Ick goat je voorbeelt folluguh.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Voruid, ga nouw tog egt slape....
Wetrustuh!
* DarkShine tapt een pitcher Jupilerquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
Reikelijk op teit.
Geef mij noch maar een drankje.
Ben 2x op Kreta geweest. Beide keren in Agios Nikolaos en is me super bevallen. En ik ben niet zo'n jong gastje wat daar iedere avond in de kroeg hangt integendeel ik heb ook nog wat gezien van het eiland.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Leuk eiland, Kreta.
Herakilion, Knossos en omgeving is prima te doen.
Ik ga trouwens maffen, dus..
En nu echt!quote:
quote:
Anders ik wel....quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Morgen lekker beginnen bij onze nieuwe baan
Ben benieuwd!!
ai, dat is minder.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef pascalheister het volgende:
mogge
De vestigingsdirecteur van ons belde mij net nog even persoonlijk om het slechte nieuws mee te delen dat de boel gaat sluiten
Wat kut, moet je op zoek naar een andere baan of wordt er iets geregeld?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef pascalheister het volgende:
mogge
De vestigingsdirecteur van ons belde mij net nog even persoonlijk om het slechte nieuws mee te delen dat de boel gaat sluiten
dinsdag komt er nog wel een of ander bureau die werk voor je gaan zoeken.. maar ff afwachtenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat kut, moet je op zoek naar een andere baan of wordt er iets geregeld?
en wanneer is de boel definitief dicht??quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dinsdag komt er nog wel een of ander bureau die werk voor je gaan zoeken.. maar ff afwachten
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef pascalheister het volgende:
mogge
tot aan de bouwvak, 27 juli laatste dag geloof ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en wanneer is de boel definitief dicht??
Damm dat is kut... dus ook jij moet opzoek naar nieuw werkquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef pascalheister het volgende:
mogge
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Anders ik wel....
1 dagje werken en dan weekend
Nu is het tijd voor de kapper...
ja, lekker zo voor de vakantiequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm dat is kut... dus ook jij moet opzoek naar nieuw werk
Ja echt kut.... .zat het al een tijdje in de lucht?? of was het een totale verassing?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, lekker zo voor de vakantie![]()
wel een verassing, we draaiden niet super maar zo snel had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja echt kut.... .zat het al een tijdje in de lucht?? of was het een totale verassing?
Das helemaal balen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel een verassing, we draaiden niet super maar zo snel had ik niet verwacht.
sommige werkgeversquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:18 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Kloten pascal, I know the feeling! Je hebt tenminste nog wel wat tijd nu, bij ons was het allemaal nu en direct wegwezen.
Alhoewel, ik heb net even duidelijk gemaakt dat ik de gang van zaken niet ok vind. Ik zit al drie dagen opgeruimd, afgerond en alles te wachten op overdracht, blaast ie het vandaag weer af. Ik kom morgen geen hele dag meer (krijg ook maar t/m vandaag loon) en hij er maar voor moet zorgen dat ie er morgenochtend wel is, anders dikke pech. Ben geen gekke (naja...).
no shit sherlockquote:
U ook al werkeloos ofwat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:22 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was de kamer van koophandel.. nu richting Amsterdam om mijn auto in te leveren.. en dan gezellig met de trein terug .....als dat maar goed gaat
quote:B: "Jongens, goed dat jullie allemaal bij elkaar zijn, maar dit is de laatste dag van mij (lees mei)."
iedereen:huh ???
B: "ja, morgen is het juni, dus vandaar....iemand koffie ? "
iedereen:oh, ha ha ha, we dachten al.......
Dat is beterquote:
Hopen dat ik morgen word aangenomen na mijn sollicitatiegesprek, kan ik eindelijk weg bij Mcquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik hoop het ook over een tijdje![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ld2eVp41Yn8quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef pascalheister het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eXUZ_R3FuU4&mode=related&search=
Op Pinkpop werd dit filmpje elke keer vertoond op de schermen langs de podia tussen de bands door, gek werd je ervan
Lekker uitgeslapen?quote:
Een goedemorgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 06:33 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
[..]
Was dit goedemorgen of goede nacht ?
Ik vind ze wat raar, want ik geloof nooit dat die tijger blij is dat z'n eten in het water wordt gegooid. Pure mishandeling dit.quote:
Het zijn katachtigen, Katten houden volgens mij niet bepaald van zwemmen, ik weet niet hoe dat met tijgers e.d. zit?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind ze wat raar, want ik geloof nooit dat die tijger blij is dat z'n eten in het water wordt gegooid. Pure mishandeling dit..
toen ik nog ging werd je ook voor elk optreden doodgegooid met die Amnesty dingen. Prima hoor maar door er elke keer over te beginnen begon iedereen er een beetje de schijt aan te krijgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef pascalheister het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eXUZ_R3FuU4&mode=related&search=
Op Pinkpop werd dit filmpje elke keer vertoond op de schermen langs de podia tussen de bands door, gek werd je ervan
En nu dus flink feesten neem ik aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tijgers houden wél van water. Als enige katachtigen. Ze spelen er graag in enzo, vandaar ook die foto's waarschijnlijk. Hij/zij lijkt me niet erg agressief, meer speelzaam.
Natuurkunde zit erop. Het was me toch een potje zuur
Maar die 2,9 die ik mag halen, heb ik wel lijkt me.
De examens zitten erop
Ik denk tquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu dus flink feesten neem ik aan.
Heb je eigenlijk al woonruimte in Wageningen (of omgeving) ?
Okeequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk t
Nee, eerstejaars mogen pas bieden vanaf 1 juli...
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 5.6 en 7.6. Dat valt nog heel erg meeEn dan heb ik antwoorden die ik niet helemaal zeker wist, niet meegeteld.
4.1 - 6.1 hiero, streng geteld. Los komen er ook niet zó gek veel punten bij, dus tja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 5.6 en 7.6. Dat valt nog heel erg meeEn dan heb ik antwoorden die ik niet helemaal zeker wist, niet meegeteld.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nu is SK echter slecht gegaan, denk ik.
Nope gewoon een andere baanquote:
fietsen is goed voor jequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope gewoon een andere baan
Zo weer thuis.. auto kwijthelaas.. maar goed... op naar m'n nieuwe baan
Koelkast of magnetron?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ik ga door voor de 2e ronde![]()
![]()
...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nu is SK echter slecht gegaan, denk ik.
Ja, wat je zegt. Het is me wat, meneer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef Grulez het volgende:
mmm
Sorry was het enige geluid wat ik kon producerenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wat je zegt. Het is me wat, meneer.
Pas je anders niet in jequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:24 schreef appelsientje het volgende:
Zo weer terug van sporten... er komt allemaal water uit mijn lichaam
Net ff ook een stukje wezen rennendie kilo's moeten eraf
quote:
Sinds tijden weer aspergesoep gehad (ok nepvers uit zo'n unoxzak) met een stokbroodje ham kaas paprika romatomaatjes ananas en met pizzabodemsaus (wist niet dat het bestond maar het paste er prima bij)quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Sorry was het enige geluid wat ik kon produceren![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef Grulez het volgende:
mmm
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[[url=http://images.fok.nl/s/worshippy.gif]afbeelding][/url]
of die van I wanna MM Iquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[[url=http://images.fok.nl/s/worshippy.gif]afbeelding][/url]
The dangers of di-hydrogen-monoxide.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:24 schreef Suijk het volgende:
Ik las laatst een onderzoek over dihydrogeenmonoxide. Er was een onderzoekster en die ging handtekeningen verzamelen in het kader van het milieu. Haar argumenten waren: als je je fruit was, blijft het erop zitten, het komt voor in meren en oceanen en zelfs in sommige etenswaren!
Ze had in een middag honderden handtekeningen opgehaald van geschrokken burgers!
Wie is er gehuldigd Tong ?quote:
Kim Hollandquote:
Halo.quote:
Ja ze had nog een gaatjequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben je door Kim Holland gehuldigd, Tong?
Was dr navel nog vrij?quote:
Ben ik al geweest in de kroeg. We snapten opok niet dat de spoelers de kroeg niet in kwamen. Was leuker geweest. Denk dat ze in de kantine vieren.quote:
Er is daar maar 1 kroeg? Zelfs Velsen Noord heeft er 2!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik al geweest in de kroeg. We snapten opok niet dat de spoelers de kroeg niet in kwamen. Was leuker geweest. Denk dat ze in de kantine vieren.
niet overdrijvenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er is daar maar 1 kroeg? Zelfs Velsen Noord heeft er 2!
Nee, tis echt waar!quote:
Dan zullen de bierglazen wel erg vies zijn geweest op den duurquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik al geweest in de kroeg. We snapten opok niet dat de spoelers de kroeg niet in kwamen. Was leuker geweest. Denk dat ze in de kantine vieren.
zal best, tijd geleden dat ik het kanaal heb over gestokenquote:
Ik doe t elke dag...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
zal best, tijd geleden dat ik het kanaal heb over gestoken![]()
Tong maakt altijd zijn eigen glazen schoon hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zullen de bierglazen wel erg vies zijn geweest op den duur
Vandaar dat Bos het zegt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong maakt altijd zijn eigen glazen schoon hè
ja hij gooit ze altijd in....... de spoelbakquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong maakt altijd zijn eigen glazen schoon hè
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Bier!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tweede hit op Rubbereend + bier bij google afbeeldingen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]de foto uit het fotoboek van Lieke K is ook een hit
![]()
Dat is geen bier.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bier is een drank die iedereen anders definiëert.quote:
jep bavaria vindt ik om tequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bier is een drank die iedereen anders definiëert.
Je was me voor.quote:
heu, Bav!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dus nu wil je zeker dat we allemaal opquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
FoBo-update ook maar eens toegepast.
Doe je eigenlijk universiteit of HBO?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
Gaat de goede kant op, rond de 50 pagina's wordt mijn verslag. Is het max.
Nog zes dagen, aftellen geblazen!
Heb ik dan ook maar even gedaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus nu wil je zeker dat we allemaal op [[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_dark/i/fotonietz.gif]afbeelding][/url] gaan klikken
En je denkt dat je de eerste bent die dat zegt?quote:
HBO. Steeds wat hogerquote:
Om uiteindelijk te eindigen bij de universiteit van Lima in Peru?quote:
Dat is wel de doelstelling jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Om uiteindelijk te eindigen bij de universiteit van Lima in Peru?
hoger zal je ze niet vinden.
Hoezo evenquote:
12 Ep's Jack Bauer achter elkaar is nog dodelijker dan hij zelf in de serie is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:34 schreef pascalheister het volgende:
zo dat waren 12 episodes van 24 S5 achter elkaar, wat een geweldige serie blijft het ook, wilde al zo de 4e disc erin doen![]()
quote:
Heee ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- knalt z'n hol in. Mooie pokeravond gehad met vrienden. Welterusten!
succes!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:48 schreef DarkShine het volgende:
Om half 12 sollicitatiegesprek...
Oe, dat was vals gezongen, maar toch liefquote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:05 schreef tong80 het volgende:
Er is er één jarig hoer a hoer a dan dat kan er maar één zijn dan jij
Misschien verstandig om daar je eerste dagen niet weg te posten op Fok.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:58 schreef appelsientje het volgende:
Ben benieuwd of ik daar trouwens op Fok kan komen
Dus tot ziens
editorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:21 schreef Brighteyes het volgende:
Bluezzzzzzzzzzzzzzzzz! Babe! Gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
09:09quote:
Bovendien hebben de woorden 'Sportclub' en 'Excelsior' ook allebei 9 letters. Allen RayMania heeft er 8, dat is dan weer jammer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
09:09.
Ik heb wat met 9.
RayMania (Moderator) (9) - vrijdag 1 juni 2007 @ 09:09
2007 = 2 + 0 + 0 + 7 = 9.
nog heel even wachtenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh
Vakantie. Voelt goed.
Blueezz jarig? Gefeliciteerd meid!
* EnGCatjuh geeft Bluezz een breezer.
Dat vond ik nou ookquote:
Ik loop al 4 weken op te weinig slaap.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien verstandig om daar je eerste dagen niet weg te posten op Fok.
Mogguh!
Je moet wat hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Grulez! Toffe signature.
Lekker visquote:
over een min. of 10 gaan ze het vet in !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaar zijn ze weer!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over een min. of 10 gaan ze het vet in !
* lionheaad Zwaait terug vanaf zijn nieuwe werkplekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goedemiddag vanuit mijn nieuwe werk plek
En je eerste indruk??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad Zwaait terug vanaf zijn nieuwe werkplek
Dat is toch geen weekend meerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat heb ik al vanaf vorige week donderdag![]()
ja nog 2 maandjes werken en dan kan ik wat anders zoekenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is toch geen weekend meer
Hoe zit het nou met jouw werkgever eigenlijk?
toppiequote:
ben al bezig, maar ook ff afwachten hoe dat dinsdag verlooptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef clauwheee het volgende:
Balen DS
pascal, niet pas over 2 maanden zoeken, nu zoeken!
Ik heb het erop zitten, thank god. Op naar maandag!!!!!
misschien hebben ze nog wel een andere werkplek voor jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef Lionheaad het volgende:
o ja, moet ook nog een andere stoel zien te regelen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
misschien hebben ze nog wel een andere werkplek voor je?
kut manquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:26 schreef golfer het volgende:
Weer een teleurstellend telefoontje: n.a.v. het gesprek van afgelopen woensdag hebben we toch wat twijfels. U bent eigenlijk toch wel een beetje te senior voor de functie, blabla....
Godver!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
09:09.
Ik heb wat met 9.
RayMania (Moderator) (9) - vrijdag 1 juni 2007 @ 09:09
2007 = 2 + 0 + 0 + 7 = 9.
9 notes maar voor hem?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:11 schreef rubbereend het volgende:je lekt je aantal notes, maar daar kan ik mooi die 9 vanaf halen, ff 10 ervan maken
Ja, even flink balen weer.quote:
Zorg maar dat je mod wordt, dan kun je ze zelf lezenquote:
Door VoreG (156) op vrijdag 1 juni 2007 @ 16:15quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef Lionheaad het volgende:
o ja, moet ook nog een andere stoel zien te regelen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:26 schreef golfer het volgende:
Weer een teleurstellend telefoontje: n.a.v. het gesprek van afgelopen woensdag hebben we toch wat twijfels. U bent eigenlijk toch wel een beetje te senior voor de functie, blabla....
Godver!
Allemaal positief uiteraardquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Op deze dag (vrijdag), in combinatie met het aantal notes van VoreG, hoop ik niet dat hij een ongeluksdag heeft.
Mod voor een dagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zorg maar dat je mod wordt, dan kun je ze zelf lezen
zoietsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar is jorienvdherik eigenlijk gebleven? Hij was geband of zo???![]()
Nee, jij hebt tietuh!quote:
dat is het elke keer geloof ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]dammm en het zag er zo goed uit.
Jup, mooie break net.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:14 schreef borisz het volgende:
misja kraai op NL 2 live
Wordt hopelijk een mooie pot met die fries in de spits!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Zometeen Engeland Brazilië op de BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |