Alsof het veel moeite kost ofzo beetje typenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:21 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Maar dan investeer je zoveel tijd in een chick die je nooit zult ontmoeten.
Blijft verspilling van mijn tijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Alsof het veel moeite kost ofzo beetje typen![]()
Het gaat hier om de zelfde chickquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik heb haar msn![]()
Ze is niet zo heel klein. Haar tieten zijn ongelovelijk groot (dat zie je niet goed op deze foto) en ze is te lekker wat mij betreft. Goh, de msn scoren van die chicks van snyggast.se is niet moeilijk. Niet erg bij de weg.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:38 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Nee man, het is investeren in een mooie toekomst.
Onze Rox is idd een BB-er.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:02 schreef JortK het volgende:
Die bovenste griet is echt al te vaak voorbij gekomen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:51 schreef Sensation89 het volgende:
RoXy![]()
bah de nieuwe Patty Brard lijkt zij wel
Bwehe, die bovenste ken ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:01 schreef Bernard0s het volgende:
Even weer wat Nederlandse inbreng
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gooi een taart in haar gezicht dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Bwehe, die bovenste ken ik.Roxanne.
Heeft nog bij mijn zus in de klas gezeten, af en toe kom ik haar nog tegen in Eindhoven.![]()
met haar grote voorhoofdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:51 schreef Sensation89 het volgende:
RoXy![]()
bah de nieuwe Patty Brard lijkt zij wel
Vertel of laat zien zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb weer paar nieuwe zweedse Bernardos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |