Je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:33 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik vind r ook lelijk hoor.
Gaj e mee met je vriendin, en vervolgens achter andere wijven aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
Mijn vriendin gaat misschien op stage in zweden.. Reken maar dat ik op visite ga
Dat is de uberaandachtsgeilste internetbabe van heel Nederland. Maarja, ze is wel mooi op zich.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:02 schreef JortK het volgende:
Die bovenste griet is echt al te vaak voorbij gekomen
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dat is de uberaandachtsgeilste internetbabe van heel Nederland. Maarja, ze is wel mooi op zich.
Maar dan investeer je zoveel tijd in een chick die je nooit zult ontmoeten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:17 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat is zeker kut, maar het is goed voor je taal. En je word er slimmer door omdat je plaatsen van een andere land kent en de gewoontes! Mensen kennen in Zweden alleen Gothenburg en Stockholm. En nu weetje dan de andere plaatsen zoals Orebro, Jonkoping enzo.
Alsof het veel moeite kost ofzo beetje typenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:21 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Maar dan investeer je zoveel tijd in een chick die je nooit zult ontmoeten.
Blijft verspilling van mijn tijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Alsof het veel moeite kost ofzo beetje typen![]()
Het gaat hier om de zelfde chickquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik heb haar msn![]()
Ze is niet zo heel klein. Haar tieten zijn ongelovelijk groot (dat zie je niet goed op deze foto) en ze is te lekker wat mij betreft. Goh, de msn scoren van die chicks van snyggast.se is niet moeilijk. Niet erg bij de weg.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:38 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Nee man, het is investeren in een mooie toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |