Omdat Amanda met een mes liep te zwaaien waar Lieke liep ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
huub wil amanda met haar kop in de gaspitten douwen
Dit gaan ze weer voelen in de popipollquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
De morele overwinnaars hebben me toch een lol!
Ofwel Eric kent Huub vrij goed (en vergeeft hem dus veel), ofwel hij beseft dat hij zelf ook behoorlijk vals kan zijn. Wie weet. Lieke is een vrij domme gans, al was ze vanavond wel leuk toen ze Amanda bleef aanmoedigen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
ja, maar hoe je het ook draait of keert, Eric is niet slim bezig nu. Zijn maatje, die toegezegd heeft dat hij hem erin houdt, dat ze samen naar de eindzegen gaan, heeft wel degelijk een ontslagronde voor hem aangevraagd, heeft bij anderen lopen lobbyen om dat voor elkaar te krijgen. Toegegeven, hij heeft 'm weer ingetrokken, maar Eriic zou op z'n minst vraagtekens daarbij moeten zetten. Zeker omdat hij tot een week terug er helemaal van overtuigd was dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Maar dat doet hij niet.
Ook Amanda heeft in haar tirade gelijk. Lieke pikt heel veel van Huub. En dat terwijl ze zich toch als sterke vrouw voordoet en al uren heeft besteed aan praten met Huub. Maar ze laat zich beledigen, ze laat zich onderuithalen, ze laat zich uitschelden.
En de waarheid is dat ze niet anders kunnen. Zonder Huub's steun liggen zowel Lieke als Eric eruit.
Ban!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Fok fuckt een beetje?
Amanda heeft wel een grote mond over kanker, typhus en meer enge ziektes Maar sterf vind ik eigenlijk veel erger omdat je daarmee direct iemand doodwenst.
Nee hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:09 schreef pullup het volgende:
Natasia was best wel rustig het laatste uur. Was dat al de hele avond zo ?
Dat heeft ie ook wel gedaan maar zoals hij zelf ook tegen AManda zei, hij kan ook vergeven en tilt daar niet zo zwaar aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
ja, maar hoe je het ook draait of keert, Eric is niet slim bezig nu. Zijn maatje, die toegezegd heeft dat hij hem erin houdt, dat ze samen naar de eindzegen gaan, heeft wel degelijk een ontslagronde voor hem aangevraagd, heeft bij anderen lopen lobbyen om dat voor elkaar te krijgen. Toegegeven, hij heeft 'm weer ingetrokken, maar Eriic zou op z'n minst vraagtekens daarbij moeten zetten. Zeker omdat hij tot een week terug er helemaal van overtuigd was dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Maar dat doet hij niet.
Ook Amanda heeft in haar tirade gelijk. Lieke pikt heel veel van Huub. En dat terwijl ze zich toch als sterke vrouw voordoet en al uren heeft besteed aan praten met Huub. Maar ze laat zich beledigen, ze laat zich onderuithalen, ze laat zich uitschelden.
En de waarheid is dat ze niet anders kunnen. Zonder Huub's steun liggen zowel Lieke als Eric eruit.
Ze mag zich vanwege d'r nieuwe boobies niet te druk maken.... zij zoekt de rust op en de rest moet dat waarschijnlijk respecteren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:09 schreef pullup het volgende:
Natasia was best wel rustig het laatste uur. Was dat al de hele avond zo ?
Buzzer, sterkte!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
Mag ik vragen waarom een aantal mensen een kaars als avatar heeft?
Je vergeet erbij te zeggen dat ie dat zei nadat Amanda begon over hete pannen en messen die wel ns konden uitschieten per ongeluk...quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
huub wil amanda met haar kop in de gaspitten douwen
Dat kun je beter hier doen:quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Mijn condoleances, may she rest in peace, en heel veel sterkte!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:12 schreef STAP01 het volgende:
Is dit familie van?
Hun stemmen komen in ieder geval erg overeen.
Ik weet niet hoe ik de afbeelding in een bericht moet plakken.
Maar sterf is toch geen siektuh....... zou Amanda zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Fok fuckt een beetje?
Amanda heeft wel een grote mond over kanker, typhus en meer enge ziektes Maar sterf vind ik eigenlijk veel erger omdat je daarmee direct iemand doodwenst.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:12 schreef STAP01 het volgende:
http://www.50plusforum.nl/?menu=&item_id=&page=article&theme_id=22&article_id=833&Van_Kooten_en_de_Bie_-_De_vieze_man_koopt_bonbons
Is dit familie van?
Hun stemmen komen in ieder geval erg overeen.
Ik weet niet hoe ik de afbeelding in een bericht moet plakken.
Alleen aangevraagd om te zieken, bewust.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
Dus Brian is de enige die op de stoel zit morgen begrijp ik. Lijkt me een beetje onzinnige ontslagronde.
zeker...........maar het doet hem NU al heel zeer!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
Dus Brian is de enige die op de stoel zit morgen begrijp ik. Lijkt me een beetje onzinnige ontslagronde.
Ik heb nog nooit een zinnige gezienquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
Leuk onderschrift!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Alleen aangevraagd om te zieken, bewust.
3 maal radenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Waar is ons Japekind?
Je mag 1x raden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Waar is ons Japekind?
Ik dacht dat ik een ban zou krijgen? Maar begrijp even niet waarom.quote:
achter de computer in kantoor, achter de computer in de private, in de keuken eten klaar makenquote:
En A'Del ook nog even tussen neus en lippen door zei, dat zij daar op gecasht was!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Omdat Amanda met een mes liep te zwaaien waar Lieke liep ja.
alle 3 prijsquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
achter de computer in kantoor, achter de computer in de private, in de keuken eten klaar maken
Volgens mij bedoelde ze Amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een ban zou krijgen? Maar begrijp even niet waarom.
Laat maar joh. Mijn COS werd ook gesloten met 'ienemienemutte'quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Oh nee... Machtsmisbruik!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat maar joh. Mijn COS werd ook gesloten met 'ienemienemutte'![]()
We hebben nog een slak voor Amanda wanneer ze slaapt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef FuTilE het volgende:
En zo loopt alweer een avond met een niet noemenswaardig sissertje af.....
Oh ja Brian Amanda Natas, kwartje viel bij mij ook nietquote:
Dat is helemaal waar. Maar het gaat mij erom dat ook Lieke dus geen recht van spreken heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat uit de mond van Amanda is wel heeeeel grappig, want wie laat zich slaan en bespugen? Om over beledigingen maar niet te beginnen.
Op dit knopje drukken, en de eigenschappen van het plaatje er in plakkenquote:
Je had een lager nr dus dat was vast een grapjequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat maar joh. Mijn COS werd ook gesloten met 'ienemienemutte'![]()
Dat gaat ook vervelen. Dezelfde waardeloze gesprekken, gevoerd door 14 blauwe ogen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Frasier het volgende:
Ik pleit ervoor om fysiek geweld toe te staan
Nou, we werden anders behoorlijk kierewiet van die zes uur durende discussie over het afvallen van Huub (Istanbul, alcohol)quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar het gaat mij erom dat ook Lieke dus geen recht van spreken heeft.
Als je Lieke tegen Amanda tekeer hoort gaan en haar bezig ziet als ze Amanda richting Mitch duwt, zou je denken dat zij een ideale relatie met Huub heeft en dat is absoluut niet zo. Beide dames hebben in feite niks te vertellen. En dan geef ik Amanda nog het voordeel van de twijfel, want als zij het ergens echt niet mee eens is, geef ze niet toe. Lieke is een stuk braver.
Ik denk dat het kopiëren van de bestandslocatie het probleem isquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op dit knopje drukken, en de eigenschappen van het plaatje er in plakken![]()
[afbeelding]
Nummer was goed, ik was waarschijnlijk later.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je had een lager nr dus dat was vast een grapje![]()
Huub met twee blauwe ogen en zijn arm in een mitella: "Ik ftem Bwfaain ejuit, vind hem nu echd een bweetje eng worden"quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat gaat ook vervelen. Dezelfde waardeloze gesprekken, gevoerd door 14 blauwe ogen.
Tja, als Yvonne het zegt.......quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er dan ook totaal niet rouwig om dat mijn gratis streammaand over een paar dagen verloopt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:21 schreef product het volgende:
Wat begint het eigenlijk een saai programma te worden, er gebeurd helemaal niks nieuws, elke schreeuwpartij is al eens eerder geweest, niemand raakt er door gekwetst en niemand wwordt er sterker van. Nu maar langzaam afwachten wie het eerst zo afgestompt is dat het hem of haar niet meer uitmaakt om te winnen en de ander te lijf gaat (en dan wel goed hopelijk, dat is dan wel weer leuk....)
Bij mij ook niet... heb d'r maar een PM tegen aangegooid. Doodeng zo'n gekleurd naampjequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja Brian Amanda Natas, kwartje viel bij mij ook niet![]()
Ik weet niet precies hoeveel discussies Amanda en Brian hebben gehad over waar de grenzen liggen, maar ik denk dat Huub en Lieke in uren aardig dicht in de buurt komen en dan te bedenken dat Amanda en Brian een langere periode met elkaar omgaan. Lieke kan net zoals Amanda oeverloos zeiken oevr wat ze wel en niet vind kunnen. Als het om mannen gaat zijn ze beiden behoorlijk blind, dat wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar het gaat mij erom dat ook Lieke dus geen recht van spreken heeft.
Als je Lieke tegen Amanda tekeer hoort gaan en haar bezig ziet als ze Amanda richting Mitch duwt, zou je denken dat zij een ideale relatie met Huub heeft en dat is absoluut niet zo. Beide dames hebben in feite niks te vertellen. En dan geef ik Amanda nog het voordeel van de twijfel, want als zij het ergens echt niet mee eens is, geef ze niet toe. Lieke is een stuk braver.
Het wordt alleen wat moeilijker om 'vuile stinkhoer' met dezelfde zeggingskracht uit te spreken, met 12 gebroken ribben. Maar verder, ach...quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef product het volgende:
[..]
Huub met twee blauwe ogen en zijn arm in een mitella: "Ik ftem Bwfaain ejuit, vind hem nu echd een bweetje eng worden"
Kies in het vervolg gewoon de keuze 'nieuwe topics' in de tweede menubalk. Dan heb je nooit een probleem de (juiste) COS te vinden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nummer was goed, ik was waarschijnlijk later.
Ik word soms para van die verdwijnbug.
Brian vind het weer "zuiver"quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
B: Het geld zit in de pot, dan kunnen we als we hebben gewonnen met z'n 3-en naar Istanbul. Manny, tassy lekker naar Istanbul.
En toch ga je het dan missenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er dan ook totaal niet rouwig om dat mijn gratis streammaand over een paar dagen verloopt.
Ja ja, die tekst over de 2e menubalk heb ik zelf nog ingevoerd in de OPquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kies in het vervolg gewoon de keuze 'nieuwe topics' in de tweede menubalk. Dan heb je nooit een probeel de (juiste) COS te vinden.
Gedaan thankxquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kun je beter hier doen:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden II
Ban sloeg op je post dat je 'sterf' eigenlijk erger vond dan scheldwoorden met ziektes erin, omdat dat een directe doodsverwensing is. En die mogen niet op FOK!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij mij ook niet... heb d'r maar een PM tegen aangegooid. Doodeng zo'n gekleurd naampjedie Ban! roept.
Als we gewonnen hebben.... kent ie de spelregels niet eens? Het gaat door tot er 1 miljonair over is....quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
B: Het geld zit in de pot, dan kunnen we als we hebben gewonnen met z'n 3-en naar Istanbul. Manny, tassy lekker naar Istanbul.
Dat bedoelde ik, omdat je later was had jouw nieuwe topic een lager openingsnummer, ik bedoelde niet het COS nr.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nummer was goed, ik was waarschijnlijk later.
Ik word soms para van die verdwijnbug.
En die macht maar misbruiken hequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij mij ook niet... heb d'r maar een PM tegen aangegooid. Doodeng zo'n gekleurd naampjedie Ban! roept.
Ja, dat vreesde ik ook al, maar tot die tijd hou ik gewoon stug vol dat ik dat stel windbuilen geen seconde langer hoef te zienquote:
De dubbele http moet er van af en je moet in de properties doorscrollen tot en met .jpg, dan werkt ie wel...quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ff proberen...
[[url=http://http://www.50plusforum.nl/?menu=&item_id=&page=article&theme_id=22&article_id=833&Van_Kooten_en_de_Bie_-_De_vieze_man_koopt_bonbons]afbeelding[/url]]
Da's niet lief van Yvon...quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ban sloeg op je post dat je 'sterf' eigenlijk erger vond dan scheldwoorden met ziektes erin, omdat dat een directe doodsverwensing is. En die mogen niet op FOK!
Yvon was je dus gewoon aan het playen. NIiks aan de hand.![]()
De openingstrack van de nieuwe CD van De Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
Fokking soa in je punani.
Triestquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
B: Hoe voelt het om op mijn pis te zitten, Lekkerrrrrrr he, lekkerrrrrrr he, hoe voelt het met je SOA, hoe voelt het, jij moest je laten testen. Ik zag laatst dat de handdoek van je kut afvoelt met allemaal rode plekken.
L: Ik vind het heel fijn dat je zo op me let.
B: FUcking soa op je punani. Bescherm je soa he, bescherm je soa
Eerst rechts klikken op het plaatje zelf, en dan het adres kopieren.quote:
Verveel jij je ofzo....ik vind het knap wat je doet...quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
B: Hoe voelt het om op mijn pis te zitten, Lekkerrrrrrr he, lekkerrrrrrr he, hoe voelt het met je SOA, hoe voelt het, jij moest je laten testen. Ik zag laatst dat de handdoek van je kut afvoelt met allemaal rode plekken.
Stoere taal hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
Welterustenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:31 schreef Marrije het volgende:
Gezien mijn bizarre taalfouten denk ik dat het tijd is om naar bed te gaan.
Veel plezier nog met de nasleep van Istanbul down the drain.
En Brian wordt pissed als Jaap naar z'n liefje gluurt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
Ik verveel me wezenloos!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Verveel jij je ofzo....ik vind het knap wat je doet...![]()
Het is te erg voor woorden!quote:
Ik ook, vooral de teksten van Brrrrr.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Verveel jij je ofzo....ik vind het knap wat je doet...![]()
Huub en Lieke hebben hem gisteren gedaan. Brian na dat soca boys avontuur, Amanda ???????quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
En Brian wordt pissed als Jaap naar z'n liefje gluurt....
Overigens hebben Lieke en Huub een SOA test aangevraagd. Weet niet of ze die al gedaan hebbem. Mar hoe zit dat Brian en Amanda?
Prachtig................quote:
De vrouwelijke anatomie is ook niet Brain z'n sterkste kant zo te zien...quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
Jaap en Eric.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie slaapt er tegenwoordig in de master bedroom?
Dat heb ik bij Brian ook wel eens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, vooral de teksten van Brrrrr.
Hij zei net iets over tandvlees en huub zijn lul, maar terwijl ik zat te typen, was ik zijn zinsconstructie al kwijt.
![]()
Ze heeft een ijzersterke relatie met Brainless..........quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:35 schreef Donnie29 het volgende:
Het lijkt wel of Amanda is gebrianwashed haha, maar dat vind ik echt, totaal anders soort persoon geworden, eng en zo fake als wat.
Coïduf.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gaat zich plichtmatig weer een kwartiertje vervelen
[afbeelding]
Volgensmij moet Amanda d'r kut is wassen. Ik ruik 'm vanaf hierquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
VOL waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:37 schreef mazaru het volgende:
Dierenmishandeling!!!
Ze gooien met de slak!! Wie belt er de dierenbescherming???
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eerst rechts klikken op het plaatje zelf, en dan het adres kopieren.
![]()
Beide dames laten zich opstoken door 'hun vriendjes'. Super triest!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
Lieke gooit een slak op Amanda en Amanda keert een flesje om op Lieke. Damesterror?
Lijkt me ook knap lullig, die impotentie van Brian. Dat is nou net een van die dingen waarover Amanda of all people niet met anderen zal praten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Die Amanda is gewoon jaloers op Lieke omdat die meer sex heeft terwijl zij het zo hard nodig heeft....
Zeg dat wel. Al vond ik het wel leuk dat Lieke Amanda zo lang liet schreeuwen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Beide dames laten zich opstoken door 'hun vriendjes'. Super triest!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:38 schreef Gigageil het volgende:
Brian praat in commando's tegen Amanda........Die kickt natuurlijk op dominante types![]()
Ja daar is Lieke echt een ster in ze kan zich zo vastbijten.... jammer dat ze dat niet tegen Natasia gebruikt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Al vond ik het wel leuk dat Lieke Amanda zo lang liet schreeuwen.
Ik denk dat ze bij Natasia geen sukses heeft. Bij Palma slaat het ook als een tang op een varken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja daar is Lieke echt een ster in ze kan zich zo vastbijten.... jammer dat ze dat niet tegen Natasia gebruikt....
Natasja stopt niet, die blijft hetzelfde zinnetje gillen, dat houdt nooit op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja daar is Lieke echt een ster in ze kan zich zo vastbijten.... jammer dat ze dat niet tegen Natasia gebruikt....
[/img]http://dgk.servehttp.com/stream.asp?c=2&r=1&pr=2&s=1[/img]quote:
Kotsfarter nog beterquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
Jaap is geen godfather maar een godfarter, heeft Brian bedacht.
Komt toch weer niks van, let maar opquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Lieke: Vanavond gaan we Amanda's haar afknippen.
Laten ze dan een heggenschaar pakken en per abuis haar strotje meeknippenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Lieke: Vanavond gaan we Amanda's haar afknippen.
Amanda huilde er bijna over, toen lieke de kamer uit wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Day het volgende:
Nou Lieke, je slakgrapje (ingeljluitert doro je vriendje) had ook geen invloed, hoor. Dus doe niet zo stoer.
Nee dat was echt een kleuterschool grapjequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Day het volgende:
Nou Lieke, je slakgrapje (ingeljluitert doro je vriendje) had ook geen invloed, hoor. Dus doe niet zo stoer.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laten ze dan een heggenschaar pakken en per abuis haar strotje meeknippen![]()
Daar mag ze een OW voor krijgen, wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef mazaru het volgende:
Ze willen Amanda's haar af gaan knippen???
Dat vind ik wel erg ver gaan, ..............................
hoewellllll eigenlijk zou het wel goed voor haar zijn. Is ze eindelijk dat touw kwijt.
Day is ook bezopen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Day het volgende:
Nadat ze het gedaan heeftquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Daar mag ze een OW voor krijgen, wat mij betreft.
idd als dat geen persoonlijk bezit meer is weet ik het ook nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Brian 5 x ...dus... way to go!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:50 schreef Rudieh het volgende:
Jaap's gebruik van het woord 'fucking' neemt met rasse schreden toe
hij gebruikt dat woord nu bijna 2x per zin
Het is idd levensgevaarlijk om met een schaar bij iemand in zijn gezicht in de buurt te klooien terwijl diegene slaapt en wakker kan schrikkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laten ze dan een heggenschaar pakken en per abuis haar strotje meeknippen![]()
is toch nephaar!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef mazaru het volgende:
hoewellllll eigenlijk zou het wel goed voor haar zijn. Is ze eindelijk dat touw kwijt.
Dat vind ik niet kunnen... en lijkt me ook veel te link met een scherpe schaar dicht bij iemands gezicht en dicht bij Brian.... Dus daar komt wel een telefoontje over.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef mazaru het volgende:
Knipquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:52 schreef riri het volgende:
[..]
is toch nephaar!!!!
lach me de pleuris als ze dat doen
Bingoquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:52 schreef Soho het volgende:
Nu gaat Huub naar Jaap, nadat hij van de buren komt.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:55 schreef mazaru het volgende:
En Huub is weer de enige die naar Jaap gaat met interesse in Jaap.
Kudo's voor Huub
mag van mij nog veel meer naar haar kop stijgen...als ze die amanda en die brian er maar uitwerkt...is ze goed toe in staatquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij stijgt het Lieke een beetje naar haar kop...hoezo arrogant?
Dat bedoel ik. Mevrouw voelt nu een heleboel 'love' van haar vriendje, dus wordt ze sterker. Valt me elke keer weer op. Dat ze eigenlijk elke keer gewoon wordt gebruikt,, ziet ze niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij stijgt het Lieke een beetje naar haar kop...hoezo arrogant?
Nou zie liever de terror acties van Japio dan die smerige taal van Amanda en Brian.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:55 schreef Rudieh het volgende:
ik heb de indruk dat Jaap (en zijn terror) een beetje noodgedwongen getemperd is door de hoge heren
Ik denk dat Jaap heel erg met z'n studie in z'n maag zit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:58 schreef Rudieh het volgende:
Jaap zei daarnet toch ook letterlijk dat ie 'wat probleempjes met de organisatie' had?
Niemand.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef _GdR_ het volgende:
wie gaan dr nou naar istanbul?
Dat veklaart die bolle buikquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap heel erg met z'n studie in z'n maag zit.
scherp scheermes beter?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kunnen... en lijkt me ook veel te link met een scherpe schaar dicht bij iemands gezicht en dicht bij Brian.... Dus daar komt wel een telefoontje over.
SMS 1010 IDIOTEN en je maakt kans...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef _GdR_ het volgende:
wie gaan dr nou naar istanbul?
Heeft huub ook wel esquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:58 schreef Rudieh het volgende:
Jaap zei daarnet toch ook letterlijk dat ie 'wat probleempjes met de organisatie' had?
Speak for yourselfquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:56 schreef rooie3 het volgende:
We willen oude Japio terug.
Zonder die tieten is ze nergens meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Knip
dan ook maar gelijk die neptieten eraf
Huub had 3 stemmen, Amanda 2 en Brian en Natasia allebei 1. Iedereen bleef bij zijn stem dus is er niet een unanieme winnaar uitgekomen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:04 schreef _GdR_ het volgende:
sorry ik heb zo mn verplichtingen en ik kan niet 24/7 naar DGK kijken.
Ik zei toch al...Jaap is manisch depressief...dan horen die buien van neerslachtigheid erbij...is nog niks dit....kan veel en veel erger worden die depressiviteitquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap heel erg met z'n studie in z'n maag zit.
Zelfs niet in de goot?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zonder die tieten is ze nergens meer
http://www.youtube.com/watch?v=dHikwhB5bDUquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef akveor het volgende:
Soms wil ik toch zo graag dat die draaitafels de villa uitgedonderd werden..... laat ze eens een gesprek voeren... interresse in elkaar tonen ipv alleen maar communiceren als ze wat van van elkaar moeten. Soms verlang ik echt naar Syl's Barcelona...Barcelona...
Sylvia was m.i. niets meer dan een stabilisatorquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef akveor het volgende:
Soms wil ik toch zo graag dat die draaitafels de villa uitgedonderd werden..... laat ze eens een gesprek voeren... interresse in elkaar tonen ipv alleen maar communiceren als ze wat van van elkaar moeten. Soms verlang ik echt naar Syl's Barcelona...Barcelona...
Ik houd me aanbevolen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:08 schreef Day het volgende:
Mijn droomscenario: Lieke knipt straks Amanda's haar eraf. Amanda wordt para en gaat Lieke te lijf. Brian en Huub bemoeien zich er ook mee en het wordt 1 grote vechtpartij. Gevolg; die 2 misselijkmakende stelletjes eruit en 4 'normale' bewoners ervoor terug. Heerlijk!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:08 schreef Day het volgende:
Mijn droomscenario: Lieke knipt straks Amanda's haar eraf. Amanda wordt para en gaat Lieke te lijf. Brian en Huub bemoeien zich er ook mee en het wordt 1 grote vechtpartij. Gevolg; die 2 misselijkmakende stelletjes eruit en 4 'normale' bewoners ervoor terug. Heerlijk!
Lijkt me dan stug dat Mitch nog terug komt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik keek eens even bij de vacature's voor DGK. Een indrukwekkende lijst :
- AVONDBUTLER, maandag, dinsdag of woensdag t/m vrijdag
- KOK , iedere dag van 17:00- 19:00
- TUINMAN
- POOLBOY
- DOCENT ACTEREN
- PAARDENVERZORGER
- HOOFD HUISHOUDING WEEKEND
- ASSISTENT HOOFD HUISHOUDING, maandag tot en vrijdag van 14:00 uur tot 19:00
- HUISHOUDSTER, dagelijks
Miisschien iets voor Saffaa?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
- TUINMAN
- POOLBOY
- DOCENT ACTEREN
- PAARDENVERZORGER
Toch was er ook meer overleg en vond ik ze meer vrienden. Nu zijn lijken vrienden slechts woorden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sylvia was m.i. niets meer dan een stabilisator
Dat vind ik wel een héél bescheiden droomscenario.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:08 schreef Day het volgende:
Een achterbakse kouwe egoistische trut zonder enig initiatief.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sylvia was m.i. niets meer dan een stabilisator
hoop dat ze zo met die takkeherrie gaan stoppen idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef akveor het volgende:
De Gouden Kooi dehumaniseert!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch was er ook meer overleg en vond ik ze meer vrienden. Nu zijn lijken vrienden slechts woorden...
Ook was dat meer op basis van gelijkwaardigheid.
Ik heb niet veel nodig om tevreden te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een héél bescheiden droomscenario.
nee ze heeft er vanavond heel wat weggepaftquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee klopt het dat Amanda gestopt is met roken?
Ze verzweeg misschien wel wat dingen maar achterbaks is een groot woordquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Een achterbakse kouwe egoistische trut zonder enig initiatief.![]()
Over Lieke zijn we het niet eens, maar hierover: 100%quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Een achterbakse kouwe egoistische trut zonder enig initiatief.![]()
Met andere woorden: Palma gaat er voorlopig niet uitquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
- TUINMAN
- POOLBOY
- DOCENT ACTEREN
- PAARDENVERZORGER
Denk noodgedwongen nadat Brianaal heeft lopen janken bij de redactie dat ie zijn neukertje af wilde pakkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef easysatellite het volgende:
is mitch gestopt?
of hij wordt echt de nieuwe bewonerquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef easysatellite het volgende:
is mitch gestopt?
Z'n hart zal wel gebroken zijn....quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef easysatellite het volgende:
is mitch gestopt?
Ja, maar uit respect voor Jaap zet ik het hier niet neer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef FuTilE het volgende:
Isj goeie noemer, dit...
Heeft iemand wel eens opgelet als Jaap zijn username invoert bij het schaakprogramma?
Of die sjippendeel wordt zijn vervangerquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:16 schreef lorence1 het volgende:
[..]
of hij wordt echt de nieuwe bewoner![]()
In dat geval ben ik heel nieuwsgierig hoe die uitbreiding van personeel te verklaren is.... dat maakt het programma weer zoveel per dag duurder, en het is al allesbehalve winstgevend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef FdW het volgende:
Vermoedelijk wordt nu al rekening gehouden met de richting die RTL eventueel met het programma wil inslaan.
Daar ben ik momenteel ook helemaal voor in de stemming.quote:
Ik denk dat ze misschien wel rekening houden met meer kijkers, alles op 10 scoort minder als waar het eerst zat....quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval ben ik heel nieuwsgierig hoe die uitbreiding van personeel te verklaren is.... dat maakt het programma weer zoveel per dag duurder, en het is al allesbehalve winstgevend.
Ze zijn nog bezig, al de 4e keer geloof ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Dan wordt DGK in het tijdslot van de familie Flodder gezet, en de vaste kijkers hebben het amper door??quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien wel rekening houden met meer kijkers, alles op 10 scoort minder als waar het eerst zat....
JE TART MIJ!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, maar uit respect voor Jaap zet ik het hier niet neer.
Blijft als buitenstaander gokken. Kan als ( gedeeltelijke ) vervanging zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval ben ik heel nieuwsgierig hoe die uitbreiding van personeel te verklaren is.... dat maakt het programma weer zoveel per dag duurder, en het is al allesbehalve winstgevend.
Jij ouderwetse flamoezert!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Daar ben ik momenteel ook helemaal voor in de stemming.![]()
Huub gunt een ander sowieso niet veel, en met al zijn intelligentie heeft hij niet eens willen of kunnen zien wat voor prachtige deals hij voor het weggeven van deze trip had kunnen maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef Day het volgende:
Huub heeft het wel over gunnen, maar hij gunde niemand de prijs, behalve zichzelf.
Als je het goed bekijkt is de uitbreiding niet zo groot. Veel baantjes voor 2 uurtjes en/of enkele dagen per week. Zet het totaal aantal uren eens af tegen de 160-180 man, die nu al ingezet wordt. Het extra personeel komt hooguit overeen met 5 seconden extra reclametijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda-Kees Brian-Sjonnyquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wordt DGK in het tijdslot van de familie Flodder gezet, en de vaste kijkers hebben het amper door??
Het on-camera personeel is vrij goedkoop denk ik, ze werken niet eens een 40-urige werkweek. De echte kosten van het programma zullen waarschijnlijk gaan naar die 200 mensen die achter de schermen werken. Maak maar eens een rekensommetje hoeveel je kwijt bent aan loonkosten voor 200 mensenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
Hij probeert zoals gewoonlijk weer de schuld bij andere te leggen en die andere 2 kruipen zoals gebruikelijk weer in z'n reetquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef Day het volgende:
Huub heeft het wel over gunnen, maar hij gunde niemand de prijs, behalve zichzelf.
Dat kost toch geen fuck, zo'n stel infrequent opduikende horigen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
De huishoudelijke taken zijn voornamelijk aanvullend... het ziet er naar uit dat er binnenkort iedere dag HHpersoneel in huis is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Blijft als buitenstaander gokken. Kan als ( gedeeltelijke ) vervanging zijn.
Gelet op de enorme investeringen maakt een paar man erbij effectief ook niet veel uit, vooral wanneer men het programma wat wil opkalefateren.
De belangen bij eventuele verkoop naar meer landen zijn uiteraard ook zeer groot.
Met al dat extra personeel erbij, wordt het wel weer meer een miljonairshuis. Maar om echt een miljonairssfeer uit te stralen, mogen ze alle 7 bewoners wel vervangen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Blijft als buitenstaander gokken. Kan als ( gedeeltelijke ) vervanging zijn.
Gelet op de enorme investeringen maakt een paar man erbij effectief ook niet veel uit, vooral wanneer men het programma wat wil opkalefateren.
De belangen bij eventuele verkoop naar meer landen zijn uiteraard ook zeer groot.
Bedoelde jij van de week met die groene regenjas het vieze mannetje van Koot?quote:
Het lijkt een beetje op 'achterdeur' werk ........quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig, al de 4e keer geloof ik![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Huub gunt een ander sowieso niet veel
Dat dus...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Met al dat extra personeel erbij, wordt het wel weer meer een miljonairshuis. Maar om echt een miljonairssfeer uit te stralen, mogen ze alle 7 bewoners wel vervangen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wordt DGK in het tijdslot van de familie Flodder gezet, en de vaste kijkers hebben het amper door??
Plan van Huubquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Wie heeft tabak in Jaap's bed gegooid?
Ik ga wel eens praten met Sjon, komt goed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Met al dat extra personeel erbij, wordt het wel weer meer een miljonairshuis. Maar om echt een miljonairssfeer uit te stralen, mogen ze alle 7 bewoners wel vervangen.
Over dit reisje was hij anders heel stellig, hoor. Die ging naar hem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Huub gunt de anderen juist te veel. Als ie de kans heeft om een extraje door Wifebeater of Natasja's neus te boren, dan gunt ie het ze gewoon (en dan vergeten we effe voor het gemak effe de pressie van "achter").
Ja, lijkt mij ook dat we Amanda's achterhoofd af en toe wat meer zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op 'achterdeur' werk ........
[afbeelding]
Het programma "Dames in de Dop" van RTL5 is een goede indicatie over hoe een programma zoals DGK zou kunnen scoren op RTL. De kijkcijfers van dat programma waren 492.000, dus ongeveer 20% hoger dan DGK. Uiteraard is het een iets ander programma, maar in beide heb je een groep ordinaire mensen opgesloten in een huis met cameras...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat ze misschien wel rekening houden met meer kijkers, alles op 10 scoort minder als waar het eerst zat....
Hahahahaquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Huub gunt de anderen juist te veel. Als ie de kans heeft om een extraje door Wifebeater of Natasja's neus te boren, dan gunt ie het ze gewoon (en dan vergeten we effe voor het gemak effe de pressie van "achter").
En Brian gaf hijgend antwoordquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:33 schreef Day het volgende:
Jaap onderbreekt het neukpartijtje van Brian en Amanda en wil weten wie de tabak in z'n bed heeft gegooid.
Nee, nee.. Ik bedoelde ouderwetse flamoezerts, op de roltrap van de Bijenkorf. Hoewel ik niet kan uitsluiten dat er enige verwantschap bestaat met de vieze man van Koot en Bie, alhoewel die zich bij voorkeur ophield bij de worstenafdeling van de HEMA.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Bedoelde jij van de week met die groene regenjas het vieze mannetje van Koot?
ik ga je focking schaken, jongenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waar zet je mijn schaak mat?
Waar is mijn schaak eigenlijk?
*paniek*
Arme Brian: spanning... nou krijgt ie m vast niet meer omhoogquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
Brian ziet al aankomen dat Jaap straks tegen Huub en Lieke gaat zeggen dat hij en Amanda de tabak in hun bed hebben gegooid.
typetypetypetypetype...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian had het CMS van zijn weblog nog open staan .....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |