jspammenburg, de LaPo hunter!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:04 schreef jslavenburg het volgende:
Ga ik eens niet voor de LaPo, heb ik hem nog
Anyways, moguh allemaal
Whehequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:04 schreef jslavenburg het volgende:
Ga ik eens niet voor de LaPo, heb ik hem nog
Anyways, moguh allemaal
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
Vind jullie ineens een stuk minder lief allemaal
alle overbodige troep eruit!quote:
Dat nieuws bericht is nep, want ik ben nog steeds hier aan het spammenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
'Koning van de spam' gearresteerd
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: donderdag 31 mei 2007 @ 08:52
Openbare aanklagers in Amerika hebben zaterdag een internethandelaar gevangen gezet die zoveel ongewenste e-mail heeft verstuurd dat ze hem de 'Koning van de Spam' noemen.
De 27-jarige Luctor zou verantwoordelijk zijn voor het versturen van miljoenen ongewenste e-mails. Als hij wordt veroordeeld, kan Luctor een maximum gevangenisstraf van 65 jaar en een boete van 250.000 dollar krijgen.
vandaar, ik dacht luctor nog niet gezien te hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
Openbare aanklagers in Amerika hebben zaterdag een internethandelaar gevangen gezet die zoveel ongewenste e-mail heeft verstuurd dat ze hem de 'Koning van de Spam' noemen.
De 27-jarige Luctor zou verantwoordelijk zijn voor het versturen van miljoenen ongewenste e-mails. Als hij wordt veroordeeld, kan Luctor een maximum gevangenisstraf van 65 jaar en een boete van 250.000 dollar krijgen.
Dr stond ook Luctorquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat nieuws bericht is nep, want ik ben nog steeds hier aan het spammen![]()
Watskeburt?quote:
Heet jij luctor ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat nieuws bericht is nep, want ik ben nog steeds hier aan het spammen![]()
wat nou... je loopt niet eens stage...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:07 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik vind dat degene dat moet doen die me eruit heeft gehaald
Ik heb gewoon kopie - pastee gedaan, maar wie heeft hem veranderd op fok wikiquote:
Daarom staat er een streep doorquote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
Vind jullie ineens een stuk minder lief allemaal
No lo se, moet je effe geschiedenis bekijken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kopie - pastee gedaan, maar wie heeft hem veranderd op fok wiki
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
Hey een beetje respect voor de oud stagiairs ja !quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat nou... je loopt niet eens stage...!
Als je respect wilt, waar blijft het bier dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Hey een beetje respect voor de oud stagiairs ja !
Koop en spamfilterquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef denB het volgende:
[..]
Even serieus hier in nederland krijg je maar 5jaar, omdat we daar geen tot bijna geen wet voor hebben
Die is ook wel erg hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Cuckoo het volgende:
LAKS vindt allochtonenwijk-vraag examen kleinerend
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef teardropnl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
Als het hele examen zou makkelijk is geweest zijn er vast veel mensen geslaagdquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
Als jij dat wil Fresh, dan doen wij dat voor jou op je laatste dagjequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef Freshthinking het volgende:
Nou jongens, ik had gehoopt tijdens mijn stage nog de 200 kunnen halen.. Maar dat gaat helaas niet meer lukken. Tenzij jullie er vandaag nog zes volspammen
grappig wel; als die 65 jaar de gevangenis in moet. er zitten in diezelfde gevangenis mensen die misschien wel meerdere moorden hebben gepleegd, en minder moeten als die 65 jaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef denB het volgende:
[..]
