In Istrië (Kroatië), om precies te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:45 schreef BonJovi het volgende:
Lekker hoor, ik had in het andere topic ook een dame die ik ken. Maar was je in Zweden op vakantie geweest? of ergens anders waar je haar had ontmoet?
dan weet je niet wat je meemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm lekker sex hebben hoor als ze aan de coke zijn
Jaloezie all over the placequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef BonJovi het volgende:
Ja zeker lucky you! Ik ga volgend jaar naar Stockholm
jij ookquote:
Als jij zulke plaatjes post, vergeet ik het nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je dat maar onthoud
[afbeelding]
Neither do iquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als jij zulke plaatjes post, vergeet ik het niet
Suitable musicquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:03 schreef BonJovi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=m-J9ZpQYW8s
enough said
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:03 schreef BonJovi het volgende:
enough said
Hahaha prachtig. Het is wel een realistisch filmpje wat dat betreft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:03 schreef BonJovi het volgende:
enough said
Ja heb jij je ook aangemeld op snyggast? Ik wel iniedergeval, krijg dit nu bij mij ding:quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef Bernard0s het volgende:
Ik zal dat filmpje zo ff kijken BonJovi.
Eerst wil ik nog een vertaling haha:
Okej då här har du min msn! men det är
bara för att du är så söt! GE INTE
TILL NÅN!
puss å smek. ps. passa på att bli
medlem på sidan som jag har på min
"hem".
??
Whaha omg ik snap dat niet echt, er staat wel iets over haar msn. En als ik het goed heb staat er alleen voor jou omdat je zo cute bent. en verder weet ik het niet echt. Of ze vind je cute en geeft alleen je msn, maar verder staat er ook iets van geen. Het kan ook zijn dat ze zegt dat ze alleen aan leuke mensen haar msn geeft en niet aan jou.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef Bernard0s het volgende:
Ik zal dat filmpje zo ff kijken BonJovi.
Eerst wil ik nog een vertaling haha:
Okej då här har du min msn! men det är
bara för att du är så söt! GE INTE
TILL NÅN!
puss å smek. ps. passa på att bli
medlem på sidan som jag har på min
"hem".
??
Haha dankjewel kerelquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha omg ik snap dat niet echt, er staat wel iets over haar msn. En als ik het goed heb staat er alleen voor jou omdat je zo cute bent. en verder weet ik het niet echt. Of ze vind je cute en geeft alleen je msn, maar verder staat er ook iets van geen. Het kan ook zijn dat ze zegt dat ze alleen aan leuke mensen haar msn geeft en niet aan jou.
maar ik zal aan mensen vragen die het beter kunnen vertalen
Ja ik heb ook een snyggastquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja heb jij je ook aangemeld op snyggast? Ik wel iniedergeval, krijg dit nu bij mij ding:
shit snygging! du vart sjukt het! prata
mer med varandra? Läs min hem ;-) (Har
inte MSN!)
heeft iemand een vertaling, heb wat geprobeert maar die vertaal machine is niet al te goed..
het komt erop neer dat ze geen msn heeftquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja heb jij je ook aangemeld op snyggast? Ik wel iniedergeval, krijg dit nu bij mij ding:
inte MSN!)
heeft iemand een vertaling, heb wat geprobeert maar die vertaal machine is niet al te goed..
Mooie zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb het een vriend laten vertalen:
Okey, here is my msn ! But only because you are so good. DO NOT GIVE IT TO ANYONE. Kiss and hugs. ps. remember to become a member on the page I got on my "home"
ook na gevraagd:quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef Chen het volgende:
[..]
inte MSN!)
is er niet gewoon ergens een online woordenboek + grammatica site... ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ook na gevraagd:
je bent hot, wil je verder praten? Lees me homepage en sorry ik heb geen msn.
Dit is op der homepage, alleen kijk ik nu en der account is gewist ofso :Squote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ook na gevraagd:
je bent hot, wil je verder praten? Lees me homepage en sorry ik heb geen msn.
Het gaat hier om de zelfde chickquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik heb haar msn![]()
Ze is niet zo heel klein. Haar tieten zijn ongelovelijk groot (dat zie je niet goed op deze foto) en ze is te lekker wat mij betreft. Goh, de msn scoren van die chicks van snyggast.se is niet moeilijk. Niet erg bij de weg.
Hahaquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Nu moet ik deze zomer echt naar Zweden toe![]()
Positieve discriminatie uitoefenenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
Met Mailkuul? Dan krijg je niet veel bekijks denk ik![]()
Dacht het wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
Met Mailkuul? Dan krijg je niet veel bekijks denk ik![]()
ooh dat valt wel mee doch danquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
is goed
ticket kost 200 euro voor 6 dagen ofzo
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:50 schreef BonJovi het volgende:
Dude je hebt al gepost in dit topic hoezo ga je nog tvp zetten
Ik denk dat ik naar zweden verhuisquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef Chen het volgende:
Ik had dus beloofd om een grote post te posten, dat doe ik dus. Met vrouwelijk schoon uit Zweden, Nederland en om te bewijzen dat er wel degelijk wat loopt in Engeland dus ook foto's van vrouwelijk schoon daar
Ik ben ook vanplan om vaker zulke ''mega posts'' te plaatsen, dus prepare
Chen's allereerste ''GROTE'' post vol met geile chickswaar meer zullen volgen
ZWEDEN
hele zooi foto's
inpikken Vquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
nouja zo moet ie ongv worden later![]()
![]()
advances?
Whahah dat dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:06 schreef koffiegast het volgende:
[..]
inpikken V
contacteren -> chatten -> meeten -> batsen -> samenwonen -> trouwen.
dat soort dingen er kunnen gebeuren
magoed![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:06 schreef koffiegast het volgende:
[..]
inpikken V
contacteren -> chatten -> meeten -> batsen -> samenwonen -> trouwen.
dat soort dingen er kunnen gebeuren
magoed![]()
Ik zal maar niet zeggen wat ik van haar heb, anders maak ik jullie jaloersquote:
zon verdroogde, 3 maanden oude tampon wordt niemand jaloers over hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:12 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van haar heb, anders maak ik jullie jaloers![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zon verdroogde, 3 maanden oude tampon wordt niemand jaloers over hoor
string givf! Ik heb trouwens ook nieuwe Zweedse schoonheden op msnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:12 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van haar heb, anders maak ik jullie jaloers![]()
En wat wou je daarmee doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
string givf! Ik heb trouwens ook nieuwe Zweedse schoonheden op msn
Je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:33 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik vind r ook lelijk hoor.
Gaj e mee met je vriendin, en vervolgens achter andere wijven aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
Mijn vriendin gaat misschien op stage in zweden.. Reken maar dat ik op visite ga
Dat is de uberaandachtsgeilste internetbabe van heel Nederland. Maarja, ze is wel mooi op zich.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:02 schreef JortK het volgende:
Die bovenste griet is echt al te vaak voorbij gekomen
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dat is de uberaandachtsgeilste internetbabe van heel Nederland. Maarja, ze is wel mooi op zich.
Maar dan investeer je zoveel tijd in een chick die je nooit zult ontmoeten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:17 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat is zeker kut, maar het is goed voor je taal. En je word er slimmer door omdat je plaatsen van een andere land kent en de gewoontes! Mensen kennen in Zweden alleen Gothenburg en Stockholm. En nu weetje dan de andere plaatsen zoals Orebro, Jonkoping enzo.
Alsof het veel moeite kost ofzo beetje typenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:21 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Maar dan investeer je zoveel tijd in een chick die je nooit zult ontmoeten.
Blijft verspilling van mijn tijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Alsof het veel moeite kost ofzo beetje typen![]()
Het gaat hier om de zelfde chickquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik heb haar msn![]()
Ze is niet zo heel klein. Haar tieten zijn ongelovelijk groot (dat zie je niet goed op deze foto) en ze is te lekker wat mij betreft. Goh, de msn scoren van die chicks van snyggast.se is niet moeilijk. Niet erg bij de weg.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:38 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Nee man, het is investeren in een mooie toekomst.
Onze Rox is idd een BB-er.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:02 schreef JortK het volgende:
Die bovenste griet is echt al te vaak voorbij gekomen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:51 schreef Sensation89 het volgende:
RoXy![]()
bah de nieuwe Patty Brard lijkt zij wel
Bwehe, die bovenste ken ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:01 schreef Bernard0s het volgende:
Even weer wat Nederlandse inbreng
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gooi een taart in haar gezicht dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Bwehe, die bovenste ken ik.Roxanne.
Heeft nog bij mijn zus in de klas gezeten, af en toe kom ik haar nog tegen in Eindhoven.![]()
met haar grote voorhoofdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:51 schreef Sensation89 het volgende:
RoXy![]()
bah de nieuwe Patty Brard lijkt zij wel
Vertel of laat zien zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb weer paar nieuwe zweedse Bernardos
Ja precies!quote:
Ben straks tot 04.00 pleitte ivm met m'n verjaardag dus vandaag ff pauze maar morgen zal ik wel een inhaalslag doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies!
en Dibble goed werk mooie tjikies keep it up![]()
Bernardos ik laat binnenkort me nieuwe aanwinsten zien![]()
ja waarom wil je dat wetenquote:
Je kent de guide he succesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:04 schreef Dibble het volgende:
Ja, maar ik ga dus vanavond real life breezers spotten, zal jullie ervan ook op de hoogte houden![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Gewoon misschien zijn het 1 van je veroveringen don juanben trots op jou
![]()
Als ze de camera omdraaien, snappen ze niet waar de lens op richtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:14 schreef nicoo het volgende:
Ik heb nog nooit zo veel breezers bij elkaar gezien![]()
en waarom maken al die breezers eigenlijk foto's van zichzelf in de spiegel??
Doe niet zo interessant johquote:
whaha Zeker! Vooral die schoonheid, maar Sanni ik zie je echt in elk topicquote:Op zondag 3 juni 2007 14:48 schreef sanni het volgende:
[..]
Goeiemorgen,dat is tenminste een schoonheid!
[..]
mini-Hulk [afbeelding]
Stuk interessanter dan die troep die jij post. Moet ik me daarop kunnen fappen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe niet zo interessant joh![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan kun jij niet rekenen
Geboortedatum
13/9/1956
cute, maar die is echt een paar jaar te laat geborenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:22 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Deze niet vergeten;
[afbeelding]
Omdat ik van de Zomer hOu
-- eigenlijk gewoon een verkapte tvp dus![]()
ook even meegeholpen.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
gast..Wees sociaal, die foto moet je echt even censureren voor je medefokkers..
[afbeelding]
Kan je der niet gewoon even uit de foto knippenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:05 schreef jorgentol het volgende:
[..]
ook even meegeholpen.
[[url=http://aycu24.webshots.com/image/18223/2003342498652401569_rs.jpg]afbeelding][/URL]
en daarna een extrme makeover
[[url=http://aycu01.webshots.com/image/17120/2003352094369188031_rs.jpg]afbeelding][/URL]
dr gezicht dan he.. de rest is wel okquote:Op zondag 3 juni 2007 21:11 schreef Chen het volgende:
[..]
Kan je der niet gewoon even uit de foto knippen?
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
gast..Wees sociaal, die foto moet je echt even censureren voor je medefokkers..
[afbeelding]
jeps.. maar LoggedIn heeft gelijk:quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
cute, maar die is echt een paar jaar te laat geboren
Dan wacht je 5 jaarquote:Op zondag 3 juni 2007 18:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
cute, maar die is echt een paar jaar te laat geboren
maar dan heeft ze zich al door 600 andere mannen laten neuken, dan hoef ik dr niet meer hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 02:00 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Dan wacht je 5 jaardan is ze 18 dus.. no problémo
zeik niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar dan heeft ze zich al door 600 andere mannen laten neuken, dan hoef ik dr niet meer hoor![]()
Staat er dan "faptopic" in de TT? Nee, en volgens mij voldoen ze prima een het criterium Br33z4hquote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Stuk interessanter dan die troep die jij post. Moet ik me daarop kunnen fappen?
Wat is de link naar haar profiel?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:22 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Deze niet vergeten;
[afbeelding]
Omdat ik van de Zomer hOu
-- eigenlijk gewoon een verkapte tvp dus![]()
staat in de fotoquote:
Die bovenste is geen brezah, eerder gothic of ..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:17 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
That's the spirit. Wat nou principes, wat nou eigenwaarde..quote:
En we zingen dan... Daaaaaarrrr moetttt eeen........... PIEMEL IN!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:23 schreef fathank het volgende:
[..]
That's the spirit. Wat nou principes, wat nou eigenwaarde..
KroegKlootquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef JortK het volgende:
[..]
En we zingen dan... Daaaaaarrrr moetttt eeen........... PIEMEL IN!!!
Dude.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:16 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Bier en tieten
[afbeelding]
Hobbit alert
[afbeelding]
[afbeelding]
Die rechter
Sorry ik keek alleen naar dr tietenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef Ravii het volgende:
[..]
Dude.....
BAH!
Die rechter = Trava.
Alleen die 3e foto kan er mee door, en dat is omdat ze brillen dragen![]()
pwndquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Sorry ik keek alleen naar dr tieten
Maar ze heeft inderdaad een beetje mannen gezicht ja...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Sorry ik keek alleen naar dr tieten
Maar ze heeft inderdaad een beetje mannen gezicht ja...
Barbie is alivequote:
Wtf slaat dat opquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hebben ze in Zweden eigenlijk alleen kutcamera's ofzo, die foto's zijn altijd verrot gaar. Of doen ze dat express, zodat kleine imperfecties niet opvallen?.
OMGquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hebben ze in Zweden eigenlijk alleen kutcamera's ofzo, die foto's zijn altijd verrot gaar. Of doen ze dat express, zodat kleine imperfecties niet opvallen?.
moeilijk he, zoekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan kan je der msn zeker wel even posten?![]()
lol, die gaat helemaal ondergespamd worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
moeilijk he, zoeken
http://www.snyggast.se/?6213027
Maar dan heb je haar msn nog niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
moeilijk he, zoeken
Verkeerde interpretatie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
ow nee?, daarom zeg ik ook: moeilijk he, zoeken
Noem het lui zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
moeilijk he, zoeken
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef Chen het volgende:
Ja maar goed, mij vind ze geil. Jullie niet. Kijk als jullie nou niet zo dom doen en der gewoon niet adden, dan kan ik misschien nog het een en ander van haar hier posten. Als duizenden man haar gaan toevoegen is het natuurlijk moeilijker om haar wat te laten doen voor de cam
Zielig hoor, dat een vrouw zó lelijk kan zijn..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
--> Sorry voor deze lelijke post, had ik even zin in.
Post is pics van je zus :pquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Zielig hoor, dat een vrouw zó lelijk kan zijn..![]()
die foto bedorf mijn eetlustquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Zielig hoor, dat een vrouw zó lelijk kan zijn..![]()
enfinquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:45 schreef BonJovi het volgende:
OMFG laat lekkere chickies zien.
lekka veul weurquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:58 schreef Dibble het volgende:
[..]
enfin![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
h[[url=ttp://1www.snyggast.se/ul/6/6259516.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tik je nu alles in... of heb je daar een leuk progje voor?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:58 schreef Dibble het volgende:
[..]
enfin![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik en Doofiej zullen er zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 05:16 schreef no1uknow het volgende:
Kom we doen is FOK! meeting houden @ zweden
omg over ondergewaardeerdheid gesprokenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Tik je nu alles in... of heb je daar een leuk progje voor?
Ik heb nog wel een paar leuke fotos.. maar geen zin om alles te tikken.
Da's geen slechte score, één zo'n mokkel op tien anderen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:49 schreef Dibble het volgende:
Owja en om nog even te zeggen, snyggast is wel een onwijse bagger site,voor elke pic van een mooi meisje moet je minstens 10 lelijke wegklikken.Beetje verkeerd beeld hier maja![]()
Was de verhouding in de discotheken maar één op tien, dan zou ik daar wat vaker te vinden zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:45 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Da's geen slechte score, één zo'n mokkel op tien anderen.![]()
hè bah.. geen deense breezerkippetje voor jullie danquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
omg over ondergewaardeerdheid gesproken, neen ik heb alles zorgvuldig geselecteerd want jeweet only the best selection comes trough by Dibble enfin is ook alles handgemaakt en heb ik er mijn tijd en ziel in gelegd
![]()
Zelfde geldt voor Londen waar ik heb gewoond. Daar waren (bijna) geen lelijke vrouwenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
Valt mee hoor, toen ik daar was zag je veel mooieJe hebt af en toe wel mindere maar dat he bje overal. Maar overall is het echt goed te doen.
Hangt ook weer net van af waar je bent natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:34 schreef BonJovi het volgende:
Meeste mensen denken ook dat Amerikaanse chickies vooral dik zijn, maar dat is helemaal niet zo. Je hebt ze wel maar het is een groot land, toen ik er was zag ik allemaal mooie met strakke body's. En ze zijn ook nog wild
Ja precies, alleen de ouders accepteren het niet zo. Daarom heb ik problemen gehad en mocht het meisje niet meer met me omgaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hangt ook weer net van af waar je bent natuurlijkEen vriendin van mij uit texas mag dr ook zeker zijn. Ik heb een foto van haar en mij in mn fobo staan.
En wat je hierboven zegt: zij is ook wild, drinkt teveel, fijn en ook nog eens heel aardig
liefquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:41 schreef Chen het volgende:
Mooie post Dibble! En Bernard0s, heb jij nog die msn van dat ene kleine meisje met die dikke tieten.. ze wilde mij ook toevoegen maar haar account is gedelete van die website ofso.... dit was het bericht:
dejtamej_18 från Sweden(Stockholm)
inte MSN!)
En wie weet wat het woordje söt betekent? Iets van lekker ofso?
shit ik wil ook nog eens naar zweden. Ik zal eens kijken voor de zomervakantie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Doofiej het volgende:
Van vakantieen ik heb 2 chicks in mijn msn lijst
Ik pm dat emailadres wel ff voordat iedereen haar toevoegt haha.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:41 schreef Chen het volgende:
Mooie post Dibble! En Bernard0s, heb jij nog die msn van dat ene kleine meisje met die dikke tieten.. ze wilde mij ook toevoegen maar haar account is gedelete van die website ofso.... dit was het bericht:
dejtamej_18 från Sweden(Stockholm)
inte MSN!)
En wie weet wat het woordje söt betekent? Iets van lekker ofso?
--> Kut, ik weet niet hoe dat moet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik pm dat emailadres wel ff voordat iedereen haar toevoegt haha.
Vakantie ken ook zweedse mensenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef jorgentol het volgende:
Hoe kunnen jullie allemaal zweeds
Dat post dingetje naast mijn Fotoboek enzo naast mijn naamquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
--> Kut, ik weet niet hoe dat moet.
Geregeldquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat post dingetje naast mijn Fotoboek enzo naast mijn naamMaar jij moet jou PM nog even activaten volgens mij.
Ik geef haar tieten gewoon een 10. Chapeau voor zo'n jongedame. Ze is nog lekker ook BTW.quote:
Yup, Mijn genen willen daar wel een kind in stoppen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik geef haar tieten gewoon een 10. Chapeau voor zo'n jongedame. Ze is nog lekker ook BTW.
Ik was niet eens in zwedenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:39 schreef jorgentol het volgende:
[..]
shit ik wil ook nog eens naar zweden. Ik zal eens kijken voor de zomervakantie.
Dat is net een mannekopquote:
Uuh jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef Dibble het volgende:
Iedereen hier stoer doen over naar Zweden gaanga eerst NL chickies proberen te playen alvorens je aan iets onbereikbaars begint
Alsof die meisjes daar op een fokker uit nederland die ergens uit een gat komt zitten te wachten
![]()
Maar jij bent ook een fokkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef Dibble het volgende:
Iedereen hier stoer doen over naar Zweden gaanga eerst NL chickies proberen te playen alvorens je aan iets onbereikbaars begint
Alsof die meisjes daar op een fokker uit nederland die ergens uit een gat komt zitten te wachten
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een fokker. Post en niet ouwehoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |