abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50053070
Mijn vriend en ik hebben een heel mooi nieuw huisje gekocht in Rotterdam centrum. Op vrijdag 15 juni gaan wij verhuizen. We hebben daarbij een klein probleempje: we hebben de vrachtauto, we hebben een chauffeuse, we hebben één sterke kerel (mijn vriend), maar we hebben ook twee rottige trapjes die je op moet voordat je bij onze woning bent, omdat je met de lift niet bij onze galerij kunt komen. De chauffeuse heeft rugproblemen en kan dus geen hele zware dingen tillen. Helaas hebben wij beide geen familie in de omgeving wonen en we hebben ook al geen sterke vrienden die die dag beschikbaar zijn (gelukkig wel zwakke vrienden die ons hebben geholpen met het schilderen ).

We zouden het heel geweldig vinden als er een lieve doch sterke Fok!-er is die ons, uiteraard tegen een redelijke en billijke geldelijke vergoeding (plus een pizza!), even wil komen helpen die middag / avond (hoe laat precies is moeilijk inschatten, omdat mijn spullen helemaal vanuit Friesland moeten komen...). Het zou dan met name om een paar grote zaken gaan zoals de wasmachine, de boekenkasten, twee banken. Al met al misschien twee, drie uurtjes werk.

Dusch, Rotterdamsche havenarbeiders en andere stoere sterke mannen, meld u!

Hoop dat dit topic goed staat, was aan het twijfelen of ik het misschien in K&W of V&A moest zetten...

Oh, en als extra bonus nodigen wij de helper, als alles klaar is, uit voor een driegangenmenu bereid in onze prachtige nieuwe keuken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Isegrim op 03-06-2007 09:07:10 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 09:35:30 #2
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_50053238
Kijk of je een beslag kan leggen op je nieuwe buren?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  zondag 3 juni 2007 @ 09:36:59 #3
14531 Bunny_feet
I'm so fluffy it hurts
pi_50053252
Hebben jullie geen vrienden of zo ?

[ Bericht 37% gewijzigd door Bunny_feet op 03-06-2007 09:44:29 ]
pi_50053322
Ga even langs de mariniers kazerne
Bah !
  zondag 3 juni 2007 @ 09:56:30 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_50053401
of je belt even een verhuisbedrijf en vraagt of ze even langs willen komen na hun reguliere klussen, er zijn er altijd wel te vinden die een 'vriendelijke' prijs hanteren voor werk op zulke tijden.

verhuizen kost geld, dus doe niet zo gierig over 100-200 euro meer of minder.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_50053470
Jammer, ik moet werken. Had je graag geholpen .
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 3 juni 2007 @ 10:10:21 #7
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_50053519
Of pas je text even aan...
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:02 schreef Isegrim het volgende:
Een vriendin en ik hebben een heel mooi nieuw huisje gehuurd in Rotterdam centrum. Op vrijdag 15 juni gaan wij verhuizen. We hebben daarbij een klein probleempje: we hebben de vrachtauto, we hebben een chauffeuse, we hebben één sterke kerel (een vriend), maar we hebben ook twee rottige trapjes die je op moet voordat je bij onze woning bent, omdat je met de lift niet bij onze galerij kunt komen. De chauffeuse heeft rugproblemen en kan dus geen hele zware dingen tillen. Helaas hebben wij beide geen familie in de omgeving wonen en we hebben ook al geen sterke vrienden die die dag beschikbaar zijn (gelukkig wel zwakke vrienden die ons hebben geholpen met het schilderen ).

We zouden het heel geweldig vinden als er een lieve doch sterke Fok!-er is die ons, uiteraard tegen een redelijke en billijke geldelijke vergoeding (plus een pizza!), even wil komen helpen die middag / avond (hoe laat precies is moeilijk inschatten, omdat mijn spullen helemaal vanuit Friesland moeten komen...). Het zou dan met name om een paar grote zaken gaan zoals de wasmachine, de boekenkasten, twee banken. Al met al misschien twee, drie uurtjes werk.

Dusch, Rotterdamsche havenarbeiders en andere stoere sterke mannen, meld u!

Hoop dat dit topic goed staat, was aan het twijfelen of ik het misschien in K&W of V&A moest zetten...

Oh, en als extra bonus nodigen wij de helper, als alles klaar is, uit voor een driegangenmenu bereid in onze prachtige nieuwe keuken.
Wellicht heb je zo meer kans hier...

Anders in het telefoonboek zoeken naar Haas, Beun de. Veel mensen hebben namelijk de neiging op vrijdag te werken. Zeker havenarbeiders...
  zondag 3 juni 2007 @ 10:16:42 #8
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_50053587
helaasch moet ik ook werken
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
  zondag 3 juni 2007 @ 10:46:44 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania