quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat keiroze voor het toilet is wel het ergst ja.
quote:
Kittensquote:Op zondag 3 juni 2007 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]Leuke reacties allemaal
Goeiemorgen allemaal.
Geen zon hier. Maar toch is het weer goed genoeg om de jachtlessen van de kittens in de achtertuin te volgen![]()
quote:
6.30quote:Op zondag 3 juni 2007 14:12 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]En er was nu juist iemand bij die je graag had willen ontmoeten
![]()
Volgende keer beter
![]()
Goedemiddag trouwens06:30 zag ik eindelijk me bedje
![]()
dan weet ik niet of ik de foto wil zienquote:Op zondag 3 juni 2007 15:09 schreef -Trinity- het volgende:
Sommige soorten flits doen je wallen gewoon geen goed. Dan kan je nog zo veel slapen, maar als een fotograaf het slecht met je voor heeft ben je gewoon genaaid
.
Je hebt toch niks uit mijn badkamer gejat hehquote:Op zondag 3 juni 2007 15:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vandaag een heerlijk nieuw luchtje op
Photoshopquote:Op zondag 3 juni 2007 15:09 schreef -Trinity- het volgende:
Sommige soorten flits doen je wallen gewoon geen goed. Dan kan je nog zo veel slapen, maar als een fotograaf het slecht met je voor heeft ben je gewoon genaaid
.
Volgens mij ging rond 5:45 de laatste weg op Roy na. Heb ik nog even mee na zitten praten. Hij vond jullie zwaar relaxed. Tis maar ff dat jullie het wetenquote:
das idd ook nog een optie jaquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Doffy het volgende:
Zo, zometeen beginnen aan een thaise viscurry
thaise viscurry misschienquote:
quote:
nope, mn lolbroek aangedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 17:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt weer een zak bijdehandjes gegeten vandaag?
Geen idee, dus qu heeft in ieder geval al gelijkquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, dus qu heeft in ieder geval al gelijk
ik moet toch nog rijden zometeenquote:En een lekkere stevige witte wijn er tegen aan. Jammer dat jullie niet mogen meeëten
idd erg jammer.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, dus qu heeft in ieder geval al gelijk
Maar het *moet* lekker zijnZelf een curry maken in de vijzel, verse vis, biologische ingredienten waar mogelijk. Kortom, helemaal goed.
En een lekkere stevige witte wijn er tegen aan. Jammer dat jullie niet mogen meeëten
weet je hoe warm het isquote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je de deur uit gaat, doe dan maar niet je grapjas aan.
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
idd erg jammer.Maar ergens in juli toch wel?
Gezellig, zo'n schaap dat altijd van huis is...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:05 schreef miss_sly het volgende:
En schaap maar weer eens gedropt op Schiphol...
Nog 3 daagjes en dan hebben we vakantie
Nee, dat is helemaal niet gezellig...zo nu en dan weg, vind ik helemaal niet erg, maar nu is het wat veel en kort op elkaar ook...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:21 schreef Light het volgende:
[..]
Gezellig, zo'n schaap dat altijd van huis is...
UIteraardquote:
Ah, de PI ontbrakquote:Op zondag 3 juni 2007 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet gezellig...zo nu en dan weg, vind ik helemaal niet erg, maar nu is het wat veel en kort op elkaar ook...
Klinkt goedquote:maar goed, dadelijk hebben we anderhalve week vakantie en zitten we lekker ver weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |