shit ik wil ook nog eens naar zweden. Ik zal eens kijken voor de zomervakantie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Doofiej het volgende:
Van vakantieen ik heb 2 chicks in mijn msn lijst
Ik pm dat emailadres wel ff voordat iedereen haar toevoegt haha.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:41 schreef Chen het volgende:
Mooie post Dibble! En Bernard0s, heb jij nog die msn van dat ene kleine meisje met die dikke tieten.. ze wilde mij ook toevoegen maar haar account is gedelete van die website ofso.... dit was het bericht:
dejtamej_18 från Sweden(Stockholm)
shit snygging! du vart sjukt het! prata
mer med varandra? Läs min hem ;-) (Har
inte MSN!)
En wie weet wat het woordje söt betekent? Iets van lekker ofso?
--> Kut, ik weet niet hoe dat moet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik pm dat emailadres wel ff voordat iedereen haar toevoegt haha.
Vakantie ken ook zweedse mensenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef jorgentol het volgende:
Hoe kunnen jullie allemaal zweeds
Dat post dingetje naast mijn Fotoboek enzo naast mijn naamquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
--> Kut, ik weet niet hoe dat moet.
Geregeldquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat post dingetje naast mijn Fotoboek enzo naast mijn naamMaar jij moet jou PM nog even activaten volgens mij.
Ik geef haar tieten gewoon een 10. Chapeau voor zo'n jongedame. Ze is nog lekker ook BTW.quote:
Yup, Mijn genen willen daar wel een kind in stoppen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik geef haar tieten gewoon een 10. Chapeau voor zo'n jongedame. Ze is nog lekker ook BTW.
Ik was niet eens in zwedenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:39 schreef jorgentol het volgende:
[..]
shit ik wil ook nog eens naar zweden. Ik zal eens kijken voor de zomervakantie.
Dat is net een mannekopquote:
Uuh jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef Dibble het volgende:
Iedereen hier stoer doen over naar Zweden gaanga eerst NL chickies proberen te playen alvorens je aan iets onbereikbaars begint
Alsof die meisjes daar op een fokker uit nederland die ergens uit een gat komt zitten te wachten
![]()
Maar jij bent ook een fokkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef Dibble het volgende:
Iedereen hier stoer doen over naar Zweden gaanga eerst NL chickies proberen te playen alvorens je aan iets onbereikbaars begint
Alsof die meisjes daar op een fokker uit nederland die ergens uit een gat komt zitten te wachten
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een fokker. Post en niet ouwehoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |