Tja, boerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dát doen ze alleen in Groningen, stelletje perverts
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar deze keer zijn mijn ouders erbij
Het is ook meer een postieve spanning.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat is het? Ik zou toch zeggen dat er nu niet veel meer kan mis gaan..
Gelukkig nog maar iets van anderhalf uurtje dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is ook meer een postieve spanning.
09:30 is de overdracht. Er kan nog van álles gebeuren.
Alles kan. Misschien stort er straks wel een vliegtuig neer op ons nieuwe huis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar iets van anderhalf uurtje dus.
Er kan natuurlijk van alles gebeuren, maar zal toch niet zomaar iets voorkomen?
Gezien de onzorgvuldigheid van jullie notaris zou ik me vooral zorgen maken over hoe de personalia gegevens geschreven zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:49 schreef Isegrim het volgende:
09:30 is de overdracht. Er kan nog van álles gebeuren.
Het was ook donker bij jullie, dus het leek alsof er niemand wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:11 schreef Roomsoesje het volgende:
Vanavond uit eten met me oudersMorgen white trash over de vloer
![]()
@Sly: Hoe is het gisteren gegaan![]()
Mehad verwacht dat ik niet thuis was en ze de bloemetjes buiten kon zetten
![]()
* Doffy heeft veel plezier van z'n huidige HP. Maar Toshiba heeft mij in het verleden altijd zeer goed geholpenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:15 schreef Roomsoesje het volgende:
Weet iemand een goed laptop merk trouwens?![]()
Toch moet dat nu een heel stuk minder zijn geworden, had dat laast nog gelezenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy heeft veel plezier van z'n huidige HP. Maar Toshiba heeft mij in het verleden altijd zeer goed geholpen![]()
quote:In de notulen van VvE X staat een 'klein foutje', ik citeer:
"<bedrijf> schrijft een brief aan alle kakkerlakken met het dringende verzoek om de eigenaren door Roteb te laten bestrijden."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt op zich niet slecht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef miss_sly het volgende:
Het ging niet onaardig, mede dankzij jouw, maar het blijft niet mijn favo bezigheid
Ik praatte te snel
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alles kan. Misschien stort er straks wel een vliegtuig neer op ons nieuwe huis.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:39 schreef Isegrim het volgende:
Kreeg gisterochtend op mijn werk een leuk mailtje:
[..]Wel grapzig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Bruce117 kreeg gisteren een SMS-je uit Istanbulquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef Doffy het volgende:
Die moskeën hier zijn echt te triest voor woorden. Net als de meeste kerken, overigens. In het algemeen zijn Nederlanders eigenlijk helemaal niet goed in religieuze architectuur, saaie meuk hier altijd
* Doffy reist binnenkort weer af naar Istanbul
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijnzat ook al te zeiken dat is rustig moet doen.
Ik heb een Toshiba en ben daar erg blij meequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:15 schreef Roomsoesje het volgende:
Weet iemand een goed laptop merk trouwens?![]()
Oh, sorry: Ik hb n Toshiba n bn daar rg blij mquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik heb een Toshiba en ben daar erg blij mee![]()
Awquote:
oh, pardon, zit ook nog ff wrklijk wakkr t wordn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Oh, sorry: Ik hb n Toshiba n bn daar rg blij m![]()
![]()
Hier in de buurt heb ik keilieve lammetjes en kalfjes gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:01 schreef Causa het volgende:
[..]
Aw![]()
Ik heb dit voorjaar bloedmooie kalveren gezien.
Afgelopen zondag in Andijk zag ik al helemaal een supermooie.![]()
Ja ze worden zeker al groot. De koddigheid begint al te slijten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier in de buurt heb ik keilieve lammetjes en kalfjes gezien![]()
Maar ze worden nu alweer groot
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef Causa het volgende:
Ik heb m'n bloeduitslagen van de vorige vrijdag. Ziet er niet eens zo gek uit
Het lijkt wel of 't lijf steeds effectiever en meer aangepast functioneert.
Logica ontbreekt als er geen alternatief van binnen is gevonden voor de verwerking van zwarte gal en b12.
Uniek is dat niet.
Alleen ferritine met een kleine 6, wat iets van 113 minstens moet zijn is een krengetje. Maar wel eentje waar ik aan gewent ben.
quote:
Heb je een hele familie salamanders in je tuin?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:31 schreef Causa het volgende:
Dit is de lichtst gekleurde salamander van de hele tuin. Het is een vrouwtje.
Ik heb er maar 1 van deze kleur. De rest is donker , met of zonder stippen.
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07225/DSC03520.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Jazeker, ben verzot op ze. Aantal jaar geleden heb ik de familie salamander van de voortuin naar de achtertuin gebracht omdat voor de geschikte salamanderhabitat weg moest. Ze konden prima overweg met de achtertuinsalamanders. Mannetjes zijn nogal in de meerderheid.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je een hele familie salamanders in je tuin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |