We hebben nog een slak voor Amanda wanneer ze slaapt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef FuTilE het volgende:
En zo loopt alweer een avond met een niet noemenswaardig sissertje af.....
Oh ja Brian Amanda Natas, kwartje viel bij mij ook nietquote:
Dat is helemaal waar. Maar het gaat mij erom dat ook Lieke dus geen recht van spreken heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat uit de mond van Amanda is wel heeeeel grappig, want wie laat zich slaan en bespugen? Om over beledigingen maar niet te beginnen.
Op dit knopje drukken, en de eigenschappen van het plaatje er in plakkenquote:
Je had een lager nr dus dat was vast een grapjequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat maar joh. Mijn COS werd ook gesloten met 'ienemienemutte'![]()
Dat gaat ook vervelen. Dezelfde waardeloze gesprekken, gevoerd door 14 blauwe ogen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Frasier het volgende:
Ik pleit ervoor om fysiek geweld toe te staan
Nou, we werden anders behoorlijk kierewiet van die zes uur durende discussie over het afvallen van Huub (Istanbul, alcohol)quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar het gaat mij erom dat ook Lieke dus geen recht van spreken heeft.
Als je Lieke tegen Amanda tekeer hoort gaan en haar bezig ziet als ze Amanda richting Mitch duwt, zou je denken dat zij een ideale relatie met Huub heeft en dat is absoluut niet zo. Beide dames hebben in feite niks te vertellen. En dan geef ik Amanda nog het voordeel van de twijfel, want als zij het ergens echt niet mee eens is, geef ze niet toe. Lieke is een stuk braver.
Ik denk dat het kopiëren van de bestandslocatie het probleem isquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op dit knopje drukken, en de eigenschappen van het plaatje er in plakken![]()
[afbeelding]
Nummer was goed, ik was waarschijnlijk later.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je had een lager nr dus dat was vast een grapje![]()
Huub met twee blauwe ogen en zijn arm in een mitella: "Ik ftem Bwfaain ejuit, vind hem nu echd een bweetje eng worden"quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat gaat ook vervelen. Dezelfde waardeloze gesprekken, gevoerd door 14 blauwe ogen.
Tja, als Yvonne het zegt.......quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een ban zou krijgen? Maar begrijp even niet waarom.
Inderdaad. Ik ben er dan ook totaal niet rouwig om dat mijn gratis streammaand over een paar dagen verloopt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:21 schreef product het volgende:
Wat begint het eigenlijk een saai programma te worden, er gebeurd helemaal niks nieuws, elke schreeuwpartij is al eens eerder geweest, niemand raakt er door gekwetst en niemand wwordt er sterker van. Nu maar langzaam afwachten wie het eerst zo afgestompt is dat het hem of haar niet meer uitmaakt om te winnen en de ander te lijf gaat (en dan wel goed hopelijk, dat is dan wel weer leuk....)
Bij mij ook niet... heb d'r maar een PM tegen aangegooid. Doodeng zo'n gekleurd naampjequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja Brian Amanda Natas, kwartje viel bij mij ook niet![]()
Ik weet niet precies hoeveel discussies Amanda en Brian hebben gehad over waar de grenzen liggen, maar ik denk dat Huub en Lieke in uren aardig dicht in de buurt komen en dan te bedenken dat Amanda en Brian een langere periode met elkaar omgaan. Lieke kan net zoals Amanda oeverloos zeiken oevr wat ze wel en niet vind kunnen. Als het om mannen gaat zijn ze beiden behoorlijk blind, dat wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar het gaat mij erom dat ook Lieke dus geen recht van spreken heeft.
Als je Lieke tegen Amanda tekeer hoort gaan en haar bezig ziet als ze Amanda richting Mitch duwt, zou je denken dat zij een ideale relatie met Huub heeft en dat is absoluut niet zo. Beide dames hebben in feite niks te vertellen. En dan geef ik Amanda nog het voordeel van de twijfel, want als zij het ergens echt niet mee eens is, geef ze niet toe. Lieke is een stuk braver.
Het wordt alleen wat moeilijker om 'vuile stinkhoer' met dezelfde zeggingskracht uit te spreken, met 12 gebroken ribben. Maar verder, ach...quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef product het volgende:
[..]
Huub met twee blauwe ogen en zijn arm in een mitella: "Ik ftem Bwfaain ejuit, vind hem nu echd een bweetje eng worden"
Kies in het vervolg gewoon de keuze 'nieuwe topics' in de tweede menubalk. Dan heb je nooit een probleem de (juiste) COS te vinden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nummer was goed, ik was waarschijnlijk later.
Ik word soms para van die verdwijnbug.
Brian vind het weer "zuiver"quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
B: Het geld zit in de pot, dan kunnen we als we hebben gewonnen met z'n 3-en naar Istanbul. Manny, tassy lekker naar Istanbul.
En toch ga je het dan missenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er dan ook totaal niet rouwig om dat mijn gratis streammaand over een paar dagen verloopt.
Ja ja, die tekst over de 2e menubalk heb ik zelf nog ingevoerd in de OPquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kies in het vervolg gewoon de keuze 'nieuwe topics' in de tweede menubalk. Dan heb je nooit een probeel de (juiste) COS te vinden.
Gedaan thankxquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kun je beter hier doen:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden II
Ban sloeg op je post dat je 'sterf' eigenlijk erger vond dan scheldwoorden met ziektes erin, omdat dat een directe doodsverwensing is. En die mogen niet op FOK!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij mij ook niet... heb d'r maar een PM tegen aangegooid. Doodeng zo'n gekleurd naampjedie Ban! roept.
Als we gewonnen hebben.... kent ie de spelregels niet eens? Het gaat door tot er 1 miljonair over is....quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
B: Het geld zit in de pot, dan kunnen we als we hebben gewonnen met z'n 3-en naar Istanbul. Manny, tassy lekker naar Istanbul.
Dat bedoelde ik, omdat je later was had jouw nieuwe topic een lager openingsnummer, ik bedoelde niet het COS nr.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nummer was goed, ik was waarschijnlijk later.
Ik word soms para van die verdwijnbug.
En die macht maar misbruiken hequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij mij ook niet... heb d'r maar een PM tegen aangegooid. Doodeng zo'n gekleurd naampjedie Ban! roept.
Ja, dat vreesde ik ook al, maar tot die tijd hou ik gewoon stug vol dat ik dat stel windbuilen geen seconde langer hoef te zienquote:
De dubbele http moet er van af en je moet in de properties doorscrollen tot en met .jpg, dan werkt ie wel...quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ff proberen...
[[url=http://http://www.50plusforum.nl/?menu=&item_id=&page=article&theme_id=22&article_id=833&Van_Kooten_en_de_Bie_-_De_vieze_man_koopt_bonbons]afbeelding[/url]]
Da's niet lief van Yvon...quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ban sloeg op je post dat je 'sterf' eigenlijk erger vond dan scheldwoorden met ziektes erin, omdat dat een directe doodsverwensing is. En die mogen niet op FOK!
Yvon was je dus gewoon aan het playen. NIiks aan de hand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |