Mijn vriend en ik hebben een heel mooi nieuw huisje gekocht in Rotterdam centrum.
![]()
Op vrijdag 15 juni gaan wij verhuizen. We hebben daarbij een klein probleempje: we hebben de vrachtauto, we hebben een chauffeuse, we hebben één sterke kerel (mijn vriend), maar we hebben ook twee rottige trapjes die je op moet voordat je bij onze woning bent, omdat je met de lift niet bij onze galerij kunt komen.
![]()
De chauffeuse heeft rugproblemen en kan dus geen hele zware dingen tillen. Helaas hebben wij beide geen familie in de omgeving wonen en we hebben ook al geen sterke vrienden die die dag beschikbaar zijn (gelukkig wel zwakke vrienden die ons hebben geholpen met het schilderen
![]()
).
We zouden het heel geweldig vinden als er een lieve doch sterke Fok!-er is die ons, uiteraard tegen een redelijke en billijke geldelijke vergoeding (plus een pizza!), even wil komen helpen die middag / avond (hoe laat precies is moeilijk inschatten, omdat mijn spullen helemaal vanuit Friesland moeten komen...). Het zou dan met name om een paar grote zaken gaan zoals de wasmachine, de boekenkasten, twee banken. Al met al misschien twee, drie uurtjes werk.
Dusch, Rotterdamsche havenarbeiders en andere stoere sterke mannen, meld u!
Hoop dat dit topic goed staat, was aan het twijfelen of ik het misschien in K&W of V&A moest zetten...
Oh, en als extra bonus nodigen wij de helper, als alles klaar is, uit voor een driegangenmenu bereid in onze prachtige nieuwe keuken.
[ Bericht 3% gewijzigd door Isegrim op 03-06-2007 09:07:10 ]