Even serieus hier in nederland krijg je maar 5jaar, omdat we daar geen tot bijna geen wet voor hebben
respect koop je af! Dat lukt niet door te dwingen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik doe meequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als jij dat wil Fresh, dan doen wij dat voor jou op je laatste dagje
Met meerdere moorden kom je in Amerika met 65 jaar niet weg hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:13 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
grappig wel; als die 65 jaar de gevangenis in moet. er zitten in diezelfde gevangenis mensen die misschien wel meerdere moorden hebben gepleegd, en minder moeten als die 65 jaar![]()
gaat wel erg ver. als je niet wil dat er vooroordelen zijn over allochtonen, moet je het ook geen vooroordelen uitlokken doormiddel van hoe ze wonen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
Dat doe ik ook helemaal nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
respect koop je af! Dat lukt niet door te dwingen!![]()
nou phoehoeeee...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal niet
Maar jullie mogen wel een beetje respect hebben voor een oud stagiair
Ik weet tenslotte wat jullie doormaken
Opa Opa ! Vertel nog eens een leuk verhaal van vroeger !?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
klopt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef denB het volgende:
[..]
Dat weet je niet! DIt is vele malen erger dan vroegahquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:16 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Opa Opa ! Vertel nog eens een leuk verhaal van vroeger !?
nou ja, anders gezegd dan; er zitten waarschijnlijk mensen in die gevangenis die ergere dingen hebben gedaan dan spam versturen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met meerdere moorden kom je in Amerika met 65 jaar niet weg hoor.
vroegâh was alles betâhquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:17 schreef denB het volgende:
[..]
Dat weet je niet! DIt is vele malen erger dan vroegah
O...F...M...G!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Help, mijn vriendin wil mij "terug pakken"
ik vraag 't me afquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
als je dat leest... !quote:
Is het ook...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
En een hele boel geld verdiend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:17 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nou ja, anders gezegd dan; er zitten waarschijnlijk mensen in die gevangenis die ergere dingen hebben gedaan dan spam versturen.
al heeft hij wel miljoenen mensen gedupeerd, geen 1 of 2..
Vroegah was alles anders, toen spamden we met gemak 6 topics op een dag volquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:16 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Opa Opa ! Vertel nog eens een leuk verhaal van vroeger !?
ik heb hem bij mn bookmarks gevoegd om morgen te lezen of hij nou hard genomen is...!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ja hier ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef Stienn het volgende:
Wat een klote weer!
wat is er mis met de zon...?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef Stienn het volgende:
Wat een klote weer!
Man dat hadden we vorige week nogquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:19 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Vroegah was alles anders, toen spamden we met gemak 6 topics op een dag vol
Vroegah, toen Jezus nog Herman heette zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:19 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Vroegah was alles anders, toen spamden we met gemak 6 topics op een dag vol
Hier ook!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef Stienn het volgende:
Wat een klote weer!
OMFGquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Leuk ook dat die vrienden het ook wetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heeft jezus ooit herman geheetten dan ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vroegah, toen Jezus nog Herman heette zeker?
toen de guldens nog van hout waren! Sex nog vies was en je poep met een lange oe scheef!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vroegah, toen Jezus nog Herman heette zeker?
dat was toch die keeper van ADO, jeweetwel: "de keeper van Den Haag, zit met een dildo in z'n maag!" spreekkoren?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
Die krijgt even een Stefan Postma![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
Toen de mandarijn nog een traktatie was
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
voor jouwn tijd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Heeft jezus ooit herman geheetten dan ?
Sex is ook viesquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Toen de sex nog vies was en de lucht nog schoon
Berlijn!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zon? Waar?Ik zie alleen maar grouwe wolken...
Toen de bomen nog van steen waren, en er geen drempels maar alleen kuilen waren in de wegquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
En god nog Gaitquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Heeft jezus ooit herman geheetten dan ?
jouwn sex misschien!quote:
Die jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat was toch die keeper van ADO, jeweetwel: "de keeper van Den Haag, zit met een dildo in z'n maag!" spreekkoren?
![]()
die komt je echt niet helpen hoor...!quote:
Heeft ie ook niet van zichzelf hoorquote:
Jazeker!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat was toch die keeper van ADO, jeweetwel: "de keeper van Den Haag, zit met een dildo in z'n maag!" spreekkoren?
![]()
Tenslotte weet je zelf wat het lekkerste isquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jouwn sex misschien!de sex die ik heb gehad was allemaal lekker!
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:24 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
er geen drempels maar alleen kuilen waren in de weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |