jspammenburg, de LaPo hunter!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:04 schreef jslavenburg het volgende:
Ga ik eens niet voor de LaPo, heb ik hem nog
Anyways, moguh allemaal
Whehequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:04 schreef jslavenburg het volgende:
Ga ik eens niet voor de LaPo, heb ik hem nog
Anyways, moguh allemaal
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
Vind jullie ineens een stuk minder lief allemaal
alle overbodige troep eruit!quote:
Dat nieuws bericht is nep, want ik ben nog steeds hier aan het spammenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
'Koning van de spam' gearresteerd
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: donderdag 31 mei 2007 @ 08:52
Openbare aanklagers in Amerika hebben zaterdag een internethandelaar gevangen gezet die zoveel ongewenste e-mail heeft verstuurd dat ze hem de 'Koning van de Spam' noemen.
De 27-jarige Luctor zou verantwoordelijk zijn voor het versturen van miljoenen ongewenste e-mails. Als hij wordt veroordeeld, kan Luctor een maximum gevangenisstraf van 65 jaar en een boete van 250.000 dollar krijgen.
vandaar, ik dacht luctor nog niet gezien te hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
Openbare aanklagers in Amerika hebben zaterdag een internethandelaar gevangen gezet die zoveel ongewenste e-mail heeft verstuurd dat ze hem de 'Koning van de Spam' noemen.
De 27-jarige Luctor zou verantwoordelijk zijn voor het versturen van miljoenen ongewenste e-mails. Als hij wordt veroordeeld, kan Luctor een maximum gevangenisstraf van 65 jaar en een boete van 250.000 dollar krijgen.
Dr stond ook Luctorquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat nieuws bericht is nep, want ik ben nog steeds hier aan het spammen![]()
Watskeburt?quote:
Heet jij luctor ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat nieuws bericht is nep, want ik ben nog steeds hier aan het spammen![]()
wat nou... je loopt niet eens stage...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:07 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik vind dat degene dat moet doen die me eruit heeft gehaald
Ik heb gewoon kopie - pastee gedaan, maar wie heeft hem veranderd op fok wikiquote:
Daarom staat er een streep doorquote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
Vind jullie ineens een stuk minder lief allemaal
No lo se, moet je effe geschiedenis bekijken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kopie - pastee gedaan, maar wie heeft hem veranderd op fok wiki
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
Hey een beetje respect voor de oud stagiairs ja !quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat nou... je loopt niet eens stage...!
Als je respect wilt, waar blijft het bier dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Hey een beetje respect voor de oud stagiairs ja !
Koop en spamfilterquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef denB het volgende:
[..]
Even serieus hier in nederland krijg je maar 5jaar, omdat we daar geen tot bijna geen wet voor hebben
Die is ook wel erg hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Cuckoo het volgende:
LAKS vindt allochtonenwijk-vraag examen kleinerend
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef teardropnl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
Als het hele examen zou makkelijk is geweest zijn er vast veel mensen geslaagdquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
Als jij dat wil Fresh, dan doen wij dat voor jou op je laatste dagjequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef Freshthinking het volgende:
Nou jongens, ik had gehoopt tijdens mijn stage nog de 200 kunnen halen.. Maar dat gaat helaas niet meer lukken. Tenzij jullie er vandaag nog zes volspammen
grappig wel; als die 65 jaar de gevangenis in moet. er zitten in diezelfde gevangenis mensen die misschien wel meerdere moorden hebben gepleegd, en minder moeten als die 65 jaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef denB het volgende:
[..]
Even serieus hier in nederland krijg je maar 5jaar, omdat we daar geen tot bijna geen wet voor hebben
respect koop je af! Dat lukt niet door te dwingen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik doe meequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als jij dat wil Fresh, dan doen wij dat voor jou op je laatste dagje
Met meerdere moorden kom je in Amerika met 65 jaar niet weg hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:13 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
grappig wel; als die 65 jaar de gevangenis in moet. er zitten in diezelfde gevangenis mensen die misschien wel meerdere moorden hebben gepleegd, en minder moeten als die 65 jaar![]()
gaat wel erg ver. als je niet wil dat er vooroordelen zijn over allochtonen, moet je het ook geen vooroordelen uitlokken doormiddel van hoe ze wonen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
Dat doe ik ook helemaal nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
respect koop je af! Dat lukt niet door te dwingen!![]()
nou phoehoeeee...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal niet
Maar jullie mogen wel een beetje respect hebben voor een oud stagiair
Ik weet tenslotte wat jullie doormaken
Opa Opa ! Vertel nog eens een leuk verhaal van vroeger !?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
klopt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef denB het volgende:
[..]
Dat weet je niet! DIt is vele malen erger dan vroegahquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:16 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Opa Opa ! Vertel nog eens een leuk verhaal van vroeger !?
nou ja, anders gezegd dan; er zitten waarschijnlijk mensen in die gevangenis die ergere dingen hebben gedaan dan spam versturen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met meerdere moorden kom je in Amerika met 65 jaar niet weg hoor.
vroegâh was alles betâhquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:17 schreef denB het volgende:
[..]
Dat weet je niet! DIt is vele malen erger dan vroegah
O...F...M...G!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Help, mijn vriendin wil mij "terug pakken"
ik vraag 't me afquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
als je dat leest... !quote:
Is het ook...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
En een hele boel geld verdiend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:17 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nou ja, anders gezegd dan; er zitten waarschijnlijk mensen in die gevangenis die ergere dingen hebben gedaan dan spam versturen.
al heeft hij wel miljoenen mensen gedupeerd, geen 1 of 2..
Vroegah was alles anders, toen spamden we met gemak 6 topics op een dag volquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:16 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Opa Opa ! Vertel nog eens een leuk verhaal van vroeger !?
ik heb hem bij mn bookmarks gevoegd om morgen te lezen of hij nou hard genomen is...!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ja hier ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef Stienn het volgende:
Wat een klote weer!
wat is er mis met de zon...?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef Stienn het volgende:
Wat een klote weer!
Man dat hadden we vorige week nogquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:19 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Vroegah was alles anders, toen spamden we met gemak 6 topics op een dag vol
Vroegah, toen Jezus nog Herman heette zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:19 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Vroegah was alles anders, toen spamden we met gemak 6 topics op een dag vol
Hier ook!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef Stienn het volgende:
Wat een klote weer!
OMFGquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Leuk ook dat die vrienden het ook wetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heeft jezus ooit herman geheetten dan ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vroegah, toen Jezus nog Herman heette zeker?
toen de guldens nog van hout waren! Sex nog vies was en je poep met een lange oe scheef!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vroegah, toen Jezus nog Herman heette zeker?
dat was toch die keeper van ADO, jeweetwel: "de keeper van Den Haag, zit met een dildo in z'n maag!" spreekkoren?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
Die krijgt even een Stefan Postma![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
Toen de mandarijn nog een traktatie was
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
voor jouwn tijd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Heeft jezus ooit herman geheetten dan ?
Sex is ook viesquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Toen de sex nog vies was en de lucht nog schoon
Berlijn!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zon? Waar?Ik zie alleen maar grouwe wolken...
Toen de bomen nog van steen waren, en er geen drempels maar alleen kuilen waren in de wegquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
En god nog Gaitquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Heeft jezus ooit herman geheetten dan ?
jouwn sex misschien!quote:
Die jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat was toch die keeper van ADO, jeweetwel: "de keeper van Den Haag, zit met een dildo in z'n maag!" spreekkoren?
![]()
die komt je echt niet helpen hoor...!quote:
Heeft ie ook niet van zichzelf hoorquote:
Jazeker!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat was toch die keeper van ADO, jeweetwel: "de keeper van Den Haag, zit met een dildo in z'n maag!" spreekkoren?
![]()
Tenslotte weet je zelf wat het lekkerste isquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jouwn sex misschien!de sex die ik heb gehad was allemaal lekker!
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:24 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
er geen drempels maar alleen kuilen waren in de weg![]()
Stefan Postma?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
Die krijgt even een Stefan Postma![]()
Op het vuistje nemen is geen sexquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jouwn sex misschien!de sex die ik heb gehad was allemaal lekker!
![]()
werken ? wat is dat voor woord ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die komt je echt niet helpen hoor...!![]()
Ga terug naar het gewone werkvolk jij flegel!![]()
dat jij nou homosex hebt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:25 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Tenslotte weet je zelf wat het lekkerste is
arbeider!quote:
Oh ja, jij zat in het buitenland he. Keeper van ADO den Haag staat op internet, filmpje waar hij in zn bruine anjer wordt gepenetreerd door een ietwat mollige vrouwquote:
Als alle mannen HIV hebben jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij nou homosex hebt...![]()
ik neem aan dat jij ook gewoon vrouwen neemt?
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh ja, jij zat in het buitenland he. Keeper van ADO den Haag staat op internet, filmpje waar hij in zn bruine anjer wordt gepenetreerd door een ietwat mollige vrouw
Jou aanname is okequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij nou homosex hebt...![]()
ik neem aan dat jij ook gewoon vrouwen neemt?
![]()
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:28 schreef Cuckoo het volgende:
Istie wel hoor! http://www.burre.nl/f_marcel.htm
Check ook z'n familie!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh ja, jij zat in het buitenland he. Keeper van ADO den Haag staat op internet, filmpje waar hij in zn bruine anjer wordt gepenetreerd door een ietwat mollige vrouw
Heeyquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:28 schreef Leinonlein het volgende:
Jaaaa het gaat weer over seks
Goede morgen! Even een bakkie thee scoren!
Wat is er nou beter dan wakker worden met sexquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:28 schreef Leinonlein het volgende:
Doelman van ADO DH, die even anaal werd genomen door zijn ex-vriendin en dit filmpje op YouTube plaatstequote:
Gezond wakker worden..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:29 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wat is er nou beter dan wakker worden met sex
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon alweer 3e bladzijde, terwijl het vanmorgen net geopend is![]()
maar goed, goedemorgen voor iedereenik ben weer present, toch ff lekker wat werk verzetten, zodat de scriptie voor 98% af is... en dan volgende week gesprek op school en de rest afmaken
He spuit 11, dat zit ik net in geuren en kleuren te vertellenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doelman van ADO DH, die even anaal werd genomen door zijn ex-vriendin en dit filmpje op YouTube plaatste
Goedemorgen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
maar goed, goedemorgen voor iedereenik ben weer present, toch ff lekker wat werk verzetten, zodat de scriptie voor 98% af is... en dan volgende week gesprek op school en de rest afmaken
sPaMcOrEquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:28 schreef Leinonlein het volgende:
Vroeg vakantie is okequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
heb gisteren brief van school gekregen, scriptieverdedigingen zijn van 25 juni t/m 2 juli... ik kijken wanneer ik mocht: 25 juni op 11.00heb ik mooi vroeg vakantie
![]()
oh..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
He spuit 11, dat zit ik net in geuren en kleuren te vertellen
net of wij dat willen weten hequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
Roycoooo zit te schijten maar hij heeft niet eens gezegd dattie wegging
Whehehe wij 20 juni om 10.00quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
heb gisteren brief van school gekregen, scriptieverdedigingen zijn van 25 juni t/m 2 juli... ik kijken wanneer ik mocht: 25 juni op 11.00heb ik mooi vroeg vakantie
![]()
Ga naar Tweakersquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef Damzkieee het volgende:
Kan iemand van de compurterdeskundigen me effe helpen? Als ik de ' indruk en daarna de e dan komt er meestal een accent op. Nu komt meteen de ' er te staan
Ik snap dr geen biet van
Boelie Banaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:28 schreef Cuckoo het volgende:
Istie wel hoor! http://www.burre.nl/f_marcel.htm
Check ook z'n familie!![]()
![]()
Achja, als je het niet hebt. Mag je er nog wel over pratenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:28 schreef Leinonlein het volgende:
Weer paar kilo lichterquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
Roycoooo zit te schijten maar hij heeft niet eens gezegd dattie wegging
Das lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
nee..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn de dagcijfers van gisteren al bekend??
Wij moeten op 20 juniquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
11 juni is de scriptie ingeleverd, dan heb ik nog 2 weken de tijd om hem goed door te lezen, met er helemaal in te verdiepen en ook nog 2 boeken met relevante literatuur door te lezen, zodat ik op en top voorbereid bij de verdediging kan zittenquote:
quote:
Was van de week bij Ruud de Wild op de radio een grote discussie of dat nou wel of niet kon: schijten onder de baas z'n tijd.quote:
Druk even op ctrl+shift of alt+shift, help dat niet druk even alt+f4 inquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef Damzkieee het volgende:
Kan iemand van de compurterdeskundigen me effe helpen? Als ik de ' indruk en daarna de e dan komt er meestal een accent op. Nu komt meteen de ' er te staan
Ik snap dr geen biet van
nou 6 moet ook best lukken hoor...!quote:
Dat is best klotequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Das lekker
Klasgenoten van me liepen stage bij John Deere in Enschede...die fabriek wordt binnenkort gesloten waardoor hun opdracht niet meer door JD gebruikt wordt: Resultaat, stage afgerond door half verslag + vakantie eind mei
dat is welquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Das lekker
Klasgenoten van me liepen stage bij John Deere in Enschede...die fabriek wordt binnenkort gesloten waardoor hun opdracht niet meer door JD gebruikt wordt: Resultaat, stage afgerond door half verslag + vakantie eind mei
Literatuur door lezen??quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
11 juni is de scriptie ingeleverd, dan heb ik nog 2 weken de tijd om hem goed door te lezen, met er helemaal in te verdiepen en ook nog 2 boeken met relevante literatuur door te lezen, zodat ik op en top voorbereid bij de verdediging kan zitten
[..]
heeey ben je weer terug?quote:
WIL IK OOK! Loop al sinds september stagequote:
Paar min. terug alquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:37 schreef denB het volgende:
[..]
WIL IK OOK! Loop al sinds september stage
Maar heb daar tussen in een maand in het ziekenhuis en een maand thuis door gebracht
Alt-shiftquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef denB het volgende:
[..]
Druk even op ctrl+shift of alt+shift, help dat niet druk even alt+f4 in
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Lol, grappenmaker... Koop een kamasutra boek,![]()
Als je moet, dan moet jequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Was van de week bij Ruud de Wild op de radio een grote discussie of dat nou wel of niet kon: schijten onder de baas z'n tijd.![]()
ja, 2 boeken; 1 die ik in het 3e jaar gebruikt heb voor Logistiek en 1 boek dat ik heb gekocht 1,5 maand terug, wat er handig was voor de scriptie... als ik die 2 doorneem, heb ik erg veel theoretische kennisquote:
Liever een uur seks dan een uur op de fitnesclub moet je maar denkenquote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
5 minuten is me, meestal, toch echt te weinig![]()
Hoelang is wel oke dan ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
* ReMcOrE is het zwaar eens met Leinonleinquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Liever een uur seks dan een uur op de fitnesclub moet je maar denken![]()
kunt hier ook niet blijven zitten met een zere buikquote:
VERTELLLLL :quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef Goover het volgende:
tvpvpvp
daar zit wat inquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Liever een uur seks dan een uur op de fitnesclub moet je maar denken![]()
500 per uur? Ook tijdens het voorspel? Dan haal ik het welquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik had het toch over seks, niet over neuken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef denB het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Is dit incl. voorspel?
Oooh, doen wij niet aanquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, 2 boeken; 1 die ik in het 3e jaar gebruikt heb voor Logistiek en 1 boek dat ik heb gekocht 1,5 maand terug, wat er handig was voor de scriptie... als ik die 2 doorneem, heb ik erg veel theoretische kennis
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
Liever een uur sex op de fitnessclub dan een fitnessclub op je sex
theorie doornemen kan geen kwaadquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oooh, doen wij niet aan! Alles zit al in t koppie..
Mjea, genoeg manieren om het uren te laten duren..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Ooooohw! Incl beetje zoenen, strelen etc..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, ik had het toch over seks, niet over neuken?
Lekker geneukt dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Gisteren nog 1,5 uur op de fitness geweest![]()
eergisteren nog 3 kwartier wezen hardlopenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Gisteren nog 1,5 uur op de fitness geweest![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
Liever een uur sex op de fitnessclub dan een fitnessclub op je sex
Absoluut niet nee, maar denk dat t er bij ons wel goed in zit qua theorie! Ikke niet, heb nog tentamensquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
theorie doornemen kan geen kwaadheb toch 2 weken waarin ik alleen even een presentatie in elkaar hoef te zetten
Spamfries!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Deansensitized het volgende:Deeee keeper van Den Haag, van Den Haag, van Den Haag
Kilocaloriën waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Ooooohw! Incl beetje zoenen, strelen etc..
500 kal is alleen niet zo veel
Ja ik heb gisteren een kleine docu gezien, het gaat ook om al de spanning die er in je hoofd om gaat. Zorgt ook voor calorieverbruik, en het hangt natuurlijk van je activiteit in bed af hequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Ooooohw! Incl beetje zoenen, strelen etc..
500 kal is alleen niet zo veel
Ik kan niet hard lopenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
eergisteren nog 3 kwartier wezen hardlopen![]()
Oh ja, dan red ik het welquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, ik had het toch over seks, niet over neuken?
Maar mannen denken toch 80% van de dag aan seks ? geldt dat daar ook voor ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren een kleine docu gezien, het gaat ook om al de spanning die er in je hoofd om gaat. Zorgt ook voor calorieverbruik, en het hangt natuurlijk van je activiteit in bed af he
gisteren niet gelopen... vanavond een wedstrijd..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
eergisteren nog 3 kwartier wezen hardlopen![]()
Och doet me niksquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren een kleine docu gezien, het gaat ook om al de spanning die er in je hoofd om gaat. Zorgt ook voor calorieverbruik, en het hangt natuurlijk van je activiteit in bed af he
We kunnen het speciaal voor jou en Cuckoo ook wel effe over op het vuistje neuken hebben hoorquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Och doet me niks
Ik kijk altijd voetbal
ik heb wel weer verrot last van m'n enkel. zit een beetje te twijfelen of het wel verstandig is om morgen een 1000M wedstrijd te gaan lopen....ik denk het niet namelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gisteren niet gelopen... vanavond een wedstrijd..
maakt niet uit, ontsteking in de knie wordt er niet minder omquote:
Dan moet ik aardig veel sex hebben, om weer van mijn 10kilo's teveel af te komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Arme vriendinquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef denB het volgende:
[..]
Dan moet ik aardig veel sex hebben, om weer van mijn 10kilo's teveel af te komen
ik dacht dat je gearresteerd was ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hallo alle die er nieuw bij zijn gekomen
Ben prima op gewicht. Damzkieee heeft nu ook een beste plofkopquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef denB het volgende:
[..]
Dan moet ik aardig veel sex hebben, om weer van mijn 10kilo's teveel af te komen
Luctor et Spammergoquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hallo alle die er nieuw bij zijn gekomen
Begin maar met het uiteenzetten van je ervaringen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We kunnen het speciaal voor jou en Cuckoo ook wel effe over op het vuistje neuken hebben hoor![]()
Dat komt omdat hij je zoveel hoort typen op FOK! en hij denkt dat je druk bezig bent aan je verslagquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had net een gesprek met mijn begeleider en die vond het verslag magertjes, maar dat is volgens mij nog zacht uitgedrukt
Bij ons stond er: Indrukwekkend maar rammeltquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had net een gesprek met mijn begeleider en die vond het verslag magertjes, maar dat is volgens mij nog zacht uitgedrukt
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Maar mannen denken toch 80% van de dag aan seks ? geldt dat daar ook voor ?want dan zijn wij heel veel met die spanning bezig
Nou ik zat me toch laatst 5 tegen 1 te doen gek, niet normaal....quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Begin maar met het uiteenzetten van je ervaringen.
Goed bezigquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij rukt jezelf elke keer als je aan seks denkt?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Maar mannen denken toch 80% van de dag aan seks ? geldt dat daar ook voor ?want dan zijn wij heel veel met die spanning bezig
vertel...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beterquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij rukt jezelf elke keer als je aan seks denkt?
Dan kom je daar wel aan ja
Wat had je ook alweer gehad?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:49 schreef denB het volgende:
Naa, ben 10kg aankomen nadat ik in het ziekenhuis 15kg kwijt was geraakt
Maar heb nooit echt gewerkt om die 65kg te behouden
maar hij zit in een andere vleugel, dus zoveel hoort hij mij niet typenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:48 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij je zoveel hoort typen op FOK! en hij denkt dat je druk bezig bent aan je verslag
Oke dat valt weer mee danquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar hij zit in een andere vleugel, dus zoveel hoort hij mij niet typen
Als je ongeveer 75 kilogram weegt.. en 5 minuten aan het rukken bent.. kom je maar aan 10 Kcal.. Dus je moet jezelf sufrukken tot die 500 Kcal.quote:
Bijna buikvliesquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat had je ook alweer gehad?
65 maar? Ben je ook niet erg lang of wel?
We gaan voor de 200 dan hebben we een feestjequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
we gaan vandaag echt wel weer 5 topics redden
We doen het voor de gene die vandaag voor het laatst stage lopenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
we gaan vandaag echt wel weer 5 topics redden
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:52 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Oke dat valt weer mee dan
Ik heb het wel met mijn stagebegeleider gehad toen, hij zei je tikt altijd zoveel en je verslag is wel goed maar de hoeveelheid die jij tikt kan ik nooit terugvinden in je verslag, dan vraag ik me toch af wat je voor de rest doet
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef teardropnl het volgende:
[..]
We gaan voor de 200 dan hebben we een feestje
Alleen Fresh.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:54 schreef denB het volgende:
[..]
We doen het voor de gene die vandaag voor het laatst stage lopen
Meneer Pieter heeft het uitgerekend hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je ongeveer 75 kilogram weegt.. en 5 minuten aan het rukken bent.. kom je maar aan 10 Kcal.. Dus je moet jezelf sufrukken tot die 500 Kcal.
Maar hij heeft wel gezegd dat hij voor school geen onvoldoende zou geven, omdat dit toch een leermoment isquote:
Dat is bij mij ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:52 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Oke dat valt weer mee dan
Ik heb het wel met mijn stagebegeleider gehad toen, hij zei je tikt altijd zoveel en je verslag is wel goed maar de hoeveelheid die jij tikt kan ik nooit terugvinden in je verslag, dan vraag ik me toch af wat je voor de rest doet
10 Kcal als je 5 minuten aan het rukken ben.. met een gewicht van 75kg..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef Damzkieee het volgende:
Weet niet hoeveel calorieen je verbrand, maar volgens mij als je het vaak genoeg doet krijg je wel een brandende harrie
ask Cuckoo
heb ik toch nog iets te vierenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:54 schreef denB het volgende:
[..]
We doen het voor de gene die vandaag voor het laatst stage lopen
http://www.wijvallenaf.nl/quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:55 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Meneer Pieter heeft het uitgerekend hoor![]()
Tsjeempie..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je ongeveer 75 kilogram weegt.. en 5 minuten aan het rukken bent.. kom je maar aan 10 Kcal.. Dus je moet jezelf sufrukken tot die 500 Kcal.
vandaag is ook mijn laatste dag als stagiair. vrijdag vrij, en volgende week, dan op maandag 11 juni weer vakantiewerk doen hierquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:55 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Meneer Pieter heeft het geprobeert hoor![]()
Duidelijk de lamme hand verschijnselenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
10 Kcal als je 5 minuten aan het rukken ben.. met een gewicht van 75kg..
dus voor 500Kcal.. moet je dus 250 minuten achterelkaar rukken...
dat valt toch wel meequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gezegd dat hij voor school geen onvoldoende zou geven, omdat dit toch een leermoment isVerder heeft hij een aantal (lees: veel) verbeterpunten bij het verslag geschreven. Die ga ik er nu in verwerken en dan in het Excel-model wat aanpassingen doen en dan opnieuw inleveren. Tevens de ppt-presentatie inleveren, zodat hij daar ook commentaar op kan geven. En dan maar hopen
En wachten totdat ik de uiteindelijke presentatie kan doen en die dan maar heel erg goed doen
het is geprobeerdquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
Maar als je nou eens rukt tijdens het fietsen of hardlopen? Verbrand je dan nogsteeds 10kcal per uur?
probeer het eens zou ik zeggen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
Maar als je nou eens rukt tijdens het fietsen of hardlopen? Verbrand je dan nogsteeds 10kcal per uur?
ligt eraan op welke snelheidquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het is geprobeerd... 250 minuten constant aan het rukken.. dat overleef je niet
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
ik wens je veel succesquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
Neequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
Wij ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat valt toch wel meewij hebben ook elke keer verbeterpunten die we aanpassen...
Ik heb een keer mijn verbeterpunten verbeterpunten moeten verbeterenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat valt toch wel meewij hebben ook elke keer verbeterpunten die we aanpassen...
Blijkbaar wel, je typt nogsteedsquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het is geprobeerd... 250 minuten constant aan het rukken.. dat overleef je niet
![]()
Hebben wij dr ook 1 vanquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:01 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn verbeterpunten verbeterpunten moeten verbeteren
Ik had bij mij zelf zo iets van: WHAT THE HELL! Dat was dus een docent die steeds zijn eigen dingen zat te verbeteren -_-
ga jij even met een snelheidsmeter kijken hoe hard je rukt...quote:
Poepvervelend iddquote:
Kan wel met zo'n stappenteller in je handen of aan ej arm hahaquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ga jij even met een snelheidsmeter kijken hoe hard je rukt...
Als je klaar kwam spoot je toch met een snelheid van 30 km per uur ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ga jij even met een snelheidsmeter kijken hoe hard je rukt...
Genoeg om een klein zoogdier te doden iig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je klaar kwam spoot je toch met een snelheid van 30 km per uur ofzo?
Hoevaak laten jullie je verslag lezen dan, ik heb het mijn stagebegeleider nog nooit laten lezen en heb ook pas 1 mail van die gast gehad. Over 9 weken moet het verslag af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Zoek ons ff opquote:
HWHEEHEHEH gat ind e markt!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:03 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Kan wel met zo'n stappenteller in je handen of aan ej arm haha
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en het gaat weer over seks
Terwijl ik het nog stage-gerelateerd probeer te houden
Aantal keren wel, 4/5 keer ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoevaak laten jullie je verslag lezen dan, ik heb het mijn stagebegeleider nog nooit laten lezen en heb ook pas 1 mail van die gast gehad. Over 9 weken moet het verslag af.
Ik heb al een vet mooi voorblad en een halve inleiding![]()
"Neuken op stage, done of niet? "quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en het gaat weer over seks
Terwijl ik het nog stage-gerelateerd probeer te houden
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
HWHEEHEHEH gat ind e markt!!
Rukkenteller!
Kan je vriendin oefenen met polsbewegingen enzo
Ik ga effe naar de KvK!
Vraag t aan AnthonyZeusquote:
DIEF!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
HWHEEHEHEH gat ind e markt!!
Rukkenteller!
Kan je vriendin oefenen met polsbewegingen enzo
Ik ga effe naar de KvK!
Een eerbetoonquote:
ik staat er niet in!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:05 schreef PieterBas het volgende:
003. 227 ReMcOrE
005. 215 Damzkieee
012. 150 Roycoooooo
025. 114 Kuno_van_Dijk
037. 101 PieterBas
049. 085 denB
061. 080 Luctor.et.Emergo
064. 078 Sok41
069. 076 Cuckoo
123. 054 Deansensitized
199. 037 Stienn
219. 034 Bootje84
Die spamcorequote:Op donderdag 31 mei 2007 10:05 schreef PieterBas het volgende:
003. 227 ReMcOrE
005. 215 Damzkieee
012. 150 Roycoooooo
025. 114 Kuno_van_Dijk
037. 101 PieterBas
049. 085 denB
061. 080 Luctor.et.Emergo
064. 078 Sok41
069. 076 Cuckoo
123. 054 Deansensitized
199. 037 Stienn
219. 034 Bootje84