Ick goat je voorbeelt folluguh.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Voruid, ga nouw tog egt slape....
Wetrustuh!
* DarkShine tapt een pitcher Jupilerquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
Reikelijk op teit.
Geef mij noch maar een drankje.
Ben 2x op Kreta geweest. Beide keren in Agios Nikolaos en is me super bevallen. En ik ben niet zo'n jong gastje wat daar iedere avond in de kroeg hangt integendeel ik heb ook nog wat gezien van het eiland.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Leuk eiland, Kreta.
Herakilion, Knossos en omgeving is prima te doen.
Ik ga trouwens maffen, dus..
En nu echt!quote:
quote:
Anders ik wel....quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Morgen lekker beginnen bij onze nieuwe baan
Ben benieuwd!!
ai, dat is minder.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef pascalheister het volgende:
mogge
De vestigingsdirecteur van ons belde mij net nog even persoonlijk om het slechte nieuws mee te delen dat de boel gaat sluiten
Wat kut, moet je op zoek naar een andere baan of wordt er iets geregeld?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef pascalheister het volgende:
mogge
De vestigingsdirecteur van ons belde mij net nog even persoonlijk om het slechte nieuws mee te delen dat de boel gaat sluiten
dinsdag komt er nog wel een of ander bureau die werk voor je gaan zoeken.. maar ff afwachtenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat kut, moet je op zoek naar een andere baan of wordt er iets geregeld?
en wanneer is de boel definitief dicht??quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dinsdag komt er nog wel een of ander bureau die werk voor je gaan zoeken.. maar ff afwachten
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef pascalheister het volgende:
mogge
tot aan de bouwvak, 27 juli laatste dag geloof ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en wanneer is de boel definitief dicht??
Damm dat is kut... dus ook jij moet opzoek naar nieuw werkquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef pascalheister het volgende:
mogge
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Anders ik wel....
1 dagje werken en dan weekend
Nu is het tijd voor de kapper...
ja, lekker zo voor de vakantiequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm dat is kut... dus ook jij moet opzoek naar nieuw werk
Ja echt kut.... .zat het al een tijdje in de lucht?? of was het een totale verassing?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, lekker zo voor de vakantie![]()
wel een verassing, we draaiden niet super maar zo snel had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja echt kut.... .zat het al een tijdje in de lucht?? of was het een totale verassing?
Das helemaal balen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel een verassing, we draaiden niet super maar zo snel had ik niet verwacht.
sommige werkgeversquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:18 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Kloten pascal, I know the feeling! Je hebt tenminste nog wel wat tijd nu, bij ons was het allemaal nu en direct wegwezen.
Alhoewel, ik heb net even duidelijk gemaakt dat ik de gang van zaken niet ok vind. Ik zit al drie dagen opgeruimd, afgerond en alles te wachten op overdracht, blaast ie het vandaag weer af. Ik kom morgen geen hele dag meer (krijg ook maar t/m vandaag loon) en hij er maar voor moet zorgen dat ie er morgenochtend wel is, anders dikke pech. Ben geen gekke (naja...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |