn ouders erbij
Het is ook meer een postieve spanning.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat is het? Ik zou toch zeggen dat er nu niet veel meer kan mis gaan..
Gelukkig nog maar iets van anderhalf uurtje dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is ook meer een postieve spanning.
09:30 is de overdracht. Er kan nog van álles gebeuren.
Alles kan. Misschien stort er straks wel een vliegtuig neer op ons nieuwe huis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar iets van anderhalf uurtje dus.
Er kan natuurlijk van alles gebeuren, maar zal toch niet zomaar iets voorkomen?
Gezien de onzorgvuldigheid van jullie notaris zou ik me vooral zorgen maken over hoe de personalia gegevens geschreven zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:49 schreef Isegrim het volgende:
09:30 is de overdracht. Er kan nog van álles gebeuren.
Het was ook donker bij jullie, dus het leek alsof er niemand wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:11 schreef Roomsoesje het volgende:
Vanavond uit eten met me oudersMorgen white trash over de vloer
![]()
@Sly: Hoe is het gisteren gegaan![]()
Mehad verwacht dat ik niet thuis was en ze de bloemetjes buiten kon zetten
![]()
* Doffy heeft veel plezier van z'n huidige HP. Maar Toshiba heeft mij in het verleden altijd zeer goed geholpenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:15 schreef Roomsoesje het volgende:
Weet iemand een goed laptop merk trouwens?![]()
Toch moet dat nu een heel stuk minder zijn geworden, had dat laast nog gelezenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy heeft veel plezier van z'n huidige HP. Maar Toshiba heeft mij in het verleden altijd zeer goed geholpen![]()
quote:In de notulen van VvE X staat een 'klein foutje', ik citeer:
"<bedrijf> schrijft een brief aan alle kakkerlakken met het dringende verzoek om de eigenaren door Roteb te laten bestrijden."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt op zich niet slecht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef miss_sly het volgende:
Het ging niet onaardig, mede dankzij jouw, maar het blijft niet mijn favo bezigheid
Ik praatte te snel
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alles kan. Misschien stort er straks wel een vliegtuig neer op ons nieuwe huis.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:39 schreef Isegrim het volgende:
Kreeg gisterochtend op mijn werk een leuk mailtje:
[..]Wel grapzig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Bruce117 kreeg gisteren een SMS-je uit Istanbulquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef Doffy het volgende:
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijnzat ook al te zeiken dat is rustig moet doen.
Ik heb een Toshiba en ben daar erg blij meequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:15 schreef Roomsoesje het volgende:
Weet iemand een goed laptop merk trouwens?![]()
Oh, sorry: Ik hb n Toshiba n bn daar rg blij mquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik heb een Toshiba en ben daar erg blij mee![]()
Awquote:
oh, pardon, zit ook nog ff wrklijk wakkr t wordn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Oh, sorry: Ik hb n Toshiba n bn daar rg blij m![]()
![]()
Hier in de buurt heb ik keilieve lammetjes en kalfjes gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:01 schreef Causa het volgende:
[..]
Aw![]()
Ik heb dit voorjaar bloedmooie kalveren gezien.
Afgelopen zondag in Andijk zag ik al helemaal een supermooie.![]()
Ja ze worden zeker al groot. De koddigheid begint al te slijten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier in de buurt heb ik keilieve lammetjes en kalfjes gezien![]()
Maar ze worden nu alweer groot
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef Causa het volgende:
Ik heb m'n bloeduitslagen van de vorige vrijdag. Ziet er niet eens zo gek uit
Het lijkt wel of 't lijf steeds effectiever en meer aangepast functioneert.
Logica ontbreekt als er geen alternatief van binnen is gevonden voor de verwerking van zwarte gal en b12.
Uniek is dat niet.
Alleen ferritine met een kleine 6, wat iets van 113 minstens moet zijn is een krengetje. Maar wel eentje waar ik aan gewent ben.
quote:
Heb je een hele familie salamanders in je tuin?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:31 schreef Causa het volgende:
Dit is de lichtst gekleurde salamander van de hele tuin. Het is een vrouwtje.
Ik heb er maar 1 van deze kleur. De rest is donker , met of zonder stippen.
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07225/DSC03520.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Jazeker, ben verzot op ze. Aantal jaar geleden heb ik de familie salamander van de voortuin naar de achtertuin gebracht omdat voor de geschikte salamanderhabitat weg moest. Ze konden prima overweg met de achtertuinsalamanders. Mannetjes zijn nogal in de meerderheid.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je een hele familie salamanders in je tuin?
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef Causa het volgende:
[..]
Jazeker, ben verzot op ze. Aantal jaar geleden heb ik de familie salamander van de voortuin naar de achtertuin gebracht omdat voor de geschikte salamanderhabitat weg moest. Ze konden prima overweg met de achtertuinsalamanders. Mannetjes zijn nogal in de meerderheid.
Okee, dus de uitdrukking "als de salamander" is dus toch wel enigszins gerechtvaardigd?quote:Over hun traagheid; Ze zijn in het water als een vis zo vlug maar kiezen er vaak niet voor. Als ze onder het oppervlak in het ondiepe zitten te dromen en je maakt er een schaduw bij gaan ze juist met zo min mogelijk beweging en al helemaal geen commotie beter schuilzitten. De jagende dieren hebben vooral oog voor beweging namelijk. Op het droge kunnen ze als ze willen wel lekker doorrennen maar al te lange pootjes hebben ze niet en duurlopers zijn het ook niet.
Soms lijkt hun traagheid meer op: nooit een pietsie te veel doen.
Wel grappig dat die dieren ook een soort van herkenning lijken te hebben.quote:Als ik voor het eerst zo'n beestje in de hand neem zijn ze vaak wat nerveus, even stilletjes alles afwachten maar dan aan de loop om weg te komen. Wie ik al vaker in handen heb gehad is rustig en zoekt geen weg weg.
Ik had de lichtbruine net binnen voor een fotosessie. Ik dacht dat ze er niet meer was maar ze was op de oever bleek vanmiddag. Eerst was ze heel gespannen toen ze binnen kwam maar dat ging gauw over. Foto's werden niet zo scherp binnen. Uiteindelijk buiten de beste genomen
Dat vraag ik me vaak af. De grootte van de groep is jaar in jaar uit uitstekend in evenwicht.quote:
Oh je kent er een uitdrukking van! Zit dat zoquote:[..]
Okee, dus de uitdrukking "als de salamander" is dus toch wel enigszins gerechtvaardigd?
Ja, da's niet bekend zijn met mij persoonlijk maar naar de situatie.quote:[..]
Wel grappig dat die dieren ook een soort van herkenning lijken te hebben.
Moeder natuur dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:30 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me vaak af. De grootte van de groep is jaar in jaar uit uitstekend in evenwicht.
Mijn vader gebruikt het voor heel snel. Met name in de gebiedende wijs. Hoe vaak ik als kind niet heb gehoord om ergens als de salamander mee op te houden.quote:Oh je kent er een uitdrukking van! Zit dat zoKende ik niet. Zo traag als de salamander bedoel je dan ofzo? Zo efficient als een salamander lijkt me beter
![]()
quote:Ja, da's niet bekend zijn met mij persoonlijk maar naar de situatie.
Nog ff eentje om de grootte van het dametje te kunnen zien:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07225/DSC03516.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Awwwquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:53 schreef nokwanda het volgende:
Deze vind ik wel knuffelbaar
Geboortegolf in Gaiapark
nu intervieuw op CNNquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:19 schreef Doffy het volgende:
Inderdaad, vakwerk
Het donorverhaal weer op de agenda, en de halve politiek staat weer in z'n onderbroek. Met name het CDA. Hulde!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:19 schreef Doffy het volgende:
Inderdaad, vakwerk
Het donorverhaal weer op de agenda, en de halve politiek staat weer in z'n onderbroek. Met name het CDA. Hulde!
Ja op zich goed. Ik heb alleen heel de week al ruk geslapenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:00 schreef Alicey het volgende:
Hoe is het in huize Soesje?
Dan ga je toch lekker een middagdutje doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:29 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ja op zich goed. Ik heb alleen heel de week al ruk geslapenBehoorlijk brak nu
![]()
Ow, is er ook coke vanavond? Gezelliequote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:34 schreef Roomsoesje het volgende:
Geen tijd. Moet boodschappen doen, huis opruimen, nog wat mensen bellen. Komt wel goed. Ik gok op een opleveving na 21:00. Zo niet dan mik ik wel wat coke me neus in![]()
o ja, dat herinnert me eraan dat ik zo nog even naar hoofddorp moetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:49 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik lees trouwens dat er een raamzeiker actief is in Hoofddorp[afbeelding]
Waar heb je dat gelezenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:49 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik lees trouwens dat er een raamzeiker actief is in Hoofddorp[afbeelding]
rood/oranje voor een woonkamer, paars voor een slaapkamer, keiroze voor een toilet en geel voor een hobbykamer?quote:
Dat keiroze voor het toilet is wel het ergst ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Behalve dat keiroze valt het best mee
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:28 schreef Light het volgende:
Heb je geholpen met aanbrengen van de verf, Alicey?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat keiroze voor het toilet is wel het ergst ja.
quote:
Kittensquote:Op zondag 3 juni 2007 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]Leuke reacties allemaal
Goeiemorgen allemaal.
Geen zon hier. Maar toch is het weer goed genoeg om de jachtlessen van de kittens in de achtertuin te volgen![]()
quote:
6.30quote:Op zondag 3 juni 2007 14:12 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]En er was nu juist iemand bij die je graag had willen ontmoeten
![]()
Volgende keer beter
![]()
Goedemiddag trouwens06:30 zag ik eindelijk me bedje
![]()
dan weet ik niet of ik de foto wil zienquote:Op zondag 3 juni 2007 15:09 schreef -Trinity- het volgende:
Sommige soorten flits doen je wallen gewoon geen goed. Dan kan je nog zo veel slapen, maar als een fotograaf het slecht met je voor heeft ben je gewoon genaaid
.
Je hebt toch niks uit mijn badkamer gejat hehquote:Op zondag 3 juni 2007 15:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vandaag een heerlijk nieuw luchtje op
Photoshopquote:Op zondag 3 juni 2007 15:09 schreef -Trinity- het volgende:
Sommige soorten flits doen je wallen gewoon geen goed. Dan kan je nog zo veel slapen, maar als een fotograaf het slecht met je voor heeft ben je gewoon genaaid
.
Volgens mij ging rond 5:45 de laatste weg op Roy na. Heb ik nog even mee na zitten praten. Hij vond jullie zwaar relaxed. Tis maar ff dat jullie het wetenquote:
das idd ook nog een optie jaquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Doffy het volgende:
Zo, zometeen beginnen aan een thaise viscurry
thaise viscurry misschienquote:
quote:
nope, mn lolbroek aangedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 17:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt weer een zak bijdehandjes gegeten vandaag?
Geen idee, dus qu heeft in ieder geval al gelijkquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, dus qu heeft in ieder geval al gelijk
ik moet toch nog rijden zometeenquote:En een lekkere stevige witte wijn er tegen aan. Jammer dat jullie niet mogen meeëten
idd erg jammer.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, dus qu heeft in ieder geval al gelijk
Maar het *moet* lekker zijnZelf een curry maken in de vijzel, verse vis, biologische ingredienten waar mogelijk. Kortom, helemaal goed.
En een lekkere stevige witte wijn er tegen aan. Jammer dat jullie niet mogen meeëten
weet je hoe warm het isquote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je de deur uit gaat, doe dan maar niet je grapjas aan.
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
idd erg jammer.Maar ergens in juli toch wel?
Gezellig, zo'n schaap dat altijd van huis is...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:05 schreef miss_sly het volgende:
En schaap maar weer eens gedropt op Schiphol...
Nog 3 daagjes en dan hebben we vakantie
Nee, dat is helemaal niet gezellig...zo nu en dan weg, vind ik helemaal niet erg, maar nu is het wat veel en kort op elkaar ook...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:21 schreef Light het volgende:
[..]
Gezellig, zo'n schaap dat altijd van huis is...
UIteraardquote:
Ah, de PI ontbrakquote:Op zondag 3 juni 2007 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet gezellig...zo nu en dan weg, vind ik helemaal niet erg, maar nu is het wat veel en kort op elkaar ook...
Klinkt goedquote:maar goed, dadelijk hebben we anderhalve week vakantie en zitten we lekker ver weg
En zijn telefoon afpakken en zorgen dat er geen internet ia ;')quote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, de PI ontbrak
[..]
Klinkt goedDan moet je 'm niet teveel los laten lopen natuurlijk
Da's niet handig. Is die bezorger de weg kwijt, of kan die bezorgdienst gewoon niet snel genoeg wat eetbaars opwarmen? Het eten moet natuurlijk wel warm zijn als het wordt geleverd. En als de bezorger het niet kan vinden dan moet'ie maar zo'n TomTom-geval kopen.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:36 schreef Isegrim het volgende:
Zo moe en hongerig.En uitgerekend nu verdwaalt de bezorger van ons eten, we zitten al meer dan anderhalf uur te wachten.
hehe sla je toch een bezorgbeer van zijn brommert?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:36 schreef Isegrim het volgende:
Zo moe en hongerig.En uitgerekend nu verdwaalt de bezorger van ons eten, we zitten al meer dan anderhalf uur te wachten.
Ja, dat gaat ook zo makkelijk als ze niet komen.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
hehe sla je toch een bezorgbeer van zijn brommert?
Je hebt aardig wat kans dat er wel een bezorger langs komt.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:25 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook zo makkelijk als ze niet komen.
Vannacht nog een keer goed slapen en dan ben je weer bij.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:17 schreef Isegrim het volgende:
Uiteindelijk twee uur gewacht op het eten. Het was wonderwel nog warm. We moesten wel gewoon het volle pond betalen, dat vond ik niet zo netjes na twee uur.
Vannacht eindelijk weer een beetje lekker geslapen. Wel weer retevroeg wakker, maar goed, ik ben in ieder geval niet zo dood meer als gisteren.
Wow!quote:Op maandag 4 juni 2007 07:17 schreef Isegrim het volgende:
....... beetje klaar.......... af ............klaar
morge Aliceyquote:Op maandag 4 juni 2007 07:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vannacht nog een keer goed slapen en dan ben je weer bij.
Ik vond mijn telefoon op een heel rare plaats vanochtend nadat ik wakker schrok. Waarschijnlijk is mijn alarm afgegaan, heb ik mijn telefoon gepakt en ben ik voordat ik uit bed stapte weer in slaap gevallen met de telefoon nog in mijn hand.
sow! Wat zal dat lekker zijn om af te hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 07:27 schreef Isegrim het volgende:
Het schoonmaken van het balkon valt trouwens niet mee.De balustrade is van aluminium en er zit allemaal zwarte aanslag op, ding is in jaren niet schoongemaakt. Het blijkt aardig te lukken met heavy-duty toiletreiniger (van dat spul van HG dat je bij de bouwmarkt koopt), maar ik denk wel dat het me een hele dag gaat kosten om het echt netjes te krijgen.
Was het maar vast zo ver.quote:Op maandag 4 juni 2007 07:29 schreef Causa het volgende:
[..]
sow! Wat zal dat lekker zijn om af te hebben![]()
![]()
Oke danquote:Op maandag 4 juni 2007 07:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was het maar vast zo ver.
Ik denk dat ik dat ga doen als ze vrijdag de keuken komen monteren. Dan heb ik verder toch weinig te doen behalve toekijken...
Als we klaar zijn, kom je maar een keertje logeren. Maak ik Hare Krishna-eten voor je.quote:Op maandag 4 juni 2007 07:41 schreef Causa het volgende:
[..]
Oke dan![]()
Best aantrekkelijk, die bezigheden daar.
* Causa ziet kleurtjes en kwastjes voor zich![]()
Een koken met Grimmie meetquote:Op maandag 4 juni 2007 07:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als we klaar zijn, kom je maar een keertje logeren. Maak ik Hare Krishna-eten voor je.
Pluche op de pleedeksel en spoelbakquote:Op maandag 4 juni 2007 07:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zo'n zin om die wc in te richten, die wordt echt superkitsch.In de kroonluchter ga ik gekleurde lampjes doen, op de deur komt een beweegplaat van Jezus en Maria (dat lelijke ding dat al in mijn oude huis hing), er komt wierook te staan en ik ga allemaal malle kitschdingen ophangen.
Ik heb het idee om tegen de achterwand een kralengordijn neer te hangen (in de deuropening is niet zo handig lijkt me).
Hebben jullie nog leuke ideeën die te kitscherig voor woorden zijn?
Da's goed hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Da's waar. Desnoods verstop ik mij achter jouw brede schouders![]()
Die spiegel heb ik alquote:Op maandag 4 juni 2007 08:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pluche op de pleedeksel en spoelbak![]()
een spiegel met gouden kitschlijst
en.... mooi kitsch is nie lelijk
Ze hebben daar trouwnes ook een vierkante zwarte klamboequote:Op maandag 4 juni 2007 07:18 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag ga ik denk ik even shoppen voor wat raamdecoratie. Aan de voorkant van het huis moet sowieso ondoorzichtige folie op de ramen komen omdat we anders enorme inkijk vanaf de galerij hebben. Voor de keuken ga ik iets van luxaflexen halen en voor de slaapkamer ga ik proberen om een zwart kant-en-klaar gordijn te vinden. En ik zal vandaag ook eventjes naar de Xenos om te kijken of ze daar zwarte grand-foulards hebben.
Da's geen gek idee. Wel prettig voor de zomer.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze hebben daar trouwnes ook een vierkante zwarte klamboe![]()
zal vanuit hier meekijken bij welke winkels ze zoiets hebben ±'quote:Op maandag 4 juni 2007 08:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die spiegel heb ik alen die komt er idd ook, boven het fonteintje.
Pluche op de pleedeksel vind ik niet zo fris eigenlijk.
Ik ga wel een gifgroen pleekleedje op de vloer leggen, als ik het kan vinden.
IKEA heeft wel een soort van gifgroen badkamermatje?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die spiegel heb ik alen die komt er idd ook, boven het fonteintje.
Pluche op de pleedeksel vind ik niet zo fris eigenlijk.
Ik ga wel een gifgroen pleekleedje op de vloer leggen, als ik het kan vinden.
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zal vanuit hier meekijken bij welke winkels ze zoiets hebben ±'
Maar die zal vierkant zijn denk ik? De plee is nogal klein, dus het zou zo'n speciaal pleematje met een uitsparing voor de toiletpot moeten zijn, anders gaat het niet passen. Zou natuurlijk zelf kunnen knippen als ik het echt niet kan vinden.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
IKEA heeft wel een soort van gifgroen badkamermatje?
vlgens mij rondquote:Op maandag 4 juni 2007 08:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar die zal vierkant zijn denk ik? De plee is nogal klein, dus het zou zo'n speciaal pleematje met een uitsparing voor de toiletpot moeten zijn, anders gaat het niet passen. Zou natuurlijk zelf kunnen knippen als ik het echt niet kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |